IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Televisieseries deel II Vorige pagina | Volgende pagina
Argh
Usericon van Argh
Posted 14-10-2013 23:22 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 14 oktober 2013 22:25 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ik vind dat geborderline/whatever echt supergoed gespeeld. Voor mij is het zeer overtuigend in ieder geval. Dat neemt niet weg dat ik het irritant vind om (zoveel) te zien...

En ja, apart dat Brody er nu helemaal (nog) niet is. Tegelijkertijd vond ik juist de interactie Brody/Mathison heel hinderlijk worden, dus ik weet niet of ik hem wel terug wil...

Ondanks alles wil ik de volgende afleveringen graag snel zien


Goed geacteerd zeker.. irritant? JA! Net aflevering 3 gezien en Brody is weer terug gelukkig. Maar het wordt allemaal steeds ongeloofwaardiger helaas. Seizoen 1 was juist zo sterk omdat het geloofwaardig over kwam. Ach ik blijf bij gebrek aan beter toch wel kijken.

quote:
Op 14 oktober 2013 22:27 schreef bokkie666 het volgende:
Vandaar dat het ook geflopt is, duurt echt te lang. Ik moet nog een aflevering van seizoen 1 en pas de laatste paar afleveringen gebeurt er iets.


Het is niet geflopt. De serie was te duur. Het duurt inderdaad lang voordat er dingen gebeuren, maar de opbouw van alles makes sense zodra het in seizoen 2 helemaal losbarst.

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 14-10-2013 23:26]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-10-2013 23:28 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 14 oktober 2013 23:22 schreef Argh het volgende:
Goed geacteerd zeker.. irritant? JA! Net aflevering 3 gezien en Brody is weer terug gelukkig. Maar het wordt allemaal steeds ongeloofwaardiger helaas. Seizoen 1 was juist zo sterk omdat het geloofwaardig over kwam. Ach ik blijf bij gebrek aan beter toch wel kijken.

@dat laatste: ik blijf ook wel kijken. Ik vind het wel aardig, en de vriendin wil het sowieso zien, en die combinatie lukt niet met veel series
quote:
Het is niet geflopt. De serie was te duur. Het duurt inderdaad lang voordat er dingen gebeuren, maar de opbouw van alles makes sense zodra het in seizoen 2 helemaal losbarst.

Zou ook raar zijn om iets aan het eind van seizoen 2 te cancellen terwijl slechts seizoen 1 ondermaats was.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 14-10-2013 23:29]


Quis moderabat ipsos moderatores?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-10-2013 23:45 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Ah, The Walking Dead loopt weer

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-10-2013 23:46]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-10-2013 23:49 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Yup! En daar ben ik nog steeds zeer tevreden over, ondanks de minpunten her en der Nog even aflevering 2 erbij pakken, en dan volgende week mooi aan het nieuwe seizoen beginnen

edit: nu eindelijk ver in Firefly. Vette serie! Kende de film al, maar goed te zien dat dat niveau prima gehaald wordt in de serie.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 15-10-2013 0:19]


Quis moderabat ipsos moderatores?


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-10-2013 12:38 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 11 oktober 2013 8:14 schreef brundlefly het volgende:
Ik ben nu op de VPRO (zondagavond) de Zweedse scify serie 'Äkta människor' aan het volgen. Begon op zich wel aardig maar nu vind ik het een beetje cheesy worden.
Kijken meer forummers deze serie?



vreselijk saai IMHO.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 15-10-2013 12:43 by bokkie666 Profiel van bokkie666

quote:
Op 14 oktober 2013 23:22 schreef Argh het volgende:
Het is niet geflopt. De serie was te duur. Het duurt inderdaad lang voordat er dingen gebeuren, maar de opbouw van alles makes sense zodra het in seizoen 2 helemaal losbarst.
Dan hebben er toch niet genoeg mensen gekeken zodat het qua geld niet uit kan, dat is toch floppen?


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-10-2013 14:32 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Ep 1 van Atlantis geprobeerd. Ontzettende afradert.

The Blacklist vind ik wel vermakelijk als is het allemaal nogal over the top en vergezocht.

En gelukkig is TWD weer begonnen. Ik ben benieuwd welke hoofdrolspeler(s) dit seizoen het loodje gaat/gaan leggen.

Ik ben bang dat Daryl wel eens het haasje zou kunnen zijn, al zou ik dat wel een sterke zet vinden. Verder wellicht één van Glenn/Maggie, daar wordt het sowieso tijd voor vind ik. Of misschien toch Beth maar dat hoop ik absoluut niet, want interessant personage met perspectief. Rick, Carl, Carol, Michonne & Hershel zie ik niet doodgaan voorlopig.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 15-10-2013 18:45 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

Sleepy Hollow: Niet doen! Eerste aflevering is wel OK, daarna kakt het snoeihard in. Wat aanvankelijk een interessant verhaaltje leek wordt in aflevering twee direct aan de kant geschoven ten gunste van een simpele "villain of the week" formule waar ze tot in de eeuwigheid op door kunnen borduren. Goedkoop en lui geschreven dus.

Marvel's Agents Of S.H.I.E.L.D.: Deze serie heeft na drie afleveringen groen licht gekregen om een heel seizoen door te lopen... ik vraag me echt af waarom want dit is echt heel erg slecht. Ook weer een Power Rangers "Villain of the Week" formule... dat kan tegenwoordig echt niet meer!

Arrow: Ik was eigenlijk al afgehaakt vorig seizoen maar moest toch even de eerste aflevering van het nieuwe seizoen kijken. Resultaat: om de vijf minuten een jank moment, ergernis vanwege het feit dat iedereen er zo gelikt uit ziet en, daar was ie weer, een "villain of the week"... DOEI!!!

Under The Dome was heel erg slecht. Da Vinci's Demons dito. Beide series lijken enorm uitgerekt te worden en beiden houden midden in een spannend bedoelde scene op in de hoop dat de kijker volgend jaar weer klaar zit... ik niet.. wordt enkel boos van dit soort goedkope manieren om kijkers aan zich te binden.

Dracula begint eind v/d maand en ziet er nog slechter uit dan Sleepy Hollow.

De nieuwe series waar ik aan ben begonnen zijn geen van allen aanraders. Een goede vervanger voor Breaking Bad of Spartacus is niet in zicht.



Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 15-10-2013 18:47 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

Oh ja, het laatste seizoen van Hell On Wheels viel heel erg tegen en was voornamelijk heel erg saai... jammer.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-10-2013 19:12 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Wat een teleurstelling allemaal. Het is me wat.


Boeiender


LLn
Usericon van LLn
Posted 15-10-2013 20:15 by LLn Profiel van LLnhttp://www.wix.com/llvizion/llvizion

Ik ben aan het wachten op het nieuwe seizoen van Sherlock Holmes! Duurt lang!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-10-2013 17:38 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 15 oktober 2013 20:15 schreef LLn het volgende:
Ik ben aan het wachten op het nieuwe seizoen van Sherlock Holmes! Duurt lang!


Zul je nog wel een paar maanden moeten wachten, komt bijna zeker niet voor eind november.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 16-10-2013 17:39 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 15 oktober 2013 18:45 schreef Mortis Rex het volgende:
Sleepy Hollow: Niet doen! Eerste aflevering is wel OK, daarna kakt het snoeihard in. Wat aanvankelijk een interessant verhaaltje leek wordt in aflevering twee direct aan de kant geschoven ten gunste van een simpele "villain of the week" formule waar ze tot in de eeuwigheid op door kunnen borduren. Goedkoop en lui geschreven dus.

Marvel's Agents Of S.H.I.E.L.D.: Deze serie heeft na drie afleveringen groen licht gekregen om een heel seizoen door te lopen... ik vraag me echt af waarom want dit is echt heel erg slecht. Ook weer een Power Rangers "Villain of the Week" formule... dat kan tegenwoordig echt niet meer!

Arrow: Ik was eigenlijk al afgehaakt vorig seizoen maar moest toch even de eerste aflevering van het nieuwe seizoen kijken. Resultaat: om de vijf minuten een jank moment, ergernis vanwege het feit dat iedereen er zo gelikt uit ziet en, daar was ie weer, een "villain of the week"... DOEI!!!

Under The Dome was heel erg slecht. Da Vinci's Demons dito. Beide series lijken enorm uitgerekt te worden en beiden houden midden in een spannend bedoelde scene op in de hoop dat de kijker volgend jaar weer klaar zit... ik niet.. wordt enkel boos van dit soort goedkope manieren om kijkers aan zich te binden.

Dracula begint eind v/d maand en ziet er nog slechter uit dan Sleepy Hollow.

De nieuwe series waar ik aan ben begonnen zijn geen van allen aanraders. Een goede vervanger voor Breaking Bad of Spartacus is niet in zicht.


Waarom leef jij nog?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-10-2013 18:56 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Thanks Mortis Rex, dat scheelt idd veel meuk!

quote:
Op 15 oktober 2013 18:47 schreef Mortis Rex het volgende:
Oh ja, het laatste seizoen van Hell On Wheels viel heel erg tegen en was voornamelijk heel erg saai... jammer.


Wat vind jij eigenlijk van series als Sons of Anarchy & Boardwalk Empire?

quote:
Op 15 oktober 2013 20:15 schreef LLn het volgende:
Ik ben aan het wachten op het nieuwe seizoen van Sherlock Holmes! Duurt lang!


Goeie serie. Ik raad je voor in de tussentijd de andere Sherlock Holmes serie Elementary aan waarvan het tweede seizoen net begonnen is.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Aelfric
Usericon van Aelfric
Posted 17-10-2013 10:21 by Aelfric Profiel van Aelfric

Gisteren aan de laatste 8 Breaking Bad afleveringen begonnen. (Ja, ik fik ze nog op een DVD bij gebrek aan een moderne televisie met USB-ingang).
Meteen al drie afleveringen er doorheen gejast. Wel lastig om de draad weer op te pakken, Namen of gebeurtenissen die je even niet meer kunt plaatsen.

Daarna beginnen met The White Queen (BBC).


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 17-10-2013 12:47 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 16 oktober 2013 18:56 schreef Mutilator het volgende:
Wat vind jij eigenlijk van series als Sons of Anarchy & Boardwalk Empire?



Sons of Anarchy vind ik gaaf, hoewel verhaallijnen soms onnodig lang worden opgerekt.. wat soapy af en toe dus maar zeker niet slecht. Boardwalk Empire moet ik nog aan beginnen.

Nieuwe seizoen van American Horror Story is ook weer goed begonnen trouwens.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 17-10-2013 12:50 by Hérésie Profiel van Hérésiehttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

quote:
Op 17 oktober 2013 12:47 schreef Mortis Rex het volgende:
Sons of Anarchy vind ik gaaf, hoewel verhaallijnen soms onnodig lang worden opgerekt.. wat soapy af en toe dus maar zeker niet slecht. Boardwalk Empire moet ik nog aan beginnen.

Nieuwe seizoen van American Horror Story is ook weer goed begonnen trouwens.


Boardwalk Empire is heel sfeervol. En van HBO, say no more

En ik zit al te popelen om aan AHS te beginnen. Maar eerst moeten er wat meer afleveringen online staan zodat ik ineens maniakaal kan doorkijken.


Willekeur en dictatuur!


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 17-10-2013 12:54 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 17 oktober 2013 12:50 schreef Hérésie het volgende:
En van HBO, say no more



Hey! Beastmaster (is) On... die hebben niet altijd zo'n goede naam gehad anders.

[Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 17-10-2013 12:54]


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-10-2013 9:15 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

nu maar eens "Grimm" gaan kijken, begint wel aardig maar niet spectaculair....


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-10-2013 9:39 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 17 oktober 2013 10:21 schreef Aelfric het volgende:
Ja, ik fik ze nog op een DVD bij gebrek aan een moderne televisie met USB-ingang


:')

Gewoon een s-video kabeltje tussen je grafkaart en de scart ingang van je TV. Veel makkelijker, veel goedkoper.



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-11-2013 22:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

OMG, die mooie vrouw speelt weer op tv, bij jullie op VARA , Overspel of zo.


signature


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 06-11-2013 8:17 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

Klaar met Breaking Bad. Wát een vette serie zeg.

Nu Firefly aan het binnenhalen, maar ik snap iets niet. Er zijn schijnbaar 2 running orders. Serenity + de 13 afleveringen, en de 13 afleveringen + Serenity.

Dus beginnen of eindigen met Serenity?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-11-2013 8:29 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 november 2013 8:17 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Klaar met Breaking Bad. Wát een vette serie zeg.

Nu Firefly aan het binnenhalen, maar ik snap iets niet. Er zijn schijnbaar 2 running orders. Serenity + de 13 afleveringen, en de 13 afleveringen + Serenity.

Dus beginnen of eindigen met Serenity?

Eerst de serie bekijken, dan pas de film!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-11-2013 10:33 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 6 november 2013 8:17 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Klaar met Breaking Bad. Wát een vette serie zeg.

Nu Firefly aan het binnenhalen, maar ik snap iets niet. Er zijn schijnbaar 2 running orders. Serenity + de 13 afleveringen, en de 13 afleveringen + Serenity.

Dus beginnen of eindigen met Serenity?


Serenity komt na de serie. Is een soort van afsluiter voor de fans, omdat de serie al na een seizoen voortijdig afgebroken werd.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 06-11-2013 11:13 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 6 november 2013 8:17 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Klaar met Breaking Bad. Wát een vette serie zeg.

Nu Firefly aan het binnenhalen, maar ik snap iets niet. Er zijn schijnbaar 2 running orders. Serenity + de 13 afleveringen, en de 13 afleveringen + Serenity.

Dus beginnen of eindigen met Serenity?

Er zijn in de serie Firefly 14 afleveringen, waarvan er één Serenity heet. Daarnaast heb je de film Serenity. Eerst de serie kijken, dan de film.

De logische running order voor de serie begint met de aflevering "Serenity". Deze is echter ooit als 'extraatje' na de finale uitgezonden, omdat de bazen het geen geschikte eerste aflevering vonden. Vandaar dat je running orders vindt met die op het einde.

En eigenlijk is het een nog grotere rotzooi omdat in de originele run 3 afleveringen niet zijn uitgezonden, maar goed. De volgorde zoals hier gepresenteerd is wil je hebben: http://en.wikipedia.org/wiki/Firefly_(TV_series)#Broadcast_history


Quis moderabat ipsos moderatores?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen