IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : What is a critic but one who reads quickly, arrogantly, but never wisely. [filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 20-06-2013 8:37 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Eén van de betere films die ik ken (geldt overigens ook voor het boek/de boekenreeks van Clarke). Ik snap ook steevast niet hoe iemand 2001 saai kan vinden, maar goed, smaken verschillen nu eenmaal.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-06-2013 12:26 by Mark Profiel van Mark

Nou, moet zeggen dat de reis door de wormhole wel ietwat overdadig was voor mijn smaak. Dan kan ik net zo goed een kwartier lang door de kaleidoscoop van mijn neefje gaan staren. Verder natuurlijk een puike film.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 20-06-2013 18:33 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

side effects

Erg leuk!!bepaalde wendingen zag ik totaal niet aankomen.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 20-06-2013 18:35 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050



IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-06-2013 19:10 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 20 juni 2013 18:33 schreef Black Jew het volgende:
side effects

Erg leuk!!bepaalde wendingen zag ik totaal niet aankomen.


Die was goed ja


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 21-06-2013 9:17 by PandroidJack Profiel van PandroidJack



Zwarte komedie over een moordend koppel.
Doordat de protagonisten zo ontzettend onuitstaanbaar en onverdraagzaam zijn, was het niet evident om 'in de film te komen'.
Het einde vond ik wel zeer geslaagd en passend voor de film.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 22-06-2013 1:11 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

Full Metal Jacket

Eindelijk deze film eens gezien. Ik vond vooral het eerste deel van de film erg memorabel, al mag de rest van de film er natuurlijk ook zijn.


Rundskop

Niet verwonderlijk waarom zoveel deuren voor Schoenaerts zijn open gegaan na zijn rol in deze film. Erg goed verhaal, maar het is toch vooral zijn rol die de film naar een hoger niveau tilt naar mijn mening.


WMP
Usericon van WMP
Posted 22-06-2013 3:29 by WMP Profiel van WMP

V/H/S/2. Het eerste deel vond ik al weinig, maar dit tweede deel was nog slechter. Na de film gezien te hebben las ik wat rond her en der en veel mensen waren erg te spreken over het 'Safe Haven'-segment. Ik vraag me serieus af of ik hetzelfde heb gezien als hen: onlogisch, slecht gefilmd, voorspelbaar, niet goor/eng/of iets anders wat de naam 'horror' verdient, maar veel reviewers blijken het ongelooflijk goed te vinden. Maar ja, V/H/S werd ook al zo positeif onthaald. Waarom weet ik nog steeds niet.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 22-06-2013 6:55 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

http://www.imdb.com/title/tt1656186/?ref_=tt_rec_tti :')

"Stolen", over een ontvoerde dochter. Bij wie gaan er belletjes rinkelen?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 22-06-2013 9:03 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 22 juni 2013 3:29 schreef WMP het volgende:
Maar ja, V/H/S werd ook al zo positeif onthaald. Waarom weet ik nog steeds niet.


Waarschijnlijk omdat die films worden geproduceerd en uitgebracht door bloody-disgusting selects, het productiehuis/distributiekanaal van Amerika's grootste horrorsite www.bloody-disgusting.com... vriendjespolitiek dus. Ik vond het zombie POV filmpje en voornamelijk Safe Haven wel te doen, de rest was inderdaad matig tot zwaar klote.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 23-06-2013 8:47 by Bub Profiel van Bub

V/H/S 2 is vele malen beter dan het saaie deel 1.

En met name het Safe Haven verhaaltje wat in Indonesië afspeelde was te gek!
Bizar, bloederig en met het monster tegen het eind nog grappig ook zonder afbreuk te doen aan het gehele filmpje.

De POV zombi verhaaltje is uitstekend uitgewerk en verrasend origineel in opzet.
Het openingsfilmpje met het oog is aardig en het Alien filmpje is kut.

Al met al een prima vervolg.




bub


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 23-06-2013 11:20 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

The Hangover 3
Wát een domme film.

Verdomd goed vermaakt met de flauwe grappen en bier erbij



bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 23-06-2013 17:55 by bazzio Profiel van bazzio

Gisteren op 3 The Wrestler gekeken met mickey Rourke... damn wat een goede film en een perfect gecaste Rourke zeg.


Bazzio Attacks!!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-06-2013 20:07 by spectre Profiel van spectre

Ik kan je elke film van Aronofsky aanraden


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 23-06-2013 21:40 by bazzio Profiel van bazzio

Ja na verder lezen idd. Heb om een of andere manier Black Swan nog steeds vermeden (maar waarom...titel?). Gaan we toch maar zeer binnenkort kijken.


Bazzio Attacks!!!


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 24-06-2013 1:53 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 23 juni 2013 20:07 schreef spectre het volgende:
Ik kan je elke film van Aronofsky aanraden
+1.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Northward
Usericon van Northward
Posted 24-06-2013 20:05 by Northward Profiel van Northward

quote:
Op 23 juni 2013 21:40 schreef bazzio het volgende:
Ja na verder lezen idd. Heb om een of andere manier Black Swan nog steeds vermeden (maar waarom...titel?). Gaan we toch maar zeer binnenkort kijken.

Of omdat ballet misschien niet je favoriete onderwerp is. Wel een erg sterke film, al blijft RFAD wel met stip zijn beste. Pi is ook bijzonder goed voor een debuutfilm.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 24-06-2013 20:24 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Gisteren Dredd. Heerlijke zondagavondpulp; behoorlijk hard/veel expliciet bloed, mooie meid.
Die scene met die gatling gun ging echter echt nergens over.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-06-2013 20:47 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 24 juni 2013 20:05 schreef Northward het volgende:
Of omdat ballet misschien niet je favoriete onderwerp is. Wel een erg sterke film, al blijft RFAD wel met stip zijn beste. Pi is ook bijzonder goed voor een debuutfilm.


Nee dat is the Fountain.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-06-2013 20:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Darren Aronofsky woonde sinds 2004 samen met de Engelse actrice Rachel Weisz. Samen kregen ze een zoontje. In 2010 zetten zij een punt achter hun relatie. Inmiddels is Weisz getrouwd met acteur Daniel Craig.


wut?


signature


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 24-06-2013 20:51 by bokkie666 Profiel van bokkie666

RFAD?


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 24-06-2013 20:52 by Bleh? Profiel van Bleh?

Requiem for a Dream

quote:
Op 24 juni 2013 20:47 schreef spectre het volgende:
Nee dat is the Fountain.



PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 25-06-2013 9:34 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Eergisteren 'Van God Los' gezien. Mooie, maar niet al te optimistische prent.
Naar aanleiding van 'Shot on Location', dat programma van Tom Barman.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-06-2013 11:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

jip, wat onherkenbaar was die Silvia Schijf (of Hoek)

damn, die is knapper geworden met de jaren!


signature


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 25-06-2013 23:09 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

A Good Day to Die Hard. Fuck yeah! Heerlijk popcorn-entertainment. Niet teveel nadenken, surround-setje op standje "sorry buren", paar koude biertjes in de aanslag en gaan. Geniaal! Vooral niet nadenken over plotholes of dingen die niet kloppen: Gewoon genieten van alle ontploffingen, one-liners en actie. Bruce Willis is een held.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen