IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : RIP aan de nabestaanden [Meld de Doden topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 12-06-2014 23:01 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Zucht.


When your people matter, menstrual health matters


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 12-06-2014 23:07 by Mythics Profiel van Mythics

quote:
Op 12 juni 2014 22:53 schreef ADHD het volgende:
Ach kijk.... Daar komt de aap uit de mouw


:')


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 12-06-2014 23:16 by Lampje Profiel van Lampje

Ik denk toch echt dat het te maken heeft met een gebroken hart. Het kan mensen tot waanzin drijven.

Bart, sterkte. Ik snap heel goed dat je ontdaan bent.


lampje


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-06-2014 8:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

tx

zijn vader is recent wel gestorven en zijn moeder was net op reis met nieuwe vriend
misschien is dat een druppel

zijn huwelijk was niet bepaald een drama zover ik weet

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 13-06-2014 8:51]


signature


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 13-06-2014 8:56 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Sterkte Hypnos.

Veel gepest op school kan ook veel schade veroorzaken voor de rest van je leven.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 13-06-2014 9:00 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Dat, of je krijgt er een brede rug van. Maar iedereen is anders in dat opzicht.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 13-06-2014 9:25 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Pfoe, heftige shit Hyp. Sterkte.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 13-06-2014 10:20 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Idd, hevig... Sterkte!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 13-06-2014 16:42 by Mythics Profiel van Mythics

Sterkte gewenst Hypnos, eveneens aan alle nabestaanden en familie natuurlijk.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-06-2014 17:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

merci


zal heel raar zijn om eigenlijk voor Bram naar de begrafenis te gaan.


signature


Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 13-06-2014 17:36 by Hérésie Profiel van Hérésiehttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

Gaan ze hem samen met zijn kinderen begraven dan? Zou ik ook wel erg vreemd vinden. Is ook gebeurd bij een vriendin van mijn moeder die samen met haar kinderen vermoord is door haar man. Zijn samen begraven en alles. Ik begrijp niet waar ze het halen om een moordenaar samen met zijn slachtoffers te begraven. Los van motieven, begrijpelijkheid etc. Hij heeft hen wel vermoord.


Willekeur en dictatuur!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-06-2014 17:24 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 13 juni 2014 17:22 schreef Hypnos het volgende:
merci
zal heel raar zijn om eigenlijk voor Bram naar de begrafenis te gaan.


Even nieuwsgierig hoor, maar waarom ga je naar zijn begrafenis? Naar ik begrijp is het geen echte vriend van je en uit je tekst lijkt het alsof je hem al jaren niet hebt gezien en hem kent als vroegere klasgenoot? Sterkte in ieder geval.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-06-2014 17:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ik weet het niet goed eigenlijk. Ik voelde me wel verbonden met hem vroeger. na mijn 18e is dat verwaterd, zo jaarlijks op de lokale kermis in Loppem nog es mekaar zien. Doet toch raar, 12 jaar ieder weekend in dezelfde ploeg gespeeld, ook wekelijks training en zo. En in dezelfde klas gezeten. Kleine gemeente ook, vrij hecht. Maar vooral dat eerste.
Ik ben na mijn 18e weggegaan uit Loppem, naar Gent, en nooit meer teruggekeerd om te wonen of werken. Die banden van in de jeugd zijn toch anders dan daarna.


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-06-2014 17:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 13 juni 2014 17:36 schreef Hérésie het volgende:
Gaan ze hem samen met zijn kinderen begraven dan? Zou ik ook wel erg vreemd vinden. Is ook gebeurd bij een vriendin van mijn moeder die samen met haar kinderen vermoord is door haar man. Zijn samen begraven en alles. Ik begrijp niet waar ze het halen om een moordenaar samen met zijn slachtoffers te begraven. Los van motieven, begrijpelijkheid etc. Hij heeft hen wel vermoord.

ja, ik weet het nog niet zeker

zou autopsie aan te pas komen, bij allen, en de families, ... ik weet het nog niet


signature


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 15-06-2014 12:38 by Lampje Profiel van Lampje

Tja. Je moet gewoon gaan als je dat zelf wilt.

Een jongen uit mijn vroegere vriendenkring heeft op een gegeven moment de vader van zijn vriendin en diens vrouw omgebracht. Hun kind (dreumes) hebben ze niet omgebracht. De reden is eigenlijk een lang verhaal dat ik ook niet precies meer weet, maar het was wel duidelijk dat hij dit voor zijn vriendin gedaan had.

Die jongen mocht ik altijd graag, en het was voor iedereen een schok.

Stel dat die jongen om was gekomen bij dit gebeuren, dan was ik ook naar de begrafenis gegaan. Niet uit respect voor wat hij gedaan heeft (duh), maar ... tja, om afscheid te nemen van de jongen zoals ik hem kende.

Overigens, ik heb hem sindsdien maar 1 keer gezien, onverwachts ergens in een winkelcentrum. Was toch wel een rare ontmoeting. Maar dat terzijde.

[Dit bericht is gewijzigd door Lampje op 15-06-2014 12:39]


lampje


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-06-2014 12:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

vrijgekomen?


signature


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 15-06-2014 17:44 by Lampje Profiel van Lampje

Ja, na 5 jaar TBS, althans, ik dacht dat het een jaar of 5 was. Ontoerekeningsvatbaar.


lampje


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-06-2014 18:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

en dat zou hij nu wel weer geworden zijn?


signature


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 15-06-2014 20:06 by Lampje Profiel van Lampje

Tja, dat weet ik niet. Dat zal de psychiater wel beslist hebben. Misschien was hij op weekendverlof toen ik hem zag, ik weet het niet.
Wat ik wel weet is dat hij voor de gek gehouden was door zijn toenmalige vriendin, zij heeft hem ertoe aangezet. (Ze hebben het trouwens samen gedaan). Neemt niet weg dat hij natuurlijk wel verantwoordelijk is voor zijn eigen daden.

Maar goed, ik wil hier eigenlijk niet verder over uitweiden, ik heb het alleen naar voren gehaald om aan te geven dat jij zelf moet beslissen of je naar de plechtigheid gaat of niet.
Je moet je niet laten leiden door opmerkingen van anderen dat het niet zou kunnen omdat hij het niet zou verdienen. Als jij behoefte hebt om afscheid te nemen van dat persoon zoals jij hem kende , dan is het toch goed om te gaan, lijkt mij ?


lampje


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 15-06-2014 21:08 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Amen.


When your people matter, menstrual health matters


Andrei
Usericon van Andrei
Posted 15-06-2014 21:51 by Andrei Profiel van Andrei

Hij mag dan wel z'n kinderen vermoord hebben, maar het vast wel een aardige kerel.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 16-06-2014 10:36 by PandroidJack Profiel van PandroidJack



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 16-06-2014 11:24 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Heel erg, ja. Wie is het eigenlijk?




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 16-06-2014 11:28 by nark Profiel van nark

Levtenant Gruber geloof ik........




KLAP!!!!!!!!!!!!!!!!



[Dit bericht is gewijzigd door nark op 16-06-2014 11:29]


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 16-06-2014 11:34 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 16 juni 2014 11:28 schreef nark het volgende:
Levtenant Gruber geloof ik........




KLAP!!!!!!!!!!!!!!!!



Nee man, dat is Geering! Die was wel van de 'Klap!' ja


Quis moderabat ipsos moderatores?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen