IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Wat een haat zeg, gelukkig is het topic bijna vol. [Homo's enzo II] Vorige pagina | Volgende pagina
bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 22-01-2014 11:34 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2014 10:27 schreef Ascendant Grotesque het volgende:


Dit alles heeft uiteraard niks te maken met de zeer aanwezige discriminatie en haat waarmee homoseksuelen in Rusland te maken, en die mede wordt aangewakkerd door wetgeving en schandelijke uitspraken van hun president gedaan rond de Olympische Spelen...

Kom op, zeg...
Maar wat heeft dat met de Olympische Spelen te maken?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-01-2014 11:35 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Uganda hoort hier natuurlijk ook:



Bijna doodstraf:

http://en.wikipedia.org/wiki/Uganda_Anti-Homosexuality_Bill


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 22-01-2014 11:44 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

In Uganda worden zelfs in kranten en magazine's namen en adressen van vermeende homo's gepubliceerd, met aansporingen hen te doden. Echt te afgrijselijk voor woorden.


When your people matter, menstrual health matters


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-01-2014 11:47 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2014 11:34 schreef bokkie666 het volgende:
Maar wat heeft dat met de Olympische Spelen te maken?

Die schandelijke uitspraken van hun president gedaan rond de Olympische Spelen gingen ook over die Olympische Spelen. Putin/Rusland zelf hebben dit stukje politiek evengoed in verband gebracht met dat sportevenement.
quote:
Op 22 januari 2014 11:34 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
Neemt de massa's schijnheiligheid en hypocrisie jegens Rusland niet weg.

Van wie? En dan nog, de kritiek jegens Rusland is terecht.


I wish I was a butterfly


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 22-01-2014 11:55 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2014 11:47 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Die schandelijke uitspraken van hun president gedaan rond de Olympische Spelen gingen ook over die Olympische Spelen. Putin/Rusland zelf hebben dit stukje politiek evengoed in verband gebracht met dat sportevenement.
Niks van gemerkt. Wat zei hij dan?


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-01-2014 11:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2014 11:55 schreef bokkie666 het volgende:
Niks van gemerkt. Wat zei hij dan?

Dat homo's die aan de OS deelnemen van kinderen weg moeten blijven, kort door de bocht gezegd.


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-01-2014 12:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

gelukkig mogen hetero's dan nog steeds


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-01-2014 12:08 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 22 januari 2014 11:56 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dat homo's die aan de OS deelnemen van kinderen weg moeten blijven, kort door de bocht gezegd.


Ook ergens gelezen. Vreemde uitspraak!




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-01-2014 12:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2014 12:08 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ook ergens gelezen. Vreemde uitspraak!

Yup. En (in het zelfde interview) ook rustig homoseksualiteit in een adem met pedofilie noemen bij het verdedigen van de wetgeving...

En dan valt het nog mee ten opzichte van wat er door minder diplomatieke machtshebbers weleens gezegd wordt daar, wat de wet zoal toestaat en wat er zoal aan geweld jegens homo's plaatsvindt.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 22-01-2014 12:11]


I wish I was a butterfly


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-01-2014 12:17 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Het gaat om het 'promoten' van homosexualiteit naar kinderen toe. Het is niet zo dat je als homo geen normaal sociaal contact met kinderen mag hebben.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Homoseksualiteit_in_Rusland



In 2013 is een wet aangenomen die “propaganda van niet-traditionele relaties" onder minderjarigen strafbaar stelt. In de praktijk betekent dit, dat het praten over homoseksualiteit waar jongeren bij zijn, of het dragen van uiterlijke kenmerken die verwijzen naar de LGBT-gemeenschap (zoals de regenboogvlag) strafbaar is



Dat iedereen daar zo over kan vallen, zeg.

Als we hier iemand met pedofiele gedachten bij kinderen weg willen houden vinden we dat heel normaal, maar dit is kennelijk heel anders.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-01-2014 12:19 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Edit: ow, ging om promotie, wist ik niet.




[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 22-01-2014 12:21]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-01-2014 12:22 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2014 12:17 schreef XXL het volgende:
Het gaat om het 'promoten' van homosexualiteit naar kinderen toe. Het is niet zo dat je als homo geen normaal sociaal contact met kinderen mag hebben.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Homoseksualiteit_in_Rusland



In 2013 is een wet aangenomen die “propaganda van niet-traditionele relaties" onder minderjarigen strafbaar stelt. In de praktijk betekent dit, dat het praten over homoseksualiteit waar jongeren bij zijn, of het dragen van uiterlijke kenmerken die verwijzen naar de LGBT-gemeenschap (zoals de regenboogvlag) strafbaar is



Dat iedereen daar zo over kan vallen, zeg.

Ja, niks mis mee, zo'n wet. Lekker mensen oppakken omdat kinderen een regenboogvlag zien of verteld worden dat homo's gelijk behandeld dienen te worden; dikke prima. Legitimeert ook helemaal niet de al langer weer flink publiek uitgespeelde haat van de Russisch-orthodoxe kerk jegens homo's. Sowieso, alsof Putin dit allemaal onder andere doet om de kerk te paaien en zo zijn macht nog meer te consolideren; echt niet!

Niks aan de hand hier, lekker doorlopen.
quote:
Als we hier iemand met pedofiele gedachten bij kinderen weg willen houden vinden we dat heel normaal, maar dit is kennelijk heel anders.

Ik mag hopen dat jij het verschil tussen pedofiele gedachten en homofiele gedachten ziet, zeker wat betreft de consequenties voor kinderen...
quote:
Op 22 januari 2014 12:19 schreef De Tegenpartij het volgende:
Edit: ow, ging om promotie, wist ik niet.


Die wet gaat daar over, ja. Maar hoewel die wet op zich al erg genoeg is (en ruim wordt opgevat want erg vaag geformuleerd), is het daarbij 'slechts' een onderdeel van de verslechterende positie van homo's in Rusland.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 22-01-2014 12:44]


I wish I was a butterfly


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 22-01-2014 13:17 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2014 11:47 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Van wie?

De halve wereld.

quote:
Op 22 januari 2014 11:47 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
En dan nog, de kritiek jegens Rusland is terecht.

Dat ontken ik dan ook niet, maar evenmin staat dat in verband met het punt dat ik maakte.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-01-2014 13:42 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2014 13:17 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
De halve wereld.

Welke bijvoorbeeld? Ik heb zelf nog geen land zien protesteren/morren/whatever wat zelf een slechtere omgang met homo's kent dan Rusland dat kent. Maar, wat van die landen doen wel dingen met betrekking tot andere minderheden fout, en in die zin zijn ze wel hypocriet/schijnheilig te noemen. Zelfs dan denk ik dat de morrende landen over alles gezien beter voor minderheden zorgen dan Rusland dat doet, maar toch is die discrepantie niet helemaal zuiver.

Of bedoel je nog andere manieren waarop de criticasters boter op hun hoofd hebben?
quote:
Dat ontken ik dan ook niet, maar evenmin staat dat in verband met het punt dat ik maakte.

Dan snap ik niet waarom je dat punt (mensen/landen zijn schijnheilig/hypocriet) maakte Dat lijkt ook geen verband te hebben met wat ik zei (homo's protesteren tegen Rusland omdat Rusland homo's slecht behandelt). Of zijn die homo's ook op een manier schijnheilig/hypocriet?


I wish I was a butterfly


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 22-01-2014 13:59 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

(van de VRT-site, dit even tussendoor)

Een BBC-journalist heeft een foto op Twitter geplaatst van een tweelingtoilet in het biathloncentrum in Sotsji. Hilariteit alom natuurlijk, maar is dat wel zo uitzonderlijk?



"Voor alle duidelijkheid, dit is niet gefotoshopt. Jullie zien mijn reflectie in de doorspoelknop", schrijft BBC-journalist Rosenberg.

Ook de homograppen over het herentoilet in Sotsji zijn niet ver weg. "Ze hebben begrip voor seksuele minderheden", klinkt het onder meer.

De Russische oppositieleider Alexei Navalny reageert ook op de foto. Hij vraagt zich af hoe dit komt, aangezien de Olympische Spelen zo'n 37 miljard euro gekost hebben.

Toch is er niets vreemd aan de hand. In de Kaukasus is het blijkbaar gebruikelijk om meerdere toiletten te groeperen. Verschillende Ruslandkenners wezen de BBC-journalist daarop. Hij postte dan ook een foto van een andere kamer waar je aan synchroonkakken kan doen.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 22-01-2014 14:00 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2014 13:42 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Welke bijvoorbeeld? Ik heb zelf nog geen land zien protesteren/morren/whatever wat zelf een slechtere omgang met homo's kent dan Rusland dat kent. Maar, wat van die landen doen wel dingen met betrekking tot andere minderheden fout, en in die zin zijn ze wel hypocriet/schijnheilig te noemen. Zelfs dan denk ik dat de morrende landen over alles gezien beter voor minderheden zorgen dan Rusland dat doet, maar toch is die discrepantie niet helemaal zuiver.

Of bedoel je nog andere manieren waarop de criticasters boter op hun hoofd hebben?

Ik bedoel dat er landen zijn die eerst de hand in eigen boezem mogen steken, maar ook dat er landen zijn die zeer dubbelzinnig zijn in de maatstaven die ze hanteren wat betreft hun gedrag naar het buitenland toe waar het dergelijke kwesties betreft. Dit maakt overduidelijk dat de zogenaamde morele verontwaardiging van veel hoogwaardigheidsbekleders puur een kunstje voor de bühne is omdat de schijnwerpers nu toevallig op Sotsji, of Sochi zo je wil, staan gericht, niet zozeer omdat het ze verder een zak (ik had bijna getypt 'flikker') kan interesseren; het staat alleen op de agenda omdat de Spelen daarop staan. Bovendien is het weer een prachtige kans om van de daken te schreeuwen hoe verlicht men zelf wel niet is in de hoop dat de wantoestanden in eigen natiestaat even achter dat rookgordijn verdwijnen.

Aangaande specifieke voorbeelden van deze landen en selectief-moralisten zou ik zeggen: sla een krant open, het schreeuwt je tegemoet.

quote:
Op 22 januari 2014 13:42 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dan snap ik niet waarom je dat punt (mensen/landen zijn schijnheilig/hypocriet) maakte Dat lijkt ook geen verband te hebben met wat ik zei (homo's protesteren tegen Rusland omdat Rusland homo's slecht behandelt). Of zijn die homo's ook op een manier schijnheilig/hypocriet?

Ik bedoel alleen dat schijnheiligheid en hypocrisie niet noodzakelijkerwijs terechte kritiek uitsluiten en vice versa. Ook een schijnheilige zak kan terechte kritiek leveren; dat maakt hem niet minder schijnheilig.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 22-01-2014 14:28 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2014 11:56 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dat homo's die aan de OS deelnemen van kinderen weg moeten blijven, kort door de bocht gezegd.
Omdat ze anders strafbaar kunnen zijn. Ik zie het probleem niet zo, het staat waarschijnlijk ook in de instructie die de sporters mee krijgen. In andere landen mag je nu eenmaal sommige dingen wel of niet dan in Nederland.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-01-2014 14:46 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2014 14:00 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
Dit maakt overduidelijk dat de zogenaamde morele verontwaardiging van veel hoogwaardigheidsbekleders puur een kunstje voor de bühne is omdat de schijnwerpers nu toevallig op Sotsji, of Sochi zo je wil, staan gericht, niet zozeer omdat het ze verder een zak (ik had bijna getypt 'flikker') kan interesseren; het staat alleen op de agenda omdat de Spelen daarop staan.

Dat speelt vast mee, maar ik denk dat je het overschat. Zat landen die kort na het ingaan van die wet (vorig jaar zomer) stevige kritiek hebben geuit zonder de OS daarbij te betrekken, dus het lijkt voor mij echt niet zo dat alleen omdat dat op de agenda staat er kritiek is. Zeker gezien die landen zelf beter voor homo's zorgen dan Rusland dat doet lijkt het ze wel een zak te interesseren

Ik zou overigens bijna zeggen dat Rusland expres vlak voor de OS deze wet heeft ingevoerd om daarna te kunnen zeggen dat de critici toch alleen maar klagen omdat de OS op de agenda staan
quote:
Bovendien is het weer een prachtige kans om van de daken te schreeuwen hoe verlicht men zelf wel niet is in de hoop dat de wantoestanden in eigen natiestaat even achter dat rookgordijn verdwijnen.

Zou kunnen, ja. Dat is dan wel vooral effectief als het in het betreffende binnenland de discussie ook domineert. Wat denk ik wel meevalt.
quote:
Aangaande specifieke voorbeelden van deze landen en selectief-moralisten zou ik zeggen: sla een krant open, het schreeuwt je tegemoet.

Zoals gezegd, 'zie' ik die landen niet. Of tenminste, ik 'zie' geen landen die zó hypocriet/schijnheilig zijn dat ze eigenlijk hun mond zouden moeten houden.
quote:
Ik bedoel alleen dat schijnheiligheid en hypocrisie niet noodzakelijkerwijs terechte kritiek uitsluiten en vice versa.

Duidelijk. Dan zijn we het prima eens wat dat betreft
quote:
Op 22 januari 2014 14:28 schreef bokkie666 het volgende:
Omdat ze anders strafbaar kunnen zijn. Ik zie het probleem niet zo, het staat waarschijnlijk ook in de instructie die de sporters mee krijgen. In andere landen mag je nu eenmaal sommige dingen wel of niet dan in Nederland.

Je vroeg hoe Putin de OS hiermee in verband heeft gebracht, en dat was dus onder andere zo Mijn punt tot nu toe had verder niks met het navolgen van wetten in het land waar je bent te maken (want dat 'moet' sowieso), maar goed, mooie afleidingspoging

Het gaat mij om de ethische aspecten van deze wet specifiek en de (deplorabele) positie van homo's in Rusland in het algemeen. Er is geen enkele goede reden waarom men anno 2013 mensen zou moeten verbieden tegen minderjarigen te zeggen dat homo's niet wegens hun seksualiteit benadeeld zouden moeten worden. Daarnaast wordt homoseksualiteit op zeer publieke wijze al gedemoniseerd in Rusland, en neemt de acceptatie van homo's af en het geweld jegens homo's toe.


I wish I was a butterfly


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 22-01-2014 14:51 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2014 14:46 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dat speelt vast mee, maar ik denk dat je het overschat. Zat landen die kort na het ingaan van die wet (vorig jaar zomer) stevige kritiek hebben geuit zonder de OS daarbij te betrekken, dus het lijkt voor mij echt niet zo dat alleen omdat dat op de agenda staat er kritiek is. Zeker gezien die landen zelf beter voor homo's zorgen dan Rusland dat doet lijkt het ze wel een zak te interesseren

Ik zou overigens bijna zeggen dat Rusland expres vlak voor de OS deze wet heeft ingevoerd om daarna te kunnen zeggen dat de critici toch alleen maar klagen omdat de OS op de agenda staan

Zou kunnen, ja. Dat is dan wel vooral effectief als het in het betreffende binnenland de discussie ook domineert. Wat denk ik wel meevalt.

Zoals gezegd, 'zie' ik die landen niet. Of tenminste, ik 'zie' geen landen die zó hypocriet/schijnheilig zijn dat ze eigenlijk hun mond zouden moeten houden.

Duidelijk. Dan zijn we het prima eens wat dat betreft

Je vroeg hoe Putin de OS hiermee in verband heeft gebracht, en dat was dus onder andere zo Mijn punt tot nu toe had verder niks met het navolgen van wetten in het land waar je bent te maken (want dat 'moet' sowieso), maar goed, mooie afleidingspoging

Het gaat mij om de ethische aspecten van deze wet specifiek en de (deplorabele) positie van homo's in Rusland in het algemeen. Er is geen enkele goede reden waarom men anno 2013 mensen zou moeten verbieden tegen minderjarigen te zeggen dat homo's niet wegens hun seksualiteit benadeeld zouden moeten worden. Daarnaast wordt homoseksualiteit op zeer publieke wijze al gedemoniseerd in Rusland, en neemt de acceptatie van homo's af en het geweld jegens homo's toe.
Dat was dus een reactie op al de Paul de Leeuws die van de Olympische Spelen een homomanefestatie willen maken. Putin reageert alleen maar blijkbaar.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-01-2014 15:03 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2014 14:51 schreef bokkie666 het volgende:
Dat was dus een reactie op al de Paul de Leeuws die van de Olympische Spelen een homomanefestatie willen maken. Putin reageert alleen maar blijkbaar.

Nee, het was een reactie op een vraag (/vragen) wat die wet betekent voor (bezoekers van) de OS. En of het reactief is of niet, gezegd is gezegd Ook heeft hij het in oktober al tegen het hoofd van het IOC gezegd: http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-24708739

Maar goed. Die woorden zijn het ergste niet. Schandelijke wet, schandelijk gebeuren.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 22-01-2014 15:13]


I wish I was a butterfly


WMP
Usericon van WMP
Posted 22-01-2014 15:52 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2014 8:39 schreef XXL het volgende:
Wat een gezeik weer met onze nationale relnicht Paul de Leeuw.

Sowieso het zonodig onder de aandacht moeten brengen van je geaardheid. Oeh Oeh, kijk mij eens homo zijn.
Als hetero loop je ook niet de hele dag je sexualiteit te promoten.
Hou je spelletjes gewoon binnen de muren van je eigen huis / slaapkamer en val anderen er verder niet mee lastig.


Helemaal mee eens, want ik vind dat bijvoorbeeld ook overgewicht iets is wat je maar binnenshuis moet houden en kinderen niet aan moet blootstellen. Jammer dat al die vadsige viezeriken schaamteloos hun overdaad aan vet aan iedereen opdringen door buiten te komen, en daardoor wellicht anderen blootstellen aan het idee dat overgewicht ok is.
Dik zijn of propaganda maken voor vetzakkerij (eten) doe je maar als er geen kinderen (of überhaupt anderen) bij zijn.

Serieus XXXXXL, je hebt werkelijk niet door hoe immens dom je opmerking is, zeker? Je hoeft in Rusland helemaal niet 'overdreven' voor je seksualiteit uit te komen om opgepakt of zwaar mishandeld te worden; een afscheidskus is al meer dan voldoende.

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 22-01-2014 15:54]


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 22-01-2014 15:53 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2014 15:52 schreef WMP het volgende:
Helemaal mee eens, want ik vind dat bijvoorbeeld ook overgewicht iets is wat je maar binnenshuis moet houden en kinderen niet aan moet blootstellen. Jammer dat al die vadsige viezeriken schaamteloos hun overdaad aan vet aan iedereen opdringen dus buiten te komen, en daardoor wellicht anderen blootstellen aan het idee dat overgewicht ok is.
Dik zijn of propaganda maken voor vetzakkerij (eten) doe je maar als er geen kinderen bij zijn.

Serieus XXXXXL, je hebt werkelijk niet door hoe immens dom je opmerking is, zeker? Je hoeft in Rusland helemaal niet 'overdreven' voor je seksualiteit uit te komen om opgepakt of zwaar mishandeld te worden; een afscheidskus is al meer dan voldoende.
Wat een haat zeg.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-01-2014 16:05 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 januari 2014 11:47 schreef Ascendant Grotesque het volgende:


Van wie? En dan nog, de kritiek jegens Rusland is terecht.


Hmm, jammer dat er nog niet veel over Brazilië verschijnt in de media. Daar worden honderden straatkinderen opgepakt en de meeste verdwijnen voor eeuwig (aka vermoord door de bewakers / leger / politie).

Misschien meten met 2 maten, maar ik denk dat er daar veel kwalijker zaken spelen dan in Rusland.


Boeiender


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 22-01-2014 16:43 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Ah, dus iemand verkrachten en vermoorden is erger dan iemand vermoorden? Dus dan moeten we ons maar meer druk maken om dat eerste, en ons niet te veel uitlaten over dat tweede?

Uiteraard is wat er gebeurt met deze straatkinderen onbeschrijfelijk verschrikkelijk, maar ik krijg net zoveel tranen in mijn ogen bij t gezicht van n compleet in elkaar geslagen homo.


When your people matter, menstrual health matters


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-01-2014 17:20 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 januari 2014 16:43 schreef Fusion het volgende:
Ah, dus iemand verkrachten en vermoorden is erger dan iemand vermoorden? Dus dan moeten we ons maar meer druk maken om dat eerste, en ons niet te veel uitlaten over dat tweede?

Uiteraard is wat er gebeurt met deze straatkinderen onbeschrijfelijk verschrikkelijk, maar ik krijg net zoveel tranen in mijn ogen bij t gezicht van n compleet in elkaar geslagen homo.
Euh.

Woorden en wet tegen daadwerkelijke feiten, beiden vanuit een overheid. Lijkt mij duidelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 22-01-2014 17:21]


Boeiender


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen