IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Ik mat ook buiten de mat [vechtsporten tipoc] Vorige pagina | Volgende pagina
Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 22-07-2013 22:00 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Is dat wellus nietus in het christendomtopic al niet genoeg?



Nathan_Grey
Usericon van Nathan_Grey
Posted 22-07-2013 22:07 by Nathan_Grey Wijzig reactieProfiel van Nathan_GreyQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Nathan_Grey op 14-12-2013 23:29]


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 22-07-2013 22:16 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Ja ik heb zelf ook ruim 5 jaar pencak gedaan, wedstrijdtrainingen, grensrech te r etc. Ik weet van de technieken en je lichaam harden etc, toch denk ik dat je de gemiddelde K3 (hihi) trap en stoot onderschat. Ik heb zelf ook kort muay thai gedaan icm krachttraining en das toch echt wat anders. Maar goed we houden t erbij anders krijgt D.E. zure oprispingen.

[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 22-07-2013 22:16]


When your people matter, menstrual health matters


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 22-07-2013 22:29 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2013 16:31 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik voorspel een huildiscussie over 'zelfverdedigingssport' vs. 'vechtsport'.
Het lijkt er nog op dat je soort van gelijk gaat krijgen ook.


Nathan_Grey
Usericon van Nathan_Grey
Posted 22-07-2013 22:35 by Nathan_Grey Wijzig reactieProfiel van Nathan_GreyQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Nathan_Grey op 14-12-2013 23:29]


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 22-07-2013 22:37 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Opscheppen over wie/wat beter is valt daar ook onder ja.


Nathan_Grey
Usericon van Nathan_Grey
Posted 22-07-2013 22:41 by Nathan_Grey Wijzig reactieProfiel van Nathan_GreyQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Nathan_Grey op 14-12-2013 23:29]


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 22-07-2013 22:53 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2013 22:41 schreef Nathan_Grey het volgende:

Wist niet dat een no no was.


Dat heeft niemand gezegd.


Nathan_Grey
Usericon van Nathan_Grey
Posted 22-07-2013 22:57 by Nathan_Grey Wijzig reactieProfiel van Nathan_GreyQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Nathan_Grey op 14-12-2013 23:29]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-07-2013 23:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2013 22:57 schreef Nathan_Grey het volgende:
Het lijkt wel een beetje alsof discussies niet echt gewaardeerd worden, maar dat kan aan mij liggen, zo ja, dan hoor ik het graag Autist enzo, sommige dingen komen wat raar binnen


Discussie is prima hier hoor, alleen sommige lui maken overal een discussie van.. Je leert het nog wel.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 23-07-2013 13:17 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

Wat vind men hier van ground n pound???

Persoonlijk vind ik het erg lelijk er uit zien. Beetje op een manier zo van, ja je punt is duidelijk hij is neer. Dan is het voor mij klaar. ik bedoel sport geen straat gevecht.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Nathan_Grey
Usericon van Nathan_Grey
Posted 23-07-2013 14:11 by Nathan_Grey Wijzig reactieProfiel van Nathan_GreyQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Nathan_Grey op 14-12-2013 23:30]


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-07-2013 20:35 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2013 16:30 schreef Dying Embrace het volgende:
Omdat er nog geen topic is voor heethoofdjes die zich ook buiten de mat/ring niet kunnen beheersen, bij deze...

Lul er maar een eind op los over je 'sportieve' matpraktijken.

Prachtig dit

Kun je uitleggen wat je precies hebt tegen vechtsport/vechtsporters? Ik wil niet ontkennen dat er (uiteraard) genoeg idioten en idioterie te vinden is, maar wat is het probleem met het idee an sich? Het beoefenen van een vechtsport is echt niet alleen maar 'leren om iemand dood te slaan', en dat is (gechargeerd) wel een beetje het idee wat je hier en daar naar voren brengt.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 31-07-2013 20:39 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

En toen werd het rustige topic weer een vlammenzee



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-07-2013 20:40 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Nou nou, vlammenzee Ik stel gewoon een vraag


Quis moderabat ipsos moderatores?


BVT
Usericon van BVT
Posted 31-07-2013 20:53 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Sinds vorig jaar November aan het boksen bij boksclub twente.

Jezus tering, wat een afzien. Wel lekker, maar train te weinig om echt een "boks conditie" op te bouwen.

Wel lekker om zo met je lichaam bezig te zijn, ben zelf thuis aan het touwspringen begonnen. :D



Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 31-07-2013 21:18 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2013 20:35 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Prachtig dit

Kun je uitleggen wat je precies hebt tegen vechtsport/vechtsporters? Ik wil niet ontkennen dat er (uiteraard) genoeg idioten en idioterie te vinden is, maar wat is het probleem met het idee an sich? Het beoefenen van een vechtsport is echt niet alleen maar 'leren om iemand dood te slaan', en dat is (gechargeerd) wel een beetje het idee wat je hier en daar naar voren brengt.


Als het beoefend wordt binnen de ring/op de mat zoals in de meeste gevallen als bedoeling geclaimd wordt helemaal niks.

Al zijn er dan nog vechtsporten die imo gewoon achterlijk zijn. Boxen bijvoorbeeld, ik snap niet wat er de lol van is vrijwillig je smoel te laten verbouwen tot Theo Maassen look. Ieder zijn meug natuurlijk.

Verder zijn er (import en/of criminele) bevolkingsgroepen die denken dat ze het te pas en te onpas toe moeten passen als ze het een keer ergens niet mee eens zijn, opstandig zijn, de vrouw wat dwars ligt or whatever. Neem als voorbeeld twee bekenden, Regilio Tuur en Badr Hari.


Edit:
Verder heb ik dit topic geopend omdat er een wellus-nietus stoerdoenerij gerelateerd aan vechtsporten gaande was in het welkomsttopic.

[Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 31-07-2013 21:20]


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 31-07-2013 21:38 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 31 juli 2013 21:18 schreef Dying Embrace het volgende:
opstandig zijn




IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


BVT
Usericon van BVT
Posted 31-07-2013 21:45 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

quote:
Op 31 juli 2013 21:18 schreef Dying Embrace het volgende:
Als het beoefend wordt binnen de ring/op de mat zoals in de meeste gevallen als bedoeling geclaimd wordt helemaal niks.

Al zijn er dan nog vechtsporten die imo gewoon achterlijk zijn. Boxen bijvoorbeeld, ik snap niet wat er de lol van is vrijwillig je smoel te laten verbouwen tot Theo Maassen look. Ieder zijn meug natuurlijk.

Verder zijn er (import en/of criminele) bevolkingsgroepen die denken dat ze het te pas en te onpas toe moeten passen als ze het een keer ergens niet mee eens zijn, opstandig zijn, de vrouw wat dwars ligt or whatever. Neem als voorbeeld twee bekenden, Regilio Tuur en Badr Hari.


Edit:
Verder heb ik dit topic geopend omdat er een wellus-nietus stoerdoenerij gerelateerd aan vechtsporten gaande was in het welkomsttopic.


Mwa, bij ons mag je elkaar niet eens "echt" slaan, dat is enkel weggelegd voor jongens die wedstrijden vecthen en tijdens de trainning in de ring staan. Als je buiten de ring om iemand slaat mag je je tas inpakken en gaan. Neemt niet weg dat je wel bezig bent met techniek leren en dat je wel moet oppassen. Ongeluk zit in een klein hoekje.

[Dit bericht is gewijzigd door BVT op 31-07-2013 21:46]



Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 31-07-2013 23:14 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

In september begonnen met zwaardvechten, langzwaard (anderhalfhandzwaard) bij de Hallebardiers in Brugge. Zwaardvechten een beetje in de lijn van Joachim Meyer. Vette sport!


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Nathan_Grey
Usericon van Nathan_Grey
Posted 02-08-2013 21:52 by Nathan_Grey Wijzig reactieProfiel van Nathan_GreyQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Nathan_Grey op 14-12-2013 23:32]


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 03-08-2013 9:12 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Ik denk dat jij echt eens een paar keer met een paar jongens uit Chakuriki of Vos Gym oid mee moet trainen. Zo'n spierbundel van 100 kg die MMA/K1 gebasseerd op Muay Thai traint, die je van boven aankijkt als jij je veeg hebt uitgevoerd en vraagt of t nu zijn beurt is


When your people matter, menstrual health matters


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 04-08-2013 9:53 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

15 jaar kickboxen gedaan, helaaskonden de knietjes het niet meer aan.
Ben nu gaan fitnessen/body building.

Iemand bekend met kravt maga( of zoiets) ? Zijn lessen in nieuwegein hierin..


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Nathan_Grey
Usericon van Nathan_Grey
Posted 04-08-2013 10:34 by Nathan_Grey Wijzig reactieProfiel van Nathan_GreyQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Nathan_Grey op 14-12-2013 23:32]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-08-2013 20:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2013 22:07 schreef Nathan_Grey het volgende:
No offence taken

Over de kracht van een trap van een k1 vechter zal ik niks zeggen, die trappen zijn gewoon hard.
Maar sneller dan een Pencak trap? nee, harder? ook nee.


Als je iemand, snel, op de juiste plekken kunt raken hoef je zelfs niet hard te trappen/te slaan. Bijvoorbeeld: een niet al te harde steek in een oog is vaak al voldoende. Maar goed, je moet natuurlijk wel iemand weten te raken en zo een afgetrainde Kickboxer maait natuurlijk wel erg hard.
(vroeger wel lang kung-fu en tái chi gedaan maar ken er nu niks meer van)


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen