IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Strips Vorige pagina | Volgende pagina
Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 25-10-2007 1:49 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2007 15:01 schreef Chelman het volgende:
De nieuwe Thorgal (nr. 30) schijnt net uit te zijn. Het is de eerste aflevering die door Yves Sente bedacht is maar natuurlijk nog steeds getekend door Rosinski.

Het verhaal gaat zich vanaf nu op Jolan i.p.v. Thorgal centreren. Ik heb tot nu toe best positieve reacties gehoord. Heeft iemand dit al in zijn bezit?


Hehe, was nog van plan hier iets in dezelfde aard te vragen. Heb hem sinds een paar dagen in m'n bezit, en vond het verhaal wat 'dunnetjes', maar dat kan evengoed komen door het wat al te kritisch te lezen.
Graag meer meningen dus!
edit: 'k Vond de vorige ook al minder, trouwens.

[Dit bericht is gewijzigd door Bleh? op 25-10-2007 1:49]


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 25-08-2008 18:15 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Enige wat ik aan Nederlandse strips tegenwoordig nog meepak is Spekkie Big. Bijna onleesbaar en zo droog en flauw als de tering.





http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 25-08-2008 18:23 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Haha, die is wel geniaal eigenlijk


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 25-08-2008 18:28 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Vond 'm ook wel toepasselijk voor hier, ja.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-11-2009 13:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik heb hier WItchblade 17 & 18 liggen




NL


als iemand ze wil stuur ik ze op


signature


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 14-11-2009 13:25 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-11-2009 13:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-04-2010 18:47 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Bol.com heeft de leverbare strip uitgebreid. Eindelijk deel twaalf en dertien van 'Kronieken van de Zwarte maan' kunnen bestellen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 02-04-2010 11:25 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 25 October 2007 0:18 schreef Ishtar het volgende:
Ik hoorde dat er ook een nieuwe Storm is uitgekomen, alleen niet van de originele tekenaar want die is dood.



Yep, die nieuwe Storm heet "Het Rode Spoor". Storm wordt natuurlijk alweer een tijdje door andere tekenaars opgevangen (al sinds "De Navel van de Dubbele God" uit 2007). "Het Rode Spoor" is overigens de eerste met de nieuwe tekenaars die mij helemaal weet te overtuigen. Storm keert terug naar Marrow in dit verhaal (zie "De Doder van Eriban") nadat hij Roodhaar en Nomad is kwijtegraak in "De Bronnen van Marduk".


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 02-04-2010 11:27 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Gisteren het derde deel van Sky Doll gekocht (nice!) alsook mijn Lanfeust collectie vervolledigd ("Lanfeust avn de Sterre" had ik nog niet compleet). Heerlijk die Lanfeust-reeks. Fantasy/SF met veel humor. Nog fans?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-04-2010 19:16 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ja zeker. Lanfeust heerscht! Zo ook Ythaq.
19 mei het eerste deel van Lanfeust Odyssey, het verhaal na L. vd Sterren.
Die manga-echtige serie 'Lanfeust Queeste' sla ik over.


Gisteren die nieuwe Storm gekocht, maar ik moet toch zeggen dat die afgelopen drie strips vrij zaad zijn. Het verhaal is flinterdun, de tekeningen eigenlijk best poep. Jammer. Dan vind ik 'De kronieken van de tussentijd' eigenlijk boeiender.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 07-04-2010 19:28 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Gummbah



bub


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 07-04-2010 19:36 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Vraagje aan de strips liefhebbers hier. Ik heb de eerste delen van Storm, enig idee hoeveel die inmiddels waard zijn?

Verder is de serie doorgegaan, begreep ik. welk deel zijn ze nu, en is het nog de moeite om de delen die ik niet in m'n bezit heb te kopen?


Evil Dick


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-04-2010 19:41 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 19:36 schreef Crypt_666 het volgende:
Vraagje aan de strips liefhebbers hier. Ik heb de eerste delen van Storm, enig idee hoeveel die inmiddels waard zijn?

Verder is de serie doorgegaan, begreep ik. welk deel zijn ze nu, en is het nog de moeite om de delen die ik niet in m'n bezit heb te kopen?
Als je de eerste persing in mintstaat hebt zijn ze wel iets waard, maar echt geen astronomische bedragen.
15 a 20 Euro max zou ik zeggen. Maar ach, wat de gek ervoor geeft/Jood ervoor vraagt.

Vanaf dat Martin Lodewijk de verhalen/het verhaal gaat schrijven is de serie wel beduidend sterker; tot die laatste drie delen dus.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 07-04-2010 19:47 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Mint, niet echt, ze zijn wel gelezen natuurlijk..en vaak ook, hehe. maar t is ook weer niet zo dat ze er mishandeld uit zien zeg maar.

ik ben benieuwd, zal eens kijken voor de overige delen..dank je wel voor de info!


Evil Dick


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 07-04-2010 20:06 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

De laatste 3 niet dus, k zal het pa eens zeggen, maar volgensmij heeft ie het allemaal al.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 07-04-2010 20:41 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 19:16 schreef kwelgeest het volgende:
Jammer. Dan vind ik 'De kronieken van de tussentijd' eigenlijk boeiender.


Dude, die zuigen als in... where no man has ever sucked before.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 07-04-2010 20:43 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 19:41 schreef kwelgeest het volgende:
Als je de eerste persing in mintstaat hebt zijn ze wel iets waard, maar echt geen astronomische bedragen.
15 a 20 Euro max zou ik zeggen. Maar ach, wat de gek ervoor geeft/Jood ervoor vraagt.

Vanaf dat Martin Lodewijk de verhalen/het verhaal gaat schrijven is de serie wel beduidend sterker; tot die laatste drie delen dus.


Nou, ik heb de eerste tien gekocht in eerste druk (mint) en ik heb € 5 per stuk betaald (verkoper was een stripspeciaalzaak, een kenner dus). Zo duur zijn die dingen dus niet.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 07-04-2010 20:45 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 19:16 schreef kwelgeest het volgende:
Zo ook Ythaq.



Die heb ik nog nooit gelezen. Is het vergelijkbaar met Lanfeust?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 07-04-2010 20:51 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 19:28 schreef Bub het volgende:
Gummbah






Deze heb ik enige tijd terug gelezen. Geniaal


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 07-04-2010 22:34 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 20:45 schreef Count Usher het volgende:
Die heb ik nog nooit gelezen. Is het vergelijkbaar met Lanfeust?
Quoten is moeilijk.

Kronieken vd tussentijd zijn even wennen qua tekenstijl, maar het verhaal is veel sterker dan die laatste drie Storm's.

Ythaq heeft dezelfde schrijver als Lanfeust.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-04-2010 22:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Storm heb ik altijd sterk gevonden

de anomaliën en zo




signature


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 08-04-2010 5:58 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 7 April 2010 22:34 schreef kwelgeest het volgende:
Kronieken vd tussentijd zijn even wennen qua tekenstijl, maar het verhaal is veel sterker dan die laatste drie Storm's.


Ik vind de kronieken van de tussentijd qua verhaal gekunsteld en vol vreemde plotwendingen. Bovendien zijn de tekeningen spuuglelijk. Zelfs de vernieuwde uitgaves.

quote:
Ythaq heeft dezelfde schrijver als Lanfeust.


Ja, daar was ik inmiddels wel al achtergekomen (stripinfo.be), maar ik bedoelde meer qua verhaal.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-04-2010 13:16 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

De tekeningen van De Kronieken vd tussentijd zijn idd ondermaats, zeker voor Storm.

De reguliere serie ziet er behoorlijk goed uit, hier en daar is de definitie van de gezichten wat zwak, maar voor de rest ziet het er goed uit.

Er gebeurt echter idd te weinig. Opvallend is wel dat de verhalen van Martin Lodewijk tegenwoordig een hoger tiet-gehalte hebben. Liever meer verhaal

Loopt de serie De huurling eigenlijk nog?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 08-04-2010 14:01 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 8 April 2010 13:16 schreef Mutilator het volgende:

Loopt de serie De huurling eigenlijk nog?


De laatste dateert van 2004. Op de site van Arboris staat in ieder geval nog geen vervolg aangekondigd.
Ik vind de verhaallijnen van De Huurling overigens behoorlijk licht uitvallen. Mooie tekeningen, maar een verhaaltje van twee keer niks.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen