IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : R. Kelly Vorige pagina | Volgende pagina
Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 24-04-2013 14:48 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2013 14:48 schreef Sisyphos het volgende:
Goed getrol is blijkbaar zooooo 2012.
Assie is savour of 2012 trolling.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 24-04-2013 14:49 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2013 14:47 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Neckbreak Nation. Die zijn true namelijk.

Als dit topic alleen maar dit soort overduidelijk gekut wordt gaat het mooi weer dicht, en plak ik er meteen een aantal bans op her en der.

Veel plezier verder met het over R. Kelly hebben


Quis moderabat ipsos moderatores?


FlappieDeClown
Usericon van FlappieDeClown
Posted 24-04-2013 14:49 by FlappieDeClown Wijzig reactieProfiel van FlappieDeClownQuote dit bericht

Ik weet zeker dat na de initiële en te verwachten reacties van afkeuring er zich enkelen zullen melden die het met me eens zijn. Mocht dat niet zo zijn, soit, maar ik zie niet in waarom R. Kelly hier minder plek zou mogen hebben dan bjvoorbeeld Autechre of Ron Brandsteder.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 24-04-2013 14:50 by Kvelgeest Profiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

.

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 24-04-2013 14:50]


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 24-04-2013 14:52 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Nummer is mwah, maar de clip is epic:



Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


FlappieDeClown
Usericon van FlappieDeClown
Posted 24-04-2013 14:52 by FlappieDeClown Wijzig reactieProfiel van FlappieDeClownQuote dit bericht

Persoonlijke favoriet:



Vrij simpele compositie, maar weet goed een ietwat sleazy sfeer over te brengen, dat zint me wel.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 24-04-2013 14:52 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Tips over met welk album te beginnen? En in welke setting?


FlappieDeClown
Usericon van FlappieDeClown
Posted 24-04-2013 14:53 by FlappieDeClown Wijzig reactieProfiel van FlappieDeClownQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2013 14:52 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Nummer is mwah, maar de clip is epic:




Klopt, het visuele aspect van R. Kelly nummers mag zeker niet vergeten worden. Ultieme voorbeeld is de soap opera Trapped in the Closet, waar ik in de openingspost al aan refereerde. Geef het een kans. Als je het niks vindt is het minstens hilarisch.

[Dit bericht is gewijzigd door FlappieDeClown op 24-04-2013 14:54]


FlappieDeClown
Usericon van FlappieDeClown
Posted 24-04-2013 14:54 by FlappieDeClown Wijzig reactieProfiel van FlappieDeClownQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2013 14:52 schreef Sisyphos het volgende:
Tips over met welk album te beginnen? En in welke setting?


Ik verwijs graag naar mijn eerdere bericht:

quote:
Op 24 april 2013 14:37 schreef FlappieDeClown het volgende:
De Vic Crezée remixes bieden een goede dwarsdoorsnede van de thema's die hij in zijn oeuvre behandelt:

Deel 1: http://www.hulkshare.com/5hahs5443iww
>Love, Lies, Deceit

Deel 2: https://soundcloud.com/vic-crezee/vic-crez-e-the-robert-sylvester-kelly-story-chapter-2-its-gon-be-a-party-yall-2011
>It's gon' be a party y'all

Deel 3: https://soundcloud.com/vic-crezee/ghettoamerica
>Ghetto America

Thematisch aan elkaar gemixt, met enkele relativerende kwinkslagen tusssendoor. Goede introducties tot de veelzijdigheid van R.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-04-2013 14:56 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 24 april 2013 14:48 schreef FlappieDeClown het volgende:
Wie zich aangesproken voelt. Het is vooral een overdracht van gevoelens die ik in den beginne ook heb ervaren tijdens het beluisteren van zijn materiaal.


Je voelde hem al aankomen, als het ware. Vandaar, kvond het zo'n rare 2de post.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 24-04-2013 14:56 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2013 14:54 schreef FlappieDeClown het volgende:
Ik verwijs graag naar mijn eerdere bericht:



En mijn tweede vraag? Laten we die gewoon voor wat het is?


FlappieDeClown
Usericon van FlappieDeClown
Posted 24-04-2013 14:58 by FlappieDeClown Wijzig reactieProfiel van FlappieDeClownQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2013 14:56 schreef Sisyphos het volgende:
En mijn tweede vraag? Laten we die gewoon voor wat het is?

Ik ben hier niet gekomen om ál je vragen te beantwoorden, maar het hangt helemaal af van de ervaring waar je naar op zoek bent. Ik luister het doorgaans in bed, met een sigaret en het raam open, een melancholische blik over de daken van de anonieme stad werpend.


FlappieDeClown
Usericon van FlappieDeClown
Posted 24-04-2013 14:58 by FlappieDeClown Wijzig reactieProfiel van FlappieDeClownQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2013 14:56 schreef De Tegenpartij het volgende:
Je voelde hem al aankomen, als het ware. Vandaar, kvond het zo'n rare 2de post.




Ja, excuses, maar een mens raakt gepokt en gemazeld.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 24-04-2013 14:59 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2013 14:53 schreef FlappieDeClown het volgende:
Klopt, het visuele aspect van R. Kelly nummers mag zeker niet vergeten worden. Ultieme voorbeeld is de soap opera Trapped in the Closet, waar ik in de openingspost al aan refereerde. Geef het een kans. Als je het niks vindt is het minstens hilarisch.
Klopt helemaal. Ik zag dit nummer voor het eerst toen ik 11 was, en ik voelde 'm helemaal. Toen al!


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-04-2013 15:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Space Jam !


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-04-2013 15:52 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik ken eigenlijk alleen i believe i can fly, vanwege in het verleden vaak op de radio.
Vanzelf ging ik dan altijd hello van lionel richie mee neuzelen.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 24-04-2013 16:18 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

Samenwerking met de Isley Brothers was ook niet mis.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


FlappieDeClown
Usericon van FlappieDeClown
Posted 24-04-2013 16:35 by FlappieDeClown Wijzig reactieProfiel van FlappieDeClownQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2013 16:18 schreef powertieke het volgende:
Samenwerking met de Isley Brothers was ook niet mis.


Zeker, Contagious is lekker.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 24-04-2013 16:37 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2013 16:18 schreef powertieke het volgende:
Samenwerking met de Isley Brothers was ook niet mis.


Contagious is een steengoed nummer maar dat is met name te danken aan de Isley Brothers zelf, sowieso bazen in een genre dat verder vooral erg kut is, die paar lines van R. zijn niet echt bijzonder.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 24-04-2013 17:27 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2013 14:52 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Nummer is mwah, maar de clip is epic:




Schop hem van een wolkenkrabber zodat ie kan bewijzen dat ie kan vliegen.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 24-04-2013 17:31 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2013 17:27 schreef Dying Embrace het volgende:
Schop hem van een wolkenkrabber zodat ie kan bewijzen dat ie kan vliegen.
Is hij nou schuldig bevonden of niet?

Had altijd het idee dat R. compleet buiten alle gangster shit stond. Leek altijd wel classy.
Heeft hij, net als andere rappers, een verhaal? Vroeger pauper en nu rijk ofzo?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 24-04-2013 17:39 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Schuldig aan het maken van zo'n kweelnummer?

Volmondig ja.



Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 24-04-2013 17:40 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2013 17:39 schreef Dying Embrace het volgende:
Schuldig aan het maken van zo'n kweelnummer?

Volmondig ja.


Nee ik bedoel kindermisbruik.

Zijn muziek deed het commercieel redelijk. Keek niet zo veel MTV.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 24-04-2013 17:50 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2013 17:40 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Nee ik bedoel kindermisbruik.



Als dat zo is dan ook van de wolkenkrabber.

Kan ie ook zijn nummer herschrijven naar:
I believe I can die.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-04-2013 17:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hou oud was die chick dan van hem?


signature


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen