IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Metalvisie Songfestival 2014 (Noord Geldersch Metaal) Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-05-2013 15:46 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Metalvisie Songfestival 2014

Wat een zaadloze discussie op het Noord Geldersch Metaal forum al niet teweeg kan brengen. Ging ’t aanvankelijk nog over de Finse inzending van het songfestival. Later ging het al heel snel over een eigen songfestival voor metalbands. Wij van Noord Geldersch Metaal vonden dit een dermate leuk idee, dat we hiermee aan de slag gingen, en hier en daar ons oor te luister legden en keken of we hier genoeg enthousiastelingen voor zouden kunnen porren. Wel dat bleek het geval en dus gaat dit feestje gewoon plaatsvinden. En wel op zaterdag 23 september in de Underground in Lelystad.

Zo begon het persbericht in 2006. We zitten nu in 2013 en op het dieptepunt van de economie zijn we getuige van een nieuw dieptepunt in de Metallica van Nederlandse bodem “Anouk”. Met dat verschil dat Metallica ooit wel goed was…. Wel wat valt er nog te zeggen over Nederland. Gerard Joling, de 3JS, de Toppers, Frizzle Shizzle en meer van die ellende voeren nu al bijna 60 jaar Nederland aan op in een competitie voor en door zwakzinnige randdebielen.

Maar laten we nou niet langer zeuren over wat Nederland allemaal niet kan, laten we het gaan hebben over wat Nederland WEL kan. Een goede portie stevige metal bijvoorbeeld. Meer kwaliteit dan je op het zouteloze songfestival ooit zult tegenkomen. Daarop voortbordurend zal metallend Nederland op 17 mei 2014 laten zien waartoe de metalscene in staat is. Op één podium zullen met een één op één techniek alle deelnemende metalbands volledig live hun nummers ten gehore brengen in poppodium Estrado in Harderwijk. De opdracht is simpel: Cover een songfestivalnummer en bewerk deze naar een metalversie. Verplicht daarin zijn dubbele basdrums en een verstaanbaar refrein.

Tot aan 1 november kunnen bands hun inzending opsturen met bandinfo naar info@noordgelderschmetaal.nl

Facebook groep:
https://www.facebook.com/groups/metalvisiesongfestival/

Twitter:
https://twitter.com/MetalVisieSong

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 24-05-2013 15:49]


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 24-05-2013 15:49 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2013 15:46 schreef MMayo het volgende:
Metalvisie Songfestival 2014
Verplicht daarin zijn dubbele basdrums en een verstaanbaar refrein.


Double bass snap ik maar het verstaanbare refreinen gedeelte snap ik niet helemaal, het is toch metal?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-05-2013 15:52 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2013 15:49 schreef Sjon het volgende:
Double bass snap ik maar het verstaanbare refreinen gedeelte snap ik niet helemaal, het is toch metal?


Voor het meezinggehalte, herkenbaarheid.. alla songfestival denk ik.

Maar bij vragen, contact zm-er metalteacher even of contact hem via FB pagina. Is zijn nieuwsbericht.



[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 24-05-2013 15:54]


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 24-05-2013 17:25 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2013 15:49 schreef Sjon het volgende:
Double bass snap ik maar het verstaanbare refreinen gedeelte snap ik niet helemaal, het is toch metal?

Nogal jammer ja.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 24-05-2013 17:33 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2013 15:49 schreef Sjon het volgende:
Double bass snap ik maar het verstaanbare refreinen gedeelte snap ik niet helemaal, het is toch metal?


Grindbashers en Rectal Smegma vallen dan iig al af...


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-05-2013 17:59 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Mogen mensen met baarden en snorren meedoen?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 24-05-2013 18:01 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2013 17:59 schreef BenKnuckles het volgende:
Mogen mensen met baarden en snorren meedoen?
:')


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 24-05-2013 18:01 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 24 mei 2013 17:33 schreef Dying Embrace het volgende:
Grindbashers en Rectal Smegma vallen dan iig al af...


CBT & LDOH ook.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 24-05-2013 18:02 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2013 17:59 schreef BenKnuckles het volgende:
Mogen mensen met baarden en snorren meedoen?


Je wou Grizzly Adams opgeven?


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 24-05-2013 18:15 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

jezus wat sneu....


I am mine own redeemer...!


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 24-05-2013 18:18 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 24 mei 2013 17:33 schreef Dying Embrace het volgende:
Grindbashers en Rectal Smegma vallen dan iig al af...


klopt, we doen niet mee aan wedstrijdjes waarbij er tevens allerlei voorwaarden worden gesteld...




[Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 24-05-2013 18:18]


I am mine own redeemer...!


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 24-05-2013 18:19 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2013 18:15 schreef Herrie Records Inc. het volgende:
jezus wat sneu....
Klopt.

quote:
Op 24 mei 2013 18:18 schreef Herrie Records Inc. het volgende:
klopt, we doen niet mee aan wedstrijdjes waarbij er tevens allerlei voorwaarden worden gesteld...




Snap ik. Door die voorwaarden is het geen 'compleet' metal songfestival maar een kleineselectieuitdemetalscenesongfestival.

[Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 24-05-2013 18:22]


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 24-05-2013 18:21 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2013 17:59 schreef BenKnuckles het volgende:
Mogen mensen met baarden en snorren meedoen?


GODVER


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 24-05-2013 18:25 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 24 mei 2013 18:19 schreef Dying Embrace het volgende:
Klopt.


Snap ik. Door die voorwaarden is het geen 'compleet' metal songfestival maar een kleineselectieuitdemetalscenesongfestival.


"Vroegah!", had je het north sea jazz festival in ik meen Den Haag, tegelijkertijd was er ook het North Sea Punk festival... dat vind ik dan wel weer grappig... niks ten nadele van N.G.M. hoor, maar kom op zeg...

[Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 24-05-2013 18:25]


I am mine own redeemer...!


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 24-05-2013 18:26 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 24 mei 2013 17:59 schreef BenKnuckles het volgende:
Mogen mensen met baarden en snorren meedoen?


vooral als ze verkoop-skills hebben wel...


I am mine own redeemer...!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-05-2013 18:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2013 17:59 schreef BenKnuckles het volgende:
Mogen mensen met baarden en snorren meedoen?




MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-05-2013 18:57 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-05-2013 19:05 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2013 18:26 schreef Herrie Records Inc. het volgende:
vooral als ze verkoop-skills hebben wel...



Maar toch lijkt het mij leuk om zoiets te gaan bekijken. Even hersenloos plezier maken


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 24-05-2013 19:11 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2013 19:05 schreef BenKnuckles het volgende:
Even hersenloos plezier maken
Grindbashers waren toch een no-no?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-05-2013 19:50 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Grindbashers zijn gaaf, serieus. Dat getroll hier op het forum is te gemakkelijk. Er zijn slechtere bands om verwijten naar te slingeren


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 24-05-2013 19:56 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2013 19:50 schreef BenKnuckles het volgende:
Grindbashers zijn gaaf, serieus. Dat getroll hier op het forum is te gemakkelijk. Er is Black Metal om verwijten naar te slingeren


Fixed.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-05-2013 19:58 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Beter

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 24-05-2013 19:58]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 24-05-2013 19:58 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2013 19:58 schreef BenKnuckles het volgende:
Beter


AAAAH je edit gemist


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 24-05-2013 19:59 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik ging iets zeggen in de trant van xAntiblackmetalbrigadex.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 24-05-2013 20:02 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-05-2013 22:34 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Misschien samen gaan met het nk-grunten. Scheelt weer een topic.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen