IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Skinny bitches en tientonners [Hardcore & Punk V] Vorige pagina | Volgende pagina
Argh
Usericon van Argh
Posted 07-12-2013 18:02 by Argh Profiel van Argh

Kickback is niet langer.

quote:

KICKBACK

As you all have seen by now, the last tour got cancelled because of personal reasons.

What you need to know is minimal, it won’t change anything anyway.

The entity in the form you’ve been used to is no more and is unlikely to ever exist again.

This page was closed to avoid the gossips, lies and revisionism that usually go hand in hand with this kind of situation.

It is now reopen for archival purpose only.

Ps : Anyone that talks shit or disrespect the band in any manner whatsoever will get kicked out and banned.

END OF TRANSMISSION



Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 07-12-2013 22:55 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Dat is minder, al volgde ik ze niet echt meer sinds No Surrender. Dat is wel een bikkelharde plaat, die EP daarvoor ook.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Northward
Usericon van Northward
Posted 08-12-2013 2:24 by Northward Profiel van Northward

Jammer. No Surrender is echt een super harde plaat en die laatst is ook nog zeker goed te doen.
Ook live nooit gezien..


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 12-01-2014 16:10 by iPim (Administrator) Profiel van iPim



Malevolence is eigenlijk best een leuke band. Heb dit album overgeslagen in 2013, maar nu ik het een kans heb gegeven ben ik toch wel een beetje overtuigd. Het album Reign of Suffering is een beetje vreemd omdat het nogal een metaltendens heeft en daardoor soms klinkt als deathcore/metalcore in plaats van hardcore.

Dit nummer is overduidelijk gevuld met een dikke Pantera-knipoog in de groove en cleane vocalen. Dat vond ik eerst niks, maar het rockt best wel lekker en de breakdowns slaan bij mij ook wel aan. De band weet een best gevarieerd geluid neer te zetten en heeft meerdere wendingen in ieder nummer, zodat het niet al snel een feest van herkenning is. Ik vind de vocalen ook sterk trouwens.

Meer fans van deze band?

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 12-01-2014 16:12]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 12-01-2014 16:57 by Count Steel Profiel van Count Steel

.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 12-01-2014 17:03]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 13-01-2014 0:13 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

[iframe style="border: 0; width: 100%; height: 142px;" src="http://bandcamp.com/EmbeddedPlayer/album=1491108317/size=large/bgcol=ffffff/linkcol=0687f5/tracklist=false/artwork=small/transparent=true/" seamless][a href="http://a389recordings.bandcamp.com/album/a389-133-haymaker-let-them-rot-7"](A389-133) HAYMAKER 'Let Them Rot' 7" by A389 Recordings[/a][/iframe]

Kansloze poepzooi met die codes ook altijd. Hier dan:
http://a389recordings.bandcamp.com/album/a389-133-haymaker-let-them-rot-7

Gaaf nieuw nummer van Haymaker!

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 13-01-2014 0:15]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Cees_Masterkiller
Usericon van Cees_Masterkiller
Posted 27-01-2014 13:21 by Cees_Masterkiller (Speciaal lid) Profiel van Cees_Masterkiller

Zat gisteren 'Do unto others' van Stigmata weer eens te luisteren. Nog steeds bikkelhard!



A metalheart is hard to tear apart


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 27-01-2014 14:03 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Klopt. Bazenplaat. Een (de?) plaat daarvoor, 'Troy blood unbeaten' of zoiets, zuigt dan weer stierenballen.



iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 30-01-2014 23:11 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

http://vimeo.com/85456281

*sigh*

Einde van een ongelofelijk gave band, vooral live. One Wing en Long Live zijn twee meesterwerkjes. Het oudere werk heeft ook een aantal pareltjes. Gelukkig heb ik The Chariot ooit een keer live kunnen zien, wat een onbeschrijvelijke chaos!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Northward
Usericon van Northward
Posted 24-03-2014 22:20 by Northward Profiel van Northward



Nieuw nummer van Cornered, wordt zonder meer een van de hc platen van het jaar. Hoe hard blijft 'Living the Lie' ook.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-03-2014 14:00 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

Over Cornered gesproken, zaterdag op Northcote Festival in Dordrecht!



Echt een belachelijk goed affiche, schijnt ook nagenoeg uitverkocht te zijn.

Twitching Tongues, Code Orange Kids, WolfXDown, Frustration, Redemption Denied, Cornered, Bitter Verses alleen al zijn het zo waard. Eerst stond Bleak Reality hier ook, hebben helaas afgezegd.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 25-03-2014 14:42 by nark Profiel van nark

quote:
Op 30 januari 2014 23:11 schreef iPim het volgende:
http://vimeo.com/85456281

*sigh*

Einde van een ongelofelijk gave band, vooral live. One Wing en Long Live zijn twee meesterwerkjes. Het oudere werk heeft ook een aantal pareltjes. Gelukkig heb ik The Chariot ooit een keer live kunnen zien, wat een onbeschrijvelijke chaos!



Kende dit nog niet, lekker geflipt zooitje hahahaha



Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-03-2014 14:50 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 25 maart 2014 14:00 schreef iPim het volgende:
Echt een belachelijk goed affiche, schijnt ook nagenoeg uitverkocht te zijn.

Twitching Tongues, Code Orange Kids, WolfXDown, Frustration, Redemption Denied, Cornered, Bitter Verses alleen al zijn het zo waard. Eerst stond Bleak Reality hier ook, hebben helaas afgezegd.


Dikke line-up inderdaad Spinkick lijkt me live wel leuk.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-03-2014 15:10 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 25 maart 2014 14:50 schreef BenKnuckles het volgende:
Spinkick lijkt me live wel leuk.


Ben wel benieuwd, zijn best wel jonge gastjes volgens mij!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 25-03-2014 15:42 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Daar heb ik geen idee van, dacht dat ze toch al sinds 2009 bezig zijn. Lompe breakdowncore


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 28-03-2014 8:57 by nark Profiel van nark



Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 28-03-2014 15:32 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

H2O! Ik zeg al jaren dat ik er eens wat van moet opzoeken. Dringend doen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 28-03-2014 19:17 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

Gewoon dat album oppakken van dat nummer. Lekkere meezinghardcore!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Northward
Usericon van Northward
Posted 28-03-2014 19:19 by Northward Profiel van Northward

Groezrock jonge!


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 29-03-2014 1:00 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

Hopelijk ben ik daar. Wat mij betreft echt een goede line-up, zoals altijd eigenlijk.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-03-2014 18:03 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

+1. Keihard Cro-Mags, Modern Life is War en Judge kijken. Geen idee wat er eigenlijk nog komt.

Ahja, Drug Church!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Northward
Usericon van Northward
Posted 29-03-2014 22:58 by Northward Profiel van Northward

Ja man, vooral siked voor Modern Life Is War.

EN CRO-MAGS


Nebelwerfer
Usericon van Nebelwerfer
Posted 30-03-2014 14:23 by Nebelwerfer Profiel van Nebelwerfer

quote:
Op 12 januari 2014 16:10 schreef iPim het volgende:


Malevolence is eigenlijk best een leuke band. Heb dit album overgeslagen in 2013, maar nu ik het een kans heb gegeven ben ik toch wel een beetje overtuigd. Het album Reign of Suffering is een beetje vreemd omdat het nogal een metaltendens heeft en daardoor soms klinkt als deathcore/metalcore in plaats van hardcore.

Dit nummer is overduidelijk gevuld met een dikke Pantera-knipoog in de groove en cleane vocalen. Dat vond ik eerst niks, maar het rockt best wel lekker en de breakdowns slaan bij mij ook wel aan. De band weet een best gevarieerd geluid neer te zetten en heeft meerdere wendingen in ieder nummer, zodat het niet al snel een feest van herkenning is. Ik vind de vocalen ook sterk trouwens.

Meer fans van deze band?


Ja, goed spul!


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 30-03-2014 16:14 by iPim (Administrator) Profiel van iPim

quote:
Op 29 maart 2014 18:03 schreef BenKnuckles het volgende:
+1. Keihard Cro-Mags, Modern Life is War en Judge kijken. Geen idee wat er eigenlijk nog komt.



Dikke co-sign. Ik snap alleen echt niet waarom The Wonder Years op de Impericon Stage staat en niet op de Etnies. Had eigenlijk ook gehoopt om Madball te zien op de Etnies. Ik kijk ontzettend uit naar Brand New, mooi dat ze zo hoog op de bill staan. Dat Falling In Reverse de Impericon afsluit begrijp ik trouwens echt niet. Goed om te zien dat de Macbeth-stage meer aandacht krijgt op de Groezrock-website.

Daarnaast genieten van Ignite, Descendents, The Menzingers, Quicksand, Madball, Terror, The Wonder Years, Wisdom In Chains, H2O, La Dispute, The Hives, The Ghost Inside, Norma Jean, Doomriders, Judge, Modern Life Is War, Cro-Mags, Touche Amore, Rotting Out. Dat is gewoon heel erg genieten. Zal vast pijnlijk worden met het tijdschema.

Ik las trouwens dat de Rotting Out-tour was afgelast, zullen dan ook wel niet op Groezrock staan. Helaas.

Northcote was erg genieten gisteren. Jammer genoeg ging iemand na de intro van Redemption Denied al K/O. Concert afgelast, ambulance erbij, iedereen de zaal uit. Erg jammer, ze hadden echt een ongelofelijk dikke sound. 7''je meegepakt! Cornered was degelijk, War Charge vrij saai. WolfxDown was de eerste vijftien minuten echt heel hard. Stray From The Path was live echt het hoogtepunt. Helaas kwamen de vocalen niet helemaal goed naar buiten. Frustration klinkt op album echt beter dan live, maar het ging in de kleine zaal toch best goed los!

Code Orange Kids maakte vervolgens echt alles helemaal kapot. Derde keer dat ik ze zie en elke keer word ik meer en meer omvergeblazen. Holy shit!!! Volgens mij speelden ze heel veel nieuwe nummers, want ik herkende niet zo veel (ondanks dat ik alles van de band toch goed ken). Het openingsnummer klonk als een oude Norma Jean-song met een keiharde breakdown met overstuurde gitaren. Wat is die drummer toch intimiderend. Band van de dag, ongetwijfeld.

Risk It! maakt op zich niet echt interessante muziek, maar kreeg met een flinke dosis energie en wilskracht de hele zaal mee. Dikke pit! Afsluiter Twitching Tongues kon me niet zo goed bekoren. Op Vlamrock 2013 voelde ik het ook al niet helemaal en vandaag sloeg het ook niet aan bij mij. De zang stond veel te zacht en de gitaren klonken wat weggemoffeld. Jammer, want ik begin de band op plaat steeds meer te waarderen.

Echt een geslaagd festival. Een aantal jonge EU-hardcorebands op één hoop met een paar hele goede Amerikaanse band als afsluiters. Het Energiehuis zit ook echt heel goed in elkaar. Mooie zalen, goede faciliteiten. Ben nog een paar keer hard de mosh in gegaan, voelt goed!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Northward
Usericon van Northward
Posted 30-03-2014 19:18 by Northward Profiel van Northward

Ik zag Twitching Tongues vorige week in Antwerpen en dat was wel weer echt hard. Met Code Orange Kids kon ik dan niet veel. Vorig jaar wel wat coole bands gezien op Northcote maar vond de sfeer niet zo. Wou last minute nog wel gaan maar was al uitverkocht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen