IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : What is a critic but one who reads quickly, arrogantly, but never wisely. [filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 05-07-2013 17:10 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 5 juli 2013 16:48 schreef Mortis Rex het volgende:
Met "Iron Man niveau" doelen jullie toch niet op de vervolgfilms? Die waren ondermaats imo. Man of Steel is beter dan het tweede en derde deel van die andere gast van staal als je het mij vraagt.


Ben ik niet met je eens. Eerste Iron Man is zeker het sterkst, maar ook de twee vervolgdelen zijn zeer de moeite waard in mijn optiek. Man of Steel legt het in mijn ogen af tegen alle Iron Man films, wat dat betreft. Beetje Captain America gevoel, geinig maar verder niet echt bijzonder.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 05-07-2013 21:17 by MetalJan Profiel van MetalJan

Billy Elliot

Blijft een goede film!


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 10-07-2013 1:46 by bokkie666 Profiel van bokkie666

C'est arrivé près de chez vous

Hard!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-07-2013 9:12 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 5 juli 2013 17:10 schreef Mark het volgende:
Ben ik niet met je eens. Eerste Iron Man is zeker het sterkst, maar ook de twee vervolgdelen zijn zeer de moeite waard in mijn optiek. Man of Steel legt het in mijn ogen af tegen alle Iron Man films, wat dat betreft. Beetje Captain America gevoel, geinig maar verder niet echt bijzonder.

Niet! MoS is beter dan CA!


I wish I was a butterfly


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 10-07-2013 9:18 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Grown Ups.
Er spelen 5 redelijk grote comedy acteurs in, en het wordt helemaal nergens ooit grappig. Na een uur afgezet, te slecht gewoon.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 10-07-2013 13:16 by MetalTuupLimburg Profiel van MetalTuupLimburghttp://www.last.fm/user/KayMeertens

The Boy In the Striped Pyjamas gezien. Een indrukwekkend verhaal, maar wat knap ik erop af als iedereen Engels spreekt. Vooral als een SS-officier en zijn familie heel Brits Engels spreken en je je het eerste kwartier afvraagt hoe een Engelsman in godsnaam zo'n hoge rang binnen het Duitse leger heeft gekregen


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 10-07-2013 14:12 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

quote:
Op 10 juli 2013 1:46 schreef bokkie666 het volgende:
C'est arrivé près de chez vous

Hard!


De eerste keer dat ik die begon te zien, heb ik hem halverwege afgezet (ik denk met die verkrachtingsscène van die dikke vrouw).
Bij de tweede poging had ik door dat het eigenlijk een (zeer geslaagde) komedie is. Brilijant!

Gisteren True Gritt. Nogal langdradig, en nooit echt pakkend.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 10-07-2013 14:16 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 10 juli 2013 9:12 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Niet! MoS is beter dan CA!
Niet dan CAII of Iron Man II:



If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 10-07-2013 14:47 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 10 juli 2013 14:12 schreef PandroidJack het volgende:
De eerste keer dat ik die begon te zien, heb ik hem halverwege afgezet (ik denk met die verkrachtingsscène van die dikke vrouw).
Bij de tweede poging had ik door dat het eigenlijk een (zeer geslaagde) komedie is. Brilijant!
Komedie dekt de lading niet, daar is de film te zwaar voor.
Ik had totaal geen moeite met de verkrachtingsscène waar iedereen zo moeilijk over doet. Moet ik mij nu zorgen gaan maken, vraag ik mij af.
Grappig ook hoe op IMDB er van alles wordt bijgehaald zoals dat de film kritiek zou leveren op het realitygenre terwijl dat in 1992 nog niet eens bestond.



Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 10-07-2013 14:51 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 10 juli 2013 1:46 schreef bokkie666 het volgende:
C'est arrivé près de chez vous

Hard!
Stukje(s) van gezien voor een estheticavak. Grappig, maar vond'm snel zichzelf herhalen en had snel de grap/truc wel gezien.
Of voegt'm in het geheel kijken daar echt wat aan toe?


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-07-2013 14:51 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Nee, maakten ze toen nog geen documentaires?


I wish I was a butterfly


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 10-07-2013 14:52 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 10 juli 2013 14:51 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nee, maakten ze toen nog geen documentaires?
Ik zie toch echt wel een verscheel tussen een documentaire en het subgenre waar Bokkie op doelt.





Gezellig zo'n dag ZMen.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-07-2013 14:54 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 10 juli 2013 14:52 schreef Kvelgeest het volgende:
Ik zie toch echt wel een verscheel tussen een documentaire en het subgenre waar Bokkie op doelt.





Gezellig zo'n dag ZMen.

Zie je ook het verschil tussen verscheel en verschil?

Ik chargeerde de boel wat, inderdaad. Maar ook in documentaires vindt sinds jaar en dag weleens (al dan niet directe) manipulatie plaats.

trouwens: https://en.wikipedia.org/wiki/Reality_television#History

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 10-07-2013 14:55]


I wish I was a butterfly


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 10-07-2013 14:57 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 10 juli 2013 14:54 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Zie je ook het verschil tussen verscheel en verschil?

Ik chargeerde de boel wat, inderdaad. Maar ook in documentaires vindt sinds jaar en dag weleens (al dan niet directe) manipulatie plaats.

trouwens: https://en.wikipedia.org/wiki/Reality_television#History


Documentaries, television news, sports television, talk shows and traditional game shows are usually not classified as reality television, even though they also feature non-actors in unscripted situations.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 10-07-2013 14:59 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 10 juli 2013 14:57 schreef bokkie666 het volgende:
Documentaries, television news, sports television, talk shows and traditional game shows are usually not classified as reality television, even though they also feature non-actors in unscripted situations.

Ik chargeerde de boel wat, inderdaad. Maar ook in documentaires vindt sinds jaar en dag weleens (al dan niet directe) manipulatie plaats.



edit: en hoewel de explosie pas naar het eind van de jaren 90 was, waren er in 1992 misschien ook al dingen die we nu onder reality-tv zouden scharen. Vast niet zo erg als waar jij naar verwijst, trouwens. Ik wauwel maar wat.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 10-07-2013 15:08]


I wish I was a butterfly


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 10-07-2013 15:05 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 10 juli 2013 14:51 schreef Kvelgeest het volgende:
Stukje(s) van gezien voor een estheticavak. Grappig, maar vond'm snel zichzelf herhalen en had snel de grap/truc wel gezien.
Of voegt'm in het geheel kijken daar echt wat aan toe?
Je mist dan de verhaallijn en vast ook een aantal sterke 'grappen'. Ik vond het echt een lul in het begin, maar naar het einde toe voelde ik toch ook wel enige sympathie. Het klopt dat het steeds hetzelfde trucje is, maar wel elke keer wat anders uitgewerkt.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 10-07-2013 15:35 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Dat is het hé, je krijgt er uiteindelijk sympathie voor. Maar zeer veel is ook te danken aan de fantastische Benoît Poelvoorde, met z'n gortdroge humor, zoals een oud besje een hartinfarct te laten krijgen door ze te laten verschieten, of op een hele normale manier een uitleg doen terwijl hij iemand aan het verstikken is met een kussen...enfin, op film ziet het er beter uit dan zoals het hier staat geschreven


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Argh
Usericon van Argh
Posted 10-07-2013 15:37 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 10 juli 2013 1:46 schreef bokkie666 het volgende:
C'est arrivé près de chez vous

Hard!


Probeer ook eens de films Ex-drummer en Seul Contre Tous


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 10-07-2013 17:20 by Bleh? Profiel van Bleh?

quote:
Op 10 juli 2013 15:37 schreef Argh het volgende:
Seul Contre Tous

Oja, die was goed. Heb je de kortfilm die eraan voorafgaat ook gezien / is die de moeite? Sowieso even zoeken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-07-2013 21:02 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Shattered glass. Gaat over de journalist (Stephen Glass) dei succesvolle artikelen schrijft voor het tijdschrift "new republic". Het blijkt echter dat een groot deel hiervan (deels) de "feiten" volledig zijn verzonnen.De film laat zien hoe ze dit ontdekken. Een echte aanrader.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 11-07-2013 10:21 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Knowing. Meh.

Onderwerp is wel gaaf, maar had zoveel vetter kunnen zijn.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Argh
Usericon van Argh
Posted 11-07-2013 21:54 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 10 juli 2013 17:20 schreef Bleh? het volgende:
Oja, die was goed. Heb je de kortfilm die eraan voorafgaat ook gezien / is die de moeite? Sowieso even zoeken.


Carné bedoel je geloof ik? Niet gezien. Helaas ook niet inbegrepen op mijn DVD versie.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 12-07-2013 1:35 by Bleh? Profiel van Bleh?

Ja, die. Heb ze nu beide staan, binnenkort kijken.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 12-07-2013 7:21 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 10 juli 2013 1:46 schreef bokkie666 het volgende:
C'est arrivé près de chez vous

Hard!

Maffe film


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 12-07-2013 11:21 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Gisteren The Exorcist gezien, de versie met de extra stukken. Vooral dat stuk dat ze de trap komt afgelopen, is een 'mooie' aanvulling.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen