IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Opmerkingen, vragen en klachten voor/aan de mods [De Ideeënbus] Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-07-2013 18:08 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 14 juli 2013 18:03 schreef Dying Embrace het volgende:
Wat maakt dat nou verder uit? Er wordt toch gewoon gevraagd om hier niet off-topic te gaan?

Of moet iemand straks ook zijn beweegredenen geven als ie hallo tegen iemand zegt?


Hij heeft toch zelf gevraagd om het aan te geven als iemand zich afvraagt waarom er ergens gebanned/gepunt/gedreigd wordt?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-07-2013 18:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

OWW, gezien je vraag reeds beantwoord is en jij het destijds accepteerde, is deze discussie al voorbij.

quote:
3: als wij op een moment vinden dat de discussie voorbij is melden we dat, en dan is het ook voorbij. Er dan nog op terugkomen resulteert direct in een ban van een week, en bij herhaling langere bans. Dit is niet om jullie te zieken, maar uiteindelijk kan het gewoon zo zijn dat we het fundamenteel oneens zijn, en dan dan houdt het gewoon op.


Bij dezen dus. DE, je hoeft hem dus ook niet meer verder te helpen. Het is genoeg zo.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 14-07-2013 18:11]


I wish I was a butterfly


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 14-07-2013 18:12 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Zonder terug te lezen volgens mij om (tevergeefs) te voorkomen dat het in dit topic een rotzooitje wordt.

Edit:

Eehh... Overlap van posts AG.



[Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 14-07-2013 18:13]


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-07-2013 18:29 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

"Als wij op een moment vinden"

Dat is toch volledig arbitrair? Het impliceert dat je net zo lang offtopic kunt gaan totdat een mod vindt dat het genoeg is en dan is er een soort van onbepaalde afkoelperiode en daarna kun je weer offtopic gaan.

Dat is toch raar? En bovendien geeft dat mods de vrijheid om ongecontroleerd handjes boven hoofden te houden. Het is boven alles volledig onduidelijk voor users wat wel en niet kan.

Het is toch veel beter om daar duidelijke regels over te maken?

Het systeem wat ik voorstel haalt dat arbitraire gedoe voor een groot gedeelte weg en geeft voor iedereen duidelijkheid wat de stand van zaken is. Dat leidt uiteindelijk denk ik ook tot veel minder frustratie, zowel voor mods als users.

Nogmaals mijn systeem:

Bepaal een aantal topics waar niet offtopic mag worden gegaan. Dus dit topic bijvoorbeeld en het topic dat belangrijk is voor Paul en nog zo wat.

Geef die topics de voorgestelde [mod] tag en maak zoveel mogelijk duidelijk her en der (misschien in de undersigns van mods?) wat de [mod] tag inhoudt. Na een overgangsperiode ga je gewoon alle offtopic reacties in die paar topics belonen met een onmiddelijke ban net zoals je dat doet in het schandpaaltopic. Dat is pas constructief en helder.

Vervolgens stop je met puntjes en dreigen in alle andere topics en laat je de boel daar gewoon op z'n beloop*, zoals ook Mark voorstelt.

* En ik zal het dan voor de duidelijkheid nog eens herhalen: tenzij excessen, zoals plaatjes die niet kunnen, enorme scheldpartijen, spam, etc.

En als laatste probeer je interessante offtopic discussies die ontstaan in de niet-[mod] topics te 'verplaatsen' naar een nieuw eigen topic.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-07-2013 18:32 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 14 juli 2013 18:29 schreef Onweerwolf het volgende:
"Als wij op een moment vinden"

Dat is toch volledig arbitrair? Het impliceert dat je net zo lang offtopic kunt gaan totdat een mod vindt dat het genoeg is en dan is er een soort van onbepaalde afkoelperiode en daarna kun je weer offtopic gaan.

Dat is toch raar? En bovendien geeft dat mods de vrijheid om ongecontroleerd handjes boven hoofden te houden. Het is boven alles volledig onduidelijk voor users wat wel en niet kan.

Het is toch veel beter om daar duidelijke regels over te maken?

Die regel gaat alleen over dit topic (voor de duidelijkheid). Offtopic posts staan los van die regel. De discussie is namelijk altijd ontopic. Het is slechts bedoeld om te kunnen zeggen dat het op een gegeven moment gewoon klaar is met de discussie in dit topic om te voorkomen dat het alleen nog maar "ik vind dit" en "ik vind dit niet" word tussen users en mods.

Offtopic gaan mag hier (eigenlijk) nooit.
quote:

Nogmaals mijn systeem:

Bepaal een aantal topics waar niet offtopic mag worden gegaan. Dus dit topic bijvoorbeeld en het topic dat belangrijk is voor Paul en nog zo wat.

Geef die topics de voorgestelde [mod] tag en maak zoveel mogelijk duidelijk her en der (misschien in de undersigns van mods?) wat de [mod] tag inhoudt. Na een overgangsperiode ga je gewoon alle offtopic reacties in die paar topics belonen met een onmiddelijke ban net zoals je dat doet in het schandpaaltopic. Dat is pas constructief en helder.

Vervolgens stop je met puntjes en dreigen in alle andere topics en laat je de boel daar gewoon op z'n beloop*, zoals ook Mark voorstelt.

* En ik zal het dan voor de duidelijkheid nog eens herhalen: tenzij excessen, zoals plaatjes die niet kunnen, enorme scheldpartijen, spam, etc.

En als laatste probeer je interessante offtopic discussies die ontstaan in de niet-[mod] topics te 'verplaatsen' naar een nieuw eigen topic.

Bedankt voor de samenvatting. We hebben het in overweging.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 14-07-2013 18:33]


I wish I was a butterfly


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 17-07-2013 14:59 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Klacht/vraag aan de mods.

In het Burzum topic werdt weer lekker ge Ad Hominem-d. Ik ben voor minder een week gebanned. Waarom de 2 rekeltjes in kwestie niet?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 17-07-2013 15:02 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 17 juli 2013 14:59 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Klacht/vraag aan de mods.

In het Burzum topic werdt weer lekker ge Ad Hominem-d. Ik ben voor minder een week gebanned. Waarom de 2 rekeltjes in kwestie niet?
Omdat jij een jankbal bent die met te grote regelmaat op een ban aanstuurt om daarna direct keihard te gaan kontlikken.

Speldt die ad hominem maar op je borst.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 17-07-2013 15:05 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Gelijke behandeling!

En jij bent een even groot rekeltje die enkel en alleen de dans regelmatig ontspringt omdat je met AG towerbridged.

[Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 17-07-2013 15:05]


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 17-07-2013 15:05 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 17 juli 2013 15:05 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Gelijke behandeling!
Op gelijke gronden, ja.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 17-07-2013 15:06 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 17 juli 2013 15:05 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
...

En jij bent een even groot rekeltje die enkel en alleen de dans regelmatig ontspringt omdat je met AG towerbridged.
Poepseks. De aap heeft mij pasgeleden nog geband omdat hij totaal ongesteld was.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 17-07-2013 15:12 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 17 juli 2013 15:06 schreef Kvelgeest het volgende:
totaal ongesteld was.



dus eigenlijk kon hij er helemaal niets aan doen.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 17-07-2013 15:17 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 17 juli 2013 14:59 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Klacht/vraag aan de mods.

In het Burzum topic werdt weer lekker ge Ad Hominem-d. Ik ben voor minder een week gebanned. Waarom de 2 rekeltjes in kwestie niet?


Kvelgeest is daarvoor gewaarschuwd via de mail.

Willen jullie voor de rest (LV/Kvelgeest) hier niet met elkaar converseren wanneer het niet direct een klacht/vraag aan/voor de mod betreft?

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 17-07-2013 15:18]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 17-07-2013 15:19 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Duidelijk en prima.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 17-07-2013 23:16 by Jolly Roger 666 Profiel van Jolly Roger 666

Nooit gedacht dat ik het zou typen, maar 'I'm with Onweerwolf'. Niet zo star doen op alle topics.

Ik kwam hier toen de Muur, mijn vorige warme thuisforum, omviel. Ik vond de Muur leuker dan dit forum, want daar werd vrijwel niet gemod. Ik moest er aan wennen.


Ja hoor...


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 18-07-2013 0:17 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

misschien ook handig om te voorkomen dat mensen het respect voor een mod verliezen.

Als men jou ziet als een of andere kleuterleidster dan is het vechten tegen de bierkaai.

A.M.A.B.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-07-2013 15:17 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 18 juli 2013 0:17 schreef Black Jew het volgende:
Als men jou ziet als een of andere kleuterleidster dan is het vechten tegen de bierkaai.



Precies. Een mod is in feite niet veel meer dan een user met wat extra knopjes, met de taak om te zorgen dat de boel niet uit de hand loopt. De truc is om te zorgen dat je die extra knopjes nauwelijks hoeft te gebruiken, niet om die knopjes als startpunt te zien voor je modwerk.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-09-2013 22:33 by XXL Profiel van XXL

Mods,

Kan iemand iets doen aan dat constante gejengel over en weer tussen bepaalde personen hier?

één en ander zorgt er in mijn ogen voor dat dit forum een steeds minder aantrekkelijke plek wordt om je tijd te verkwanselen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 01-09-2013 23:11 by Hérésie Profiel van Hérésiehttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

Misschien moet er gewoon een afzonderlijk vetetopic komen waar je kan gaan voortvechten terwijl de anderen het niet moeten volgen als ze dat niet willen


Willekeur en dictatuur!


Buried
Usericon van Buried
Posted 01-09-2013 23:15 by Buried (Speciaal lid) Profiel van Buried

quote:
Op 1 september 2013 23:11 schreef Hérésie het volgende:
Misschien moet er gewoon een afzonderlijk vetetopic komen waar je kan gaan voortvechten terwijl de anderen het niet moeten volgen als ze dat niet willen


Waar gebeurt het dit keer?



Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 01-09-2013 23:16 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

nevermind.

zou off-tipok zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 01-09-2013 23:17]


Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 01-09-2013 23:17 by Hérésie Profiel van Hérésiehttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

quote:
Op 1 september 2013 23:15 schreef Buried het volgende:
Waar gebeurt het dit keer?


Nieuwstopic de afgelopen dagen. En ik ging eigenlijk door op XXL zijn post hoor.


Willekeur en dictatuur!


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 01-09-2013 23:37 by Sonic Titan Profiel van Sonic Titanhttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Moderators,

Een barterdeal met een tamponfabrikant lijkt mij geen overbodige luxe.

Hoogachtend,

ST


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-09-2013 23:44 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 1 september 2013 23:11 schreef Hérésie het volgende:
Misschien moet er gewoon een afzonderlijk vetetopic komen waar je kan gaan voortvechten terwijl de anderen het niet moeten volgen als ze dat niet willen


Ik heb ooit al eens een flame-topic geopend, maar die had in no time een slotje.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 01-09-2013 23:46 by Hérésie Profiel van Hérésiehttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

quote:
Op 1 september 2013 23:44 schreef XXL het volgende:
Ik heb ooit al eens een flame-topic geopend, maar die had in no time een slotje.


Nochtans een goed idee. Ook een goed idee om dat als enige topic gewoon niet te modden.


Willekeur en dictatuur!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-09-2013 23:47 by XXL Profiel van XXL



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen