IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Antwerp Metal Fest 12 & 13 juli 2013 Vorige pagina
arneriach
Usericon van arneriach
Posted 11-07-2013 14:05 by arneriach Wijzig reactieProfiel van arneriachQuote dit berichthttp://www.marchefunebre.be

quote:
Op 8 juli 2013 17:24 schreef PandroidJack het volgende:
Zaterdag aanwezig. Als het zo warm wordt als vandaag, wordt dat lekker bakken en bruinen. Goesting


same here


www.marchefunebre.be - doom death metal


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 11-07-2013 17:28 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Geachte metalfans

Ik heb 1 kaart, voor zaterdag, op overschot. Ik wil ze kwijt, vanzelfsprekend ook aan 10 euro.
Wie interesse heeft, laat hier effie weten, of email Pandroidjack@hotmail.com.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Jokke
Usericon van Jokke
Posted 14-07-2013 15:24 by Jokke Wijzig reactieProfiel van JokkeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/grownbelow

AMF was echt geweldig! Het was retecool om met Grown Below deel uit te maken van deze eerste editie.

Hoogtepunten: Your Higness, Toxic Shock, Black Swarm, In-Quest en Napalm Death


Horns up!


zdark
The Mighty
Usericon van zdark
Posted 15-07-2013 10:56 by zdark (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van zdarkQuote dit bericht

Smaakt naar meer, duidelijk een sterk concept, veel volk, ook bij de 'kleinere' groepen.
Highlights (heb niet alles gezien): Belgian Associality, In-Quest, Leng T'Che, Your Highness, Napalm Death.
Bliksem was ook wel prettig, Raketkanon viel zwaar tegen.


DEATH FUCKING METAL


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 16-07-2013 14:02 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Een heerlijk zomerse dag, een idyllische bosrijke omgeving, een redelijk ontspannen sfeer, m.a.w. een geslaagde (zaterdagse) festivaldag voor mij.
Veel gechilled met de vrienden, want de meeste groepen kende ik niet. De kleine zaal was wel degelijk erg klein, en daarmee niet al te uitnodigend.
Tijdens Knuckle Dust was er een vechtpartijtje (zeer sympathiek wel dat de band het optreden onmiddellijk stil legde, en de vechters terecht wees ). Sowieso wel enkele schrale figuren in het publiek, die duidelijk niet tegen de drank konden, of de 'agressie' in een moshpit niet goed konden plaatsen.

Leng Tch'e was best sympathiek (die zanger nodigde wel constant mensen uit het publiek uit om mee te zingen, maar meestal stonden ze wat verloren op het podium), maar hun grindcore was niet al te spectaculair.

Met Napalm Death stond ik van voor. Naast mij stond een enorm opgefokte kerel als een zot het hele optreden aan de dranghekken te trekken, met als resultaat dat het hek op een gegeven moment op m'n voet stond, en mensen die meer dan 100 kg wegen zouden toch beter niet crowdsurfen, of op z'n minst even mogen laten weten dat ze er aankomen
Goed optreden, zij het nogal routineus afgehandeld.



[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 16-07-2013 14:04]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-07-2013 14:45 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2013 14:02 schreef PandroidJack het volgende:
Tijdens Knuckle Dust was er een vechtpartijtje (zeer sympathiek wel dat de band het optreden onmiddellijk stil legde, en de vechters terecht wees ). Sowieso wel enkele schrale figuren in het publiek, die duidelijk niet tegen de drank konden, of de 'agressie' in een moshpit niet goed konden plaatsen.


LBUUUUUUUUUUUUUUU


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 16-07-2013 15:14 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

U zei?


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 16-07-2013 19:48 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Speelden de bands nou buiten of binnen?


zdark
The Mighty
Usericon van zdark
Posted 16-07-2013 19:52 by zdark (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van zdarkQuote dit bericht

Binnen podium was binnen, buitenpodium was buiten.

De vechtpartij was trouwens tijdens Headshot naar mijn weten.

Over Leng T'Che heb je'n punt, maar die vocals zijn toch wel eecht vet.

En die freak bij Napalm Death stond er al twee dagen alles kapot te maken...


DEATH FUCKING METAL


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 17-07-2013 22:07 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2013 19:52 schreef zdark het volgende:
Binnen podium was binnen, buitenpodium was buiten.




Logisch


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen