IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Opmerkingen, vragen en klachten voor/aan de mods [De Ideeƫnbus] Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-04-2015 13:20 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 26 april 2015 13:13 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Standaard (2.5 cm overal). Maar genoeg hierover


Je liegt!





Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-04-2015 13:27 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Zoals ik zei, genoeg hierover Ik stuur je wel een mail met mijn bewijs


I wish I was a butterfly


Silence
Usericon van Silence
Posted 26-04-2015 13:30 by Silence Profiel van Silence

Wie typt er dan ook in lettertype 12? En in Times New Roman, lelijk!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 26-04-2015 13:59 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Het is tenminste geen Comic Sans.



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 26-04-2015 13:59 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Ontopic graag, verdere offtopic wordt weggehaald


I wish I was a butterfly


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-04-2015 21:58 by XXL Profiel van XXL

Kan iemand caron even vragen niet zichzelf steeds te quoten in opeenvolgende posts maar de edit knop te gebruiken?

En ja, dit is een serieuze vraag.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 27-04-2015 22:00 by caron Profiel van caron

Ik vind editten zo slordig.

En gay.


En nu gaan we vegen


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-04-2015 22:13 by XXL Profiel van XXL

OK, edit is te moeilijk voor je.
Geeft niets. Niet iedereen is even handig met fora.

Laat dan op zijn minst die quotes achterwege.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 27-04-2015 22:21 by caron Profiel van caron

quote:
Op 27 april 2015 22:13 schreef XXL het volgende:
OK, edit is te moeilijk voor je.
Geeft niets. Niet iedereen is even handig met fora.

Laat dan op zijn minst die quotes achterwege.


Heb je er last van?


En nu gaan we vegen


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-04-2015 9:04 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

caron, voor de leesbaarheid en duidelijkheid is het inderdaad beter je post te editten ipv jezelf te citeren.


I wish I was a butterfly


loeser
Baby Lovedoll
Usericon van loeser
Posted 29-04-2015 13:09 by loeser Profiel van loeser

quote:
Op 26 april 2015 12:50 schreef Onweerwolf het volgende:
Dus, naar aanleiding van de gebeurtenissen rondom het 'mannen van 35 mogen niet naar vrouwen van 21 loeren' verhaal, waar Faalhaas, net als tig andere mensen iets over heeft gezegd, zijn er minimaal 5 mensen geweest, buiten Loeser en Jan om, die hebben gezegd dat ze niet meer willen posten als Faalhaas er is?

Is dat correct of interpreteer ik je woorden verkeerd?


Een beetje traag, want ik was hier niet de afgelopen dagen, maar ik heb geen problemen met Faalhaas.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 29-04-2015 13:33 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 29 april 2015 13:09 schreef loeser het volgende:
Een beetje traag, want ik was hier niet de afgelopen dagen, maar ik heb geen problemen met Faalhaas.


Vreemd. In de mail die Olav naar Faalhaas heeft gestuurd staat toch duidelijk dat hij 6 maanden geband is wegens de dingen ie hij tegen jou heeft gezegd.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


loeser
Baby Lovedoll
Usericon van loeser
Posted 29-04-2015 13:37 by loeser Profiel van loeser

quote:
Op 29 april 2015 13:33 schreef Onweerwolf het volgende:
Vreemd. In de mail die Olav naar Faalhaas heeft gestuurd staat toch duidelijk dat hij 6 maanden geband is wegens de dingen ie hij tegen jou heeft gezegd.


Klopt, Faalhaas nam naar aanleiding van die email contact met me op en dit misverstand is inmiddels zowel bij Faalhaas en Olav recht gezet.

Ik heb namelijk Faalhaas nooit specifiek genoemd. Het enige wat ik heb gemeld is dat ik het allemaal erg ver vond gaan en nog later heb ik een bericht geplaatst om mijn woorden uit te leggen en excuses aan te bieden. Dat was allemaal algemeen, niet specifiek richting Faalhaas.

Overigens is Faalhaas niet alleen geband door wat hij tegen mij heeft gezegd. Staat ook in de email.

[Dit bericht is gewijzigd door loeser op 29-04-2015 13:39]


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 29-04-2015 13:39 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 29 april 2015 13:37 schreef loeser het volgende:
Klopt, Faalhaas nam naar aanleiding van die email contact met me op en dit misverstand is inmiddels zowel bij Faalhaas en Olav recht gezet

Overigens is Faalhaas niet alleen geband door wat hij tegen mij heeft gezegd. Staat ook in de email.


Dus hij is 6 maanden geband voor het uitlokken van Jan?

Jan, de user die zelf constant anderen loopt uit te lokken en dan gaat janken als er iemand eens hapt?

Deze ban is nog bizarder dan ik al dacht.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


loeser
Baby Lovedoll
Usericon van loeser
Posted 29-04-2015 13:43 by loeser Profiel van loeser

quote:
Op 29 april 2015 13:39 schreef Onweerwolf het volgende:
Dus hij is 6 maanden geband voor het uitlokken van Jan?

Jan, de user die zelf constant anderen loopt uit te lokken en dan gaat janken als er iemand eens hapt?

Deze ban is nog bizarder dan ik al dacht.


Ik wil eigenlijk niet voor Olav praten, maar naar aanleiding van mijn bericht naar hem (over dat ik geen problemen met Faalhaas heb) zei hij:

(...) Toch hebben wij 'slechts' faalhaas gestraft, en dat is omdat naar ons idee deze episode zonder hem niet plaatsgevonden had en hij daarnaast een voorgeschiedenis heeft mbt dit soort gedrag. Door een karikatuur te maken van wat jij daadwerkelijk zei, en daar ontzettend lang over door te drammen zonder ook maar enige moeite te (willen) doen te achterhalen wat je nou echt bedoelde zette hij een zeer negatieve sfeer rond jou neer waar anderen weer opdoken om het nog erger te maken. Gezien hij dit soort gedrag (sinds zijn vorige lange ban om een soortgelijke reden) vaker tentoonspreidt, er een andere recent incident was en hij eigenlijk de enige is die het forum dagenlang de negativiteit in kan (en wil) trekken vonden we het (weer) tijd voor een lange ban. (...) Onze beslissing was dus niet gestoeld op dat jij wrok zou voelen richting faalhaas oid, maar meer op het algemene effect wat zijn gedrag op het forum en haar bezoekers heeft (en zijn acties en intenties an sich).


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 29-04-2015 13:52 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 29 april 2015 13:37 schreef loeser het volgende:


Ik heb namelijk Faalhaas nooit specifiek genoemd. Het enige wat ik heb gemeld is dat ik het allemaal erg ver vond gaan en nog later heb ik een bericht geplaatst om mijn woorden uit te leggen en excuses aan te bieden. Dat was allemaal algemeen, niet specifiek richting Faalhaas.




Jij kan beter wegblijven lijkt mij. Wat een gejank om niets zeg.


Boeiender


loeser
Baby Lovedoll
Usericon van loeser
Posted 29-04-2015 13:54 by loeser Profiel van loeser

quote:
Op 29 april 2015 13:52 schreef MR. N het volgende:
Jij kan beter wegblijven lijkt mij. Wat een gejank om niets zeg.


Je hoeft niet zo lullig tegen me te doen zeg. Ik heb alleen een misverstand uit de weg geholpen. En volgens mij loop jij nu te janken om niets, dus ga even lekker in een hoekje zitten oke?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 29-04-2015 13:56 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Ik betwijfel ernstig of Olav en Maurice dit soort vergezochte bans ook zouden uitvoeren als iPim geen mod was geweest.

Want zeg nou zelf, dit slaat echt nergens op.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-04-2015 13:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Verder onderling ruzie maken wordt verwijderd. Graag elders


I wish I was a butterfly


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 29-04-2015 13:56 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

.

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 29-04-2015 13:57]


Boeiender


loeser
Baby Lovedoll
Usericon van loeser
Posted 29-04-2015 13:58 by loeser Profiel van loeser

.

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 29-04-2015 13:59]


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 29-04-2015 14:00 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Ja hoor. Dit is ruzie maken... LOL.

Opmerking voor /aan de mods:

Laat bepaalde elementen het forum niet zo verzieken door NSB praktijken. Als posts je niet bevallen, negeer ze dan in plaats van je op te laten jutten door 1 persoon. Godsamme wat sneu.



Boeiender


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-04-2015 14:10 by spectre Profiel van spectre

Hoezo, het is toch duidelijk dat het hier geen 4chan is oid?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 29-04-2015 14:13 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 29 april 2015 14:00 schreef MR. N het volgende:
Opmerking voor /aan de mods:

Laat bepaalde elementen het forum niet zo verzieken door NSB praktijken. Als posts je niet bevallen, negeer ze dan in plaats van je op te laten jutten door 1 persoon. Godsamme wat sneu.

Geen idee waar je het over hebt, want we hebben ons niet 'op laten jutten' noch hebben wij ooit dat idee hier verspreid. We lichten graag beslissingen toe, maar dat wordt erg vermoeiend als men niet bepaald de moeite doet goed te lezen

Ik herhaal de (samengevatte) motivatie voor de ban: "Faalhaas is geband wegens het alsmaar weer treiteren van en/of opzetten van hetzes jegens forumgebruikers. Dit verziekt de sfeer, keer op keer en dagenlang, en heeft geen rechtvaardiging noch ligt de schuld bij iemand anders dan faalhaas. Daarbij blijven er mensen weg van het forum door zijn gedrag, en dat gaat buiten de mensen die hij direct aanvalt. Hier is faalhaas al meermalen voor gewaarschuwd, en geband, en met een sterke hoop op mogelijk verbetering is hij nu nogmaals geband."

Het mag duidelijk zijn dat het accent op de acties van faalhaas ligt, en het effect wat dat heeft op de algemene sfeer van het forum. Als jij zijn alsmaar terugkerende getreiter om niks geen probleem vindt, prima, wij vinden het wel wel een probleem


I wish I was a butterfly


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 29-04-2015 14:14 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 29 april 2015 14:10 schreef spectre het volgende:
Hoezo, het is toch duidelijk dat het hier geen 4chan is oid?
Het is toch ook duidelijk dat het hier om ZM gaat? Je moet wel tegen een stootje kunnen. En als je niet tegen bepaalde dingen kan, kan je die toch ook negeren? Ik heb geen enkele post waarin Faalhaas te ver ging voorbij zien komen. Dat hij een beetje loopt te zuigen qua posts, so what? Dat daardoor blijkbaar bepaalde mensen niet op ZM willen posten, zegt meer over die bepaalde mensen, die je hier kan missen als kiespijn.


Boeiender


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen