IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nu stop ik. (nieuwstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 28-06-2013 22:33 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Hoera! Het is weer officieel komkommertijd!

quote:
Een Nederlandse vrouw is de eerste vrouw ooit, die is gediagnosticeerd met het 'foot orgasm syndrome'. De 55-jarige vrouw ging naar de dokter, omdat ze zo'n vijf à zes keer per dag last van spontane orgasmes, in haar linkervoet.

De Nederlandse neuropsychiater Marcel Waldinger en zijn team onderzochten haar en hij publiceerde hierover in het Amerikaanse blad 'Sexual Medicine'. Uit MRI-scans bleek dat de vrouw geen afwijkingen had in haar voet of haar hersenen, maar dat er iets mis ging in haar zenuwstelsel.
Beschadigd

De orgasmes begonnen ongeveer anderhalf jaar nadat ze uit een coma ontwaakt was. Toen ze wakker werd, had ze een tintelend en brandend gevoel in haar linkervoet, waarschijnlijk het gevolg van schade aan huidzenuwen.

De signalen van de zenuwen uit de linkervoet komen op dezelfde plek het ruggenmerg binnen als bepaalde impulsen uit de vagina. Omdat de zenuwen in de voet van de vrouw beschadigd waren, kregen haar hersenen op die plek lange tijd alleen maar informatie van zenuwen uit haar vagina te verwerken.

Na anderhalf jaar begonnen de huidzenuwen van haar voet te genezen en kregen de hersenen weer impulsen uit de linkervoet. Toen begonnen de problemen. De hersenen van de vrouw konden het verschil tussen beide lichaamsdelen niet meer van elkaar onderscheiden, waardoor alles gezien werd als een signaal vanuit haar vagina. Het gevolg: een gevoel van een normaal orgasme, maar dan geprojecteerd in haar voet.
Schaamte

De voet-orgasmes gingen vaak gepaard met vaginaal vocht- en urineverlies. Het gevoel duurde wel een stuk korter dan normaal. De artsen hebben de vrouw kunnen genezen door een zenuw bij haar ruggenmerg te verdoven. Ze is nu al acht maanden voet-orgasmevrij. "De vrouw heeft nu alle normale gevoelens weer en kan ook nog gewone orgasmes krijgen", zegt Waldinger.

Waldinger, verbonden aan de Universiteit van Utrecht en het HagaZiekenhuis in Den Haag, denkt dat er meer mensen rondlopen met dezelfde aandoening, maar dat ze uit schaamte niet naar de dokter gaan. Hij is op zoek naar andere vrouwen die last hebben van het 'foot orgasm syndrome' en heeft daarvoor een website opgericht waar de vrouwen zich kunnen melden.


(nos.nl)


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 29-06-2013 23:10 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

--------------------------------------------------------------------------------

Let ook op de straatnaam:

quote:

Man steekt huis in brand om traagheid politie


De bewoner van een huis aan de Fakkelstraat in Sint Odiliënberg (Limburg) was zaterdagavond zo kwaad op de politie, dat hij uit woede zijn eigen huis in brand heeft gestoken. Daarvan verdenkt de politie hem althans.



De man is aangehouden.

Om half acht zaterdagavond meldde de man bij de politie een inbraak, zei een woordvoerster van de politie. Toen de politie pas een uur later kwam wond de man zich zo op over de traagheid van de politie, dat de zaak escaleerde.



De man dreigde zijn eigen huis in brand te zullen steken. De politie gebruikte pepperspray om hem te bedaren, waarna hij binnen ging en de deur achter zich dicht trok. Na een tijdje zagen agenten rook uit de woning komen. Ze trapten de deur in en haalden de man uit het huis. Hij is meegenomen naar het bureau.

De brandweer had het vuur snel onder controle. Volgens de politie maakte de man een verwarde indruk.



Bron: nu.nl.



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-06-2013 17:02 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 28 juni 2013 21:08 schreef De Tegenpartij het volgende:
Pffff... Ik was altijd in de veronderstelling dat de personages in sesamstraat seksloos bedoeld waren.

Dat staat toch ook in het artikel?

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 30-06-2013 17:02]


I wish I was a butterfly


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 30-06-2013 18:18 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Nou, dat "ook al". Dat toontje. Bah.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 30-06-2013 18:20 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Ja, da's wel een beetje apart, ja.


I wish I was a butterfly


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 30-06-2013 18:25 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 30 juni 2013 18:18 schreef De Tegenpartij het volgende:
Nou, dat "ook al". Dat toontje. Bah.

Ik heb Bert en Ernie ook nooit als 'mannen' bezien eigenlijk.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 06-07-2013 11:40 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace


'Ed Hardy's zijn uit, net als Uggs'


Namaakkleding wordt door reizigers via luchthaven Schiphol steeds minder meegenomen, maar als er wat wordt vervoerd zijn dat nog steeds vooral lifestylemerken als Louis Vuitton, Chanel en sportmerken als Adidas en Nike.

Dat constateert de Douane op Schiphol die daar jaarlijks rond de 100.000 goederen in beslag neemt. ''Trends zien wij hier als eerste binnenkomen. Ed Hardy's zijn uit, net als Uggs'', aldus douanier Louis de Vries.

''Echte sigaretten vind ik al stinken, maar namaaksigaretten stinken helemaal'', weet De Vries. Oefening baart kunst. ''Kijk die vrouw daar, die tas van Louis Vuitton is hartstikke nep. Dat zie je na verloop van tijd direct. Maar je moet het niet alleen kunnen zien, maar ook voelen. Om 'echte nep' te herkennen, worden we ieder jaar bijgepraat door de merkhouders'', aldus De Vries.

Namaakkleding

Namaakkleding wordt bij de Douane op Schiphol weliswaar het meest ingenomen, maar ook schoenen, sieraden, horloges zijn populair in de vakantiekoffers, net als de parfums. In de rangschikking van innamen komen levende dieren, maar ook gebakken en gefrituurde dieren op een derde plaats. ''Kort geleden nog; een man uit Thailand nam een pot vol met gefrituurde bosmieren en spinnen mee.''

Zo heeft ieder land of continent zijn specialiteiten, weten de 450 douaniers die op Schiphol werken. Namaakgoederen komen veelal uit Azië en uit landen rond de Middellandse Zee, en elektronica vaak uit de Verenigde Staten. Beeld- en geluidsdragers worden daarentegen weer vooral in Midden- en Zuid-Amerika en ook Azië aangeschaft. ''Bij kinderkleding van het merk G-Star is het helemaal duidelijk, want dat maakt het merk niet, dus dat is sowieso nep'', zegt De Vries.

Drie stuks

Namaak mag wel, maar dan maar drie stuks per categorie (horloges, beeld en geluidsdragers en overige goederen). Dus wel drie verschillende 'nepfilms', maar geen box met tien films. Verder mag er in totaal 250 ml parfum of eau de toilette in de koffer zitten. ''En aangeschafte spullen mogen tot een bedrag van 430 euro de koffer in, zonder aangifte te doen, ''Maar wie een fotocamera voor 500 euro koopt, moet dan wel over het hele bedrag belasting betalen en niet alleen over die 70 euro'', verduidelijkt De Vries.

Op allerlei manieren probeert de Douane reizigers te informeren over wat wel en niet mag, want de meest gehoorde 'smoes' is nog steeds: ''Dat wist ik niet''. Niet alleen het internet en zelfs een speciale app, maar ook borden bij de grens bieden uitkomst. ''Maar er zijn altijd mensen die ons gaan uitleggen wat wel en niet mag. Dan hebben ze 400 sigaretten bij, terwijl ze er maar 200 belastingvrij mogen meenemen. En dan zeggen ze tegen ons dat dat wel mag omdat de mevrouw bij het reisbureau dat vertelde.''

Door: ANP / Nu.nl

Dat je het weet.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 06-07-2013 20:19 by Hexegot Profiel van Hexegot

Bizarre horrorfilm op voetbalveld

Tijdens een voetbalwedstrijd in het noordoosten van Brazilië hebben toeschouwers de scheidsrechter gelyncht en in stukken gesneden. Ze spietsten het hoofd van de arbiter op een stok. Het publiek was woest omdat de scheidsrechter kort tevoren een speler had doodgestoken die hem had bedreigd.

Het gebeurde afgelopen weekeinde, maar is nu pas bekend geworden.

De scheidsrechter, Otavio Jordão da Silva, had een mes bij zich tijdens het potje voetbal in het dorpje Centro do Meio, in de gemeente Pio Doce van de deelstaat Maranhão.

Volgens een woordvoerder van de politie had de arbiter een speler uit het veld gestuurd. Die pikte dat niet en zou de scheidsrechter hebben getrapt. Daarop trok de scheidsrechter een mes en stak de speler neer.

Een broer van de speler en enkele andere familieleden en vrienden sloegen de scheidsrechter daarop dood en sneden zijn lichaam in stukken. Omstanders filmden dat met hun mobiele telefoon. Het hoofd van de scheidsrechter werd op een houten stok gespietst.

De broer van de doodgestoken speler is gearresteerd. Een tweede hoofdverdachte van de lynchpartij is nog voortvluchtig.

(NOS.nl)


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 08-07-2013 9:05 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Goed voor de kijkcijfers.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 08-07-2013 10:10 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Een sarcastisch detail

Neergestorte Boeing 777 vloog veel te traag

Blablabal...

De crash kostte het leven aan 2 jonge tieners. Mogelijk overleefde een van hen het ongeluk maar werd zij of hij omvergereden door een van de wagens van de reddingswerkers die in allerijl kwamen aangesneld. Verder onderzoek moet uitsluitsel brengen.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 08-07-2013 18:07 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Ik denk spontaan aan Hot Shots 1



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-07-2013 21:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos






sorry








signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 08-07-2013 21:33 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Ach man :')


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 08-07-2013 21:53 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

quote:
Op 8 juli 2013 18:07 schreef Morridin het volgende:
Ik denk spontaan aan Hot Shots 1


Nee joh Airplane, dat is veel toepasselijker, het was toch geen straaljager?


5 Euro's? Op je muil!!


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 09-07-2013 22:02 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 8 juli 2013 10:10 schreef PandroidJack het volgende:

Mogelijk overleefde een van hen het ongeluk maar werd zij of hij omvergereden door een van de wagens van de reddingswerkers die in allerijl kwamen aangesneld. Verder onderzoek moet uitsluitsel brengen.





goedweekend!


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 10-07-2013 17:42 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace


Nu ook rodehond op school in biblebelt


Op een basisschool in de regio Midden-Nederland heerst rodehond. Van elf leerlingen is zeker dat ze de ziekte hebben gehad.

Dat heeft directeur Roel Coutinho van het Centrum Infectieziektenbestrijding woensdag gemeld. Een woordvoerder van het Rijksintituut voor Volksgezondheid en Milieu laat aan NU.nl weten dat de elf kinderen geen inenting hebben gehad, en daardoor de ziekte konden oplopen.

De school ligt in de zogeheten bijbelgordel. Daar wonen veel mensen van reformatorische gezindte die vanwege hun geloof vaak afzien van vaccinatie. In hetzelfde gebied heersen momenteel de mazelen.

De meeste kinderen in Nederland zijn op de leeftijd van 14 maanden ingeënt tegen mazelen, rodehond en de bof. Rodehond veroorzaakt net als mazelen vlekjes op de huid.

Volgens Coutinho is rodehond voor kinderen een onschuldige aandoening, en is het bovendien minder besmettelijk dan de mazelen. Voor zwangere vrouwen vormt de ziekte echter wel een risico omdat het virus geboorteafwijkingen kan veroorzaken.

Epidemie

In 2004-2005 werd de bijbelgordel getroffen door de rodehond. Zo'n dertig zwangere vrouwen raakten toen besmet, wat bij elf kinderen ernstige afwijkingen veroorzaakte bij de geboorte. Twee ongeboren kinderen overleden aan de ziekte.

Mensen die al eens rodehond hebben gehad, kunnen dit niet opnieuw krijgen. Kinderen die nu ziek worden, zijn na de epidemie geboren.

Om die reden maakt het RIVM zich geen ernstige zorgen, omdat een groot deel van de groep niet-gevaccineerde mensen, onder wie vrouwen in de vruchtbare leeftijd, al immuun is. Wel is het RIVM alert op de ontwikkelingen. ''We houden het in de gaten'', aldus Coutinho.

Schippers

Eerder liet minister Edith Schippers, van Volksgezondheid, weten dat ze het onverantwoord vindt dat ouders kun kinderen niet laten intenten. Ze voelt echter niets voor verplicht vaccineren. ''We leven in een vrij land en ouders kunnen dit doen bij de gratie van andere ouders die wel laten inenten.''


Door: ANP / Nu.nl


Rare hond, de meeste scholen hebben al vakantie.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 10-07-2013 17:54 by bokkie666 Profiel van bokkie666

Midden-Nederland heeft nog geen vakantie.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 10-07-2013 17:55 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

O.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-07-2013 22:54 by bastianus Profiel van bastianus

Klopt, ik moet nog deze week. Ik werk in de bible-belt. Hoop kouwe drukte allemaal, dit. Toen ik kind was, kreeg je die kinderziektes allemaal achter elkaar. En ik leef nog steeds. Af en toe ging er eens een zwak kindje of een bejaarde dood aan zo'n ziektetje, maar dat hoorde toen gewoon bij. Je vond het even vervelend, maar daarna ging je gewoon weer door.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 10-07-2013 22:56 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

En ach, zolang het van die godsdientswaanzinnigen zijn...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-07-2013 22:57 by bastianus Profiel van bastianus

Valt wel mee hoor. Ik heb zelfs een vriend van die club. Het zijn net mensen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 11-07-2013 9:54 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 juli 2013 22:54 schreef bastianus het volgende:
Klopt, ik moet nog deze week. Ik werk in de bible-belt. Hoop kouwe drukte allemaal, dit. Toen ik kind was, kreeg je die kinderziektes allemaal achter elkaar. En ik leef nog steeds. Af en toe ging er eens een zwak kindje of een bejaarde dood aan zo'n ziektetje, maar dat hoorde toen gewoon bij. Je vond het even vervelend, maar daarna ging je gewoon weer door.


Door goede geneeskunde was het in jouw tijd al niet meer zo dodelijk of ernstig als 50 jaar daarvoor, maar kende iedereen wel een verloren kind.

Je hebt gelijk mensen kunnen nu misschien minder goed met de dood omgaan.
En als kind van een streng gereformeerd gezin ben je misschien ook beter af met zo'n ziekte.

Maar gezien de zeer geringe risico's van vaccinatie bespaart het behoorlijk veel leed. De epidemieën die nu spelen vallen allemaal mee omdat de vaccinatiegraad in de rest van Nederland en Europa zo hoog is. Heb je een paar procent meer vaccinaties dan sterft de ziekte snel uit, tot nu toe is het alleen gelukt bij de pokken (smallpox, dus niet waterpokken). Op zich jammer dat het die ziekte is want het is de grootste bondgenoot geweest van westerlingen tijdens de kolonisatie van de wereld.





♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-07-2013 9:58 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 10 juli 2013 22:54 schreef bastianus het volgende:
Klopt, ik moet nog deze week. Ik werk in de bible-belt. Hoop kouwe drukte allemaal, dit. Toen ik kind was, kreeg je die kinderziektes allemaal achter elkaar. En ik leef nog steeds. Af en toe ging er eens een zwak kindje of een bejaarde dood aan zo'n ziektetje, maar dat hoorde toen gewoon bij. Je vond het even vervelend, maar daarna ging je gewoon weer door.

Je advocaat van de duivel-gedoe hieromtrent begint irritant te worden. Slaat nergens op, dit soort anecdotische verhalen, heel fijn dat je nog leeft enzo maar dat is echt niet boeiend. Die niet-inenters brengen niet alleen hun kinderen in gevaar, maar ook kinderen die om wat voor reden dan ook niet ingeënt kúnnen worden.

Kinderen in westerse landen sterven nog steeds aan mazelen en raken nog steeds voor het leven getekend door tetanus e.d. Dit is geen zaak om zo nochalant over te doen.


I wish I was a butterfly


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 11-07-2013 10:03 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Bas, jij hebt niet mazelen, rodehond en de bof gehad, wat je ook moge beweren. Punt uit.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 11-07-2013 10:06 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Mazelen a.k.a. waterpokken?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen