IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Pain Vorige pagina | Volgende pagina
humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 28-05-2002 21:03 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 28 mei 2002 20:37 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik heb gehoord dat het volgende Rammstein-album op Moonfog is.
waar slaat dat nou weer op


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 28-05-2002 21:08 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Heeft iemand de site van Pain voor me? Dankjewel...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 28-05-2002 21:18 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht



Asherah
Usericon van Asherah
Posted 28-05-2002 21:22 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Merci beaucoup mon ami...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-05-2002 9:42 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Volgens mij moeten er hier een aantal mensen eens wat beter naar Rammstein gaan luisteren, want het concept achter Rebirth van Pain is echt precies hetzelfde als bijvoorbeeld Sehnsucht (de cd) van Rammstein. Niet als Mutter nee, is dat de enige cd van Rammstein die jullie kennen of zo?

Maar ja, Rammstein is te commercieel, dus daar mag je niet naar luisteren... Dus om dan iets met Rammstein te vergelijken is zeker helemaal heiligschennis?!

[edit] Aantal dingetjes veranderd. [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 29-05-2002 9:54]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 29-05-2002 11:43 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 27 mei 2002 19:09 schreef Kramy het volgende:
Wat vinden jullie van Pain...Het was een project van hypocrisy en nog een band dacht ik...maar dat weet ik allemaal niet zo precies.



Pain is het soloproject van Peter Tägtgren (jaja moeilijke naam he om goed te schrijven?) en het is gewoon muziek die gemaakt is om commercieel te scoren. Ik vind het zelf zeker bewonderenswaardig dat hij daarmee (vooral in Zweden) zo goed scoort. Ik mag t wel als iemand laat zien ook wat meer te kunnen dat alleen metal maken...


Zenial


Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 25-09-2002 19:34 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

Pain is gewoon lekker..
De muziek is lekker.. Soms wel rustig maar dat is af en toe helemaal niet verkeerd..
En Peter Tägtgren is gewoon lekker..

Ik heb Pain nou 2x live mogen aanschouwen, op Summer Breeze (DE) en in de Effenaar.
In de Effenaar was de sound iets minder, maar t was wel gewoon Pain..
Wel zonde dat het dezelfde set-list was (op "end of the line" na dan) en dezelfde kleren!

Ik zit nog te twijfelen naar Hardeberg te gaan, aangezien ik dan 3 uur in de trein moet zitten.. Maar waarschijnlijk zal ik er wel weer zijn...

Maar zit Horgh erbij jah?
Ik ben een groots Immortal fan.. dus dat had ik toch moeten weten
Mmhzz.. volgende keer beter opletten dus...


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 25-09-2002 19:42 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik heb Pain zaterdag gezien en vond het in de verste verte niet op Rammstein lijken.
Niet zeiken dus!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 25-09-2002 19:44 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Wisten jullie dat het nummer Just hate me samen is geschreven met Max Martin die normaal songs schrijft voor Britney Spears en N'sync?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 25-09-2002 19:48 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht


Meen je dat echt. Het blijft een goed nummer.


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 25-09-2002 19:50 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 28 mei 2002 17:03 schreef altx het volgende:
Ik vind Pain zelf trouwens ontzettend op Rammstein lijken. Eigenlijk is de taal het enige verschil...
Ik ging het juist zeggen, de 1ste keer dat ik hun clip zag dacht ik direct, een engelstallige rammsteinkloon.



the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 25-09-2002 19:55 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 25 september 2002 19:44 schreef XnegativeX het volgende:
Wisten jullie dat het nummer Just hate me samen is geschreven met Max Martin die normaal songs schrijft voor Britney Spears en N'sync?
Wist je dat linken park een groep is die net zoals N sync en de backstreetboys is samengesteld uit totaal wildvreemden van elkaar, en dat die plaat dan nog gemixt is door diezelfde producer



Gheraert Den Duyvel
Usericon van Gheraert Den Duyvel
Posted 27-09-2002 13:08 by Gheraert Den Duyvel Wijzig reactieProfiel van Gheraert Den DuyvelQuote dit berichthttp://www.throneofabsence.tk

nog niet 'willen' luisteren aangezien het wellicht te industrial is, zoals gelezen
ben wel nieuwsgierig, omdat ik ook al gehoord heb dat PAIN eigenlijk wel goed zou zijn
Mijn smaak: Het beste HYPOCRISY album is voor mij Osculum Obscenum, THE ABYSS The Other Side & Summon the Beast zijn ook deftig. PAIN valt wellicht totaal niet met deze releases te vergelijken, vermoed ik?


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 27-09-2002 16:28 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 27 september 2002 13:08 schreef Gheraert Den Duyvel het volgende:
PAIN valt wellicht totaal niet met deze releases te vergelijken, vermoed ik?

Nee absoluut niet. Het heeft op cd inderdaad af en toe een beetje weg van Rammstein, maar live is het in ieder geval een stuk harder.
En van het woord "deftig" in verband met metalbands krijg ik jeuk


Zenial


Stringz
Usericon van Stringz
Posted 23-10-2002 15:05 by Stringz Wijzig reactieProfiel van StringzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/petra_guijtarist

Nah naar al dat gezeik over een nieuw topic van pain ga ik dan maar hierheen.
Nogmaals ik vind Pain erg goed, mijn smaak varieerd ook wel van Pain en Rammstein naar Slayer tot Iced Earth.
Ik Luisterde zowiezo al veel naar Hypocrisy en in combi met industrial klinkt t ook erg goed (goeie zet van Mr. peter).
Ik zou zelf erg graag een soort industrial/metal.... met vooral veel snoeiharde metal.... willen maken. Misschien zoiets als FearFactory maar dan weer wat meer zieke industrial invloeden


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 23-10-2002 17:52 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

ik heb t afgelope weekend mogen aanhoren.
t klinkt zeker niet slecht maar in mij oren was t iets te soft/rock/clean zang.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 23-10-2002 18:55 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2002 19:42 schreef McDoom het volgende:
Ik heb Pain zaterdag gezien en vond het in de verste verte niet op Rammstein lijken.
Niet zeiken dus!


Nee, Rammstein is heavier...

En ik kan het weten want ik heb Herzeleid en Sehnsucht van Rammstein. En ik heb Nothing Remains The Same van Pain al sinds de zomervakantie in mijn bezit (en ik heb een kopietje liggen van Rebirth). Puh!


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 23-10-2002 19:49 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2002 11:43 schreef Zenial het volgende:
Pain is het soloproject van Peter Tägtgren (jaja moeilijke naam he om goed te schrijven?)



dat valt wel mee, maar hoe spreek je het eigenlijk uit?


No meat is sweater


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 23-10-2002 19:54 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2002 18:55 schreef altx het volgende:
Nee, Rammstein is heavier...

En ik kan het weten want ik heb Herzeleid en Sehnsucht van Rammstein. En ik heb Nothing Remains The Same van Pain al sinds de zomervakantie in mijn bezit (en ik heb een kopietje liggen van Rebirth). Puh!

Maar Pain is beterderder...


Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 26-10-2002 19:01 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

Zat pas geleden Amorphis (- Tuonela) te luisteren.. deed me wel n beetje aan Pain denken eigenlijk..

Weet iemand wat voor kleren tie aan had in Hardeberg?
Want in Duitsland en in Eindhoven hattie volgens n vriendin van me percies het zelfde aan
(Peter Tägtgren dan hey..)

[Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 26-10-2002 19:16]


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 27-10-2002 2:37 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Een paar nummers klinken wel grappig maar ik vind er weinig aan. Ik heb geen idee wat die gast aan had in Hardenberg...


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 28-10-2002 14:57 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 26 oktober 2002 19:01 schreef Filthgrinderr het volgende:
Weet iemand wat voor kleren tie aan had in Hardeberg?
Want in Duitsland en in Eindhoven hattie volgens n vriendin van me percies het zelfde aan
(Peter Tägtgren dan hey..)

Peter had in hardenberg inderdaad hetzelfde aan als in Eindhoven... en als ik me niet vergis de rest v/d band ook


Zenial


Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 28-10-2002 15:17 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2002 14:57 schreef Zenial het volgende:
Peter had in hardenberg inderdaad hetzelfde aan als in Eindhoven... en als ik me niet vergis de rest v/d band ook


3x achter elkaar dezelfde kleren
misschien de hele tour lang wel dan..


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 30-05-2003 2:03 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

Ik heb 2 cd's van Pain in mijn collectie 'Nothing remains the same' & '524 139-2 Rebirth'. Het artwork op 'nothing remains the same vind ik echt geweldig, Peter als die engel... Geweldige foto's!

Ik vind de cd's allebei goed, ik vind zowel industrial als metal goed om aan te horen dus de combinatie van beiden is prima. En nummers zoals 'end of the line', 'shut your mouth' & 'just hate me' blijven toch in je kop hangen? De teksten zitten vol agressie en kritiek naar de wereld... Op allebei deze cd's zit een videotrack van 1 van de nummers en vooral de video van 'shut your mouth' is grappig. Peter die samenwoont met een alien...


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-05-2003 8:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

IK heb rebirth .. wil iemand em kopen .. ben er op uitgekeken ...


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen