IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Noord-Korea en atoombommen. Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-10-2002 18:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Wat een stouterikken. Toch stiekum kernwapens proberen te ontwikkelen terwijl ze beloofd hadden om het niet meer te doen. Tsja, zo wordt he nooit vrienden met de VS.

Maar het is natuurlijk uiterst schandalig dat ze hier geld aan besteden terwijl een groot deel van de bevolking amper iets te eten heeft.


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 20-10-2002 18:56 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Ik snap zulk soort landen echt niet.
Wat is nu beter voor een land een atoombom of eten voor iedereen


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 20-10-2002 18:58 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Wat een boefjes


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 20-10-2002 19:10 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2002 18:58 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
Wat een boefjes


Hehe, LOL


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 20-10-2002 19:13 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Nuke them, zou ik zeggen.


Bazzio Attacks!!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-10-2002 19:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2002 19:13 schreef bazzio het volgende:
Nuke them, zou ik zeggen.


neen Bazzio. dat doe je alleen bij landen die geen atoombom hebben.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 20-10-2002 19:46 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2002 19:13 schreef bazzio het volgende:
Nuke them, zou ik zeggen.

Bazzio W. Bush?


Einzelgänger
Usericon van Einzelgänger
Posted 20-10-2002 19:58 by Einzelgänger Wijzig reactieProfiel van EinzelgängerQuote dit bericht

Beetje een ouderwetse manier van machtsvertoon.
Zulk soort landen/landjes kunnen nu wel lekker ongestoord aanmodderen nu "iedereen" met Irak in de weer is.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-10-2002 20:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2002 19:58 schreef Einzelgänger het volgende:
Beetje een ouderwetse manier van machtsvertoon.
Zulk soort landen/landjes kunnen nu wel lekker ongestoord aanmodderen nu "iedereen" met Irak in de weer is.


Maar de VS houdt zich de laatste tijd akelig stil en rustig wat betreft Irak. Zouden ze meer aandacht aan NK gaan besteden?


Einzelgänger
Usericon van Einzelgänger
Posted 20-10-2002 20:04 by Einzelgänger Wijzig reactieProfiel van EinzelgängerQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2002 20:01 schreef attila_de_hun het volgende:
Maar de VS houdt zich de laatste tijd akelig stil en rustig wat betreft Irak. Zouden ze meer aandacht aan NK gaan besteden?


Beetje herinneringen ophalen.


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 20-10-2002 22:49 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

Het Gele Gevaar!


Je kan me de bout hachelen!


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 20-10-2002 23:38 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Goh, Noord-Korea heeft/is bezig met atoombommen...

Waarom verbaast mij dit nou nix?


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 21-10-2002 0:05 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2002 23:38 schreef Y Draig Goch het volgende:
Goh, Noord-Korea heeft/is bezig met atoombommen...

Waarom verbaast mij dit nou nix?

Omdat de rest van de wereld dit ook doet


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 21-10-2002 0:16 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

VS mag niet klagen... al die sweatshops daar in noord korea, etc is goed voor grote amerikaanse bedrijven, dus amerikaanse economie.


[Dit bericht is gewijzigd door XPositiveX op 21-10-2002 0:17]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-10-2002 1:09 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Wat waren Sweatshops ook alweer?

Anyway; het lijkt alsof Bush voor een dilemma staat; want als hij Irak aanvalt, hoe lost hij het dan op met NK?

Als NK diplomatiek kan, kon Irak dat dan ook niet met terugwerkende kracht? (ff geextrapoleerd natuurljk)


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Einzelgänger
Usericon van Einzelgänger
Posted 21-10-2002 1:27 by Einzelgänger Wijzig reactieProfiel van EinzelgängerQuote dit bericht

Ik denk niet dat Bush het als een dilemma ervaart, maar eerder iets heeft van: 'als we (ik) toch bezig zijn (ben) met aanvallen, dan Noord-Korea ook maar gelijk'.

Hij zal niet kijken op een landje meer of minder, als ie maar met zijn wapentjes kan spelen.


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 21-10-2002 1:31 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

sweatshops:
grote hallen gevult met mensen (en ook kinderen) die werken voor 1 dollar of minder per dag, onder super slechte omstandigheden. ik heb verhalen gelezen dat bij sommige de werkers geen pispauzes krijgen en geen water, etc. ze zitten overal in allerlei 3e wereld landen. eigenaren: amerikaanse multinationals! NIKE, etc. noem maar op... is ook weleens op 't nieuws geweest. vooral van Nike


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 23-10-2002 16:52 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

ok ik heb ut topic dus weer dichtgemietterd


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 03-03-2005 14:45 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Noord-Korea dreigt met test langeafstandsraket

Uitgegeven: 3 maart 2005 14:29
SEOUL - Noord-Korea voelt zich niet langer gebonden aan een eenzijdig uitgeroepen moratorium op het testen van langeafstandsraketten. Bovendien dwingt de "vijandelijke" Amerikaanse politiek Pyongyang ertoe om zijn nucleaire arsenaal te ontwikkelen. Dat maakte het Noord-Koreaanse persbureau KCNA donderdag bekend.

Het stalinistische land kondigde het moratorium af in september 1999. Volgens de verklaring van KCNA werd hiertoe besloten na overleg met de toenmalige regering van president Clinton. Maar omdat de huidige Amerikaanse president de dialoog al in 2001 heeft afgebroken, is het moratorium niet langer gerechtvaardigd, aldus de officiële spreekbuis van Pyongyang.

Serieuze bedreiging

Volgens Amerikaanse regeringsfunctionarissen vormt het Noord-Koreaanse raketprogramma een serieuze bedreiging voor de VS en zijn bondgenoten. In 1998 testte Noord-Korea de Taepodong-2-raket met een bereik van 2500 kilometer. Het projectiel vloog over Japan en wekte grote beroering in de regio. Japan begon hierna onderzoek naar een raketdefensiesysteem.

Impasse

Verder meldde KCNA dat "de vijandelijke Amerikaanse politiek tegenover Noord-Korea het dwingt om zijn defensieve nucleaire arsenaal te versterken". De VS en Noord-Korea verkeren in een impasse sinds oktober 2002 toen Washington het regime in Pyongyang beschuldigde in het geheim uranium te verrijken en daarmee een akkoord uit 1994 te schenden.

Vijandelijke houding

Noord-Korea maakte vorige maand bekend over kernwapens te beschikken. Het land overlegt met de VS, Japan, China, Zuid-Korea en Rusland over zijn nucleaire arsenaal en de mogelijkheden om deze te ontmantelen. De laatste ronde in het zespartijenoverleg had vorig jaar juni plaats. Pyongyang boycot sindsdien de bijeenkomst wegens de "vijandelijke houding" van de VS.

Verklaring

Het Internationale Atoomenergie Agentschap IAEA heeft donderdag Noord-Korea opgeroepen het overleg weer zonder voorwaarden vooraf te hervatten. In een verklaring zegt het bestuur van de VN-organisatie, bestaande uit vertegenwoordigers van 35 landen, "zeer verontrust" te zijn over de houding van Pyongyang.

Volgens diplomaten bij de IAEA is de verklaring opgesteld door de afgevaardigden van de vijf landen die aan het zespartijenoverleg deelnemen.

Bron: Nu.nl


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-03-2005 14:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kewl

Zou die raket LA kunnen bereiken?
Test eens joh ...


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 03-03-2005 16:02 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Daarom valt Cowboy Bush Noord-Korea niet aan: stel je voor dat die lui ineens op Amerika gaan schieten...


no text supplied


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 03-03-2005 17:10 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 3 maart 2005 16:02 schreef lykle_wolfheart het volgende:
Daarom valt Cowboy Bush Noord-Korea niet aan: stel je voor dat die lui ineens op Amerika gaan schieten...


Nee hoor.
Noord Korea heeft geen olievoorraden en dus hebben ze er niks te zoeken.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-03-2005 17:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2002 1:31 schreef XPositiveX het volgende:
sweatshops:
grote hallen gevult met mensen (en ook kinderen) die werken voor 1 dollar of minder per dag, onder super slechte omstandigheden. ik heb verhalen gelezen dat bij sommige de werkers geen pispauzes krijgen en geen water, etc. ze zitten overal in allerlei 3e wereld landen. eigenaren: amerikaanse multinationals! NIKE, etc. noem maar op... is ook weleens op 't nieuws geweest. vooral van Nike



Je moet het wel van twee kanten bekijken. Geen sweatshops ---> helemaal geen geld.

Anyway...los van wat jij of ik van sweatshops vinden zijn er geen VS gerelateerde sweatshops in N.Korea. (wel in andere landen). Dat land heeft nagenoeg GEEN economische bonden met het buitenland en al helemaal niet met de VS. Bovendien is het een broeinest van ultra-extremistische rode kanker...dat gaat niet goed samen met private ondernemingen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-06-2006 7:21 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Foto's + commentaar gemaakt door een Russische webdesigner die in Noord-Korea is geweest.

Vage shit jonge....

http://www.militaryphotos.net/forums/showthread.php?t=82755

*edit* lees de hele thread daar maar, er staan foto's in van verschillende bronnen + wat links naar nog meer foto's

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 19-06-2006 7:59]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 19-06-2006 8:41 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Is indrukwekkend! ik heb een keer een boek gelezen, van ik meen een Fransoos die daar was geweest. Hij had zijn hele bezoek in een stripverhaal beschreven, heel gaaf.

edit: oooh jij leest Geen Stijl

[Dit bericht is gewijzigd door elessar op 19-06-2006 8:49]



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-10-2006 11:01 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2006 9:34 schreef Rotzak het volgende:
Noord-Korea heeft maandag voor het eerst een succesvolle kernproef uitgevoerd. Dit heeft het staatspersbureau KCNA gemeld. Bij de ondergrondse kernproef is volgens het bericht geen radioactiviteit vrijgekomen.

"De nucleaire test is uitgevoerd met 100 procent van onze wijsheid en technologie'', aldus het staatspersbureau van Noord-Korea. "De kernproef is een historische gebeurtenis die ons leger en ons volk geluk heeft gebracht. De kernproef zal ertoe bijdragen om vrede en stabiliteit op het Koreaanse schiereiland en in de omliggende regio te handhaven.''

Alle Zuid-Koreaanse legereenheden zijn in verhoogde staat van paraatheid gebracht. China, een van de belangrijkste bondgenoten van Noord-Korea, heeft de kernproef "onbeschaamd" genoemd.

Volgens het Blauwe Huis, het presidentiële paleis in Seoul, is in Zuid-Korea een aardschok met een kracht van 3,6 à 3,7 op de schaal van Richter gevoeld omstreeks 03.35 uur (Nederlandse tijd). De ontploffing lijkt zich te hebben voorgedaan in de Noord-Koreaanse provincie Hamkyong. Enkele belangrijke ministers zijn voor spoedoverleg naar het Blauwe Huis gekomen.

Volgens een Amerikaanse bron heeft Noord-Korea China twintig minuten voor de kernproef op de hoogte gesteld. Peking op zijn beurt heeft de VS, Japan en Zuid-Korea gewaarschuwd.





Ik dacht dit is wel een leuk punt om over te discussieren, Wat te doen? Uw mening aub. En zeker omdat dit toch wel een opzienbarend iets is, heb ik er een appart topic over geopend.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen