IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Kledinglijn Lola Brood krijgt geen vervolg [Nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 31-08-2013 14:43 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

quote:
Op 31 augustus 2013 14:26 schreef XXL het volgende:
Vermoeiend topic, dit.

Voorlopig maar even niet meer openen.


+0.5


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 31-08-2013 14:56 by Marcel H. Profiel van Marcel H.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 31 augustus 2013 14:41 schreef Onweerwolf het volgende:
Even normaal doen tegen mijn mooie topic ja.


Het was een mooi topic totdat Fusion het ging vervuilen


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 31-08-2013 15:01 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Die vervuilt alle topics waar ie post.
Het draait iig iedere keer op hetzelfde uit.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 31-08-2013 15:15 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Eigenlijk zou er iets als een "moeilijk gedoe" topic moeten zijn.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 31-08-2013 15:17 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 31 augustus 2013 14:56 schreef Marcel H. het volgende:
Het was een mooi topic totdat Fusion het ging vervuilen


Dat is met alle topics zo.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 31-08-2013 15:31 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

quote:
Op 31 augustus 2013 15:15 schreef De Tegenpartij het volgende:
Eigenlijk zou er iets als een "moeilijk gedoe" topic moeten zijn.





quote:
Op 30 augustus 2013 17:50 schreef Dying Embrace het volgende:
AG, kan die onzin naar een specifiek topic?

Iets als "Fusion, de strijd tegen zichzelf en zijn indrukken" ofzoiets...


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 31-08-2013 15:34 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

quote:
Op 31 augustus 2013 15:15 schreef De Tegenpartij het volgende:
Eigenlijk zou er iets als een "moeilijk gedoe" topic moeten zijn.





Ja maak het forum even dood of zo.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 31-08-2013 16:33 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Wel heel erg metal.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-08-2013 19:16 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

'Het waren de rebellen'


Terwijl er Amerikaanse oorlogsschepen onderweg zijn naar de Middellandse Zee om het regime van Assad te bestraffen, zijn twee gerenomeerde journalisten, Dale Gavlak en Yahya Ababneh naar het getroffen gebied gegaan om enkele interviews af te nemen. Hun bevindingen zetten het een en ander in een geheel ander daglicht.

Uit interviews met rebellen/terroristen en bewoners van Ghouta, een voorstad van Damascus, komt een heel ander beeld naar voren dan wat de mainstream media durft te beweren. Het lijkt er namelijk nogal veel op, dat de vermeende gifgasaanval waar veel over te doen is, een ongeluk was. Dit gas is, zo blijkt uit deze interviews geleverd door een Saoedische prins, Bandar bin Sultan. Een hooggeplaatste, invloedrijke man uit het Huis van Saoed, de overheersende clan van Saoedi-Arabië.

Van deze prins, een vriend van de familie Bush, wordt al een tijdje vermoed dat hij het al-Nusra Front voorziet van wapens, ze financieel ondersteund en misschien zelfs wel van welgemeende adviezen voorziet. Het al-Nusra Front wordt door velen gelieerd aan al-Qaeda.

Rebellen die weinig met het al-Nusra hebben, 'ze vertellen ons niets', maar wel tot op zekere hoogte met ze samenwerken, hebben verklaard dat er al een tijdje wat gaande was in de wijk. Zo werden er tunnels gegraven om 'nieuwe' wapens te verstoppen. Wat die nieuwe wapens waren? Geen idee. Door ondeskundig gebruik is een van die nieuwe wapens waarschijnlijk ontploft en is het gas verspreid. Het al-Nusra Front kwam toen al snel met de mededeling om vergeldingsacties in sjiitische dorpen te gaan doen.

Dokters die de slachtoffers behandelen hebben de journalisten laten weten voorzichtig te zijn met wie ze welke vragen stellen. Toch blijkt uit tientallen interviews met bewoners en rebellen die niets met al-Nusra te maken hebben, dat men van mening is dat al-Nusra en eerdergenoemde prins verantwoordelijk zijn voor dit ongeluk. Men wist dan ook niet hoe snel men aan het ‘westen’ moest doorspelen dat het een aanval van Assad was om van een nadeel maar een voordeel te maken. De invloed van Bandar en zijn verleden met de CIA heeft hierbij ongetwijfeld een grote rol bij gespeeld.

Meer dan een dozijn rebellen hebben toegegeven dat ze gesponsord worden door de Saoedische regering. Verder is Bandar bin Sultan dezelfde man die Rusland een lucratieve oliedeal heeft aangeboden, wanneer ze Syrië laten 'vallen'. Tevens gaf hij daarbij de garantie dat, indien Rusland aan die voorwaarde voldoet, er geen aanslagen zullen zijn van Tsjetsjeense 'vrijheidstrijders' tijdens de aankomende Olympische Winterspelen.


Dat wil ik echt wel geloven in dit geval. Assad had niets te winnen met een gifgasaanval en de rebellen alles.

/vanwege die twijfel en het feit dat de rebellen voor een flink gedeelte uit extreme moslimfundamentalisten bestaat lijkt ingrijpen me niet slim.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 31-08-2013 19:22 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 31 augustus 2013 19:16 schreef ElitE het volgende:
'Het waren de rebellen'


Dat wil ik echt wel geloven in dit geval. Assad had niets te winnen met een gifgasaanval en de rebellen alles.


Ik ook. Maar wie weet worden we nog overtuigd door het "bewijs" dat de VS in bezit heeft.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-08-2013 19:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

alsof ze een bewijs nodig hebben. Djees, val gewoon een land binnen in plaats van al die poespas


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 31-08-2013 22:26 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Maar vanwaar die enorme zin om een oorlog te beginnen. Zit er daar olie in de grond oid?




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-09-2013 9:07 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 31 augustus 2013 22:26 schreef De Tegenpartij het volgende:
Maar vanwaar die enorme zin om een oorlog te beginnen. Zit er daar olie in de grond oid?



Een beetje. Maar ik denk dat het te vriend houden van de echt grote olielanden wel meespeelt. En die zijn anti-Assad, meen ik.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 01-09-2013 9:10 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 31 augustus 2013 15:01 schreef Dying Embrace het volgende:
Die vervuilt alle topics waar ie post.
Het draait iig iedere keer op hetzelfde uit.
Omdat anderen steeds over religie beginnen in iedere topic waarin ik post. Maar dat zal wel te ingewikkeld voor je zijn.


When your people matter, menstrual health matters


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-09-2013 9:15 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 31 augustus 2013 22:26 schreef De Tegenpartij het volgende:
Maar vanwaar die enorme zin om een oorlog te beginnen. Zit er daar olie in de grond oid?



Laten we de link tussen CIA, en het feit dat die vaak de Mossad als inlichtingendienst gebruiken, ook niet vergeten. Ik hoor over die link van zowel christenen als moslims in mijn kennissenkring, die banden met Syrie hebben. Ik vraag me in elk geval af, of het allemaal wel in orde is met dat 'bewijsmateriaal'.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-09-2013 9:35 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 1 september 2013 9:15 schreef bastianus het volgende:
Ik vraag me in elk geval af, of het allemaal wel in orde is met dat 'bewijsmateriaal'.


Er wordt toch alleen onderzocht of er gifgas is gebruikt en niet door wie?
Stel je eens voor dat het verhaal over die rebellen klopt.

Dan zou Obama moeten zeggen dat hij ongelijk heeft en vervolgens weer eens achter een groep rebellen aan moeten gaan? Rebellen die volgens mij ook nog eens gesponsord worden door het 'uitverkoren volk'.

Mijn mening (maargoed, ik ben natuurlijk geen deskundige)--> That's not gonna happen.

Dan moet Amerika Israël en een groot deel van de Arabische Liga (Die juist van Assad af willen) tegen de haren in strijken.
Dat gaat hij niet doen want (Wim zei het magische woord al) :

OLIE!


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-09-2013 9:48 by bastianus Profiel van bastianus

Klopt helemaal, hoor. Maar goed, de aanleiding om te beginnen is volgens mij knap dubieus. Zoals bij elke oorlog.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-09-2013 9:51 by bastianus Profiel van bastianus

Veel goeds heeft die 'Arabische lente' tot nu toe niet gebracht, in elk geval.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 01-09-2013 11:45 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

quote:
Op 1 september 2013 9:10 schreef Fusion het volgende:
Omdat anderen steeds over religie beginnen in iedere topic waarin ik post.

Hoe zou dat nou toch komen denk je?

quote:
Maar dat zal wel te ingewikkeld voor je zijn.

Nee hoor, eerder logisch.



Edit:
Voorlopig weer genoeg off-topicheid in dit tipok.

[Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 01-09-2013 11:47]


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-09-2013 11:53 by XXL Profiel van XXL

Weet je wat voor jullie wel te ingewikkeld is?

Beseffen dat je niet verplicht bent op elkaar te reageren.

Tenzij de drang om het kinderspelletje 'welles / nietes' te spelen echt een onbeheersbare uitdaging is, natuurlijk.

Stelletje pubers.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 01-09-2013 12:36 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

Daar heb je al een voorbeeld,Fusion duikt op zo'n post als een Ethiopier op een korstje brood.

Stof tot nadenken:
Waarom wordt Fusion er zo vaak mee geconfronteerd en zijn collega reli ProgTon niet?


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 01-09-2013 20:45 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace



Vrouw geweigerd als lid van visclub Woudrichem: 'Als ze een piemeltje had gehad, was ze wel welkom'

Laatst gewijzigd: zondag 1 september 2013 - 20:29 | Auteur: Rob Bartol


Vrouwen zijn niet welkom als lid, zegt Jeroen Wyatt van De Hoop


WOUDRICHEM - Nanka van de Meer is woedend. Ze woont één jaar in Woudrichem, houdt van vissen en wil(de) ook lid worden van visserijvereniging De Hoop. Ze kreeg echter te horen dat ze geen lid kan worden omdat ze..... een vrouw is. Vrouwen mogen niet vissen!

Mens waar ben je mee bezig", is de reactie van oud voorzitter Johan Combee: "we hebben niets tegen vrouwen. Het staat al meer dan honderd jaar in de statuten en dat willen we vanuit historisch besef zou houden. En een nieuw lid moet man zijn en één jaar en zes weken in Woudrichem wonen".

Piemeltje

Op de vraag of Nanka lid na had mogen worden na 1 jaar en zes weken als ze een piemeltje had gehad, antwoord de huidige voorzitter Jeroen Wyatt bevestigend: "met een piemeltje was het een man en dan mag je lid worden".

De statuten en het huishoudelijk reglement van visserijvereniging De Hoop die Nanka wilde hebben krijgt ze om dezelfde reden ook niet: ze is een vrouw. Ze heeft inmiddels aangifte gedaan bij de politie en een gesprek gehad met een Officier van Justitie. Nanka van de Meer gaat een civiel rechterlijke procedure startten en ze stapt wegens discriminatie ook naar het College voor de rechten van de Mens

Dorpsrel

De zakenvrouw die een online handel drijft in diamanten zaagbladen wil absoluut niet herkenbaar in beeld of op de radio: "We wonen hier en we moeten ondanks dit gedoe hier verder met iedereen. Ik benadruk dat ik niet de publiciteit heb gezocht. Ik wil alleen maar vissen". Echte Woerkummers hebben het over 'de import' die de boel komen verzieken'.

In 2012 wist de inmiddels vertrokken burgemeester Frank Petter te melden dat hij het 'vrouwenverbod' ook niet van deze tijd vond en dat hij zich hard ging maken voor een oplossing, die er overigens nooit kwam. Nanka van de Meer zegt door te gaan tot aan de hoogste rechter.

Uitleg

Om te kunnen en mogen vissen met netten op de grote rivieren rond de vestingstad moet je lid zijn van De Hoop. Sterker nog; je moet ook nog eens 'een poorter' zijn: een inwoner van Woudrichem. Het is allemaal vastgelegd in het enige geldende visrecht dat Nederland nog heeft, het uit 1362 stammende visrechten van Woudrichem.

Dat vrouwen geen lid mogen en kunnen worden is ergens rond 1910 ontstaan toen De Hoop de uit 1362 visserijrechten ging beheren: "Het is iets unieks en dat moet zo blijven", zegt Combee.



:')



Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 01-09-2013 20:52 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Gaat weer lekker daar bij jou in de buurt, ze lopen daar in Brabant echt achter.


5 Euro's? Op je muil!!


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 01-09-2013 20:56 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

In de buurt? Ik ben blij dat ik het niet hoef te lopen.

Er loopt zo'n gordel door ons land waar Woudrichem binnen valt. Zal er van oorsprong mogelijk iets mee te maken hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 01-09-2013 20:58]


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 01-09-2013 21:00 by Sgeiterdt Profiel van Sgeiterdthttp://www.aratron.net

Nou zo ver is het niet, 15 km ofzo. Je bent ff onderweg, maar het is te lopen toch?

En ja het maakt deel uit van de Biblebelt, ik komt ook uit die omgeving en weet wat voor figuren er in die contreien wonen.

[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 01-09-2013 21:02]


5 Euro's? Op je muil!!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen