IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Strips Vorige pagina | Volgende pagina
Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 27-05-2002 4:06 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2002 12:54 schreef Paul het volgende:
Sorry, maar ik kan er nog niet eens een grijns van op mijn gezicht krijgen.


Ach smaken verschillen, ik hou wel van dat soort scherpe humor.

quote:
Op 26 mei 2002 13:33 schreef Kramy het volgende:
Tja, dat heb ik dus eigenlijk ook. Waar zit de humor?
Ik ken vele gewoon slechte humor, maar daarvan weet je tenminste dat er wel mensen zijn die het wel leuk vinden, maar ik kan hier gewoon de humor niet in vinden.


De humor bestaat in deze strip uit niks anders dan sarcasme, en daar ben ik nu eenmaal gek op

Ik vind bijv. Joop Klepzeiker helemaal niet grappig en wat er zo leuk is aan Ab Normaal weet ik ook niet, domme humor vind ik dat.

maar bijv. het stukje:

"Wow! I'm so sorry. You see my friend just has this thing about
people who don't research their desperate cries for attention better
and just spout out anything to seem special."

Is gewoon zo mega sarcastisch dat ik het leuk vind. (maar ik beschouw sarcasme en cynisme dan ook bijna als kunstvormen, dus het kan ook gewoon aan mij liggen)

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 27-05-2002 4:17]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-05-2002 9:20 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik vind het niet sarcastisch, en ook niet scherp. Eerder een soort geaffecteerd-ironisch toontje; het lijkt wel alsof de auteur in een wereldje leeft van louter iamge-afhankelijke mensen. Als zodanig is de grondhouding van de strip wel cynisch ja; ik kan er echter niet om lachen.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 27-05-2002 10:07 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2002 19:35 schreef Mutilator het volgende:
bedoel je niet Charly Brown?
hoe kom ik in vredes naam bij murphy brown??
Naja.. deze strip heerscht. vooral de sneeuw escapades


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Lord Uraneck
SCHIJT!!
Usericon van Lord Uraneck
Posted 27-05-2002 13:22 by Lord Uraneck Wijzig reactieProfiel van Lord UraneckQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2002 16:49 schreef CERIDWEN het volgende:
Kent iemand de strips van Slaine, de Keltische krijgsheer?
Slaine



yup, erg goed, en idd zijn de eerdere delen een eind beter. Ken nog zat andere strips die ook zeker de moeite waard zijn, bijvoorbeeld 666, Kronieken van de Zwarte Maan, Wat miniseries van Spawn of van Vampirella (Spawn the Impaler is erg goed, men neme graaf dracula, een turkse inval en een Paus, en je hebt een gaaf verhaal) en natuurlijk Succubus. Strips heerschen.

Over all die cartoons die hier gepost zijn: enkele zijn wel aardig, het gros komt nog niet bij matig in de buurt. Slechte humor is erg vermakelijk, maar humor zonder humor....


ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 27-05-2002 13:25 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

geweldige strips
- lanfeust van troy
- trollen van troy
- gipsy
- de scorpioen
- serie op zoek naar de tijdvogel



Lord Uraneck
SCHIJT!!
Usericon van Lord Uraneck
Posted 27-05-2002 13:33 by Lord Uraneck Wijzig reactieProfiel van Lord UraneckQuote dit bericht

Lanfeust en trolen van Troy zijn idd erg goeie strips, leuk verhaal, veel humor
Tijdvogel heb ik ook, en die heeft zo z'n goede en slechte momenten, al met al best leuk (deel 4 kan ik jammer genoeg nergens vinden)


ik heb schijt aan alles, zelfs aan m'n handen


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 27-05-2002 13:35 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 27 mei 2002 13:33 schreef Lord Uraneck het volgende:
(deel 4 kan ik jammer genoeg nergens vinden)

ik heb ze allemaal, deel 5 speelt zich af voor de 1e 4 delen en zijn ze jonger, dat valt wat tegen.
probeer BeeDee's in haarlem eens die heeft een heleboel. BTW komend weekend stripdagen in haarlem, daar kan ook vaak dingen vinden die je al lang zoekt



Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 27-05-2002 14:03 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2002 9:20 schreef Dwaallicht het volgende:
Eerder een soort geaffecteerd-ironisch toontje; het lijkt wel alsof de auteur in een wereldje leeft van louter iamge-afhankelijke mensen.


Hij is amerikaan.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-05-2002 14:07 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Dirk Jan
Spekkie Big
Fokke en Sukke
Kuifje (sorry hoor)
Blake en Mortimer
Comics van Image (sommige)
Buck Danny (alleen nieuwe, ouwe zijn slecht getekend)
Doorzon (soms)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 27-05-2002 15:04 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 27 mei 2002 14:07 schreef Greycloak het volgende:
Buck Danny (alleen nieuwe, ouwe zijn slecht getekend)


Heb ik allemaal, vooral "Opdracht Apocalyps", ""De Hellepiloten" en "Vuur Uit De Hemel" zijn echte prachtstrips, goed verhaal, prachtig getekend, de max om te lezen voor een luchtvaartgeïnteresseerde



Ik houd ook enorm veel van die strips omdat mijn favo gevechtsvliegtuig erin komt, de F-14A Tomcat, tomcats heb ik ook soms in het weekend, dat betekend namelijk "kater"


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-05-2002 15:55 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Milk & Cheese Heerst!





Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-05-2002 15:58 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2002 15:04 schreef beli mawr het volgende:Ik houd ook enorm veel van die strips omdat mijn favo gevechtsvliegtuig erin komt, de F-14A Tomcat, tomcats heb ik ook soms in het weekend, dat betekend namelijk "kater"
...Dan denk ik dat jij een bepaalde jas van mij helemaal het einde zal vinden... Dat ding zit nl. vol Tomcat patches.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 27-05-2002 16:05 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 27 mei 2002 15:58 schreef Greycloak het volgende:
...Dan denk ik dat jij een bepaalde jas van mij helemaal het einde zal vinden... Dat ding zit nl. vol Tomcat patches.

Ik ben een luchtvaartgeïnteresseerde en geen freak, zo'n jassen zijn eerder voor de freaks, daar loop ik dus nooit mee rond.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-05-2002 16:12 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Daar loop ik ook nooit mee rond maar hij's zo mooi...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-05-2002 16:25 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Comedy has arrived!



[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 27-05-2002 21:00]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 27-05-2002 16:28 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 27 mei 2002 16:12 schreef Greycloak het volgende:
Daar loop ik ook nooit mee rond maar hij's zo mooi...

Kan ik me inbeelden, ik heb thuis wel een enorme mooie poster hangen van 2F-14's zoals de F-14 op die foto, maar wel in de vlucht, vleugels in de -mach 1 positie, dus naar voren gebracht.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 27-05-2002 17:40 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com


Dilbert.com is tevens mijn startpagina.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 27-05-2002 17:40]



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 27-05-2002 17:51 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Nog een Milk & Cheese



Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-06-2002 5:10 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

YES!

deze maand is de tweede en voorlopig helaas laatste Nederlandse uitgave van ULTIMATE X MEN uitgekomen!!! Werkelijk fantástisch artwork van de Kubert broers!!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 29-06-2002 10:11 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

DOORZON


Davy
Ausgebombt!
Usericon van Davy
Posted 29-06-2002 14:17 by Davy Wijzig reactieProfiel van DavyQuote dit bericht

Milk & Cheese

Wel nog nooit van gehoord.
Van waar komt dit?


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 29-06-2002 15:11 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

storm
thorgal
kronieken van de zwarte maan
succubus
deze strips vind ik echt geweldig goed verhaal enzo (behalve succubus die gaat echt nergens over)

een paar die ik grappig vind:
sigmund
gumba
dirk jan


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-06-2002 15:30 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2002 14:17 schreef Davy het volgende:
Milk & Cheese

Wel nog nooit van gehoord.
Van waar komt dit?


Getekend door Evan Dorkin, uitgegeven door Slave Labor Graphics, ik heb zelf 2 boekjes van ze.

Slechte scan, had hem geresized


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 29-06-2002 15:35 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

mensen hier moeten krãhn eens proberen
fantasy + humor echt schitterend!


My madness, my sadness


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 29-06-2002 15:53 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Vroeger was er ook een strip topic, en toen riep ik ook al steeds DIRKJAN!


DIRKJAN


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen