IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Kenji Minogue Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-09-2013 18:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




iiiiiiii, net ontdekt, per toeval, via de Slimste Mens,
helemaal weg van.

En toen zag ik dat één van de twee een oude vriendin van me is, waar ik psychologisch behoorlijk connected mee was.

heb ze al 15 jaar niet gezien. Net gemaild

aaa wat vet


signature


Eddy Veters
Usericon van Eddy Veters
Posted 06-09-2013 18:04 by Eddy Veters Wijzig reactieProfiel van Eddy VetersQuote dit bericht


Nou ik niet,nichten zooi.

Mijn vader is een tovenaar


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-09-2013 18:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2013 18:04 schreef Eddy Veters het volgende:
Nou ik niet,nichten zooi.

Mijn vader is een tovenaar


omdat hij toverballen heeft? Dat telt niet


signature


Eddy Veters
Usericon van Eddy Veters
Posted 06-09-2013 18:10 by Eddy Veters Wijzig reactieProfiel van Eddy VetersQuote dit bericht


Hoe is het met je?
Gaat het goed?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-09-2013 18:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja dat gaat,
hoe is jouw naam?


signature


Eddy Veters
Usericon van Eddy Veters
Posted 06-09-2013 18:13 by Eddy Veters Wijzig reactieProfiel van Eddy VetersQuote dit bericht


Mijn naam is Orlando.
En wat is uw naam?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-09-2013 18:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Mijn naam is Bart

Ken Ji Mi Nogue?


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-09-2013 18:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




wooooo lekker


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-09-2013 18:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




roeleer²


signature


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 06-09-2013 19:59 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 6 september 2013 18:01 schreef Hypnos het volgende:



iiiiiiii, net ontdekt, per toeval, via de Slimste Mens,
helemaal weg van.

En toen zag ik dat één van de twee een oude vriendin van me is, waar ik psychologisch behoorlijk connected mee was.

heb ze al 15 jaar niet gezien. Net gemaild

aaa wat vet



dan kun je dat interview ook wel online gooien... toch?


I am mine own redeemer...!


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 06-09-2013 20:06 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Ik vind t abominabel slecht. De video is duidelijk met een goede camera opgenomen, het camera- en edit-werk is okayish, maar t script probeert op n totaal ongeinspireerde en oubollige manier absurdistisch, grappig of whatever te zijn.

De muziek is (en dat zeg ik niet vaak over muziek!) SLECHT. Wat een Reason rimmel van iemand die net 2 weken bezig is zeg. Bah. Bah.

Zo


When your people matter, menstrual health matters


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-09-2013 20:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

het is niet slecht, het is abnormaal banaal, en dat is fantastisch!


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-09-2013 20:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2013 19:59 schreef Herrie Records Inc. het volgende:
dan kun je dat interview ook wel online gooien... toch?


mee bezig


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-09-2013 2:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



nieuwe clip


signature


Silence
Usericon van Silence
Posted 15-09-2013 11:44 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Het is echt afschuwelijk, Hypnos. Ik heb één nummer gehoord en dat spookt al een week door mijn hoofd.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 15-09-2013 12:36 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Ik ben fan!


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-09-2013 15:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

LIEF!


signature


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 15-09-2013 16:15 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Je bent er 1 vergeten Bart.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 15-09-2013 16:17 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

En een plaatje.



... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-09-2013 16:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

vet





interview en live met de tietjes bloot



signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 16-09-2013 16:46 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Als iets heel slecht is zal dat, naast de hele discussie over dat slecht subjectief is blablabla, ook vast wel bepaalde kunstzinnige waarde hebben, maar ik vind t gewoon alleen maar slecht.


When your people matter, menstrual health matters


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 16-09-2013 16:48 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Pffffffttttt...

Hipsterclownen is niet dood!


Quis moderabat ipsos moderatores?


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 18-09-2013 16:08 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht



Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-09-2013 17:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

sielig


signature


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 18-09-2013 18:42 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

De schoften!


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-09-2013 17:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



Kenji Minogue

Opties voor dit verslag



NEWSFLASH: Onze cape is terecht! De dader komt hem straks brengen en meetafelen. Dat wordt een diepgaand gesprek. We danken Jeugdhuis Comma voor het intense speurwerk, eat this Witse! Het is een beetje kerst in ons hart




signature


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen