IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : The warmth of life has entered my tomb [Games topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 18-07-2013 16:13 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Er is een The Walking Dead game die verschrikkelijk gaaf schijnt te zijn. Al een tijdje overigens.
Niemand?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 18-07-2013 17:15 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 juli 2013 14:02 schreef ColdheartMinor het volgende:
Die GTA V ziet er wel gaaf uit ja. Als die uit is toch eens effe kijken. Ben zelf verder nog heel benieuwd naar de nieuwe Saints Row. Altijd een feestje.

Op het moment helemaal weg van The Last of Us en vooral van State of Decay. XBox Live Arcade game. Twintig piek. Open world rpg zombie survival game. Geweldig. Developers van die game zijn als het goed is nu bezig met een MMORPG versie van het spel. Als dat niet hartstikke gaaf wordt...


Ik vind Last of Us eigenlijk best wel tegenvallen.
Stealth komt niet lekker over en de gameplay is eigenlijk best beperkt. Beetje van arena naar arena hoppen, met af en toe als 'puzzel' waar die ladder nu weer heen moet.

Ik speel het eigenlijk vooral vanwege het verhaal en de interactie tussen de hoofdpersonen. Die is dan weer wel heel erg tof

@LV: The Walking Dead Season 1!
Als je een pc hebt; komt geregeld bij de Steam sales voorbij. Vooral een adventure game, maar erg sterke karakters en interactie. Meerdere paden mogelijk door de beslissingen die je neemt.

Ga absoluut niet voor de shooter. Ben de naam ervan vergeten maar die wordt behoorlijk verguisd



Buried
Usericon van Buried
Posted 18-07-2013 17:20 by Buried (Speciaal lid) Profiel van Buried

quote:
Op 18 juli 2013 16:13 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Er is een The Walking Dead game die verschrikkelijk gaaf schijnt te zijn. Al een tijdje overigens.
Niemand?


Heb 'm gekocht op Steam Summer Sales, nog niet gespeeld.



Argh
Usericon van Argh
Posted 18-07-2013 17:48 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 18 juli 2013 16:13 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Er is een The Walking Dead game die verschrikkelijk gaaf schijnt te zijn. Al een tijdje overigens.
Niemand?


Vorig jaar al gespeeld. Eigenlijk is het geen game. Het is meer een interactieve TV serie, die overigens wel erg goed is geschreven en meeslepend is. Je leeft echt mee met de main characters. De beslissingen die je moet maken hebben her en der invloed op het verhaal, maar ik vond het allemaal niet zo heel drastisch zodat je bv het hele einde anders af kunt laten lopen.

Qua adventure/point & click puzzels hoef je niks te verwachten. Super simpel. Ik heb geen enkele keer vast gezeten. Het object wat je nodig hebt ligt vrijwel altijd 5 meter verderop. Verder beetje quick time eventjes om zombies af te slachten. Qua verhaal/script e.d. heel erg goed. Qua gameplay valt het tegen.

EDIT: Dan heb ik het inderdaad NIET over The Walking Dead: Survival Instincts

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 18-07-2013 17:50]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 31-07-2013 18:21 by ErikS Profiel van ErikS

De nieuwe Rise of the Triad is een feit - ik zit iig fijn mijn breedbandverbinding te verstoppen met de download. Mokertje siked!


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 31-07-2013 19:54 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Zit hier ook in het vizier

Moet alleen wel bekennen dat ik het origineel alleen als Shareware gespeeld heb destijds



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-07-2013 20:40 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 16 juli 2013 8:21 schreef Mark het volgende:
Limbo



I wish I was a butterfly


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 31-07-2013 20:41 by ErikS Profiel van ErikS

Ik heb destijds een grijze importversie gekocht, en later ook nog de Extreme ROTT addon op de kop weten te tikken.

Samen met Tie Fighter en Command & Conquer verantwoordelijk voor de meest zinvolle verspilde tijd.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 03-08-2013 6:55 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Bethesda brengt bundel met The Elder Scrolls-games op de markt

Op 13 september brengt Bethesda een bundel op de markt van vijf The Elder Scrolls-games en zeven uitbreidingen. Ook The Elder Scrolls Arena, de eerste game uit de serie, zit in de bundel. Het pakket kost 60 euro en wordt geleverd in een doos met landkaarten van de spelwereld.

De bundel is The Elder Scrolls Anthology gedoopt. In het pakket zit The Elder Scrolls Arena uit 1994, de eerste game uit de serie. Verder zijn opgenomen The Elder Scrolls II: Daggerfall uit 1996, The Elder Scrolls III: Morrowind uit 2002 en de Morrowind-uitbreidingen Tribunal en Bloodmoon. Ook opvolger The Elder Scrolls IV: Oblivion uit 2006 zit in de bundel, met de uitbreidingen Knights of the Nine en Shivering Isles. Ook de meest recente game, The Elder Scrolls V: Skyrim uit 2011 zit in het pakket, met uitbreidingen Dawnguard, Hearthfire en Dragonborn.

Helemaal compleet is de verzameling niet. Tussen TES II: Daggerfall en TES III: Morrowind leverde Bethesda ook nog An Elder Scrolls Legend: Battlespire uit 1997 en The Elder Scrolls Adventures: Redguard uit 1997 af. Beide games weken echter iets af van de vaste The Elder Scrolls-formule en oogsten minder succes dan overige games uit de serie. Ook Java-game The Elder Scrolls Travels uit 2004 zit niet in de bundel, die enkel voor Windows verschijnt. De box is vanaf 13 september te koop, voor 60 euro. In de doos zitten naast de software ook vijf landkaarten van de spelwerelden Tamriel, Iliac Bay, Morrowind, Cyrodiil en Skyrim.



Bron

Dat is best een schappelijke prijs.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 05-08-2013 9:04 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Voor mensen die zeer veel vrije tijd hebben.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 05-08-2013 15:45 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

Ik zit al langer met het idee om eventueel binnenkort toch eens een console aan te schaffen. Hierbij denk ik al snel aan een ps3 (in de hoop dat met release van ps4 de prijs mss nog zou zakken) en omdat enkele ps3 exclusives zoals Heavy Rain en The Last Of Us me erg weten te bekoren.

http://www.nl.fnac.be/mp19877421/PS3-M-12GB-GOD-OF-WAR-3-ESSENTIAL-UNCHARTED-ESSENTIAL
Dit weekend ben ik hierop gebotst en viel me op dat zo'n ps3 met 2 games bij slechts 220€ kost, wat me een zeer schappelijke prijs lijkt.
Echter gaat dit om een 12GB toestel, terwijl ik zie dat je voor een 500GB versie vanzelfsprekend een behoorlijk bedrag extra moet betalen.

Mijn vraag is nu wat je zoal kunt aanvangen met zo'n 12GB versie als je uw ps3 wenst te gebruiken om gewoon te gamen. Kom je met deze opslagcapaciteit snel in problemen (weinig games gelijktijdig kunnen spelen bvb?) en of je dit geheugen kunt uitbreiden indien nodig.
Of is het algemeen aangeraden onmiddellijk voor zo'n 500GB versie te gaan? Mij lijkt het doodzonde om extra te betalen voor meer opslagcapaciteit, wnnr je die in werkelijkheid eigenlijk amper nodig zou hebben.


Argh
Usericon van Argh
Posted 05-08-2013 15:49 by Argh Profiel van Argh

Ik heb zelf een 360, maar ik speel games liever vanaf de harde schijf en daarnaast download ik veel indie/arcade games (PSN Store op de playstation) gezien die niet op schijf te krijgen zijn.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 05-08-2013 18:59 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Tip als je niet al te veel in the long run wilt uitgeven; Koop diegene met de grote harde schijf en abonneer je op PS+.
De console kost je wat meer en het abonement is 50 euro per jaar, maar je krijgt er behoorlijk wat 'gratis' game downloads voor terug (Daarvoor dus ook de grotere HD).
'Gratis', want je kunt ze alleen spelen zolang je abonnee bent. Toch komen er altijd een hoop toppers voorbij



Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 05-08-2013 19:07 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

Een groot aantal topgames waar je niets voor hoeft te betalen zolang je jaarlijks 50€ uitgeeft, maar wanneer je dit stopzet ben je die games wel kwijt?
Valt op zich wel het overwegen waard gezien games toch snel 50€ het stuk kosten.


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 05-08-2013 19:54 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

quote:
Op 3 augustus 2013 6:55 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Bethesda brengt bundel met The Elder Scrolls-games op de markt

Op 13 september brengt Bethesda een bundel op de markt van vijf The Elder Scrolls-games en zeven uitbreidingen. Ook The Elder Scrolls Arena, de eerste game uit de serie, zit in de bundel. Het pakket kost 60 euro en wordt geleverd in een doos met landkaarten van de spelwereld.

De bundel is The Elder Scrolls Anthology gedoopt. In het pakket zit The Elder Scrolls Arena uit 1994, de eerste game uit de serie. Verder zijn opgenomen The Elder Scrolls II: Daggerfall uit 1996, The Elder Scrolls III: Morrowind uit 2002 en de Morrowind-uitbreidingen Tribunal en Bloodmoon. Ook opvolger The Elder Scrolls IV: Oblivion uit 2006 zit in de bundel, met de uitbreidingen Knights of the Nine en Shivering Isles. Ook de meest recente game, The Elder Scrolls V: Skyrim uit 2011 zit in het pakket, met uitbreidingen Dawnguard, Hearthfire en Dragonborn.

Helemaal compleet is de verzameling niet. Tussen TES II: Daggerfall en TES III: Morrowind leverde Bethesda ook nog An Elder Scrolls Legend: Battlespire uit 1997 en The Elder Scrolls Adventures: Redguard uit 1997 af. Beide games weken echter iets af van de vaste The Elder Scrolls-formule en oogsten minder succes dan overige games uit de serie. Ook Java-game The Elder Scrolls Travels uit 2004 zit niet in de bundel, die enkel voor Windows verschijnt. De box is vanaf 13 september te koop, voor 60 euro. In de doos zitten naast de software ook vijf landkaarten van de spelwerelden Tamriel, Iliac Bay, Morrowind, Cyrodiil en Skyrim.



Bron

Dat is best een schappelijke prijs.


De eerste twee waren het beste!



Redguard en Battlespire waren ook best vet. Redguard was meer een open-world Prince of Persia, battlespire een action-dungeoncrawler.

Eigenlijk is Morrowind de enige die ik nooit heb kunnen spelen (Geen computer in huis die snel genoeg was). Weet ook niet of ik er ooit nog aan begin.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 05-08-2013 20:04 by Mark Profiel van Mark

Doen joh, je kunt daarin vliegen!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 05-08-2013 20:18 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 5 augustus 2013 19:07 schreef Tool-fan het volgende:
Een groot aantal topgames waar je niets voor hoeft te betalen zolang je jaarlijks 50€ uitgeeft, maar wanneer je dit stopzet ben je die games wel kwijt?
Valt op zich wel het overwegen waard gezien games toch snel 50€ het stuk kosten.


Yup, eigenlijk is het net een soort van huren. Maar stel je bent 4 jaar lid, dan behoud je de games uit jaar 1 ook nog steeds. Je hoeft ze niet eens per se meteen te downloaden als je ze maar 'koopt'. Dan staan ze als 'eigendom' (eigenlijk huur dus) voor je klaar wanneer je ze wel wilt downloaden.

Als het goed is zou het zelfs zo moeten zijn dat als je je abonnement onderbreekt en later weer verder gaat de eerdere games weer beschikbaar zouden moeten zijn.
Hier schijnen echter wel wat bugs mee te zijn.

Er zijn een tweetal games die een jaar lang downloadbaar zijn (nu X-com en Uncharted 3 geloof ik) en elke maand is er een roulatie van enkele games die weer uit de free download gaan, maar vervangen worden door nieuwe.

Vaak wel games van een half jaar of ouder, maar dat hoeft geen probleem te zijn als je toch weinig wilt kopen. Volledige PS 3 games, kleine psn-only games en als je een Vita zou hebben zelfs wat games daarvoor.

Deze games zijn bijvoorbeeld nu beschikbaar, waarvan 3 stuks begin september vervangen worden.

http://uk.playstation.com/playstationplus/#select-tab-gamecollection



Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 05-08-2013 20:37 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

Oh, dank je voor de extra info.
Ziet er echt wel de moeite uit! Een game als Mafia II bijvoorbeeld op deze wijze "gratis" krijgen geeft inderdaad wel aan dat er erg aangename toppers tussen zitten als je even geduld hebt.

Zowiso zal het nog niet voor de komende weken zijn, maar is in elk geval de moeite om te weten dat de extra kost van een 500GB versie op deze manier zijn prijs meer dan waard is.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-08-2013 15:22 by bastianus Profiel van bastianus

Skylander Giants!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 11-08-2013 16:23 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Kwam er achter dat de gesave games van Resident Evil 3 niet op mijn sd kaartje maar op de verkochte telefoon stonden haha. Dus gisteren maar weer opnieuw begonnen. Wat n oldskool edoch vet spel is t toch ook.


When your people matter, menstrual health matters


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 11-08-2013 16:41 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Die Nemesis is toch wel een van de meest creepy monsters die ik ooit in een game tegenkwam.

Tot ik de Unlimited ammo bij elkaar gefarmed had in de Mercs minigame



Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 11-08-2013 16:44 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

S.T.Aaaaaaaaa.R.Ssssss! Ik schrok me gisteren dan ook best de pl***is toen ie door t raam kwam bij die trap in se police station haha.


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 11-08-2013 22:34 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Flink verder nu. Was op weg met de Fuse naar de trein (de Mixed Oil en Power Plug had ik al geïnstalleerd), komt die ellendige Nemesis voor de 4e x langs... dood :-( Gelukkig had ik n Grenade Launcher verkregen, had m alleen ff niet bij.

Staaaaaaaaaars!!!


When your people matter, menstrual health matters


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-08-2013 10:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Maar eens even aan Arkham City begonnen. Leuk


I wish I was a butterfly


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 12-08-2013 11:45 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 11 augustus 2013 22:34 schreef Fusion het volgende:
Flink verder nu. Was op weg met de Fuse naar de trein (de Mixed Oil en Power Plug had ik al geïnstalleerd), komt die ellendige Nemesis voor de 4e x langs... dood :-( Gelukkig had ik n Grenade Launcher verkregen, had m alleen ff niet bij.

Staaaaaaaaaars!!!


Wellicht zit ik in de war met RE 2, maar op een gegeven moment zit je ook in de mediaruimte van het RC politiegebouw een puzzle op te lossen. Net als je klaar bent komt de big bad door de muur heen geramd



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen