IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Opmerkingen, vragen en klachten voor/aan de mods [De Ideeënbus] Vorige pagina | Volgende pagina
faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 27-10-2013 19:35 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 27 oktober 2013 19:29 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Details van het verleden zoek ik op zodra dat relevant is.


Het zou je sieren als je dat nu al zou doen, aangezien ik niet enige ben die over zijn postgedrag valt.


... hoe de hazen lopen ...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-10-2013 19:37 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 27 oktober 2013 19:35 schreef faalhaas het volgende:
Het zou je sieren als je dat nu al zou doen, aangezien ik niet enige ben die over zijn postgedrag valt.

Voor de zoveelste keer: die afspraak geldt toch niet meer. In het licht van dat postgedrag doet het er dus niet toe.

Deze discussie is al lang en breed voorbij. Deze herhaling van zetten is zinloos. Verder doelloos commentaar van jouw kant hieromtrent verwijder ik.


I wish I was a butterfly


WMP
Usericon van WMP
Posted 27-10-2013 20:57 by WMP Profiel van WMP

Die afspraak is dus opgezegd. Maar de oorzaken die ooit de basis waren van die afspraak zijn er weer/nog steeds. Beetje inconsequent.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 27-10-2013 21:05 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 27 oktober 2013 20:57 schreef WMP het volgende:
Die afspraak is dus opgezegd. Maar de oorzaken die ooit de basis waren van die afspraak zijn er weer/nog steeds. Beetje inconsequent.


Dit.

En het feit dat AG vragen hierover afdoet als zinloos en doelloos vind ik ook niet erg sterk. Ik heb dus maar even een mailtje richting bestuur gestuurd. Hopelijk kunnen zij wel fatsoenlijk inhoudelijk reageren.


... hoe de hazen lopen ...


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 27-10-2013 21:10 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Slotje! Gehuil allemaal.


Je moeder.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-10-2013 21:26 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 27 oktober 2013 21:10 schreef karnivoor het volgende:
Slotje! Gehuil allemaal.

Legitieme vragen vind ik het, maar duurt wat lang zo. Leek mij wel duidelijk het tegenwoordig allemaal niet zo erg is, in ieder geval.
quote:
Op 27 oktober 2013 21:05 schreef faalhaas het volgende:
Dit.

En het feit dat AG vragen hierover afdoet als zinloos en doelloos vind ik ook niet erg sterk. Ik heb dus maar even een mailtje richting bestuur gestuurd. Hopelijk kunnen zij wel fatsoenlijk inhoudelijk reageren.

Mij alsmaar dezelfde vragen stellen terwijl je het antwoord al hebt gekregen, dát heb ik zinloos genoemd; dus goed dat je het bestuur gemaild hebt

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 27-10-2013 21:42]


I wish I was a butterfly


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-10-2013 21:27 by XXL Profiel van XXL

Pffff.



Beste Hypnos,

Veel users ergeren zich aan je neiging bij elke gelegenheid ranzigheid te posten. Jouw idee dat iedereen dit net zo grappig vindt als jij berust echter op een misverstand. Het feit dat men dit als albumhoes van een willekeurige artiest vet vindt wil niet zeggen dat ze dergelijke ranzigheid op een metalforum ook kunnen verwerken.
Zou je dat soort dingen dus in de toekomst alleen nog in het ranzig / nsfw topic willen posten?

Er vanuit gaande dat je een volwassen persoon bent neem ik aan dat je hier begrip voor hebt.

Alvast bedankt namens de ZM gemeenschap,

XXL.





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 27-10-2013 21:28 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 27 oktober 2013 21:05 schreef faalhaas het volgende:
Dit.

En het feit dat AG vragen hierover afdoet als zinloos en doelloos vind ik ook niet erg sterk. Ik heb dus maar even een mailtje richting bestuur gestuurd. Hopelijk kunnen zij wel fatsoenlijk inhoudelijk reageren.

Ik vraag me wel serieus af waarom het bestuur jou uitleg verschuldigd is. Ik neem uit je bericht ook aan dat je verantwoording wilt, aangezien je het woord 'fatsoenlijk' gebruikt. En ik vraag me ook af waarom jij hier ineens de moraalridder uithangt.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-10-2013 21:29 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Volgens mij heeft iedereen zijn zegje over dit onderwerp wel gedaan ondertussen.

Laat het aub rusten voor het in onderling gekibbel vervalt.


I wish I was a butterfly


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 27-10-2013 22:04 by faalhaas Profiel van faalhaas

AG, ik wil toch graag nog even inhoudelijk reageren op Ben

quote:
Op 27 oktober 2013 21:28 schreef BenKnuckles het volgende:
Ik vraag me wel serieus af waarom het bestuur jou uitleg verschuldigd is. Ik neem uit je bericht ook aan dat je verantwoording wilt, aangezien je het woord 'fatsoenlijk' gebruikt. En ik vraag me ook af waarom jij hier ineens de moraalridder uithangt.


Zware Metalen is een stichting met een bestuur en leden. Zij dienen zich dus te houden aan de algemene beginselen van behoorlijk bestuur. Het motiveringsbeginsel valt daar ook onder. Het besluit dat destijds genomen is, is duidelijk gemotiveerd naar de leden toe. Als het besluit wordt opgeheven dient dit ook weer te worden gemotiveerd. Maargoed eerst maar eens het antwoord van het bestuur afwachten.

Of je wel of niet goed tegen bestand bent tegen de posts van Hypnos is verder niet relevant. De ene heeft er geen moeite mee, de ander wel. Er is toen simpelweg besloten dat het te aanstootgevend werd. En ik wil graag weten of er nu opeens een nieuwe situatie is ontstaan waardoor het wel weer getolereerd wordt. En dat recht op informatie hebben wij als leden.

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 27-10-2013 22:10]


... hoe de hazen lopen ...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 27-10-2013 22:13 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 27 oktober 2013 22:04 schreef faalhaas het volgende:
AG, ik wil toch graag nog even inhoudelijk reageren op Ben

Prima, dit is ook duidelijk een andere vraag dan eerder
quote:
Zware Metalen is een stichting met een bestuur en leden.

Het is een stichting, en heeft dus geen leden.
quote:

Zij dienen zich dus te houden aan de algemene beginselen van behoorlijk bestuur. Het motiveringsbeginsel valt daar ook onder.

Je bent in de war met de overheid.
quote:
En dat recht op informatie hebben wij als leden.

Een stichting heeft dus juist geen leden (in juridische zin). Jullie zijn wel 'leden van het forum', maar dat maakt jullie geen lid van de stichting (wat niet kan). Je hebt dus geen recht op informatie in die zin. Er dient dus niks gemotiveerd te worden vanuit het bestuur, en daarbij je de motivatie al gehoord (waar het eerst teveel was, is het nu al geruime tijd niet meer teveel).

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 27-10-2013 22:32]


I wish I was a butterfly


Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 27-10-2013 22:15 by Hérésie Profiel van Hérésiehttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

quote:
Op 27 oktober 2013 22:04 schreef faalhaas het volgende:
Zware Metalen is een stichting met een bestuur en leden. Zij dienen zich dus te houden aan de algemene beginselen van behoorlijk bestuur. Het motiveringsbeginsel valt daar ook onder. Het besluit dat destijds genomen is, is duidelijk gemotiveerd naar de leden toe. Als het besluit wordt opgeheven dient dit ook weer te worden gemotiveerd. Maargoed eerst maar eens het antwoord van het bestuur afwachten.

FH, seriously? ;')


Willekeur en dictatuur!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 27-10-2013 22:21 by faalhaas Profiel van faalhaas

Ja bloedserieus


... hoe de hazen lopen ...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-10-2013 0:04 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 27 oktober 2013 22:04 schreef faalhaas het volgende:
Zware Metalen is een stichting met een bestuur en leden.


Als je snugger gaat doen:

wikipedia - stichting

"In tegenstelling tot een vereniging heeft een stichting geen leden. Een stichting kan wel donateurs hebben; die hebben echter geen zeggenschap. Een stichting kan ook vrijwilligers hebben."

Verder is Bart de laatste tijd inderdaad wel weer erg plaatjesgeil.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 28-10-2013 0:08 by faalhaas Profiel van faalhaas

Laat mij nou even in de waan dat we toch iets van zeggenschap hebben


... hoe de hazen lopen ...


Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 28-10-2013 0:09 by Hérésie Profiel van Hérésiehttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

Een stichting is een juridisch afgezonderd vermogen waaraan een bepaalde bestemming gegeven wordt.

En de beginselen van behoorlijk bestuur gelden enkel in de relatie tussen een administratieve overheid en de burgers.

Zo, ik ging me er eigenlijk niet mee bemoeien. Nou dan.


Willekeur en dictatuur!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 28-10-2013 0:33 by faalhaas Profiel van faalhaas



... hoe de hazen lopen ...


Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 28-10-2013 0:35 by Hérésie Profiel van Hérésiehttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

Hier zie, hoor wie het zegt!


Willekeur en dictatuur!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 28-10-2013 0:39 by faalhaas Profiel van faalhaas

Ik wilde al een hele bezwaarschriftprocedure opstarten ja


... hoe de hazen lopen ...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-10-2013 8:53 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Mark en Hérésie, bedankt voor de bevestiging dat faalhaas het bij het verkeerde eind heeft. Gezien er verder geen concrete klacht ligt is hiermee de kous af. Laat het rusten, faalhaas.


I wish I was a butterfly


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 28-10-2013 9:37 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Wat een faalhazerij Paul, hou op!

Zo, krijg ik nu ook een compliment Olav?


5 Euro's? Op je muil!!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-10-2013 9:42 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Nee. Natrappen is nou ook weer niet nodig, namelijk De discussie is lang en breed voorbij, nu graag weer nieuwe nuttige dingen, of niks

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 28-10-2013 9:44]


I wish I was a butterfly


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 28-10-2013 15:01 by faalhaas Profiel van faalhaas

Zolang ik geen duidelijk antwoord heb op de vraag waarom de gemaakte afspraak met Hypnos is opgeheven laat ik helemaal niks rusten. Van het bestuur ook nog steeds geen reactie gekregen. Slechte zaak.

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 28-10-2013 15:14]


... hoe de hazen lopen ...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-10-2013 15:14 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Zoals uit allerlei posts hier al bleek is de reden dat Hypnos' gedrag al lang niet meer zo erg is als het destijds was. Daarbij heb ik al vaker gezegd dat wij als mods geen enkele aanleiding zien hem nu te straffen. Daarbij heb ik al uitgelegd dat dit een zaak tussen Hypnos, de mods en het bestuur is/was. Daarbij heb ik al uitgelegd dat wij de forumleden geen verantwoording schuldig zijn.

Hoewel ik graag alsnog verantwoording voor dingen afleg om daarmee aan het wederzijds begrip tussen mods en users te werken, is het in dit geval toch echt voorbij. Wat je hier ondertussen doet kan ik echt niet anders dan zeuren noemen. Dit gesprek met jou draagt geenszins bij aan wat dan ook, zorgt alleen maar voor nodeloze discussie hier, en weiger ik verder mee te gaan. Verder praten met het bestuur of over de mail met de mods mag je uiteraard doen, maar een volgende zeurpost hier beloon ik met een ban.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 28-10-2013 15:32]


I wish I was a butterfly


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 28-10-2013 15:20 by faalhaas Profiel van faalhaas

.

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 28-10-2013 15:20]


... hoe de hazen lopen ...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen