IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Pain Vorige pagina | Volgende pagina
BrederLord
Life is hard, and so am I
Usericon van BrederLord
Posted 30-05-2003 9:07 by BrederLord Wijzig reactieProfiel van BrederLordQuote dit berichthttp://users.pandora.be/brederlord/

ik vind het gewoon te veel dat groepen hun muziek met de pc aanpassen, wa is er dan nog echt aan? of waar zit hem de moeilijkheid in.

ik ben naar powermetal beginnen luisteren omdat ik dienen commercielen boegt beu was, das wa tokkelen op ne pc en ze hebben hun lieke,
bij metal is da nog me echte basgitaren, en echte drums.

voor mij als ze 'technocrap' en metal gaan mengen ist voor mij commercielen boegt, en ist voor den top 50 te halen


We Are BrederLord


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 30-05-2003 11:06 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 30 mei 2003 8:48 schreef Jenje het volgende:
IK heb rebirth .. wil iemand em kopen .. ben er op uitgekeken ...

Wat wil je ervoor hebben?

quote:
Op 30 mei 2003 9:07 schreef BrederLord het volgende:
voor mij als ze 'technocrap' en metal gaan mengen ist voor mij commercielen boegt, en ist voor den top 50 te halen

Peter Tägtgren heeft er nooit een geheim van gemaakt dat Pain commerciele muziek is...


Zenial


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-05-2003 11:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 mei 2003 11:06 schreef Zenial het volgende:
Wat wil je ervoor hebben?


The usual 8 euro all in
Jenje@zwaremetalen.com


kinglei
Usericon van kinglei
Posted 12-05-2004 22:58 by kinglei Wijzig reactieProfiel van kingleiQuote dit bericht

Weet iemand waar ze shirts van Pain verkopen.
Ik kan ze neregens vinden


if you don't like the topic don't reply.. just let it die


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 01-02-2005 11:37 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Heeft iemand het nieuwe PAIN album "Dancing With The Dead" al??

Ik vind het een lekker album. gewoon niet moeilijk lekker raggen met veel keyboard werk.

The Same Old Song wordt hier in zweden grijs gedraaid op de radio. Lekker nummer, bombastisch vooral.


I Find That I Am Not There...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-02-2005 11:48 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2005 11:37 schreef rvanderholst het volgende:
Heeft iemand het nieuwe PAIN album "Dancing With The Dead" al??

Ik vind het een lekker album. gewoon niet moeilijk lekker raggen met veel keyboard werk.

The Same Old Song wordt hier in zweden grijs gedraaid op de radio. Lekker nummer, bombastisch vooral.


Ik hoop dat-ie niet nog softer is geworden dan Nothing Remains The Same. Die zou eigenlijk in zijn geheel zo de top40 in kunnen... Ik vind Rebirth nog wel leuk, maar in plaats van NRTS, luister ik dan liever Herzeleid of Sehnsucht van Rammstein...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 01-02-2005 11:55 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

deze plaat is vele malen harder dan nothing remains the same. lekker hardere riffs weer.

beter dan rammstein.... sja misschien wel


I Find That I Am Not There...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-02-2005 12:20 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2005 11:55 schreef rvanderholst het volgende:
deze plaat is vele malen harder dan nothing remains the same. lekker hardere riffs weer.
(...)



Ah gelukkig. Dan lijkt-ie me wel tof.

Ik ga meer eens kijken of ik 'm ergens kan vinden...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


spectre
Usericon van spectre
Posted 01-02-2005 12:21 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

kent iemand hier Saints of Eden? beetje in hetzelfde straatje namelijk


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-02-2005 13:27 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2005 12:21 schreef spectre het volgende:
kent iemand hier Saints of Eden? beetje in hetzelfde straatje namelijk


Nee, maar klinkt op zich wel interessant.


Kun je er wat meer over vertellen? Is het net zo "poppy" als Pain of niet? Wat voor vocalen?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


spectre
Usericon van spectre
Posted 01-02-2005 13:33 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

nee veel minder poppy, veel rechtlijniger ook
vocalen zijn schreeuwerig

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 01-02-2005 13:33]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 01-02-2005 13:38 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

http://www.fieldsofthenephilim.de/addfiles/sideprojects/saintsofeden/start.htm

dat is officiele website, ik heb alleen de eerste cd, hoe de rest klinkt is me onduidelijk


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-02-2005 13:48 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 1 februari 2005 13:38 schreef spectre het volgende:
http://www.fieldsofthenephilim.de/addfiles/sideprojects/saintsofeden/start.htm

dat is officiele website, ik heb alleen de eerste cd, hoe de rest klinkt is me onduidelijk


Ah dank je. Maar 'ns kijken of ik er wat van kan vinden...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


thomaster87
Usericon van thomaster87
Posted 03-02-2005 11:15 by thomaster87 Wijzig reactieProfiel van thomaster87Quote dit bericht

Live gezien in het voorprogramma van Tiamat. Ze hebben me daar erg kunnen vermaken. Naderhand me een beetje in de band verdiept, en het klinkt best leuk. Maar doe mij maar Hypocrisy, naar mijn mening Tägtgren's beste band


MINDKILLER
Usericon van MINDKILLER
Posted 03-02-2005 16:16 by MINDKILLER Wijzig reactieProfiel van MINDKILLERQuote dit bericht

Daar was ik ook aanwezig, Pain speelde best ok en alhoewel ik niet echt bekend ben met hun werk, was het in eerste instantie toch wel ok. Helaas werd het na een tijdje wel wat eentonig en zwakte de energie flink af..


Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 14-02-2005 16:57 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

Ik heb Pain ook gezien in het voorprogramma van Tiamat. Live kwamen ze erg goed tot hun recht, al worden de nummers wel een beetje langdradig na een poosje. Het lijkt inderdaad allemaal erg veel op elkaar.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascension op 14-02-2005 16:58]


Blastomaniac
Usericon van Blastomaniac
Posted 14-02-2005 17:07 by Blastomaniac Wijzig reactieProfiel van BlastomaniacQuote dit bericht

Pain is wel een leuk bandje, maar om er iets van aan te schaffen...nee.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 15-02-2005 11:06 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik heb de drie albums Pain, Rebirth en Nothing Remains The Same. Resp. 8, 7 en 14 euro voor betaald, maar laat ik nu het tweede album het beste vinden... (Nothing Remains The Same was trouwens in een vlaag van verstandsverbijstering.)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 15-02-2005 11:08 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2005 11:06 schreef altx het volgende:
Ik heb de drie albums Pain, Rebirth en Nothing Remains The Same. Resp. 8, 7 en 14 euro voor betaald, maar laat ik nu het tweede album het beste vinden... (Nothing Remains The Same was trouwens in een vlaag van verstandsverbijstering.)


Waarom vind je het tweede album het best? Ik zit namelijk nog steeds te twijfelen of ik iets van Pain ga aanschaffen. Ik kan wel wat hulp gebruiken!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 15-02-2005 11:16 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2005 11:08 schreef Ascension het volgende:
Waarom vind je het tweede album het best? Ik zit namelijk nog steeds te twijfelen of ik iets van Pain ga aanschaffen. Ik kan wel wat hulp gebruiken!


Kort samengevat heeft Rebirth de meest catchy nummers zonder dat het gelijk super soft wordt, want Nothing Remains The Same is gewoon top40-muziek.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik het debuutalbum als laatste aangeschaft en nog niet zo heel erg vaak geluisterd heb, dus misschien dat ik die in de loop van de tijd nog wat meer leer waarderen.

Maar als je chronische huiduitslag krijgt van het woord "toegankelijk", zou ik Pain sowieso links laten liggen (aangezien het naar mijn bescheiden mening nog een tikkeltje toegankelijker is dan bijvoorbeeld de eerste twee albums van Rammstein).


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 17-02-2005 16:51 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

'Dancing with the Dead' ligt hier al in de winkels dus die ga ik zaterdag kopen! Net al een nummer gehoord van deze nieuwe cd =



Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 17-02-2005 17:02 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Pain heerscht!



Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 10-03-2005 11:03 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2005 11:16 schreef altx het volgende:
Kort samengevat heeft Rebirth de meest catchy nummers zonder dat het gelijk super soft wordt, want Nothing Remains The Same is gewoon top40-muziek.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik het debuutalbum als laatste aangeschaft en nog niet zo heel erg vaak geluisterd heb, dus misschien dat ik die in de loop van de tijd nog wat meer leer waarderen.

Maar als je chronische huiduitslag krijgt van het woord "toegankelijk", zou ik Pain sowieso links laten liggen (aangezien het naar mijn bescheiden mening nog een tikkeltje toegankelijker is dan bijvoorbeeld de eerste twee albums van Rammstein).


Thanks, hier kan ik wel wat mee!


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 04-05-2005 19:12 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2005 17:02 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Pain heerscht!



heb jij toevallig geen Pain tatoo op je rechterschouder?


Trouwens , daar heb ik ook over gedacht , maar ik ga regelmatig naar Frankrijk... en daar kijken ze je wel raar aan als er PAIN op je staat getatoëerd


:p


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 05-05-2005 18:50 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 4 mei 2005 19:12 schreef Spuitpoep het volgende:
heb jij toevallig geen Pain tatoo op je rechterschouder?


Trouwens , daar heb ik ook over gedacht , maar ik ga regelmatig naar Frankrijk... en daar kijken ze je wel raar aan als er PAIN op je staat getatoëerd



of op een rugzak geklad staat


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen