IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Teken tattoo Vorige pagina | Volgende pagina
Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 30-05-2002 12:42 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

Eej Kimmie, je maakt me nieuwsgierig! waar laat je die tattoo's zetten? en hoe duur? en hoe lang, enz...?? vertel!


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 30-05-2002 12:52 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Die tattoo heb ik al. Hij zit op mn onderrug, precies in het midden. Hij is ongeveer net zo groot als op het plaatje op de 1e pagina. Ik wil hem iets laten uitbreiden misschien...het is verslavend zeggen ze . De kosten voor deze tattoo waren 125 gulden. Het deed best pijn omdat je onderrug natuurlijk een zenuwrijke plek is. Hij is nu al aan het vervagen (ik hem m driekwart jaar ongeveer)..hij is nu grijzer dan in het begin.


I spy with my little and verrry evil eye.....


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 30-05-2002 12:52 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2002 12:14 schreef WickedKimmie het volgende:
zijn er nog ideeen??



Hey Kimmie, je hebt em tock op je onderrug zitten? Zit ie zeg maar onderaan je ruggegraad? Dan kan je em naarboven uitbreiden (over je ruggegraad). Heb een vriendin die zoiets heeft en die is heel mooi.


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 30-05-2002 12:53 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2002 12:52 schreef Shadowlands het volgende:
Hey Kimmie, je hebt em tock op je onderrug zitten? Zit ie zeg maar onderaan je ruggegraad? Dan kan je em naarboven uitbreiden (over je ruggegraad). Heb een vriendin die zoiets heeft en die is heel mooi.


leuk idee! dank! jij kan tekenen he?? als je tijd hebt...ik sta open voor ontwerpen


I spy with my little and verrry evil eye.....


Shadowlands
Usericon van Shadowlands
Posted 30-05-2002 13:05 by Shadowlands Wijzig reactieProfiel van ShadowlandsQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2002 12:53 schreef WickedKimmie het volgende:
leuk idee! dank! jij kan tekenen he?? als je tijd hebt...ik sta open voor ontwerpen


Ik zal eens kijken wat ik er van kan maken als ik thuis ben...ik mail het je wel.


SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!!


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 24-09-2002 21:58 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

nog ideeen ondertussen? ben nogsteeds op zoek!

Ik heb nu ook een hele mooie tattoo gezien die van net boven je borst, er omheen (dus over je borstbeen) geen en om de borst heen krult. Ook erg gaaf.

[Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 24-09-2002 21:59]


I spy with my little and verrry evil eye.....


metal up your ass
be yourzelf
Usericon van metal up your ass
Posted 24-09-2002 22:01 by metal up your ass Wijzig reactieProfiel van metal up your assQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2002 21:58 schreef WickedKimmie het volgende:
nog ideeen ondertussen? ben nogsteeds op zoek!

Ik heb nu ook een hele mooie tattoo gezien die van net boven je borst, er omheen (dus over je borstbeen) geen en om de borst heen krult. Ook erg gaaf.

ik ken wel iemand die heel mooi kan tekenen hij heet op zwaremetalen chrismetaalhoofd geloof ik
ik zal hem morgen ochtend wel vrageb of hij hem wat uitbreid


het type niet lullen maar metal luisteren


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 24-09-2002 22:01 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2002 22:01 schreef metal up your ass het volgende:
ik ken wel iemand die heel mooi kan tekenen hij heet op zwaremetalen chrismetaalhoofd geloof ik
ik zal hem morgen ochtend wel vrageb of hij hem wat uitbreid


LIEF! dank je!


I spy with my little and verrry evil eye.....


Nolthuar
Usericon van Nolthuar
Posted 24-09-2002 22:03 by Nolthuar Wijzig reactieProfiel van NolthuarQuote dit bericht

Hmmz ik heb zo geen ideeen ik denk dat je bij zoeits dergelijks goed na moet denken wat je zelf leuk vind. Je hebt vast wel een idee. Ikzelf zou bijvoorbeeld als ik ooit nog een tattoo neem (lijkt me wel leuk) er 1 tribal op 1 hand of 2 op beide laten zetten die tussen mijn duim en wijsvinger doorloopt over de achter en voorkant van mijn hand. Dat is mijn idee . Voor op je rug... hmmz.lastig


You will never have, what i never had.


Nans
try to fear me :P
Usericon van Nans
Posted 24-09-2002 23:01 by Nans Wijzig reactieProfiel van NansQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/nansieh

Damn, hoopte een hele hoop mooie tekeningetjes te spotten hier, maar dat was ook maar schaars...

Maar goed, ik heb een hekel aan tattoo's, piercings enzo. Ja bij andere kan ik het hardstikke mooi vinden. Maar ik zelf zou er nooit een willen, ik wil m'n lichaam houden zoals het is. Nah, ik kan goed begrijpen als je jezelf heel mooi vind, en het als een extra sieraad ziet dan. Maar in die positie zit ik niet.
"mijn omgeving" vind het trouwens raar dat ik nog nergens tattoo's/piercings/whatever heb, het scheint erbij te horen als je van metal houdt??


*etiket*


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-09-2002 23:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm om nu als eerste tattoo één te nemen op je handen of (in Kimmie's geval) over je voorgevel, lijkt me eerlijk gezegd nogal onoverdacht ....


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 24-09-2002 23:05 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2002 23:02 schreef Jenje het volgende:
Hmm om nu als eerste tattoo één te nemen op je handen of (in Kimmie's geval) over je voorgevel, lijkt me eerlijk gezegd nogal onoverdacht ....


ALS ik mijn voorgevel zou laten tatoeren zou ik het sowieso eerst tijdelijk doen. Als ik het dan niks vind ben ik er na 3 jaar vanaf. En toch...als je ouder wordt en de voorgevel wat gaat hangen is het toch minder mooi...


I spy with my little and verrry evil eye.....


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-09-2002 23:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik zag afgelopen zaterdag een meisje van ong 17 met tussen haar schouders een erg karige vleermuis. Ik heb dan meteen zoiets, daar krijgt ze spijt van.



Nans
try to fear me :P
Usericon van Nans
Posted 24-09-2002 23:27 by Nans Wijzig reactieProfiel van NansQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/nansieh

wat moet ik me voorstellen bij een "karige vleermuis"?


*etiket*


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-09-2002 23:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Een lelijke vleermuis, net niet mooi afgemaakt, slordig.


Nans
try to fear me :P
Usericon van Nans
Posted 24-09-2002 23:50 by Nans Wijzig reactieProfiel van NansQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/nansieh

da's slecht
Als je al zo'n grote stap -okay naar mijn mening dan- neemt om een tattoo te laten zetten, zoek dan wel een beetje uit hoe je 'm wilt hebben en welke tatoeëerder goed werk aflevert enzo.

Of het moet zijn dat ze die die "karige vleermuis" zo wilde dan...

--edit: typefouten--

[Dit bericht is gewijzigd door Nans op 24-09-2002 23:51]


*etiket*


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 25-09-2002 10:20 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik wil ook weer een nieuw en dit maal rondom mijn navel. Ik wil een hele abstrakte vleermuis met de vleugels zo wijd dat ze tot bijna mijn zijkanten raken??? fuck hoe leg je dat in normaal ned. uit. Maar goed jullie snappen mij wel. Ik ben Internet afgeweest om te kijken naar een leuke. Maar veel standaard dingen. Ik wil er graag 1 met fijne lijntjes. en dat de oren langs de zijkanten van mijn navel(tje) lopen. Kan iemand iets voor mij betekenen. Heeft geen haast moet eerst maar weer eens wat buikspieroefeningen doen


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Nans
try to fear me :P
Usericon van Nans
Posted 25-09-2002 15:11 by Nans Wijzig reactieProfiel van NansQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/nansieh

ja, moet goed te tekenen zijn toch? Vleermuizen zijn zo moeilijk niet. Als je minder goed in tekenen bent doe je wat research in bieb-boekjes ofzo voor je aan de slag gaat.
Naja iig succes met je zoektocht.


*etiket*


mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 25-09-2002 15:41 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl

Volgende keer misschien eerst iets beter nadenken of je wel zeker die afbeelding wilt, en of je vind dat ie compleet is....


luuuuuuv is in the air.........


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 10-03-2003 23:19 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Jemig, ik kan het algemene tattoo-topic niet meer vinden....die hadden we toch wel...

Ik heb weer eens een mooie tattoo gevonden hoor


I spy with my little and verrry evil eye.....


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 10-03-2003 23:20 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

zeker mooi !


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 10-03-2003 23:21 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

ja he...op je schouder is toch ook wel gaaf....ach ik weet het niet


I spy with my little and verrry evil eye.....


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 10-03-2003 23:21 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

ja inderdaad een mooie tattoo ja


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 10-03-2003 23:22 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2003 23:21 schreef WickedKimmie het volgende:
ja he...op je schouder is toch ook wel gaaf....ach ik weet het niet
ach waarom niet?


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 10-03-2003 23:22 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Ik wil opzich wel een tattoo op m'n linkerkuit...de grote vraag is alleen wat. En daar ben ik nog steeds niet uit.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen