IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Eva: Hou je nog wel van me Adam? Adam: van wie anders? (Christendom topic) Vorige pagina | Volgende pagina
Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 06-05-2014 9:59 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 6 mei 2014 9:55 schreef De Tegenpartij het volgende:
Waar begin je dan ook aan, zoiets kan haast alleen maar fout aflopen.

Dat hangt af van je definitie van fout. Ik denk denk dat de beste man het niet anders gedaan zou hebben als hij zijn dood zou afzetten tegen de vele gehandicapten, armen, zieken en gewonden die hij heeft mogen helpen. Zelfopoffering heet dat ook wel.


When your people matter, menstrual health matters


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-05-2014 10:13 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Vrede tussen christenen en moslims. Dat gedoe, dat kan alleen maar fout gaan.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 06-05-2014 11:01 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Ah op die fiets. Ik zie best de mooie kanten van de Islam in hoor, en ik kan ook nog wel gemeenschappelijke gronden zien (op theologisch en sociaal gebied), maar als behoorlijk liberaal en semi-agnostisch christen wordt dat steeds lastiger. Ik zie toch wel een bepaalde tendens van meer geweld en extremisme.


When your people matter, menstrual health matters


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-05-2014 14:05 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 6 mei 2014 1:29 schreef Fusion het volgende:
Ik denk dat iig OWW het leuke berichtjes vindt.


Ik weet vrij zeker dat ik iemand al eens eerder aangesproken hebt op het gebruiken van onbetrouwbare bronnen, zoals xandernieuws, en volgens mij was jij dat zelf.

Nou snap ik wel dat jij een keiharde lul krijgt als je de plaatsvervangend slachtoffer kunt spelen omdat er andere reli's mishandeld worden maar laat mij daar gewoon buiten, ik heb er namelijk niets mee te maken.

Wanstaltig figuur.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-05-2014 14:07 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 6 mei 2014 9:55 schreef De Tegenpartij het volgende:
Waar begin je dan ook aan, zoiets kan haast alleen maar fout aflopen.

Oja.

*VEENENDAAL* - De kerkenraad van de gereformeerde kerk aan de Fluitersstraat in Veenendaal is zich naar eigen zeggen rot geschrokken van de emotionele en boze reacties nadat kerkgangers op 4 mei de dodenherdenking hadden verstoord. De kerk heeft een excuusbrief aan omwonenden geschreven, meldt het AD.

De gelovigen van de gereformeerde gemeente in Nederland (buiten verband) wilden vanwege de zondagsrust dit jaar niet meedoen aan de dodenherdenking. Even voor achten zwaaiden de deuren van de kerk aan de Fluitersstraat open. De kerkgangers liepen vervolgens tijdens de herdenking druk pratend naar huis.

Een buurtbewoner zette zijn verontwaardiging daarover op Facebook. Dat bericht werd massaal gedeeld.

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1181814/gereformeerden-veenendaal-bieden-excuses-aan-voor-verstoring-dodenherdenking.html

Vermoeiend veenendaal weer...





Tering! Wat zijn reli's toch ook verschrikkelijke mensen ook.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 06-05-2014 14:33 by nark Profiel van nark

quote:
Op 6 mei 2014 14:07 schreef Onweerwolf het volgende:
Tering! Wat zijn reli's toch ook verschrikkelijke mensen ook.






Nee, alleen de relies van de betreffende gemeenschap.
Er zullen genoeg geloviggen zijn die dit net zo onbeschoft vinden als jij en ik.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-05-2014 14:38 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 6 mei 2014 14:33 schreef nark het volgende:
Nee, alleen de relies van de betreffende gemeenschap.
Er zullen genoeg geloviggen zijn die dit net zo onbeschoft vinden als jij en ik.



Nee!!!!

Het gaat niet om dit specifieke probleem. Dit is nou juist een voorbeeld van het feit dat reli's hun eigen geloofsonzin altijd stellen boven hetgeen belangrijk is voor andere mensen.

Dit is nou typisch wat reli's reli's maakt. Egocentrisch kutvolk.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 06-05-2014 14:39 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Dat past niet in OWWs kleine wereldje. Een wereldje waarin reli's allemaal tegen hem zijn, omdat ie van mannetjes houdt. En hij dus lekker vrijgevochten onbeschoft mag doen.


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 06-05-2014 14:40 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 6 mei 2014 14:38 schreef Onweerwolf het volgende:
Nee!!!!

Het gaat niet om dit specifieke probleem. Dit is nou juist een voorbeeld van het feit dat reli's hun eigen geloofsonzin altijd stellen boven hetgeen belangrijk is voor andere mensen.

Dit is nou typisch wat reli's reli's maakt. Egocentrisch kutvolk.
Serieuze tip: praat eens met een psychiater. Of zoek n hobby?


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 06-05-2014 14:42 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 6 mei 2014 14:05 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik weet vrij zeker dat ik iemand al eens eerder aangesproken hebt op het gebruiken van onbetrouwbare bronnen, zoals xandernieuws, en volgens mij was jij dat zelf.

Nou snap ik wel dat jij een keiharde lul krijgt als je de plaatsvervangend slachtoffer kunt spelen omdat er andere reli's mishandeld worden maar laat mij daar gewoon buiten, ik heb er namelijk niets mee te maken.

Wanstaltig figuur.
Lees vooral niet goed de discussie tussen mij en Helvete. Oh, je krijgt weer n aanval en je gaat weer lopen schelden. 'Wanstaltig figuur'


When your people matter, menstrual health matters


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-05-2014 14:57 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 6 mei 2014 14:42 schreef Fusion het volgende:
Lees vooral niet goed de discussie tussen mij en Helvete. Oh, je krijgt weer n aanval en je gaat weer lopen schelden. 'Wanstaltig figuur'


Waarom moet ik die discussie nog eens lezen?

Je doet de stelling dat ik in dit soort berichten zou geloven, wat complete bullshit is. Zoals overigens ook Helvie je al heeft verteld.

En wat is eigenlijk jouw probleem met schelden en onbeschoft zijn? Als daar iemand telkens mee begint dan ben jij het wel.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 06-05-2014 15:34 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Lama.


When your people matter, menstrual health matters


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 06-05-2014 16:27 by Mythics Profiel van Mythics

quote:
Op 6 mei 2014 15:34 schreef Fusion het volgende:
Lama.


Ahja, dus nu gaan we dit prachtige gedomesticeerde Zuid-Amerikaans hoefdier er ook bij betrekken


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 06-05-2014 18:40 by Masturbator Profiel van Masturbator

De obsessies van Onweerwolf met geloof en neo nazi´s ik leg alweer plat hiero.

[Dit bericht is gewijzigd door Masturbator op 06-05-2014 18:40]


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-05-2014 18:50 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 6 mei 2014 18:40 schreef Masturbator het volgende:
De obsessies van Onweerwolf met geloof en neo nazi´s ik leg alweer plat hiero.


Hoeveel domme opmerkingen ga jij nog plaatsen, bakvis?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 06-05-2014 19:00 by Masturbator Profiel van Masturbator

quote:
Op 6 mei 2014 18:50 schreef Onweerwolf het volgende:
Hoeveel domme opmerkingen ga jij nog plaatsen, bakvis?


Ik WIST dat er een opmerking als deze zou komen
Bedankt, heb nu serieuze buikpijn van het lachen.


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-05-2014 19:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 6 mei 2014 0:19 schreef Helvete het volgende:
Houd eens op met het posten van die achterlijke linkjes Hypnos. Is dit wat jij straks je kinderen laat lezen wanneer ze oud genoeg zijn om over de wereld na te gaan denken?


Absoluut, nu zelfs al, Amon kan al goed woordjes lezen en stelt ook erg kritische vragen. Ik probeer ook zoveel mogelijk zijn gedachten te sturen en zo. Erg leuk.


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-05-2014 19:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 6 mei 2014 9:55 schreef De Tegenpartij het volgende:
Waar begin je dan ook aan, zoiets kan haast alleen maar fout aflopen.

Oja.

*VEENENDAAL* - De kerkenraad van de gereformeerde kerk aan de Fluitersstraat in Veenendaal is zich naar eigen zeggen rot geschrokken van de emotionele en boze reacties nadat kerkgangers op 4 mei de dodenherdenking hadden verstoord. De kerk heeft een excuusbrief aan omwonenden geschreven, meldt het AD.

De gelovigen van de gereformeerde gemeente in Nederland (buiten verband) wilden vanwege de zondagsrust dit jaar niet meedoen aan de dodenherdenking. Even voor achten zwaaiden de deuren van de kerk aan de Fluitersstraat open. De kerkgangers liepen vervolgens tijdens de herdenking druk pratend naar huis.

Een buurtbewoner zette zijn verontwaardiging daarover op Facebook. Dat bericht werd massaal gedeeld.

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1181814/gereformeerden-veenendaal-bieden-excuses-aan-voor-verstoring-dodenherdenking.html

Vermoeiend veenendaal weer...








haha, schitterend, daar was ik vandaag! bij het binnenrijden van dat dorp een megaplakaat "Jezus leeft! Jij ook?"

hilarisch


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-05-2014 19:25 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 6 mei 2014 19:16 schreef Hypnos het volgende:
Absoluut, nu zelfs al, Amon kan al goed woordjes lezen en stelt ook erg kritische vragen. Ik probeer ook zoveel mogelijk zijn gedachten te sturen en zo. Erg leuk.


Misschien is het voor die kleine beter als zijn moeder zijn gedachten probeert te sturen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-05-2014 19:59 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 mei 2014 19:17 schreef Hypnos het volgende:
haha, schitterend, daar was ik vandaag! bij het binnenrijden van dat dorp een megaplakaat "Jezus leeft! Jij ook?"

hilarisch




Klopt! Er hangen er meerdere. Borden waar de politieke partijen hun posters op kunnen plakken. Maar of deze posters van een partij zijn, weet ik eigenlijk niet. Ik rij er ook alleen maar langs. Snel.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-05-2014 20:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 6 mei 2014 19:59 schreef De Tegenpartij het volgende:


Klopt! Er hangen er meerdere. Borden waar de politieke partijen hun posters op kunnen plakken. Maar of deze posters van een partij zijn, weet ik eigenlijk niet. Ik rij er ook alleen maar langs. Snel.





ik dacht ook dat die van een Christelijke partij zouden zijn of zo, maar neen. Trouwens een klotedag daar in Veenendinges. Bijna overeind gereden door zo'n muisstille elektrische wagen (Prius of zo). Een auto niet op mijn naam kunnen zetten omdat "Deel 3" er niet bij zat, een vreemde kassierster in de "Bruna" (een winkel?), dan die fokkin' drempels en die lichten die steeds op rood springen. En dan die borden ja!


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-05-2014 20:56 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Jezus Leeft is inderdaad een pp.

Die lui zijn echt niet wijs, willen onder meer creationisme-leer gaan invoeren op scholen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-05-2014 20:59 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

De lijsttrekker:



Het zal je opa maar zijn.

(Dan ben je waarschijnlijk geen maagd meer)


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-05-2014 21:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

lijsthoofd is het bij hen, de zonde van Onan en zo ...


signature


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 06-05-2014 21:18 by Mythics Profiel van Mythics

quote:
Op 6 mei 2014 20:59 schreef Onweerwolf het volgende:
De lijsttrekker:



Het zal je opa maar zijn.

(Dan ben je waarschijnlijk geen maagd meer)


Staat op maandag in Gorinchem altijd op de markt met een bord rond te dolen en willekeurige mensen aan te spreken. Erg opdringerig. Zijn zonen lopen volgens mij op vrijdag een groter gebied doorheen de binnenstad hetzelfde te doen maar dan zonder bord. Erg storend.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen