IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Suuns ( experimental psychedelic electronic indie canadian )
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-03-2013 1:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

om de één of andere reden vind ik dit beestig lekker


nieuwe plaat kix ax



signature


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-03-2013 7:42 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Vette band, live helemaal.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 12-05-2013 22:27 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Net gezien in de Melkweg. Erg goed en best gaaf. Geslaagde mix van elektronica met band. Jazzy bij tijden, soms een beetje Muse en een hele schep Lou Reed.
Ik zag wel veel Lowlands-publiek. Soit.


Ja hoor...


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 13-05-2013 11:21 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

Muse? Nee.

Suuns is gaaf. Weet nog niet wat ik van de nieuwe plaat moet vinden. Paar zwakkere nummers. Wat M. zegt: live is Suuns dé bom. Vooral op Haldern enkele jaren geleden in de spiegeltent.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 13-05-2013 11:22 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

Wat een moeilijke topictitel trouwens. Is gewoon Suuns niet voldoende?


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 06-03-2017 13:17 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Wat een ontdekking dit! Momenteel erg verslaafd aan het tweede album. Heerlijk druggy.


... hoe de hazen lopen ...


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 06-03-2017 17:37 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Hold/Still is ook vet.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 07-03-2017 0:18 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 6 maart 2017 17:37 schreef iPim het volgende:
Hold/Still is ook vet.


Die is binnenkort aan de beurt, ben benieuwd. Het eerste album heeft een wat minder warm geluid en heb ik (op het eerste gehoor) wat minder mee.


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 17-02-2018 21:53 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Nieuw album komt binnenkort uit. Nieuwe single klinkt alvast weer lekker trippy.



... hoe de hazen lopen ...


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 22-02-2018 21:04 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Klinkt weer uitstekend! Een stuk melodieuzer dan het materiaal op Hold/Still, maar wel lekker wazig.




Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-02-2018 11:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik kan hier makkelijk naar luisteren


signature


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 03-11-2020 14:47 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik vind de nieuwe FICTION EP best wel tof!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen