IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : What is a critic but one who reads quickly, arrogantly, but never wisely. [filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 27-08-2013 14:47 by Mark Profiel van Mark

Wolverine 2. Mwoah.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 27-08-2013 17:25 by ErikS Profiel van ErikS

City of the living dead

Bij vlagen 'ranzig', een wazig verhaal, en uiteindelijk niet meer dan een 'meh'. Voer voor Fulci liefhebbers, maar bovenal vergeetbaar.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Aelfric
Usericon van Aelfric
Posted 27-08-2013 19:30 by Aelfric Profiel van Aelfric

quote:
Op 27 augustus 2013 17:25 schreef ErikS het volgende:
City of the living dead

Bij vlagen 'ranzig', een wazig verhaal, en uiteindelijk niet meer dan een 'meh'. Voer voor Fulci liefhebbers, maar bovenal vergeetbaar.


Nee, niet de grootste zombiefilm ever, maar zeker wel een klassieker in het genre! Compromisloos en smerig. Voer voor Fulci liefhebbers? Uiteraard, want het is een Fulci...


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 27-08-2013 19:50 by ErikS Profiel van ErikS

Mijn bezwaar is simpelweg dat de film alleen leuk is voor liefhebbers van Fulci. Voor de rest totaal oninteressant. Dan vind ik The New York ripper vele malen beter te pruimen.

En het mag dan wel een "klassieker" zijn, maar een goede film kan ik het met de beste wil van de wereld niet noemen.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 27-08-2013 20:36 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050



IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 28-08-2013 2:08 by ErikS Profiel van ErikS

Bloodstorm - The Asylum probeert mee te liften op het succes van Iron Sky. Redelijk vermakelijk, veel ranziger dan Iron Sky, bij vlagen zeer morbide, en de schrijver heeft iets te veel Wolfenstein 3D gespeeld.

Niet voor al te tere zieltjes, maar ik zou hem best aan durven te raden.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 29-08-2013 1:46 by ErikS Profiel van ErikS

Star Trek: Into darkness. Gekeken vanuit dezelfde morbide curiositeit waardoor mensen langzaam langs de plek van een ongeval rijden.

Resultaat: Enerzijds mij afvragen waarom naar ik die draak heb gekeken, anderzijds een kickstarter willen beginnen om een verlaten huis met kelder te kopen om JJ Abrams gevangen te houden voor hij nog meer schade aanricht.

Conclusie: Wat was die film godallejezuskut.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 29-08-2013 9:40 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Dus je kijkt alleen maar ranzige en slechte films? Gaaf man!


When your people matter, menstrual health matters


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 29-08-2013 11:38 by bokkie666 Profiel van bokkie666

Pacific Rim: Was wel aardig, nogal onnozel bij vlagen.
Mega Python vs. Gatoroid:
The Lair Of The White Worm : Met Hugh Grant, top.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 29-08-2013 12:32 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 29 augustus 2013 11:38 schreef bokkie666 het volgende:
Mega Python vs. Gatoroid:



When your people matter, menstrual health matters


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 29-08-2013 17:36 by ErikS Profiel van ErikS

quote:
Op 29 augustus 2013 11:38 schreef bokkie666 het volgende:
Mega Python vs. Gatoroid:



Ik heb het idee dat jij Sharktopus ook heel erg gaaf gaat vinden.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Buried
Usericon van Buried
Posted 29-08-2013 17:55 by Buried (Speciaal lid) Profiel van Buried

Top Gun gisteren:




Buried
Usericon van Buried
Posted 30-08-2013 12:00 by Buried (Speciaal lid) Profiel van Buried

Gisteren Elysium gezien. Verhaal was niet slecht, maar wel erg mooi in beeld gebracht.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-08-2013 19:24 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

3e Iron man (bluray). goede film en een mooi einde van een goede reeks.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 01-09-2013 13:41 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Borgman

Bij tijd en wijlen een zeer bizzare en raar komische film die er voor zorgt dat je blijft kijken omdat je wilt weten wat er nu weer gaat gebeuren.
Op zich geeft de films hints genoeg om het plaatje duidelijk te hebben, maar het gaat nooit te vol in your face met uitleg zoals Hollywood films vaak willen doen.

Zeker de moeite waard om te checken, als je maar wat geduld kunt opbrengen



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-09-2013 13:58 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 29 augustus 2013 17:36 schreef ErikS het volgende:
Ik heb het idee dat jij Sharktopus ook heel erg gaaf gaat vinden.


Nog een paar tips.







En last but not least:





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 01-09-2013 20:42 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

Night Of The Living Dead Resurrection


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-09-2013 21:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 1 september 2013 13:41 schreef Morridin het volgende:
Borgman

Bij tijd en wijlen een zeer bizzare en raar komische film die er voor zorgt dat je blijft kijken omdat je wilt weten wat er nu weer gaat gebeuren.
Op zich geeft de films hints genoeg om het plaatje duidelijk te hebben, maar het gaat nooit te vol in your face met uitleg zoals Hollywood films vaak willen doen.

Zeker de moeite waard om te checken, als je maar wat geduld kunt opbrengen

Top, klinkt alsof het aansluit met wat ik nav de trailer verwacht

Zelf gekeken: GI-Joe: the Rise of Cobra. Jezus, wat kut.


Quis moderabat ipsos moderatores?


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 01-09-2013 22:13 by ErikS Profiel van ErikS

quote:
Op 1 september 2013 21:56 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Top, klinkt alsof het aansluit met wat ik nav de trailer verwacht

Zelf gekeken: GI-Joe: the Rise of Cobra. Jezus, wat kut.


Dan wil je het vervolg helemaal niet zien.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 02-09-2013 16:17 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 september 2013 21:56 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Top, klinkt alsof het aansluit met wat ik nav de trailer verwacht

Zelf gekeken: GI-Joe: the Rise of Cobra. Jezus, wat kut.


De trailer geeft een goed beeld weer ( helaas wel met wat spoilers), maar de film blijft je desondanks verassen

[Dit bericht is gewijzigd door Morridin op 02-09-2013 16:17]



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 02-09-2013 19:38 by MetalJan Profiel van MetalJan

Iron Man 3

Prima vermaakt.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 04-09-2013 2:08 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Hangover 3. Zaten wel wat geinige dingen in, maar eigenlijk vond ik hem erg tegen vallen.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 04-09-2013 10:18 by PandroidJack Profiel van PandroidJack



Bevreemde fim, die in een lekker duister (denk 'Lost Highway') sfeertje baadt, maar met de twee laatste scènes voor een bizarre en niet al te duidelijke twist zorgt (vooral de laatste scène vond ik, op een positieve manier, erg schokkerend).

Het is me niet helemaal duidelijk wat nu juist de bedoeling van de fim is: een ranzige horrorprent of toch met een meer filosofische, metaphorische boodschap er in verscholen.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 05-09-2013 10:19 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Jack Nicholson stopt blijkbaar met acteren Voor mij persoonlijk staat hij toch eenzaam aan de top. Wat een charisma, om jaloers op te zijn



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 05-09-2013 11:05 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Is nog wat onduidelijk of het echt zo is. Zijn berichten die (zogenaamd) weten dat het slechts geruchten zijn.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen