IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar Alonso wereldkampioen wordt [Formule 1 Topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 21-03-2016 20:44 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 21 maart 2016 20:09 schreef Natural Disaster het volgende:
Het wordt tijd dat ie gaat rallyrijden net als z'n vader.

Btw, Max is er nadien nog al nuchter over.
Verstappen: “Teamorders zijn niet nodig, er wordt toch niet naar geluisterd”


"Normaal gesproken zou ik mijlenver voor hem gereden en was er geen probleem geweest.”

Hehehe, eindbaas


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 22-03-2016 1:05 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Sainz-bashen is natuurlijk een sport op zich geworden in Nederland, maar feit is dat de jongeman een aardig potje kan sturen.

Los daarvan staat voor mij nog altijd: als Verstappen afgelopen zondag echt zo veel sneller was achter Palmer en Sainz, dan moet hij er voorbij. Net zoals Hamilton er bij Verstappen voorbij moet in de beginfase, als hij zo veel sneller is, in plaats van over de boordradio denigrerend gaan jengelen dat hij niet voor bij 'that guy' komt.

En dan nog: als Verstappen zijn plekje niet afstaat aan Sainz staan we in Nederland te juichen over winnaarsmentaliteit, en als Sainz dan hetzelfde doet is het onprofessioneel. Dikke lul: als je sneller bent, moet je inhalen. Dat is racen.

Neemt niet weg dat ik Verstappen (een stuk) hoger inschat dan Sainz, maar afgelopen zondag liet hij zich toch een beetje kennen. Is ook helemaal niet erg na slechts één jaartje F1, ik denk dat hij er veel van zal leren en dat hij dit soort situaties in de toekomst veel slimmer zal aanvliegen omdat deze aanpak hem niets gebracht heeft.




scotfan
Usericon van scotfan
Posted 22-03-2016 5:43 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 22 maart 2016 1:05 schreef Negatieveling het volgende:
Sainz-bashen is natuurlijk een sport op zich geworden in Nederland, maar feit is dat de jongeman een aardig potje kan sturen.

Los daarvan staat voor mij nog altijd: als Verstappen afgelopen zondag echt zo veel sneller was achter Palmer en Sainz, dan moet hij er voorbij. Net zoals Hamilton er bij Verstappen voorbij moet in de beginfase, als hij zo veel sneller is, in plaats van over de boordradio denigrerend gaan jengelen dat hij niet voor bij 'that guy' komt.

En dan nog: als Verstappen zijn plekje niet afstaat aan Sainz staan we in Nederland te juichen over winnaarsmentaliteit, en als Sainz dan hetzelfde doet is het onprofessioneel. Dikke lul: als je sneller bent, moet je inhalen. Dat is racen.

Neemt niet weg dat ik Verstappen (een stuk) hoger inschat dan Sainz, maar afgelopen zondag liet hij zich toch een beetje kennen. Is ook helemaal niet erg na slechts één jaartje F1, ik denk dat hij er veel van zal leren en dat hij dit soort situaties in de toekomst veel slimmer zal aanvliegen omdat deze aanpak hem niets gebracht heeft.






gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 22-03-2016 23:46 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 22 maart 2016 1:05 schreef Negatieveling het volgende:
Sainz-bashen is natuurlijk een sport op zich geworden in Nederland, maar feit is dat de jongeman een aardig potje kan sturen.

Los daarvan staat voor mij nog altijd: als Verstappen afgelopen zondag echt zo veel sneller was achter Palmer en Sainz, dan moet hij er voorbij. Net zoals Hamilton er bij Verstappen voorbij moet in de beginfase, als hij zo veel sneller is, in plaats van over de boordradio denigrerend gaan jengelen dat hij niet voor bij 'that guy' komt.

En dan nog: als Verstappen zijn plekje niet afstaat aan Sainz staan we in Nederland te juichen over winnaarsmentaliteit, en als Sainz dan hetzelfde doet is het onprofessioneel. Dikke lul: als je sneller bent, moet je inhalen. Dat is racen.

Neemt niet weg dat ik Verstappen (een stuk) hoger inschat dan Sainz, maar afgelopen zondag liet hij zich toch een beetje kennen. Is ook helemaal niet erg na slechts één jaartje F1, ik denk dat hij er veel van zal leren en dat hij dit soort situaties in de toekomst veel slimmer zal aanvliegen omdat deze aanpak hem niets gebracht heeft.




Mee eens, Sainz is echt geen pannekoek. En Max zat idd wel een beetje te janken. Enige nuance in deze is dat Max in Singapore duidelijk sneller was en daarom Sainz terecht niet voorbij liet, en in Australië was hij ook duidelijk de snellere van de twee, dankzij die kutpitstop lag hij achterop. Hoe die tot stand kwam zullen we wel nooit weten, kan me niet voorstellen dat Max zomaar zonder call naar binnen is gereden, daar heeft hij toch ervaring genoeg voor.

Moet Sainz dan van zijn gas om hem dan klakkeloos voorbij te laten? Zeker niet, maar keihard de binnenkant verdedigen is niet echt netjes. Zeker als hij er -tig rondes over doet om voorbij Palmer te komen, en Max dat binnen 3 bochten doet. Dit geintje kostte het team dure punten, en zeker als dit een bepaalde vorm van vergeldingsactie was voor de actie in Singapore.

Je teamgenoot inhalen blijft natuurlijk risky business. Als je eraf tetst bij een inhaalactie op een random voorligger is dat all in the game, ram je je eigen teamgenoot uit de race dan ben je de schlemiel van het veld en ben je binnen het team goed de lul. Snap wat dat betreft ook wel dat Max geen extreme risico's heeft genomen vwb het inhalen van Sainz.

Maargoed, voor de volgende keer gewoon minder zeuren. Zin in de volgende race! Fijn dat die gewoon weer lekker 's middags is, hehe, de wekker om 04:00 zetten is ook geen hobby. Keek bij vrienden, en die vonden het om 5:42 wel tijd voor een eerste biertje. Oftewel, om 10:30 dronken in bed


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 23-03-2016 17:12 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Even wat anders.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 23-03-2016 17:47 by bazzio Profiel van bazzio

idd


Bazzio Attacks!!!


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 23-03-2016 19:31 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Ja, dat is natuurlijk best wel krom als je het zo naast elkaar ziet. Ervaring, of beter gezegd, een redelijk nette track record op het gebied van dit soort inschattingsfoutjes, is toch een soort vrijwaring bij de wedstrijdleiding. MSC heeft in zijn latere Mercedes-jaren ook wel eens een 'oepsje' zonder echte straffen gehad.



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 23-03-2016 19:52 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Je bedoelt te zeggen dat hier selectieve bevooroordeeldheid wel toelaatbaar is?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 23-03-2016 20:07 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

quote:
Op 23 maart 2016 19:52 schreef Natural Disaster het volgende:
Je bedoelt te zeggen dat hier selectieve bevooroordeeldheid wel toelaatbaar is?




Ik zie wat je probeert te doen, maar het gaat niet lukken Nergens beweer ik dat het terecht of toelaatbaar is, ik constateer slechts dat het zo lijkt te zijn dat de historie van een coureur een factor is in het al of niet bestraffen van soortgelijke fouten.

In dit specifieke geval zou het ook nog eens zo kunnen zijn dat het Verstappen zwaarder werd aangerekend vanwege de inherente extra risico's die een fout in Monaco met zich meebrengt. Wie zal het zeggen?




Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 23-03-2016 20:18 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Gezien de willekeur in straffen door de seizoenen heen geef ik het voordeel van de twijfel in ieder geval niet aan de wedstrijdleiding.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 24-03-2016 19:01 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 24-03-2016 19:11 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Ja, verrassend

De kwalificatie wordt ook weer een janboel, met het wel/niet/halve nieuwe format. Lekker overzichtelijk allemaal.



Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 31-03-2016 21:01 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Nu Alonso niet mag rijden na de medische keuring zullen we zien wat Vandoorne in zijn mars heeft. Hopelijk kan hij zich onderscheiden.



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 31-03-2016 21:20 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Hij zal toch als een 'noob' partij moeten geven aan Button, al is haast niks onmogelijk.

Je moet trouwens echt Belg zijn om je kind Stoffel te noemen. :')


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 31-03-2016 21:49 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Dat ie wel een stukkie kan sturen heeft ie vorig jaar in de GP2 wel laten zien trouwens.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 31-03-2016 22:27 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 31 maart 2016 21:20 schreef Natural Disaster het volgende:
Hij zal toch als een 'noob' partij moeten geven aan Button, al is haast niks onmogelijk.

Je moet trouwens echt Belg zijn om je kind Stoffel te noemen. :')

Afkorting van Christoffel?



gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 31-03-2016 22:33 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

Al was het de afkorting van grilworst.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 01-04-2016 0:56 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Benieuwd of hij een mooie prestatie kan neerzetten. Wel jammer dat McLaren hem naar Japan liet vertrekken voor een Super Formula-test, waardoor hij in allerijl naar Bahrein moet afreizen nu. Geen ideale voorbereiding en uiterst onprofessioneel van McLaren gezien Alonso's fysieke toestand.

Maar anyway, hopelijk kan hij snel wennen aan de wagen en is hij klaar om zondag te knallen


Faustian Spirit of the Earth


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-04-2016 10:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 01-04-2016 14:23 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

Ook wel erg benieuwd naar zijn prestatie.

Achteraf kan misschien wel blijken dat dit weekend zeer belangrijk was voor hem.
Zeker als je in vraag stelt of Button volgend jaar nog rijdt en wie er eventueel dit zitje zou innemen.

Los van welke plaats hij zou eindigen, lijkt me een gelijkaardige prestatie als Button al een bijzonder geslaagd weekend voor hem.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 01-04-2016 19:54 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

#FP2 Margins:

SMALLEST - 0.081s (Bottas P8, Massa P10
BIGGEST - 0.771s (Verstappen P4, Sainz P13)

----

Niet dat Sainz het niet kan, maar Max is doorgaans toch echt wel de snellere.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 02-04-2016 17:37 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Nee, dat nieuwe kwalificatieformat vind ik nog geen succes.



Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 02-04-2016 17:42 by Natural Disaster Profiel van Natural Disasterhttp://www.nu.nl

De teams leren en nu is ook Q2 al niet interessant meer.

Weg met die onzin.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-04-2016 15:13 by Mark Profiel van Mark

En dan die official die beweert dat de teams de nieuwe opzet gewoon niet snappen Wat een dwaas.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 03-04-2016 16:41 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

Het zorgelijke is dat Todt & Ecclestone dit nieuwe format door lijken te willen zetten, zij het met nog wat aanpassingen zoals het gemiddelde nemen van 2 ronden in plaats van één snelle ronde. De fans willen het niet, de teams willen het niet, de veiligheid is er niet mee gediend en volgens mij levert het ook geen extra euro's op. Waarom dan toch dit gemankeerde proefballonnetje uit alle macht in de lucht proberen te houden?



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen