IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Opmerkingen, vragen en klachten voor/aan de mods [De Ideeënbus] Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 02-09-2013 10:41 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 1 september 2013 23:44 schreef XXL het volgende:
Ik heb ooit al eens een flame-topic geopend, maar die had in no time een slotje.

Is dat zo? Bestaat in ieder geval nog (steeds?) een flamecage-topic http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1437414?hl=flamecage

Maar goed, ik zal het wat meer op de rails proberen te houden, XXL (en anderen). Mocht het vervelend blijven horen we dat graag later weer


I wish I was a butterfly


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 15-09-2013 21:40 by Nimbus Profiel van Nimbus

Kunnen jullie dat stelletje kleuters die niks zinnigs posten en alleen onzin lopen vol te spuien niet bannen?


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-09-2013 23:09 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Ik neem aan dat je het fietstopic bedoeld? Dat was volgens mij een staaltje langs elkaar heen praten / elkaar niet begrijpen. Ik zie niet zo snel een reden in te grijpen. Faalhaas heeft ook nog een (oprechte) vraag staan.


I wish I was a butterfly


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 15-09-2013 23:21 by faalhaas Profiel van faalhaas

Als hierom serieus een ban wordt gevraagd dan ben je wel erg sneu hoor.


... hoe de hazen lopen ...


WMP
Usericon van WMP
Posted 15-09-2013 23:52 by WMP Profiel van WMP

Ik denk dat Nimbus op de topics van 'Judgement Day' doelt. Die nu allemaal verwijderd zijn.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-09-2013 23:54 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 15 september 2013 23:52 schreef WMP het volgende:
Ik denk dat Nimbus op de topics van 'Judgement Day' doelt. Die nu allemaal verwijderd zijn.


Ik denk het niet. Ik denk dat het specifiek en met nadruk om Faalhaas ging.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 15-09-2013 23:57 by faalhaas Profiel van faalhaas

Zo'n nazi is het wel ja.


... hoe de hazen lopen ...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 16-09-2013 4:39 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 15 september 2013 23:52 schreef WMP het volgende:
Ik denk dat Nimbus op de topics van 'Judgement Day' doelt. Die nu allemaal verwijderd zijn.


Beter zoeken, hoor. Ik tel er maar zo een stuk of 13. Allemaal van jaren en jaren terug, behalve één algemeen judgement day topic, wat nog wel af en toe naar boven wordt getrapt.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 16-09-2013 7:29 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Ter uwer info, je hebt weer een uitspatting van Orlando gemist gisteren, Wim.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 16-09-2013 7:35 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ooow, had hij er een stel vernaaid dus? Vandaar. Sorry, WMP.

Waarom zijn ze helemaal weg dan? Dicht was toch ook goed geweest. Nou kan ik het zelf niet eens terug lezen.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 16-09-2013 7:39 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Dergelijke topics gaan toch altijd dicht?

Hij was er trouwens als user Judgement Day, de topictitels waren voorspelbaar als "Silence is een slet", "faalhaas is een paashaas" enz.



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 16-09-2013 7:42 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Ah, ik dacht dat hij al bestaande jd topics naar boven had getrapt, hehe.

User judgement day. Wat een eer.




[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 16-09-2013 7:42]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 16-09-2013 15:43 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 15 september 2013 23:09 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ik neem aan dat je het fietstopic bedoeld?

Nee.
quote:
Dat was volgens mij een staaltje langs elkaar heen praten / elkaar niet begrijpen.

Nee.
quote:
Ik zie niet zo snel een reden in te grijpen. Faalhaas heeft ook nog een (oprechte) vraag staan.

Nee.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 16-09-2013 15:46 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 15 september 2013 23:52 schreef WMP het volgende:
Ik denk dat Nimbus op de topics van 'Judgement Day' doelt. Die nu allemaal verwijderd zijn.


Wellicht ook, met name dat er de laatste tijd een stelletje kleuters actief zijn die de boel een beetje, nou ja erg, lopen te verklooien voor hun eigen plezier.
Destijds werd hier nog met regelmaat, gediscussieerd of gewoon van gedachten gewisseld over de meest uiteenlopende zaken. Het is een stuk rustiger geworden, de meeste users die daar aan mee droegen, hebben of wat beters te doen dat kan, of hebben er genoeg van dat er steeds weer een jammerend klein kind tussen door komt.
Continue op de man spelen, ander vervelende gedrag en dat allemaal onder het mom van metal/metal forum. Triest.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 16-09-2013 15:48 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 15 september 2013 23:54 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik denk het niet. Ik denk dat het specifiek en met nadruk om Faalhaas ging.


Nee, niet zozeer. Heb geen namen genoemd in het stuk, die "beste" users kunnen dat zelf wel raden of dat is aan het beheer om eens over na te denken.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 16-09-2013 15:48 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 15 september 2013 23:57 schreef faalhaas het volgende:
Zo'n nazi is het wel ja.


Knap hoor, grote jongen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 16-09-2013 16:01 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Gezeur op elkaar graag achterwege laten hier. Het is wel weer genoeg.
quote:
Op 16 september 2013 15:46 schreef Nimbus het volgende:
Wellicht ook, met name dat er de laatste tijd een stelletje kleuters actief zijn die de boel een beetje, nou ja erg, lopen te verklooien voor hun eigen plezier.
Destijds werd hier nog met regelmaat, gediscussieerd of gewoon van gedachten gewisseld over de meest uiteenlopende zaken. Het is een stuk rustiger geworden, de meeste users die daar aan mee droegen, hebben of wat beters te doen dat kan, of hebben er genoeg van dat er steeds weer een jammerend klein kind tussen door komt.
Continue op de man spelen, ander vervelende gedrag en dat allemaal onder het mom van metal/metal forum. Triest.

Zonder concrete voorbeelden kunnen we er niet zo veel mee (wie wel/niet vervelend is is nogal aan interpretatie onderhevig), dus wil ik je vragen bij een volgende 'overtredingen' van deze of gene dat hier (of via de mail) te melden. Dan kunnen we (mods) zien wat we er aan doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 16-09-2013 16:01]


I wish I was a butterfly


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-09-2013 16:03 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 16 september 2013 15:46 schreef Nimbus het volgende:
Wellicht ook, met name dat er de laatste tijd een stelletje kleuters actief zijn die de boel een beetje, nou ja erg, lopen te verklooien voor hun eigen plezier.
Destijds werd hier nog met regelmaat, gediscussieerd of gewoon van gedachten gewisseld over de meest uiteenlopende zaken. Het is een stuk rustiger geworden, de meeste users die daar aan mee droegen, hebben of wat beters te doen dat kan, of hebben er genoeg van dat er steeds weer een jammerend klein kind tussen door komt.
Continue op de man spelen, ander vervelende gedrag en dat allemaal onder het mom van metal/metal forum. Triest.


Ik mis ook wel de boeiende discussies.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 16-09-2013 16:05 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Nogmaals, hier graag concrete voorbeelden / aanwijzingen waar wij als mods iets mee kunnen. Een algemeen (boeiende) discussie starten kan elders gewoon


I wish I was a butterfly


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 16-09-2013 17:09 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 16 september 2013 16:01 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Zonder concrete voorbeelden kunnen we er niet zo veel mee (wie wel/niet vervelend is is nogal aan interpretatie onderhevig), dus wil ik je vragen bij een volgende 'overtredingen' van deze of gene dat hier (of via de mail) te melden. Dan kunnen we (mods) zien wat we er aan doen.


quote:
Op 16 september 2013 16:05 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nogmaals, hier graag concrete voorbeelden / aanwijzingen waar wij als mods iets mee kunnen. Een algemeen (boeiende) discussie starten kan elders gewoon


Ga nou niet opeens de onwetende/politiek correcte uithangen, je weet best wie de concrete voorbeelden zijn.
Ter interpretatie van de moderators mag ik hopen of anders aan de rest van de gebruikers. Constant toepassen van Ad Hominem en andere ongein zal toch wel opvallen? In vergelijking met andere fora slaat dit toch wel alles? En waarom? Omdat het een metal forum is, ja als je naar bepaalde muziek luistert moet je je ook als een hork gedragen?


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 16-09-2013 17:15 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 16 september 2013 17:09 schreef Nimbus het volgende:
Ga nou niet opeens de onwetende/politiek correcte uithangen, je weet best wie de concrete voorbeelden zijn. Ter interpretatie van de moderators mag ik hopen of anders aan de rest van de gebruikers. Constant toepassen van Ad Hominem en andere ongein zal toch wel opvallen? In vergelijking met andere fora slaat dit toch wel alles? En waarom? Omdat het een metal forum is, ja als je naar bepaalde muziek luistert moet je je ook als een hork gedragen?

Ook onder moderators ontstaan verschillende interpretaties; wat de een als buitensporig horkerige opmerking ziet, ziet de ander als onschuldig grapje (om wat voor reden dan ook). En we we willen inderdaad ook aan de wensen van de gebruikers denken. Om beide redenen hebben we dus (ook) concrete input van users nodig om het echt goed te kunnen doen.

Maar, als je die niet kan of wil geven, prima. Dan let ik er de komende tijd wel wat meer op.


I wish I was a butterfly


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 16-09-2013 17:31 by faalhaas Profiel van faalhaas

Nimbus die het nodig vindt in zijn repliek op een oprechte vraag meerdere keren te volstaan met "Bek houden." gaat nu bij anderen de maat nemen? Het moet niet gekker worden zeg

Verder vind ik het hier de laatste tijd juist weer een stuk gezelliger geworden. Het steeds terugkerende getrol tussen een aantal users (waar ik zelf ook bijhoorde) is gestaakt, het is mij dan ook niet duidelijk waar deze klacht vandaan komt.


... hoe de hazen lopen ...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 16-09-2013 17:34 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Het ging hem dan ook niet specifiek om dat topic. Bleek ook niet zozeer om jou te gaan zei hij nog De discussie in het fietstopic is ook weer op de rails, dus die wederzijdse animositeit bleek voorbarig.

Ik wil dit 'punt' nu echt graag afsluiten. Ik heb gelezen wat iedereen zo ongeveer vindt, verder horen we het hier wel weer als er concreet wat aan de hand is ergens.

Bedankt

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 16-09-2013 17:36]


I wish I was a butterfly


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 16-09-2013 17:38 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 16 september 2013 17:34 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Het ging hem dan ook niet specifiek om dat topic. Bleek ook niet zozeer om jou te gaan zei hij nog


Beweerde ik net van wel dan?

Alsjeblieft


... hoe de hazen lopen ...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 16-09-2013 17:41 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Mooi, bij dezen is het dus klaar


I wish I was a butterfly


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen