IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Boal (Death metal uit NL) brengt debuut album uit
Embodiment of Fire
Usericon van Embodiment of Fire
Posted 04-09-2013 11:56 by Embodiment of Fire Wijzig reactieProfiel van Embodiment of FireQuote dit bericht

Na lang wachten en veel vertraging bij het label is er dan eindelijk het debuut album van BOAL. De opvolger van The Deranged EP is genaamd Infinite Deprivation.



Artwork door Marco Hasmann
Gemixed door Jörg Uken

Het album is te beluisteren via bandcamp:
http://boal.bandcamp.com/

Contact via facebook:
https://www.facebook.com/boalofficial


Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 04-09-2013 13:03 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

Klonk aardig goed


Atomization: Bandcamp - Spotify


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 05-09-2013 13:07 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht



=)


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 05-09-2013 13:17 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Muzikaal lekker maar die zanger moet de microfoon uit zijn aars halen....


Bazzio Attacks!!!


InfidelWerkeloos
Usericon van InfidelWerkeloos
Posted 06-09-2013 11:58 by InfidelWerkeloos Wijzig reactieProfiel van InfidelWerkeloosQuote dit bericht


Wat een geluid, je hoort niks man. En die zanger werkt bij de slager.


Embodiment of Fire
Usericon van Embodiment of Fire
Posted 07-09-2013 15:42 by Embodiment of Fire Wijzig reactieProfiel van Embodiment of FireQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2013 13:17 schreef bazzio het volgende:
Muzikaal lekker maar die zanger moet de microfoon uit zijn aars halen....


Komt misschien wat bruut over. Dat wordt het volgende album hoe dan ook anders.


HierIsBart
Usericon van HierIsBart
Posted 07-09-2013 16:27 by HierIsBart Wijzig reactieProfiel van HierIsBartQuote dit bericht


Nu is nu gast.
Boal is geen moer aan.
Ik luister death metal.Maar deze CD kopen nooit.


WMP
Usericon van WMP
Posted 07-09-2013 16:39 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Bruut? Ik zou eerder lachwekkend zeggen. Zeer slechte grunt, reden voor mij om het na één nummer voor gezien te houden. Een langgerekte boer is geen alternatief voor een belabberde grunt.


HierIsBart
Usericon van HierIsBart
Posted 07-09-2013 16:42 by HierIsBart Wijzig reactieProfiel van HierIsBartQuote dit bericht


Ja zeg dat wel. Slechte death metal. Het zijn die lui van Chocking on bile. Platen afkraken en het zelf niet kunnen.Mietjes.


HierIsBart
Usericon van HierIsBart
Posted 07-09-2013 16:47 by HierIsBart Wijzig reactieProfiel van HierIsBartQuote dit bericht

Zie die bandleden op foto facebook.
Net een stelletje zakenmensen die death metal leuk vinden.Die 2 van Chocking on bile Philupoesis en Wim. Death metal van deze band totaal niks om het lijf. Kleurloze kippenkoppen


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 07-09-2013 17:07 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

DaarIsBart


Embodiment of Fire
Usericon van Embodiment of Fire
Posted 07-09-2013 18:09 by Embodiment of Fire Wijzig reactieProfiel van Embodiment of FireQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2013 17:07 schreef Sisyphos het volgende:
DaarIsBart


Daar is Orlando?
En weg is Bart

[Dit bericht is gewijzigd door Embodiment of Fire op 07-09-2013 18:10]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-09-2013 18:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nee hoor


hebben jullie een label eigenlijk?


signature


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 07-09-2013 22:50 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

Ik vind de muziek erg tof. Doet me ergens een beetje aan Comecon denken. Alleen de stem vind ik dermate irritant dat ik het niet zal draaien. Jammer.

Dat hersenloze getrash vind ik trouwens bijzonder irritant. Zeg dingen die ergens op slaan, anders graag kop houden of oprotten.


lampje


Embodiment of Fire
Usericon van Embodiment of Fire
Posted 08-09-2013 20:35 by Embodiment of Fire Wijzig reactieProfiel van Embodiment of FireQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2013 18:15 schreef Hypnos het volgende:
nee hoor


hebben jullie een label eigenlijk?


Jazeker, Sevared (US) heeft ons al jaren in z'n macht.


Embodiment of Fire
Usericon van Embodiment of Fire
Posted 08-09-2013 20:36 by Embodiment of Fire Wijzig reactieProfiel van Embodiment of FireQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2013 22:50 schreef Lampje het volgende:
Ik vind de muziek erg tof. Doet me ergens een beetje aan Comecon denken. Alleen de stem vind ik dermate irritant dat ik het niet zal draaien. Jammer.

Dat hersenloze getrash vind ik trouwens bijzonder irritant. Zeg dingen die ergens op slaan, anders graag kop houden of oprotten.


U besteld de instrumentale versie?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-03-2014 22:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

facebook link is deaud


signature


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 28-03-2014 9:43 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Klinkt toch zoals het hoort in dat genre?


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen