IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : I LOVE LAMP! (Nieuwstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 14-02-2014 17:29 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Of The Vinegar Pisser, in t jongerencentrum WMP.


When your people matter, menstrual health matters


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 14-02-2014 22:26 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

WMP is butthurt omdat hij vroeger door een priester misbruikt is.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 14-02-2014 23:59 by _Thomas_ Profiel van _Thomas_

DAVE GROHL EN COREY TAYLOR IN METAL SUPERGROEP

Mike Dean en Reed Mullin van de metalband Corrosion Of Conformity hebben de hulp ingeroepen van onder anderen Foo-Fighters-frontman Dave Grohl en Slipknot-zanger Corey Taylor. Deze metal-supergroep heet Teenage Time Killer en zal later dit jaar een album uitbrengen.

Ook Queens Of The Stone Age-bassist Nick Olivieri, Jello Biafra van The Dead Kennedys, Randy Blythe van Lamb Of God en enkele leden van The Misfits maken deel uit van de formatie. Op de plaat zal verder een keur aan andere prominente metal- en punkartiesten te horen zijn. Zo hebben leden van Soulfly, Municipal Waste, Red Fang, Goatsnake, Brujeria, My Ruin, Prong, Articles of Faith and SUNN O))) tevens hun medewerking verleend aan het project. ‘Het is een goede mix van oude hardcore, punk en metal. Men zal aangenaam verrast zijn. Het is cool’, zo laat Mullin weten in gesprek met het New Yorkse radiostation WFMU.

De opnames van de titelloze langspeler zijn in volle gang. Voor de plaat is nog geen releasedatum bevestigd.

bron: OOR


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 15-02-2014 0:00 by Lijdend Voorwerp Profiel van Lijdend Voorwerp

"Supergroup". Dan is het meestal heel erg kut.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 17-02-2014 9:13 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

Nee hoor, luister maar eens naar



Een supergroep van Shane Emburry, ook met bijdrages van een hele rits BM's, en zonder twijfel één van de knapste platen die ik in jaren gehoord heb!

Dus ik kijk wel uit naar dit project. Jello Biafra staat meestal garant voor aangename krankzinnigheid.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 17-02-2014 9:35 by PandroidJack Profiel van PandroidJack

(van de VRT-site)

Hamas belet VN om schoolboek te verspreiden

In Gaza heeft Hamas de United Nations Relief and Works Agency (UNRWA), een vluchtelingenorganisatie van de VN die 245 scholen, tientallen ziekenhuizen en de voedseldistributie onder haar hoede heeft, belet om een schoolboek te verspreiden.

Volgens Hamas worden de Palestijnse culturele waarden genegeerd en zou er in de publicatie te veel de nadruk worden gelegd op een vredelievende manier om conflicten op te lossen. Het leed van de Palestijnen zou dan weer niet genoeg aan bod komen en het recht om Israël aan te vallen wordt eveneens niet erkend.

Hamas stoort zich ook aan het feit dat de "Universele verklaring van de mensenrechten" in het boek zijn vermeld, waarin wordt erkend dat elk individu gelijke rechten heeft. Bepaalde passages van deze verklaring zouden in strijd zijn met de islamitische wet, o.a. het recht van mensen om te trouwen met elkaar als men niet dezelfde geloofsovertuigingen heeft en het recht om van godsdienst te veranderen.

Droeftoeters


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 17-02-2014 9:56 by Hérésie Profiel van Hérésiehttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

Consequent zijn ze tenminste wel


Willekeur en dictatuur!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-02-2014 22:06 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl





Minister Ivo Opstelten van Veiligheid en Justitie ziet niets in het officieel reguleren van wietteelt. Dat heeft hij volgens het ANP maandagavond aan de Tweede Kamer laten weten.

"Ik ben het volledig met de gemeenten eens als ze zeggen dat georganiseerde hennepteelt een ernstig probleem is waar men aandacht voor vraagt. Het antwoord op deze problematiek moet echter gevonden worden in een krachtige aanpak van criminaliteit en overlast en niet in regulering", benadrukt Opstelten opnieuw.

In de afgelopen twee weken heeft een aantal burgemeesters opgeroepen om de wietteelt te reguleren omdat het gedoogbeleid niet zou werken.

http://www.powned.tv/nieuws/politiek/2014/02/opstelten_geen_gereguleerde_wi.html




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-02-2014 22:07 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Boe.


I wish I was a butterfly


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 17-02-2014 22:10 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Moe. Dat word ik er van.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-02-2014 22:42 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 17 februari 2014 22:10 schreef De Tegenpartij het volgende:
Moe. Dat word ik er van.



Wiet heeft dan ook een goed gedocumenteerde licht verdovende werking, dus dat is heel normaal. Geen zorgen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-02-2014 15:10 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Nee, dáár word ik dan weer niet moe van. ;-P





En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-02-2014 18:02 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 8 februari 2014 16:53 schreef _Thomas_ het volgende:
Minimaal een derde van Brits eten is nep



Dat vinden we gewoon lekker.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 18-02-2014 18:40 by _Thomas_ Profiel van _Thomas_

Kan ik me moeilijk voorstellen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-02-2014 9:44 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Het is niet nep, het label is onvolledig/bedriegelijk. HEt lijkt me dat het in NL weinig verschild.

Geen nieuws, soms wel zorgelijk.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 19-02-2014 12:17 by Nimbus Profiel van Nimbus



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-02-2014 12:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ja, Noord-Korea





signature


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 19-02-2014 19:28 by _Thomas_ Profiel van _Thomas_

Vrouw wil hersenloze Barbiepop worden

Een 38-jarige vrouw die haar leven heeft gewijd aan het transformeren tot een Barbiepop, voert haar obsessie sinds een paar maanden door tot het uiterste. Door middel van hypnotherapie laat ze zichzelf 'hersenloos' maken. Dat meldt Daily Mail.

Blondie Bennett, zoals de vrouw heet, heeft een keer per week een sessie hypnotherapie, waardoor ze gemakkelijker verward is en vlakkere gedachtes heeft. Veel langer is ze al bezig met het verbouwen van haar uiterlijk. Zo heeft ze al meer dan 30.000 euro uitgegeven aan borstoperaties. Daarnaast is ze dol op spraytan en botox.

Op dit moment is ze werkloos. Haar leven wordt betaald door een aantal suikeromen die haar doel steunen. In ruil daarvoor krijgen zij de rechten over al haar foto's.

Bennett zegt dat ze al behoorlijk wat dommer begint te worden. "Laatst moest ik iemand ophalen van het vliegveld en daar was ik was vergeten of ik nou naar de vertrek- of aankomsthal moest. Ook was ik laatst de weg kwijt naar mijn ouders huis, waar ik ben opgegroeid."

Het voormalige model besteed haar tijd vooral aan shoppen en maakt zich naar eigen zeggen bijna nergens meer zorgen over.

Bron:spitsnieuws


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 19-02-2014 19:31 by Masturbator Profiel van Masturbator

Gestoorde doos....


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 19-02-2014 19:35 by nark Profiel van nark

quote:
Op 19 februari 2014 19:31 schreef Masturbator het volgende:
Gestoorde doos....



Of iemand die schijt heeft aan alles en lekker haar eigen ding doet en er gelukkig mee is.
Kan er wel waardering voor hebben eigenlijk.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 19-02-2014 19:38 by Masturbator Profiel van Masturbator

quote:
Op 19 februari 2014 19:35 schreef nark het volgende:
Of iemand die schijt heeft aan alles en lekker haar eigen ding doet en er gelukkig mee is.
Kan er wel waardering voor hebben eigenlijk.


Ik houd het op gestoord


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-02-2014 22:59 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 19 februari 2014 19:28 schreef _Thomas_ het volgende:
Blondie Bennett, zoals de vrouw heet, heeft een keer per week een sessie hypnos-therapie




Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


WMP
Usericon van WMP
Posted 19-02-2014 23:31 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 19 februari 2014 19:35 schreef nark het volgende:
Of iemand die schijt heeft aan alles en lekker haar eigen ding doet en er gelukkig mee is.
Kan er wel waardering voor hebben eigenlijk.


Waarom verbaast me dit niks van jou?
Jezelf vrijwillig 'dom' laten maken -hoewel ik sceptisch ben, is dit echt mogelijk met hypnotherapie?- omdat je een Barbie-obsessie hebt, lijkt mij juist jezelf heel veel aantrekken van wat anderen denken (het domme blondje is niet voor niets een enorm cliché). De debilisering heeft een voorlopig nieuw dieptepunt bereikt; niet alleen door die vrouw, maar ook omdat er dwazen zijn die er wel waardering voor hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 19-02-2014 23:32]


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 20-02-2014 5:17 by Helvete Profiel van Helvete

Facebook koopt WhatsApp voor 19 miljard dollar

Facebook koopt berichtendienst WhatsApp voor 19 miljard dollar (13,8 miljard euro). Dat meldt het sociale medium in een verklaring.

Het gaat volgens Facebook om vier miljard dollar cash en ongeveer twaalf miljard aan aandelen in Facebook. Daarnaast is er in de overeenkomst een extra bedrag van drie miljard aan voorwaardelijk toegekende aandelen opgenomen. Die zijn bedoeld voor de oprichters en werknemers van de berichtendienst.

(...)

Whatsappgebruikers zullen niets merken van de overname, schrijft de berichtendienst op zijn blog.

(...)

NRC.nl


WhatsApp is wat betreft mogelijkheden en privacy verreweg inferieur aan de vele andere instantmessagingsoftware, maar ik gebruikte het incidenteel voor vrienden die weigeren op een andere manier te communiceren. Van Facebook ben ik ook nooit fan geweest en ik gebruik de dienst alleen nog om binnen groepen wat met mensen te regelen.

Ik denk dat ik binnenkort met beide diensten stop.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 20-02-2014 6:07 by nark Profiel van nark

quote:
Op 19 februari 2014 23:31 schreef WMP het volgende:
Waarom verbaast me dit niks van jou?
Jezelf vrijwillig 'dom' laten maken -hoewel ik sceptisch ben, is dit echt mogelijk met hypnotherapie?- omdat je een Barbie-obsessie hebt, lijkt mij juist jezelf heel veel aantrekken van wat anderen denken (het domme blondje is niet voor niets een enorm cliché). De debilisering heeft een voorlopig nieuw dieptepunt bereikt; niet alleen door die vrouw, maar ook omdat er dwazen zijn die er wel waardering voor hebben.



Oh, okee.......


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen