IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : What is a critic but one who reads quickly, arrogantly, but never wisely. [filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 26-06-2013 12:01 by PandroidJack Profiel van PandroidJack



Onderhoudende thriller met veel bekende koppen, maar uiteindelijk een nogal doorsnee verhaal.

Maar wel met een verrukelijke Genesis Rodriguez in één van de hoofdrollen



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 27-06-2013 12:54 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Taken. Wat een bazenfilm!


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-06-2013 14:06 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Jack Reacher, vermakelijke thriller / actiefilm.

Phantom, duikbootactie. Sja, op zich best netjes, maar de hallucinaties van de kapitein, en het einde waren een beetje jammer. Veel bekende koppen, maar uiteindelijk best pulp.


Boeiender


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 27-06-2013 17:47 by ErikS Profiel van ErikS

Octopus 2: River of fear

Een recht-toe recht-aan monsterlijke dier film, met alle klassieke ingrediënten, inclusief een held wiens waarschuwingen in de wind worden geslagen, bij vlagen tenenkrommend slechte special effects en een einde waarbij de logica uiteindelijk bitter ver te zoeken is.

Leuk voor de genreliefhebbers, de rest kan hem beter links laten liggen.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 27-06-2013 17:57 by bokkie666 Profiel van bokkie666

Eens proberen dan.

Starship Troopers 3 Marauder.
Slecht acteerwerk, matige special effects, overbodige naaktscene. Prima vermaak.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 27-06-2013 19:03 by MetalJan Profiel van MetalJan

Star Wars deel 1,2 en 3 nog maar weer eens een keer.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 28-06-2013 10:55 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

'The Brothers Grimm' van Terry Gilliam. Zeer vermakelijk, bij momenten heerlijk absurde beelden en situaties, maar, typisch Gilliam, weer errug lang.
En wie zou er nu niet vallen voor Monica Belluci.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 28-06-2013 10:56 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Jumper. Zaad.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 01-07-2013 8:59 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

'Hot Tub Time Machine', een geslaagde komedie met fijne acteurs en enkele rake observaties, zoals je vrienden en hobby's achterwege laten ten bate van je relatie om dan te moeten constateren dat je vrouw je bedriegt (normaal gezien spreek ik gelukkig niet uit ervaring). Om dan te kunnen terugkeren in de tijd, om alles anders aan te pakken...was het maar mogelijk
Met een overbodige cameo van Chevy Chase trouwens.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 01-07-2013 11:02 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Dat is typisch zo'n film die je moet kijken met een paar vrienden en een kratje bier. Ik denk dat als ik die in mijn eentje zou kijken, ik hem een stuk minder geslaagd zou vinden.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-07-2013 17:19 by Mark Profiel van Mark

Man of Steel. Moet zeggen dat ik vooraf weinig verwachtingen had en dat het me allemaal eigenlijk nog flink meegevallen is. Verder niet echt een memorabele film. Leuke actieprent die vooral in IMAX 3D absoluut de moeite waard is, maar voor diegenen hier die gehoopt hadden op Batman kwaliteit (of zelfs Iron Man niveau) zal het ongetwijfeld een tegenvaller zijn.

Wel goede insteek gekozen, fraaie opbouw met voorgeschiedenis, en gelukkig zeer netjes de hele 'Hee, nou heb ik een bril op en herkent niemand me meer' ongein vermeden, dus wat dat betreft mijn complimenten. Helaas blijft Superman een intrinsieke zoutzak van een karakter, en daar kan zelfs Christopher Nolan weinig aan veranderen. Leuk voor een zondagmiddag, vermakelijk spektakel.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-07-2013 19:09 by MetalJan Profiel van MetalJan

Black Swan


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-07-2013 19:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 1 juli 2013 17:19 schreef Mark het volgende:
Man of Steel. Moet zeggen dat ik vooraf weinig verwachtingen had en dat het me allemaal eigenlijk nog flink meegevallen is. Verder niet echt een memorabele film. Leuke actieprent die vooral in IMAX 3D absoluut de moeite waard is, maar voor diegenen hier die gehoopt hadden op Batman kwaliteit (of zelfs Iron Man niveau) zal het ongetwijfeld een tegenvaller zijn.

Wel goede insteek gekozen, fraaie opbouw met voorgeschiedenis, en gelukkig zeer netjes de hele 'Hee, nou heb ik een bril op en herkent niemand me meer' ongein vermeden, dus wat dat betreft mijn complimenten. Helaas blijft Superman een intrinsieke zoutzak van een karakter, en daar kan zelfs Christopher Nolan weinig aan veranderen. Leuk voor een zondagmiddag, vermakelijk spektakel.

Ongeveer +1


Quis moderabat ipsos moderatores?


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 02-07-2013 19:30 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Death at a Funeral (UK) ROFLAL en met Peter Dinklage!
Rosemary's Baby - Dit verveelt nooit.


Dear dirty delightful old drunken old days


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 02-07-2013 20:54 by MetalJan Profiel van MetalJan

Platoon


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 04-07-2013 12:47 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Een tijdje geleden heb ik een profiel aangemaakt op de site 'In the picture', een site voor figuranten (niet omdat ik acteerambitie heb, verre van, maar voor de ervaring).
En gisteren was het zover, mijn eerste figurantenrol.
Een eindwerk van een student aan het Rits, 'House of Thought' (http://www.bworg.be/houseofthought/nl/director.html).
Het werd gefilmd in een vervallen, al lang leegstaande psychiatrische instelling vlak bij de deur, waar we om middernacht verwacht werden.
Ik keek m'n ogen uit, op zo'n filmset. Zo veel volk dat daar rondloopt, en vooral, zo lang moeten wachten. Maar het was een leuke ervaring.
We moesten bewakers (van een psychiatrische kliniek) spelen, die één van hun collega's dood aantreffen (uit een raam gevallen/geduwd). We moesten niet meer doen dan wat met onze zaklamp op dat 'lijk' schijnen.
Pas om half 5 terug m'n bed in (en 2 uur later er al terug uit vanwege werk), maar het was een zeer interessante ervaring.

[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 04-07-2013 12:49]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 04-07-2013 12:57 by bazzio Profiel van bazzio

Evil dead 2013.

mwah....niet slecht, wel aardige gore maar kan tippen aan het origineel. Mis ook de humor...


Bazzio Attacks!!!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-07-2013 13:32 by Mark Profiel van Mark

Humor? Verwar je het niet met Evil Dead 2 nou?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 04-07-2013 13:50 by bazzio Profiel van bazzio

Nee...


Bazzio Attacks!!!


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 04-07-2013 14:05 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

De eerste Evil Dead heeft geen komische elementen, het tweede deel wel. Opa vergist zich dus.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 04-07-2013 19:30 by MetalJan Profiel van MetalJan

The Wolfman

Heb me wel vermaakt met deze film.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 05-07-2013 9:54 by PandroidJack Profiel van PandroidJack



Langdradig verhaal, maar wel een verrassende twist op het einde.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 05-07-2013 10:34 by Mark Profiel van Mark

De sales pitch ervoor (kruising tussen 6th Sense en Shutter Island) is uitermate veelbelovend. Doorgaans is dat een goede indicatie dat de film zwaar gaat tegenvallen. Maar goed, toch maar even proberen dan


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 05-07-2013 16:22 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

quote:
Op 1 juli 2013 17:19 schreef Mark het volgende:
Man of Steel. Moet zeggen dat ik vooraf weinig verwachtingen had en dat het me allemaal eigenlijk nog flink meegevallen is. Verder niet echt een memorabele film. Leuke actieprent die vooral in IMAX 3D absoluut de moeite waard is, maar voor diegenen hier die gehoopt hadden op Batman kwaliteit (of zelfs Iron Man niveau) zal het ongetwijfeld een tegenvaller zijn.

Wel goede insteek gekozen, fraaie opbouw met voorgeschiedenis, en gelukkig zeer netjes de hele 'Hee, nou heb ik een bril op en herkent niemand me meer' ongein vermeden, dus wat dat betreft mijn complimenten. Helaas blijft Superman een intrinsieke zoutzak van een karakter, en daar kan zelfs Christopher Nolan weinig aan veranderen. Leuk voor een zondagmiddag, vermakelijk spektakel.


Hier ook ongeveer +1, ware het niet dat ik vermoedelijk bij die groep hoorde die toch op een Iron Man niveau had gehoopt. Behoorlijk zwaar teleurgesteld en zelfs meermaals neiging gehad om in slaap te vallen erbij.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 05-07-2013 16:48 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

Met "Iron Man niveau" doelen jullie toch niet op de vervolgfilms? Die waren ondermaats imo. Man of Steel is beter dan het tweede en derde deel van die andere gast van staal als je het mij vraagt.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen