IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Kari Rueslåtten Vorige pagina
Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 16-10-2002 20:04 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Storm is wel cool, vooral Langt Borti Lia vind ik een erg mooi nummer.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-10-2002 2:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 oktober 2002 19:52 schreef Vargen666 het volgende:
...Hmm, en die Sorrow heb je er volgens mij destijds op mijn aanvraag op gezet he? Ik heb hem hier nog op mp3...


Klopt, ik vond 3rd & the mortal toen nog vrij beloftevol...helaas bleek het al hun hoogtepunt.

quote:
Anyway, ik ga Pilot sowieso ergens bestellen. Eens kijken of ze hem hier in de buurt kunnen bestellen, en alders maar via amazon.de of zo.


Oh de plaat heet ook zo anyway; hij staat erop.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-10-2002 10:52 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ha tof! Dan zal ik eens wat nummers proberen downloaden om te 'testen'.



Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-10-2002 11:05 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Fuck, 70mb downloaden met 3.5kb/sec... dat gaat nog wel even duren... 7 uur of zo.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-10-2002 12:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nha, dat Storm kan mij absoluut niet boeien.

Mp3's doen trouwens ook erg vreemd, doen er lang over om te beginnen, maar dit is geen muziek war ik wat m,ee kan.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-10-2002 12:36 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Nee, maar Kari's bijdrage aan Storm is ook niet zo groot.

Die MP3's heb ik er destijds denk ik op gezet. Er was toen wel meer gehannes met rare MP3's... lag aan mijn verbinding geloof ik. Vandaar dat ik toen ook maar gestopt ben met albums rippen en uppen, want de helft van alles deed het niet goed.



wladimir
Usericon van wladimir
Posted 26-10-2002 14:58 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-10-2002 14:22 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Storm is een geniale band.Zij waren destijds een van de voorlopers in deze muziekstijl.Is inderdaad wel dom van Kari dat ze niet eens weet waar ze over zingt.
Helaas komt er geen vervolg op Nordavind.Ik heb afgelopen jaar met Fenris hierover gesproken en zowel hij als Satyr hebben er spijt van deze cd ooit uitgebracht te hebben.Destijds vonden ze het nodig om uit te brengen alleen het probleem volgens Fenris is dat het hele genre is uitgemolken en er bij teveel bands alleen maar "lieve" teksten gezongen worden.
Van Kari heb ik trouwens alleen de eerste 2 cd's dus ik moet die andere maar eens gaan zoeken!!!


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 27-10-2002 16:04 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Maar er zijn helemaal niet zoveel bands als storm.

Lumsk, otyg, hel en dat was het wel zo een beetje.
Heel veel bands hebben gewoon de inspiratie van Scandinavische folks muziek etc.
Niet speciaal van storm. Storm mixte alleen maar metal met folk.
En toen gingen bands dat ook doen..
Maar de bands zingen idd niet meer over christenen slachten.
Ik vind het helemaal niet uitgemolken.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-10-2002 16:29 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ben ik met je eens.Deze stijl is nog lang niet uitgemolken (dat was ook de mening van Fenris niet die van mij).Zo ken ik nog een band uit Ijsland (ben de naam effe kwijt) die ook in die stijl spelen.Heel erg goed!!!
Wel jammer eigenlijk dat er niet meer van zulke bands zijn.Nest uit Finland is ook heel vet trouwens.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 12-12-2002 21:37 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb vandaag de nieuwe van kari,"Pilot", gekocht.Erg goede cd.Komt voorlopig niet meer uit mijn cd-speler.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 12-12-2002 21:44 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Moet nest nog uitchecken.
Had ook is wat over Tenhi gehoord, moet ik ook is proberen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 12-12-2002 21:48 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2002 21:44 schreef wladimir het volgende:
Moet nest nog uitchecken.
Had ook is wat over Tenhi gehoord, moet ik ook is proberen.

Van Tehni komt binnenkort de nieuwe.Ben erg benieuwd.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 12-12-2002 21:49 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2002 21:48 schreef Hub de Gallier het volgende:
Van Tehni komt binnenkort de nieuwe.Ben erg benieuwd.
damn, je kent ook bijna alles.
Dat Mago de Oz is trouwens ook goed.
Ken je Wolfenmond al ook gaaf!

[Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 12-12-2002 21:50]


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 04-02-2005 14:12 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Iemand al de nieuwe Kari cd gehoord getiteld "Other people's stories". Die is echt geniaal en weer meer richting de oudere stijl
Wat ziet ze er trouwens weer goed uit


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 04-02-2005 20:14 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

ik heb die spindelsinn cd hier liggen.. moet ie naar een ftp-site moet je me mailen...

jenje-is-een-pisflikker <a> weltbrand.cjb.net


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 19-02-2006 18:54 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Voor liefhebbers van Kari's latere albums: Siv Langøy
"Fooled by your lies" heet de cd.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen