IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Kledinglijn Lola Brood krijgt geen vervolg [Nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 05-08-2013 10:49 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 5 augustus 2013 9:12 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dat kan wel zijn, maar gezien die meneer er per se theologie aan wil verbinden heeft hij het nog steeds niet helemaal begrepen.
Verbaast me nogal deze kort-door-de-bocht opmerking van jou. Ik denk eerder dat jij het helemaal niet zo hebt begrepen eerlijk gezegd Er is geen enkel conflict tussen evolutieleer en geloven in n god.

[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 05-08-2013 10:49]


When your people matter, menstrual health matters


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 05-08-2013 10:51 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 5 augustus 2013 10:49 schreef Fusion het volgende:
Verbaast me nogal deze kort-door-de-bocht opmerking van jou. Ik denk eerder dat jij het helemaal niet zo hebt begrepen eerlijk gezegd Er is geen enkel conflict tussen evolutieleer en geloven in n god.

O, OK: "He is most popularly known for his theistic views of biological evolution.".

Trouwens, ik zeg niet dat er een conflict is. Ik vind het gewoon zot dat die twee zaken in verband gebracht 'moeten' worden.


Quis moderabat ipsos moderatores?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 05-08-2013 10:56 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Pfff, wederom een domme kop op Nu.nl:

"Arbeidsongeval treft bijna half miljoen mensen"

Dat zou wel een erg groot arbeidsongeval zijn....



Boeiender


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 05-08-2013 11:10 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 5 augustus 2013 10:51 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
O, OK: "He is most popularly known for his theistic views of biological evolution.".
Dat klopt ja. Wetenschappelijk staat ie gewoon bekend als een gerespecteerde en vooraanstaande paleontoloog.

quote:
Op 5 augustus 2013 10:51 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Trouwens, ik zeg niet dat er een conflict is. Ik vind het gewoon zot dat die twee zaken in verband gebracht 'moeten' worden.
Als je schrijft over een gelovige evolutiebioloog dat ie 'er per se theologie aan wilt verbinden en het niet helemaal snapt' is het niet vreemd dat ik denk dat jij een conflict ziet. Over dat moeten: hij kan prima zijn werk doen met/zonder zijn geloof. Pas als hij op populair wetenschappelijk niveau schrijft/spreekt haalt hij zijn geloof erbij. Wat is daar mis mee? Getuige de ontelbare discussies op t internet, boeken, artikelen, YT filmpjes is het blijknblaar iets wat de mensheid bezighoudt.


When your people matter, menstrual health matters


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 05-08-2013 11:15 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 5 augustus 2013 11:10 schreef Fusion het volgende:
Dat klopt ja. Wetenschappelijk staat ie gewoon bekend als een gerespecteerde en vooraanstaande paleontoloog.

Daar zeg ik toch ook niks negatiefs over?
quote:
Als je schrijft over een gelovige evolutiebioloog dat ie 'er per se theologie aan wilt verbinden en het niet helemaal snapt' is het niet vreemd dat ik denk dat jij een conflict ziet. Over dat moeten: hij kan prima zijn werk doen met/zonder zijn geloof. Pas als hij op populair wetenschappelijk niveau schrijft/spreekt haalt hij zijn geloof erbij. Wat is daar mis mee? Getuige de ontelbare discussies op t internet, boeken, artikelen, YT filmpjes is het blijknblaar iets wat de mensheid bezighoudt.

Oh, moet hij ook lekker zelf weten, vind het alleen zonde van de moeite/tijd. En ik hou er niet zo van als vooraanstaande wetenschappers stiekem net buiten hun veld treden op op populair wetenschappelijk niveau. Het geeft de dingen die ze daar zeggen namelijk wel de air van betrouwbaarheid die ze in het sterk wetenschappelijk deel van hun werk verdiend hebben, maar op aanpalende vlakken niet per se.

edit: en als ik het goed induceer komt daar dus die opmerking van jou vandaan dat het principe van convergente evolutie suggereert dat er een drang naar intelligentie is? Slechte zaak dus

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 05-08-2013 11:18]


Quis moderabat ipsos moderatores?


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 05-08-2013 11:16 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Grellig!

(van de VRT-site)

Twee doden bij ongeval met Zwitserse kabelbaan

Bij een ongeval met een kabelbaan in Zwitserland zijn twee doden en een zwaargewonde gevallen. Een koppel zat met hun baby in een bakje van een goederenkabelbaan toen de bak door een onduidelijke oorzaak plots los kwam van de kabel.
Het ongeval gebeurde in het Zwitserse kanton Schwyz. Na een rit van ongeveer 900 meter vanuit de startplaats op Alp Baerlaui (foto) is het bakje door een nog onduidelijke oorzaak van de kabel losgeraakt en een dertigtal meter naar beneden gevallen.

Bij de val was het koppel, een man van 38 en een vrouw van 31, op slag dood. De baby zat in een draagzak die het grootste deel van de val heeft opgevangen, maar is wel zwaargewond.

Volgens de politie was de kabelbaan niet gemaakt om mensen te vervoeren.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 05-08-2013 11:32 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 5 augustus 2013 11:15 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Daar zeg ik toch ook niks negatiefs over?
Dat was mij niet helemaal duidelijk adhv je kort-door-de-bocht opmerking.

quote:
Op 5 augustus 2013 11:15 schreef Ascendant Grotesque het volgende:Oh, moet hij ook lekker zelf weten, vind het alleen zonde van de moeite/tijd. En ik hou er niet zo van als vooraanstaande wetenschappers stiekem net buiten hun veld treden op op populair wetenschappelijk niveau. Het geeft de dingen die ze daar zeggen namelijk wel de air van betrouwbaarheid die ze in het sterk wetenschappelijk deel van hun werk verdiend hebben, maar op aanpalende vlakken niet per se.
Jammer voor je, maar heel veel wetenschappers doen dat. Moet je ook maar geen Hawking, Dawkins, Sagan etc lezen. En dat over de air is voornamelijk jouw reserve. Een reseve die imho niet zo veel zegt omdat je dit soort mensen (atheisten en gelovigen alike) hun werken gewoon 1 voor 1 moet lezen en beoordelen voor je in algemeenheden als 'air van betrouwbaarheid' spreekt.


quote:
Op 5 augustus 2013 11:15 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
en als ik het goed induceer komt daar dus die opmerking van jou vandaan dat het principe van convergente evolutie suggereert dat er een drang naar intelligentie is? Slechte zaak dus
Want? Wat is er mis met een dergelijke theorie? En niemand spreekt van 'drang'.

[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 05-08-2013 11:34]


When your people matter, menstrual health matters


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-08-2013 11:40 by bastianus Profiel van bastianus

Geen last van de warmte, boys?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 05-08-2013 12:03 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Niet echt hoor


When your people matter, menstrual health matters


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 05-08-2013 13:49 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 5 augustus 2013 11:32 schreef Fusion het volgende:<>

Ik was stiekem naar het evolutietopic gegaan, trouwens




Nieuwe president in Iran: http://www.nu.nl/buitenland/3542455/rohani-beedigd-als-president-iran.html

Ben benieuwd of het iets uit gaat maken. Hopelijk wel!


Quis moderabat ipsos moderatores?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-08-2013 14:39 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 5 augustus 2013 13:49 schreef Ascendant Grotesque het volgende:

Nieuwe president in Iran
Ben benieuwd of het iets uit gaat maken. Hopelijk wel!


Jij wil het nog fundamentalistischer of zo?


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 05-08-2013 14:43 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Graag! Atoomoorlogen! NU!


Quis moderabat ipsos moderatores?


Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 05-08-2013 14:47 by Hérésie Profiel van Hérésiehttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

quote:
Op 5 augustus 2013 14:43 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Graag! Atoomoorlogen! NU!


< < Iemand naar mijn hart, hehe.




"Rohani beloofde zich in te zetten voor betere rechten voor vrouwen, minder overheidsbemoeienis en een sterkere economie."

He has my sword!

[Dit bericht is gewijzigd door Hérésie op 05-08-2013 15:00]


Willekeur en dictatuur!


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 05-08-2013 14:59 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 5 augustus 2013 13:49 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ik was stiekem naar het evolutietopic gegaan, trouwens




Nieuwe president in Iran: http://www.nu.nl/buitenland/3542455/rohani-beedigd-als-president-iran.html

Ben benieuwd of het iets uit gaat maken. Hopelijk wel!
Alweer? Gisteren ook al.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 05-08-2013 15:01 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 5 augustus 2013 14:59 schreef bokkie666 het volgende:
Alweer? Gisteren ook al.

Maar was nog niet gemeld, en is boeiender dan al dat komkommernieuws
quote:
Op 5 augustus 2013 14:47 schreef Hérésie het volgende:
"Rohani beloofde zich in te zetten voor betere rechten voor vrouwen, minder overheidsbemoeienis en een sterkere economie."

Ja, het klinkt wel mooi. Hopen dat het ook echt iets wordt


Quis moderabat ipsos moderatores?


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 05-08-2013 15:11 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 5 augustus 2013 15:01 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Maar was nog niet gemeld, en is boeiender dan al dat komkommernieuws

Ja, het klinkt wel mooi. Hopen dat het ook echt iets wordt
Welk komkommernieuws? Is er iets mee? Ik heb er net twee gekocht.

Iran is helemaal niet zo streng. Eerst maar stoppen met de sancties.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 05-08-2013 15:59 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Nou, Iran is op bepaalde vlakken prima 'te streng'. Die sancties mogen er mogelijk best wel grotendeels af, maar wat dat betreft ben ik ook hoopvoller met een nieuwe president dan met de oude. Geeft de sanctiestellers een mogelijkheid zonder gezichtsverlies de sancties te laten varen.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 05-08-2013 17:08 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace


'Orgasme beter voor het brein dan sudoku'


Een orgasme krijgen is beter voor de hersenen dan het oplossen van een kruiswoordpuzzel of sudoku.

Dit blijkt uit onderzoek van Amerikaanse wetenschapper Barry Komisaruk. Bij een orgasme wordt volgens hem het volledige brein getraind, meer dan bij het maken van een puzzel.

Voor het onderzoek bestudeerde de wetenschapper de bloedstroom in de hersenen van vrouwelijke proefpersonen tijdens een orgasme.

"Bij een orgasme zien we een enorme verhoging van de bloedstroom naar het brein", zegt hij tegen The Times.

Hersenactiviteit

Volgens hem zorgt klaarkomen ervoor dat alle zuurstof naar het brein wordt gepompt. Hierdoor gaat de volledige hersenactiviteit omhoog. Bij een sudoku of kruiswoordpuzzel is dat alleen in bepaalde hersengebieden het geval.

Komisaruk stelt dat het om een baanbrekend onderzoek gaat. ''We weten nog bijna niets over genot. Het is belangrijk om te weten hoe het brein dat produceert en in welke delen van het brein genot een rol speelt.''

De 72-jarige wetenschapper doet al meer dan 50 jaar onderzoek naar seksueel genot bij vrouwen. In de jaren 60 deed hij proeven met ratten, waarna hij in 1982 onderzoek ging doen met echte vrouwen.

Door: NU.nl/

Dus flikker die puzzelboekjes maar aan de kant...


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 05-08-2013 17:09 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Dan zou ik, met m'n gekettingruk, echt reteslim moeten zijn...


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 05-08-2013 17:16 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace

En Elite komt doorgaans nogal slim over, dat moet een wandelend orgasme zijn.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-08-2013 17:21 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 5 augustus 2013 14:47 schreef Hérésie het volgende:
< < Iemand naar mijn hart, hehe.




betere rechten voor vrouwen
Slechte zaak.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 05-08-2013 17:24 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 5 augustus 2013 17:08 schreef Dying Embrace het volgende:
In de jaren 60 deed hij proeven met ratten, waarna hij in 1982 onderzoek ging doen met echte vrouwen.

Soepele overgang moet dat geweest zijn.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 05-08-2013 17:29 by Dying Embrace Profiel van Dying Embrace



Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 05-08-2013 17:31 by Hérésie Profiel van Hérésiehttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

quote:
Op 5 augustus 2013 17:08 schreef Dying Embrace het volgende:

De 72-jarige wetenschapper doet al meer dan 50 jaar onderzoek naar seksueel genot bij vrouwen.




Ok, wie zegt het eerst? Ik kan me ergere jobs voorstellen ^^


quote:
Op 5 augustus 2013 17:21 schreef bastianus het volgende:
Slechte zaak.


Kssst!

[Dit bericht is gewijzigd door Hérésie op 05-08-2013 17:32]


Willekeur en dictatuur!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 05-08-2013 17:47 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 5 augustus 2013 17:31 schreef Hérésie het volgende:
Ok, wie zegt het eerst? Ik kan me ergere jobs voorstellen ^^





Dat hangt er maar geheel van af wat de beste man precies allemaal heeft moeten doen voor het welslagen van dat onderzoek en of er ook nog enige vorm van quid pro quo in het spel was, afgezien van de bevrediging van zijn nieuwsgierigheid.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen