IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Drummen [Episode VIII: "Zich afreageren op het velletje"] Vorige pagina | Volgende pagina
ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 12-09-2017 15:59 by ADHD Profiel van ADHD

Ik speel ook al een flink aantal jaren op Amedia. Gewoonweg een goede prijs/kwaliteit verhouding en topservice van Patrick
Ik zou zeggen neem eens contact met hem op en dan plant ie wel een avondje in om eens wat diverse series te komen proberen. Www.patsticks.nl


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 12-09-2017 16:01 by Sjon Profiel van Sjon

Ik heb al van meerdere lui gehoord dat Amedia's snel scheuren.


ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 12-09-2017 16:11 by ADHD Profiel van ADHD

Ik heb in 10 jaar een crash of 3 en 2 china's gesloopt. Dat valt mij 200% mee.
Daarvoor zildjian a customs gespeeld waar er doorgaans toch een stuk of 2 á 3 per jaar van sneuvelde.
Daarbij lijkt t me ook afhankelijk van je speelstijl. Voor mij werkt het perfect.
Ik ben er erg tevreden over.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-09-2017 17:18 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 12 september 2017 15:40 schreef Sjon het volgende:
2e hands sets leveren niks op. Ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan.


Yeap. De kit is nu 3 jaar oud en ik denk dat ik er dan al 50% op af moet schrijven. Dan kan ik mijn geld net zo goed in de brand steken.

De custom bouwer hier in Rotterdam wilde de zaag er trouwens niet inzetten. Hij had het 1 keer eerder gedaan en vond het zo zonde van de burst-finish dat hij zwoer dat nooit meer te doen. LOL.

Maar, dat zet me wel aan het denken. Misschien dan toch maar een 2e bassdrum kopen.

Als ik hem in laat korten is hij in ieder geval echt niets meer waard.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-09-2017 19:05 by bastianus Profiel van bastianus