IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Wie is de meest onzinnige muzikant die je tegen bent gekomen? Vorige pagina
Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 20-09-2010 18:04 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Jakob van Total Prevention.



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 21-09-2010 14:42 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2010 17:34 schreef bastianus het volgende:
Nee. Of heb je geen vrouw omdat je daar ook een apparaat voor hebt? [/onder de gordel]


Nee, ik heb geen vrouw omdat ik heb gezien waar jij het bed mee moet delen. Als het zo moet, dan liever een apparaat. [/terug]

Ontopic: Janick Gers van Iron Maiden. Een beetje gooien met een gitaar voegt niks toe aan de muziek.


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-09-2010 14:43 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2010 14:42 schreef De Ulk het volgende:
Nee, ik heb geen vrouw omdat ik heb gezien waar jij het bed mee moet delen. Als het zo moet, dan liever een apparaat. [/terug]




Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 21-09-2010 14:43 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht



Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-09-2010 14:45 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2010 14:43 schreef De Ulk het volgende:

Zit je op msn?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 21-09-2010 14:47 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Nee.


Bareuh...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-09-2010 14:47 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Gelukkig maar, anders "BOEM, msn stuk!"

[/doet-ook-even-mee]

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 21-09-2010 14:48]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-09-2010 14:49 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Crashinasecond.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gruis
Usericon van Gruis
Posted 31-10-2010 21:59 by Gruis Wijzig reactieProfiel van GruisQuote dit bericht

M. van Fortvivlan.
15 jaar en nu al depressies en een depressive black metal band.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 31-10-2010 22:12 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 20 september 2010 13:57 schreef ElitE het volgende:
Zo inderdaad, zaterdag bij PRSPCT geweest met black sun empire, wat een irritante kutneger liep daar te schreeuwen.

Als je nu even de groove probeert te voelen en dan even een minuutje meedoet en dan weer een kwartier je bek houd is er niets aan de hand maar non-stop het halve werk leveren verpest het gewoon.


Huh? Toen ik BSE zag was er helegaar gien neger?
Was wel in 2007, maar soit.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 31-10-2010 22:16 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Logan van Machine Head>>> Ik snapte echt niks van die gast.


RudiEngel
Usericon van RudiEngel
Posted 31-10-2010 22:28 by RudiEngel Wijzig reactieProfiel van RudiEngelQuote dit bericht

De zanger van The Agony Scene. Zat maar een beetje stoned voor zich uit te kijken tijdens ons interview in - verrassend - Amsterdam. Kwam geen woord uit, dus heb het artikel ook nooit geschreven. Graag of niet.

Verbaast me ook niks dat die band uit elkaar is, ook al was hun muziek best oké.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen