IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : I LOVE LAMP! (Nieuwstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-01-2014 15:40 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Ik moet het nog zien hoor, dit soort wetgeving is echt niets voor Nederland.

edit: en het zal er ook nog niet zomaar door zijn. Ten eerste moet er echt wel grondig onderzocht worden hoe de grenzen aan de privacybreuk precies worden neergelegd en daarnaast zal eerst of gelijktijdig ook de thuiskopieheffing van tafel moeten.

[Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 10-01-2014 15:42]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 10-01-2014 18:23 by Sisyphos Profiel van Sisyphos

Iedereen valt voor het schattige skaterknulletje op TedX aka Ken Robinson's nieuwste paradepaardje om de schijnwerpers van een bedorven marktbeleid te halen - om zodoende geen gevaar te hoeven lopen voor een serieus politiek tegengas - en vrijuit zijn "revolutionaire" visie te verkopen aan iedereen die maar wilt luisteren. Jammerrrr. Education doesnt kill creativity, but dumbing down does.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-01-2014 10:20 by XXL Profiel van XXL

Dat hele downloadverbod is, nog afgezien van het feit hoe ze dat gaan controleren, gewoon een lachertje.
Al sinds destijds Napster door de heren van Metallica vakkundig om zeep werd geholpen heb ik nog geen minuut moeite gehad het door mij gewenste materiaal online te vinden.

Mensen vinden altijd weer een alternatief.

Zie nu ook weer het blokkeren van TPB. Is er iemand hier die al meer moeite heeft om via het web mediabestanden op zijn pc te krijgen?

Ach, en mocht er ooit toch een probleem ontstaan gaan we gewoon weer terug naar de manier waarop we vroeger massaal te werk gingen.

De terugkeer van de tape traders. Gewoon voor een paar cent fysiek opsturen die kopie.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 11-01-2014 10:26 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 11 januari 2014 10:20 schreef XXL het volgende:
Dat hele downloadverbod is, nog afgezien van het feit hoe ze dat gaan controleren, gewoon een lachertje.
Al sinds destijds Napster door de heren van Metallica vakkundig om zeep werd geholpen heb ik nog geen minuut moeite gehad het door mij gewenste materiaal online te vinden.
Leef jij in 2014, of in 2001?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-01-2014 10:29 by XXL Profiel van XXL

Verklaar je nader.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 11-01-2014 10:32 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

quote:
Op 11 januari 2014 10:29 schreef XXL het volgende:
Verklaar je nader.
Mijn vraag is erg duidelijk. Leef jij in 2001 [Napster-tijden], of leef je in 2014 [huidige tijd]?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-01-2014 10:40 by XXL Profiel van XXL

Doet dat er toe, LV?

Mijn punt is dat er al zolang ik me kan heugen pogingen worden ondernomen om het delen van media tegen te gaan.

Is het niet door het aanpakken van bepaalde programma's dan is het wel door het aanpakken en/of blokkeren van websites.

Gaat gewoon niet lukken omdat er teveel creatieve mensen zijn en je bij het bestrijden altijd achter de feiten aanloopt.

Dat was zo in 2001 en is in 2014 nog steeds zo.



[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 11-01-2014 10:44]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-01-2014 15:46 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 11 januari 2014 10:20 schreef XXL het volgende:
Dat hele downloadverbod is, nog afgezien van het feit hoe ze dat gaan controleren, gewoon een lachertje.
Al sinds destijds Napster door de heren van Metallica vakkundig om zeep werd geholpen heb ik nog geen minuut moeite gehad het door mij gewenste materiaal online te vinden.

Mensen vinden altijd weer een alternatief.

Zie nu ook weer het blokkeren van TPB. Is er iemand hier die al meer moeite heeft om via het web mediabestanden op zijn pc te krijgen?

Ach, en mocht er ooit toch een probleem ontstaan gaan we gewoon weer terug naar de manier waarop we vroeger massaal te werk gingen.

De terugkeer van de tape traders. Gewoon voor een paar cent fysiek opsturen die kopie.






Wat heeft het kunnen vinden van materiaal te maken met een downloadverbod?

Waar het om gaat is dat de handhaving die gepaard zal moeten gaan met een verbod op downloaden de privacy ernstig schaadt.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-01-2014 17:40 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 11 januari 2014 15:46 schreef Onweerwolf het volgende:


Wat heeft het kunnen vinden van materiaal te maken met een downloadverbod?



Ow, sorry. Ik had natuurlijk het woordje 'gratis' er nog bij moeten vermelden zodat echt iedereen het begrijpt.

Mijn fout.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-01-2014 19:47 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 11 januari 2014 17:40 schreef XXL het volgende:
Ow, sorry. Ik had natuurlijk het woordje 'gratis' er nog bij moeten vermelden zodat echt iedereen het begrijpt.

Mijn fout.


Volgens mij snap je niet waar het verhaal om draait.

Dat materiaal beschikbaar is zal wel altijd zo blijven en wat je hierboven verteld is voor niemand nieuws.

Als er echter een downloadverbod komt dan maakt het niet uit waar je het materiaal vandaan haalt, of je dat nou via een standaard kanaal als thepiratebay doet of 'sneaky' via een besloten group of weet ik veel wat. De handhaving die zo'n verbod met zich meebrengt houdt in dat je traffic wordt gelogd en geanalyseerd en als blijkt dat je het verbod overtreedt dan kun je daarvoor beboet worden.

Dus tenzij je je traffic volledig weet te versleutelen (Tor) loop je de kans om de sjaak te zijn.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-01-2014 9:41 by XXL Profiel van XXL

Edit:

Laat ook maar. Geen zin hier in.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 12-01-2014 10:51]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-01-2014 12:57 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 12 januari 2014 9:41 schreef XXL het volgende:
Edit:

Laat ook maar. Geen zin hier in.


Als je je dat nou gewoon voortaan direct beseft dat kunnen we dit gedoe voorkomen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 13-01-2014 16:42 by _Thomas_ Profiel van _Thomas_

Dierenhater terroriseert Rijswijk

Het Zuid-Hollandse stadje Rijswijk wordt momenteel geteisterd door een dierenbeul die opzettelijk katten en honden probeert te vermoorden. De zielepiet strooit gebakken sponzen met vleesgeur in het rond. Als honden en katten de spons eten, zet deze uit in de maag van het dier, waarop deze sterft.

Volgens Omroep West dumpt de dierenhater de sponzen in de struiken aan de Hilvoordestraat. De politie beaamt dit op Facebook: "Op zaterdag 11 januari zijn er gebakken sponzen met reuzel geur aangetroffen. Deze sponzen lagen in de bosschages in de buurt van de meterkast, achter de kerk in de Hilvoordestraat."

Mocht een kat of hond de spons doorslikken, dan moet een dierenarts het beestje zo snel mogelijk opereren, omdat de kans op sterven groot is. De politie zoekt naar getuigen die een mogelijke dader kunnen aanwijzen. "Getuigen worden verzocht zich te melden via het telefoonnummer 0900-8844 of anoniem 0800-7000."

Bron: Spitsnieuws.nl


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-01-2014 18:34 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Nevermind.

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 14-01-2014 18:51]


Je moeder.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 14-01-2014 23:12 by faalhaas Profiel van faalhaas

Speciaal bejaardentehuis voor metalheads

Na speciale bejaardentehuizen voor moslims, Hindoestanen en homoseksuelen, komt er nu ook een bejaardentehuis voor vergrijsde metalheads. De locatie is vooralsnog onbekend, maar er wordt gedacht aan het gebied waar Dynamo 1999 is gehouden, vanwege de historie en de lage grondprijs. Het initiatief wordt gesteund door onder andere ouderenbond ANBO en metalglossy Aardschok.

Vanuit de scene bestond al lange tijd de behoefte aan een apart bejaardentehuis. Headbangers in reguliere tehuizen klagen over buitensluiting tijdens groepsactiviteiten, slechte geluidsinstallaties en alcoholvrij bier. “Ze dreigden mijn haar af te knippen als ik het niet iedere week ging wassen!”, klaagt een bejaarde sludge-liefhebber die liever anoniem wil blijven. “En mijn spijkerjasje met patches is gisteren per ongeluk gewassen. Ik droeg dat ding sinds de eerste show van Stryper in Nederland! Daar blijf je godverdomme van af!”

Het concept voor het tehuis voorziet in een drempelvrije gemeenschapsruimte waar rolstoelers een circlepit kunnen vormen. Alle kamers hebben nummer 666 en zijn voorzien van honderd procent metalen röllators, minibar en stereo. De kamers kennen geen isolatie aangezien iedereen toch al doof is. Voor de zelfhatende einzelgangers uit de black metal zijn speciale isoleercondo’s met roestig bestek bedacht. Daarnaast krijgt iedere bewoner een abonnement op Aardschok tot de dood. Verpleegkundig personeel wordt aangetrokken middels een speciaal outplacement-traject voor uitgerangeerde zangeressen uit de gothic metal.

Vragen bij de ANBO resulteren in een totale spraakverwarring: “Wat zeg je? Spreek eens wat luider! Hallo?!?” Bij Aardschok – een van de andere initiatiefnemers – kan de hoofdredacteur maar kort aan de telefoon komen: “We zijn druk bezig met de nieuwe cover waar Epica op staat,” aldus het redactielid dat we te spreken krijgen. “We twijfelen nu over de tekst. ‘Kort voor de doorbraak’, ‘Girl power’ of ‘De tweede jeugd’. Lastig hoor.” Ondanks de inbreuk in het creatieve proces laat de redacteur zijn enthousiasme over het project duidelijk blijken. “Ik ga er zelf ook wonen!”

De zorgverzekeraars zien voordelen. “Minder douchebeurten en geen geluidsisolatie voeren wij overal al door,” zegt Albert Schutting, bestuurder bij CZ en andere semi-publieke instellingen, “Maar alcoholmisbruik en dat van die circlepits zal wel zorgen voor een gezonde doorstroom. We houden dit zeker in de gaten.”

Over de naam wordt nog gediscussieerd, maar in de wandelgangen wordt gesproken over Rustoord At The Gates, Almost Megadeth, Woön- en Zörgcentrüm de Vrëugdehöf, St. Tinnitus of Huize Deaf Leppard.


... hoe de hazen lopen ...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-01-2014 23:23 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Leuk, maar is 1) al anderhalf jaar oud en 2) overduidelijk niet waar.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 14-01-2014 23:24]


Quis moderabat ipsos moderatores?


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 14-01-2014 23:28 by faalhaas Profiel van faalhaas

Ik zag het artikel net voorbij komen op FB.

Maar je hebt gelijk, goed je het nog even gecheckt hebt


... hoe de hazen lopen ...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-01-2014 23:30 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 14 januari 2014 23:28 schreef faalhaas het volgende:
Ik zag het artikel net voorbij komen op FB.

Maar je hebt gelijk, goed je het nog even gecheckt hebt

Zag het vanmiddag ook op FB voorbij komen, en herkende het Verbaasde me wel dat het al zo lang geleden was, word oud! Wel apart dat meerdere mensen serieus denken dat dit nieuws is. Ligt vast aan de bizarheid van het normale nieuws

Zoals dit: http://www.volkskrant.nl/vk/nl/11698/Kabinet-Rutte-II/article/detail/3577119/2014/01/14/Adviseurs-adviseren-kabinet-in-advies-te-reageren-op-advies.dhtml

De eerste zin had volgens Geenstijl zo van De Speld kunnen komen: De adviseurs van de regering adviseren dat het kabinet verplicht op hun adviezen blijft reageren. En de belangrijkste adviseur van het land geeft ze daarin gelijk. Blijkt uit een advies.



[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 14-01-2014 23:31]


Quis moderabat ipsos moderatores?


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 16-01-2014 4:13 by faalhaas Profiel van faalhaas

'Leden Hells Angels vaak geen motor'

De politie maakt zich zorgen over het grote aantal nieuwe leden van motorclub Hells Angels dat niet eens in het bezit is van een rijbewijs, laat staan een motor. 'Zij willen via de bendes infiltreren in criminele organisaties', zegt Rudi Schellingen, hoofd van de recherche bij de Genkse politie, in Het Laatste Nieuws.

De Hells Angels hebben sinds kort een derde officiële chapter in het Limburgse Tongeren geopend om zich voor te bereiden op de komst van rivaliserende motorclubs Satudarah en No Surrender uit Nederland, schrijft Het Laatste Nieuws.

Volgens Rudi Schellingen hebben veel van de nieuwe leden van motorclub Hells Angels hele andere bedoelingen. 'Vroeger leefden de clubleden voor de passie van hun motor en de vriendschap. Nu hebben velen zelfs geen rijbewijs, laat staan een eigen motor. Zij willen via de bendes infiltreren in criminele organisaties', aldus Schellingen in Het Laatste Nieuws.

Verder zegt het hoofd van de recherche: 'Als je vroeger Hells Angels en Outlaws in een café dropte, was de spanning even te snijden, maar al snel babbelden ze over hun Harley-Davidson. Dat is vandaag helemaal anders.'


... hoe de hazen lopen ...


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 16-01-2014 10:17 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Nu babbelen ze over hun fiets.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-01-2014 10:19 by Mark Profiel van Mark

Ach, je weet wat ze zeggen: je kunt beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 16-01-2014 16:51 by _Thomas_ Profiel van _Thomas_

De vrouw die geweigerd werd als lid van visserijvereniging de Hoop in Woudrichem, mag alsnog mee vissen met de mannen.

De vrouwelijke visser werd een halfjaar geleden niet toegelaten tot de club omdat alleen mannen lid kunnen worden. Zonder lidmaatschap kreeg de vrouw geen vergunning om haar hengel uit te gooien in de viswateren van Woudrichem, weet Omroep Brabant.

Bij hoge uitzondering heeft het Ministerie van Economische Zaken besloten dat de vrouw alsnog een vergunning krijgt, zonder dat ze lid hoeft te zijn van een visclub. Bij visserijvereniging de Hoop komt de vrouw namelijk onder geen beding binnen.

De vrouw is wel aan strikte regels gebonden. Ze mag alleen vissen op snoekbaars en alleen met een hengel of werphengel. Vissen met netten en fuiken is voorlopig alleen aan de mannen van Woudrichem uitbesteed.

bron: powned.tv


WMP
Usericon van WMP
Posted 16-01-2014 17:25 by WMP Profiel van WMP

De achterlijkheid van regeltjesland Nederland gevangen in een notendop.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-01-2014 17:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 16 januari 2014 16:51 schreef _Thomas_ het volgende:


De vrouwelijke visser



vister?


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 16-01-2014 20:09 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 16 januari 2014 17:34 schreef Hypnos het volgende:
vister?


Vischick?

quote:
Op 14 januari 2014 23:23 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Leuk, maar is 1) al anderhalf jaar oud en 2) overduidelijk niet waar.


Jammer!




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen