IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Drummen [Episode VIII: "Zich afreageren op het velletje"] Vorige pagina | Volgende pagina
Lampje
Usericon van Lampje
Posted 10-01-2017 23:31 by Lampje Profiel van Lampje

Inderdaad, door die biertjes !


lampje


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 10-01-2017 23:41 by F.Jacobse Profiel van F.Jacobsehttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Nou ja, het was per persoon niet veel bier, we deden er alleen zo lang over. Vergeet de sjekkies niet!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-01-2017 14:47 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 10 januari 2017 23:24 schreef Lampje het volgende:
Trouwens, eigenlijk kan het me maar weinig schelen of het fantastisch klinkt, of gewoonweg redelijk goed, zolang het in de oefenruimte is, en de vellen nog redelijk resoneren (wat dus de reden is waarom ik niet zo van Pinstripes op de toms hou).

En.... al klinken de toms fantastisch, mijn drumspel wordt er geen fluit beter van , hahaha !


Mwoah. Als vellen echt helemaal dood zijn geslagen heb je minder rebound. Dat speelt een stuk zwaarder. Zeker snellere rolls waar je finger control voor gebruikt worden dan lastig, evenals double strokes.

En ik speel gevoelsmatig een stuk lekkerder op een kit die fantastisch klinkt dan op een kit die "ok" klinkt.

quote:

Met opnamen, dan is het natuurlijk wel van belang dat de drums goed klinken, dus dat is meestal een reden voor mij om de vellen te vervangen.

Behalve bij de snaredrum. Ik gebruik al 9 jaar hetzelfde snaredrumvel dat ik ooit eens 2e hands van Snaack heb gekregen.


Ha, wow, echt?!? Damn

quote:
Ik heb er inmiddels al aardig wat ceedeetjes mee ingespeeld. Nu is die wel aan vervanging toe, maar dat terzijde. Ik heb het al eens eerder gezegd, maar zelfs Andy Classen moest toegeven dat mijn 130 euro kostende snaredrum met dat vel beter klonk dan zijn drie zeer dure snaredrums met nieuwe vellen.


Er zijn zoveel variabelen die bepalen wat er in een bepaalde productie werkt. Afgezien van de bron (in dit geval de snare) ook hoe deze gestemd is, hoe deze wordt gemiked, waar de mike in gaat, en last but not least de drummer hehe.

Het kan daarom best zijn dat JIJ beter klinkt op die snaredrum, met die engineer, maar dat ik een hele andere trommel nodig heb.

Dus, kortom, alles is relatief.

quote:

Dus, ik wil niet mijn gelijk krijgen, ik verdedig enkel mijn standpunt


Dat is het doel van op een forum discussiëren toch, je standpunt verdedigen ;-)



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-01-2017 13:46 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 10 januari 2017 23:24 schreef Lampje het volgende:

Behalve bij de snaredrum. Ik gebruik al 9 jaar hetzelfde snaredrumvel dat ik ooit eens 2e hands van Snaack heb gekregen. Ik heb er inmiddels al aardig wat ceedeetjes mee ingespeeld. Nu is die wel aan vervanging toe, maar dat terzijde. Ik heb het al eens eerder gezegd, maar zelfs Andy Classen moest toegeven dat mijn 130 euro kostende snaredrum met dat vel beter klonk dan zijn drie zeer dure snaredrums met nieuwe vellen.


Ik doe ongeveer vijf jaar met een snarevel, dan sla ik er altijd doorheen. Ook op een snare van 130 euro van Sonor. Die vellen zijn het probleem niet, ik heb wel altijd gekut met die snaar die eronder ligt. Krijg die nooit op de goede spanning, ze mogen van mij niet te veel resoneren, maar het moet ook niet helemaal "droog" klinken. Tegenwoordig laat ik ze iets resoneren, en voor het droge effect plak ik ze met ducttape aan het ondervel. Is hier misschien een handigere oplossing voor?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 13-01-2017 19:38 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 13 januari 2017 13:46 schreef bastianus het volgende:
Ik doe ongeveer vijf jaar met een snarevel, dan sla ik er altijd doorheen. Ook op een snare van 130 euro van Sonor. Die vellen zijn het probleem niet, ik heb wel altijd gekut met die snaar die eronder ligt. Krijg die nooit op de goede spanning, ze mogen van mij niet te veel resoneren, maar het moet ook niet helemaal "droog" klinken. Tegenwoordig laat ik ze iets resoneren, en voor het droge effect plak ik ze met ducttape aan het ondervel. Is hier misschien een handigere oplossing voor?


Had dat probleem ook. Nu het slagvel vervangen door een Evans Heavyweight en de snaarmat zo strak mogelijk.. Ineens was het goed. Het proberen waard!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-01-2017 23:32 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 13 januari 2017 19:38 schreef Ethereal het volgende:
Had dat probleem ook. Nu het slagvel vervangen door een Evans Heavyweight en de snaarmat zo strak mogelijk.. Ineens was het goed. Het proberen waard!
Check. Ga ik proberen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 14-01-2017 0:19 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 13 januari 2017 23:32 schreef bastianus het volgende:
Check. Ga ik proberen.


Ben benieuwd! Zal ook wel per snare verschillend zijn, maar de mijne klonk ineens een stuk voller en zwaarder, zonder te droog te zijn.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 14-01-2017 0:21 by Lampje Profiel van Lampje

Ik ken 2 oplossingen voor overmatig resoneren van de snarenmat :
1- stem het ondervel, en draai vervolgens de 4 spanbouten die het dichtst bij de snarenmat zitten wat losser. Sommige snares hebben de rand van de ketel iets ingefreesd waardoor er onder de snarenmat het vel iets minder spanning heeft. Komt dus eigenlijk op hetzelfde neer.

2- Lange vloei ! Vouw de vloei niet uit, maar stop deze tussen de snarenmat en het ondervel. Experimenteer een beetje met de plaatsing, meestal is 5 tot 10 cm vanaf de rand wel de beste plek. Vouw eventueel de uiteinden weer om de snarenmat heen.


lampje


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-01-2017 12:33 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 13 januari 2017 19:38 schreef Ethereal het volgende:
Had dat probleem ook. Nu het slagvel vervangen door een Evans Heavyweight en de snaarmat zo strak mogelijk.. Ineens was het goed. Het proberen waard!


Ben wel benieuwd hoe dat klinkt dan, want op die manier heb je nul "snap" meer van je snaarmat.

Zorg ervoor dat je ondervel goed gestemd is! Niet te hoog!

Verder, de snaarmat heeft een sweetspot. Ik begin met een losse mat en span hem dan op. Het eerste stukje heb je enorm veel geratel, dan komt de sweet spot, daarna staat de mat te strak en hou je alleen de sound van je ondervel over.

Een andere mat kan ook helpen. De matjes van Puresound geven veel "snap", voor het gortdroge kanonschot.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 14-01-2017 15:07 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 14 januari 2017 12:33 schreef Snaack het volgende:
Ben wel benieuwd hoe dat klinkt dan, want op die manier heb je nul "snap" meer van je snaarmat.

Zorg ervoor dat je ondervel goed gestemd is! Niet te hoog!

Verder, de snaarmat heeft een sweetspot. Ik begin met een losse mat en span hem dan op. Het eerste stukje heb je enorm veel geratel, dan komt de sweet spot, daarna staat de mat te strak en hou je alleen de sound van je ondervel over.

Een andere mat kan ook helpen. De matjes van Puresound geven veel "snap", voor het gortdroge kanonschot.



Met mijn vorige vel was het met de snarenmat op zijn strakst een hele korte, droge tik, weinig body.. Iets slapper en je krijgt dat geratel, wilde ik ook niet. Toen bij toeval zo'n Evans Heavyweight geprobeerd en ineens had ik met strakke snaren een volle, vette tik! Ligt ongetwijfeld aan de combinatie snare en vel, maar ik ben fan in elk geval


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 15-01-2017 15:51 by Sjon Profiel van Sjon

Als je snarematjes moet gaan tapen zou ik misschien even een nieuw snarenmatje kopen. Ik heb mijn snaren ook echt nooit heel strak staan, dat klinkt voor geen meter.


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 24-01-2017 12:50 by Sjon Profiel van Sjon

Ik heb wat bekkens over, iemand nog iets nodig?

Paiste 14" Twenty Full hats
Paiste 13" Signature Dark crisp hi hat
Paiste 19" Rude thin Crash
Paiste 18" 2002 Rock China
Sabian 14" AA Regular hats
Ufip 18" Rough China

http://link.marktplaats.nl/m1129064131



Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 24-01-2017 13:15 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 24 januari 2017 12:50 schreef Sjon het volgende:
Ik heb wat bekkens over, iemand nog iets nodig?

Paiste 14" Twenty Full hats
Paiste 13" Signature Dark crisp hi hat
Paiste 19" Rude thin Crash
Paiste 18" 2002 Rock China
Sabian 14" AA Regular hats
Ufip 18" Rough China

http://link.marktplaats.nl/m1129064131




Godver, geen geld voor op het moment, maar die 19" rude zou me best passen..


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 27-01-2017 19:32 by HierIsMike Profiel van HierIsMikehttp://hierismike.wordpress.com/






Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 30-01-2017 20:38 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Terwijl ik kort geleden nog een pleidooi hield voor de 'grote' kit heb ik toch, met enigszins pijn in het hart, besloten de megakit in te gaan ruilen voor een kleinere. Ik ben nog steeds érg gecharmeerd van mijn Superstar, maar aangezien de boekingen van mijn band aardig doorlopen, de gigs steeds groter worden en ik een grote kit geen gezicht vind bij een Nirvana-tribute ben ik toch maar eens aan het rondkijken.

Wil eigenlijk een 1 up, 2 down-configuratie met 3 crashes, ride, splash en china. Dat is al wat meer dan Dave Grohl ooit had, maargoed, zo blijft de kit ook wat meer bruikbaar voor allround-gigs. Niet al te kleine maten, minimaal 22, 12, 14, 16.

Heb eigenlijk zo goed als geen geld om bij te leggen, dus hoop dat de inruil me genoeg oplevert. Het zal dan ook geen high-end kit worden, daar heb ik simpelweg het geld niet voor, dus nu op zoek naar een mooie middenklasser. Hoor erg goede verhalen over de PDP Concept Birch, en die is ook nieuw knap betaalbaar, en anders een fijne tweedehandse set. Liefst zou ik mijn bekkens ook inruilen voor een setje Zildjian A's, maar moet eerst maar eens bij mijn muziekzaak overleggen wat de mogelijkheden zijn.

Enig idee wat mijn kit ongeveer waard zou zijn, incl. hardware en cymbals?

- Tama Superstar Custom Hyperdrive (22" kick, 14" snare, 10+12" toms, 14+16" floors) in witte uitvoering, vellen een paar weken oud (Evans Hydraulic Glass op toms, Heavyweight op snare, Superkick 3)
- Pearl Icon drumrack met 12 klemmen en 4 pipeclamps, 7 bekkenarmpjes, 1 aux-hat houder
- Bekkens:
Paiste Alpha Metal crash (17")
Paiste Alpha Rock crash (18")
Paiste PST5 crash (16")
Paiste Alpha Metal ride (20")
Sabian XS20 crash (16")
Paiste Alpha Metal Edge hihats (14")
Meinl Classic Splash (10")
Zildjian ZBT aux hihats (14") (Top hiervan is een hap uit, niet in extreem goede staat maar bevallen me momenteel prima als aux hats)
- Complete hoezenset (specifiek voor dit model, geen generieke)

Van alles (behalve de XS20 en het rack) ben ik de eerste eigenaar. Iemand een indicatie?


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-01-2017 20:53 by Snaack Profiel van Snaack

Een maat van me is eigenaar van een (te gekke) drumwinkel hier in Rotterdam, ik zal even bij hem informeren. Met mijn spullen had hij het ook bij het rechte eind.

http://www.rotterdamdrumdepartment.nl/

Gevoelsmatig zeg ik:

Je hebt al een middenklasse kit, je moet er op bijleggen als je deze inruilt/ verkoopt voor een andere middenklasse kit dus hou die lekker. Zonde man.

Van de opbrengst van het rack + hardware zou je wel voldoende hardware voor je nieuwe setup moeten kunnen kopen. (tomstand, paar boomstands)

Bekkens van een budgetlijn doen het 2e hands slecht, reken op 35% van de nieuwprijs. Ik zou ze lekker houden + bijsparen zodat je af en toe wat kunt verkopen + upgraden.

Ik heb een groot gedeelte van mijn cymbals overigens 2e hands kunnen kopen. (vrijwel alles Paiste line). Heeft me jaren gekost, dus geduld loont.

Edit: ik heb hem voor je gecontact.

Mijn ruwe gok voor jouw spullen (ben benieuwd waar hij mee komt)

Kit + hoezenset 600E
Rack 250E - met alle klemmen, armpjes en dergelijke

Bekkens mits in puike conditie:
Paiste Alpha Metal crash (17") 80E
Paiste Alpha Rock crash (18") 80E
Paiste PST5 crash (16") 40E
Paiste Alpha Metal ride (20") 100E
Sabian XS20 crash (16") 100E
Paiste Alpha Metal Edge hihats (14") 100E
Meinl Classic Splash (10") 35E
Zildjian ZBT aux hihats (14") - niets want hap uit



[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 30-01-2017 21:37]


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 30-01-2017 21:43 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 30 januari 2017 20:53 schreef Snaack het volgende:
Een maat van me is eigenaar van een (te gekke) drumwinkel hier in Rotterdam, ik zal even bij hem informeren. Met mijn spullen had hij het ook bij het rechte eind.

http://www.rotterdamdrumdepartment.nl/

Gevoelsmatig zeg ik:

Je hebt al een middenklasse kit, je moet er op bijleggen als je deze inruilt/ verkoopt voor een andere middenklasse kit dus hou die lekker. Zonde man.

Van de opbrengst van het rack + hardware + bekkens zou je wel voldoende hardware voor je nieuwe setup moeten kunnen kopen. (tomstand, paar boomstands)

Bekkens van een budgetlijn doen het 2e hands slecht, reken op 35% van de nieuwprijs. Ik zou ze lekker houden + bijsparen zodat je af en toe wat kunt verkopen + upgraden.

Ik heb een groot gedeelte van mijn cymbals overigens 2e hands kunnen kopen. (vrijwel alles Paiste line). Heeft me jaren gekost, dus geduld loont.

Edit: ik heb hem voor je gecontact.

Mijn ruwe gok voor jouw spullen (ben benieuwd waar hij mee komt)

Kit + hoezenset 600E
Rack 250E - met alle klemmen, armpjes en dergelijke

Bekkens mits in puike conditie:
Paiste Alpha Metal crash (17") 80E
Paiste Alpha Rock crash (18") 80E
Paiste PST5 crash (16") 40E
Paiste Alpha Metal ride (20") 100E
Sabian XS20 crash (16") 100E
Paiste Alpha Metal Edge hihats (14") 100E
Meinl Classic Splash (10") 35E
Zildjian ZBT aux hihats (14") - niets want hap uit




Thanks man, awesome! Ben benieuwd!

De kit houden is inderdaad ook een tweede optie, al zou ik in dit geval liever een set hebben met een diepere tom.. Al zou ik die evt. nog los aan kunnen schaffen, misschien ook nog wel goedkoper.. Maar eens een beetje mee prutsen! Ik heb nog wel wat hardware links en rechts, dus moet misschien eerst eens inventariseren voordat ik overhaaste beslissingen neem.. Nu de gigs een klein beetje serieuzer worden vind ik de look (als tribute zijnde) ook wel belangrijk in elk geval

In ieder geval enorm bedankt, ben erg benieuwd!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 30-01-2017 21:47 by Sjon Profiel van Sjon

Ik zou die kit inderdaad gewoon houden en die bekkens inruilen voor een setje fatsoenlijke Zildjians ofzo.

Die Paiste pst's en alpha's klinken allemaal voor geen meter.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-01-2017 21:53 by Snaack Profiel van Snaack

Ik zou inderdaad eerst een goede inventarisatie maken!

Ik heb 3 jaar terug mijn huidige kit gekocht en het was een klein drama om mijn oude kit, hardware, overbodige bekkens enz te verkopen. Maanden mee bezig geweest. Marktplaats is niet meer wat het a long time ago in a galaxy far away was.

Waar ben jij woonachtig? Rotterdam Drum Department is echt het drum-walhalla, ook als je er anderhalf uur voor in de auto moet zitten zeker de moeite waard een keer te komen kijken. Alleen al de collectie exclusieve snares zijn de moeite waard om even op te komen kwijlen (o.a. Brady, Van Kleef )


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-01-2017 22:01 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 30 januari 2017 21:47 schreef Sjon het volgende:
Ik zou die kit inderdaad gewoon houden en die bekkens inruilen voor een setje fatsoenlijke Zildjians ofzo.

Die Paiste pst's en alpha's klinken allemaal voor geen meter.


Inderdaad. En als het ruk klinkt speelt het toch ook niet lekker?

Dave speelde op Zildjian A Series Medium.
* 18" Crash
* 20" Crash
* 22" Ride
* 15" Hi-Hats

Wat een lompe set zeg, haha. Gaaf om op iets vergelijkbaars te gaan spelen


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 30-01-2017 22:05 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 30 januari 2017 21:47 schreef Sjon het volgende:
Ik zou die kit inderdaad gewoon houden en die bekkens inruilen voor een setje fatsoenlijke Zildjians ofzo.

Die Paiste pst's en alpha's klinken allemaal voor geen meter.


Toegegeven dat er beter klinkende cymbals zijn, maar de Alpha's vind ik eigenlijk nog wel ok.. Qua value for money sowieso. Die PST hangt er overigens alleen om op te crashriden (overgehouden na de verkoop van oudere bekkens), daar is die metalride totaal niet geschikt voor. Klinkt te gek imho, maar loodzwaar. Dat moet dus ooit een crashbare ride worden

quote:
Op 30 januari 2017 21:53 schreef Snaack het volgende:
Ik zou inderdaad eerst een goede inventarisatie maken!

Ik heb 3 jaar terug mijn huidige kit gekocht en het was een klein drama om mijn oude kit, hardware, overbodige bekkens enz te verkopen. Maanden mee bezig geweest. Marktplaats is niet meer wat het a long time ago in a galaxy far away was.

Waar ben jij woonachtig? Rotterdam Drum Department is echt het drum-walhalla, ook als je er anderhalf uur voor in de auto moet zitten zeker de moeite waard een keer te komen kijken. Alleen al de collectie exclusieve snares zijn de moeite waard om even op te komen kwijlen (o.a. Brady, Van Kleef )


Nee sinds dat Marktplaats ooit een experimentje heeft gedaan met praktisch allemaal betaalde advertenties is de interesse vanuit die kant aardig afgenomen ja...
Woon zelf in de Achterhoek, dus Rotterdam is wel een aardig eind uit de richting Maar mocht ik eerdaags overtuigd zijn dat er wat nieuws moet komen dan vind ik een paar uur rijden helemaal niet vervelend. Ziet er tof uit, die zaak!

Gelukkig wel een bevriende muziekhandelaar in de buurt, die verkocht me deze kit ook tegen inkoopsprijs + 3%, als ik beloofde de winkelsticker op de kick te laten zitten. Daar wilde ik ook eens mee in conclaaf. Ook Musik Produktiv zit redelijk in de buurt, daar hebben ze ook belachelijk veel... Krijg je nogal ernstige GAS van

quote:
Op 30 januari 2017 22:01 schreef Snaack het volgende:
Inderdaad. En als het ruk klinkt speelt het toch ook niet lekker?

Dave speelde op Zildjian A Series Medium.
* 18" Crash
* 20" Crash
* 22" Ride
* 15" Hi-Hats

Wat een lompe set zeg, haha. Gaaf om op iets vergelijkbaars te gaan spelen


En dan rammen met 2B's die hij op z'n kop vasthield. Wat een houthakker, hehe.. Lijkt me ook tof, zo'n setup. Als we die Nirvana-tribute nou eens bedacht hadden voordat ik mijn kit kocht....

Maar inderdaad, eerst eerdaags eens de oefenruimte op zijn kop zetten om te kijken hoever ik kom en wat er precies aangepast moet worden. Thanks voor de tips allen!

[Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 30-01-2017 22:08]


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-01-2017 22:17 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 30 januari 2017 22:05 schreef Ethereal het volgende:
Nee sinds dat Marktplaats ooit een experimentje heeft gedaan met praktisch allemaal betaalde advertenties is de interesse vanuit die kant aardig afgenomen ja...


Het blijft bizar ja, het hele principe hebben ze daarmee onderuit gehaald. Echt een hele vreemde beslissing.

quote:
Woon zelf in de Achterhoek, dus Rotterdam is wel een aardig eind uit de richting Maar mocht ik eerdaags overtuigd zijn dat er wat nieuws moet komen dan vind ik een paar uur rijden helemaal niet vervelend. Ziet er tof uit, die zaak!


Een speciaalzaak is toch wat fijner dan een grootgrutter die dozen schuift. Gijs (eigenaar) is echt een liefhebber en kenner die geen rotzooi in zijn zaak heeft staan.

quote:
Ook Musik Produktiv zit redelijk in de buurt, daar hebben ze ook belachelijk veel... Krijg je nogal ernstige GAS van


Haha ja. Die bekkenstraat

quote:

Maar inderdaad, eerst eerdaags eens de oefenruimte op zijn kop zetten om te kijken hoever ik kom en wat er precies aangepast moet worden. Thanks voor de tips allen!


Succes, en zodra ik antwoord heb post ik dat hier


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-01-2017 22:24 by Snaack Profiel van Snaack

Aaargh die snares van Van Kleef, niet te doen zo vet (en duur..)





Kent iemand dit spul?? http://www.vkdrums.com/


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 30-01-2017 22:36 by Sjon Profiel van Sjon

Blijkbaar kan je nu wel weer gewoon gratis een advertentie op Marktplaats zetten, ik weet nog dat het een tijdje geleden 3,- was per advertentie, wat ik mij kan herinneren.
Ik vind het voornamelijk superirritant dat de helft van de advertenties nieuwe spullen zijn, van bax shop ofzo.



Sjon
Usericon van Sjon
Posted 30-01-2017 22:39 by Sjon Profiel van Sjon

quote:
Op 30 januari 2017 22:01 schreef Snaack het volgende:
Dave speelde op Zildjian A Series Medium.
* 18" Crash
* 20" Crash
* 22" Ride
* 15" Hi-Hats

Wat een lompe set zeg, haha. Gaaf om op iets vergelijkbaars te gaan spelen


Dat heb ik nu ook ongeveer.

22" A medium ride
18 + 19 A Medium thin crash
14" A new beat.

Maar ik heb nu ongeveer 2 complete Zildjian sets


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen