IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : I LOVE LAMP! (Nieuwstopic) Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 24-03-2014 14:58 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque



I wish I was a butterfly


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-03-2014 15:02 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 24 maart 2014 14:58 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Hier graag verder over pedofilie: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/895911/12?hl=pedofilie


Het ging over de manier waarop mensen nieuws tot zich nemen (hapklare brokken of hoor en wederhoor, nuance in standpunten), met pedofilie slechts als voorbeeld.

Maar goed:

Vlucht MH 370 van Malaysia Airlines is gecrasht in het midden van de Indische Oceaan. Er zijn geen overlevenden. Dat heeft de Maleisische premier zojuist bekendgemaakt op een persconferentie. Volgens hem zijn de nabestaanden al geïnformeerd.

Twee families van Chinese passagiers aan boord van vlucht MH370 hebben tegenover de media bevestigd dat ze zijn opgeroepen voor een spoedbijeenkomst in het Lido Hotel in Peking, zo meldt de Amerikaanse nieuwszender CNN.

Volgens BBC Asia ontvingen de families het volgende bericht per sms: 'Malaysia Airlines betreurt u te moeten meedelen dat wij zonder enige twijfel moeten veronderstellen dat vlucht MH370 als verloren beschouwd moet worden en dat niemand aan boord overleefde. Zoals u het komende uur zult horen van de Maleisische premier moeten we nu aanvaarden dat het gevonden bewijs er op wijst dat het vliegtuig is gecrasht in het zuiden van de Indische Oceaan'.

Volgens een Britse correspondente is zojuist medische apparatuur en een brancard binnengebracht in de hotelzaal waar de bijeenkomst plaatsvindt.

De bijeenkomst, gevolgd door de persconferentie van de Maleisische premier, volgen op de ontdekking van twee nieuwe drijvende objecten in het zuiden van de Indische Oceaan, eerder vandaag door een vliegtuig van de Australische luchtmacht. Dat nam een grijs-groen cirkelvormig object waar en een oranje rechthoekig voorwerp. Dat laatste is mogelijk een reddingsvlot.

Een schip van de Australische marine is onderweg naar de locatie waar de luchtmacht de twee objecten zag drijven. Een Chinees marineschip gaat er naar toe om assistentie te verlenen. Beide schepen komen in de loop van vanmiddag naar verwachting aan op de bewuste plek.

Bron: AD.nl

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 24-03-2014 15:03]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 24-03-2014 15:06 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 24 maart 2014 14:03 schreef Masturbator het volgende:

En met posts als die van Dappere Speerwerper kan ik al helemaal niks,gaat nergens op in, maar even een belediging eruit knallen kan weer wel. Lame.


O



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 24-03-2014 15:06 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 24 maart 2014 15:02 schreef Mark het volgende:
Het ging over de manier waarop mensen nieuws tot zich nemen (hapklare brokken of hoor en wederhoor, nuance in standpunten), met pedofilie slechts als voorbeeld.

Klopt. Dat werd wel wat meta voor dit topic, en de posts van Masturbator en Mythics raakten al helemaal los van hier Vandaar
quote:

Maar goed:

Vlucht MH 370 van Malaysia Airlines is gecrasht in het midden van de Indische Oceaan. Er zijn geen overlevenden. Dat heeft de Maleisische premier zojuist bekendgemaakt op een persconferentie. Volgens hem zijn de nabestaanden al geïnformeerd.

Twee families van Chinese passagiers aan boord van vlucht MH370 hebben tegenover de media bevestigd dat ze zijn opgeroepen voor een spoedbijeenkomst in het Lido Hotel in Peking, zo meldt de Amerikaanse nieuwszender CNN.

Volgens BBC Asia ontvingen de families het volgende bericht per sms: 'Malaysia Airlines betreurt u te moeten meedelen dat wij zonder enige twijfel moeten veronderstellen dat vlucht MH370 als verloren beschouwd moet worden en dat niemand aan boord overleefde. Zoals u het komende uur zult horen van de Maleisische premier moeten we nu aanvaarden dat het gevonden bewijs er op wijst dat het vliegtuig is gecrasht in het zuiden van de Indische Oceaan'.

Volgens een Britse correspondente is zojuist medische apparatuur en een brancard binnengebracht in de hotelzaal waar de bijeenkomst plaatsvindt.

De bijeenkomst, gevolgd door de persconferentie van de Maleisische premier, volgen op de ontdekking van twee nieuwe drijvende objecten in het zuiden van de Indische Oceaan, eerder vandaag door een vliegtuig van de Australische luchtmacht. Dat nam een grijs-groen cirkelvormig object waar en een oranje rechthoekig voorwerp. Dat laatste is mogelijk een reddingsvlot.

Een schip van de Australische marine is onderweg naar de locatie waar de luchtmacht de twee objecten zag drijven. Een Chinees marineschip gaat er naar toe om assistentie te verlenen. Beide schepen komen in de loop van vanmiddag naar verwachting aan op de bewuste plek.

Bron: AD.nl

Ik zag het ook net voorbijkomen op de NOS-stream. Te verwachten, natuurlijk, blijft sneu. Wel goed dat er 'closure' is voor de nabestaanden.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 24-03-2014 15:10]


I wish I was a butterfly


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 24-03-2014 15:19 by Nimbus Profiel van Nimbus

Daar gaan die vele "spannende" theorieën.


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 24-03-2014 15:23 by Masturbator Profiel van Masturbator

Let down...


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-03-2014 15:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 24 maart 2014 14:58 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Hier graag verder over pedofilie: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/895911/12?hl=pedofilie


graag? beetje dubieus hoor Assie


signature


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 24-03-2014 18:05 by _Thomas_ Profiel van _Thomas_

Uw lieve huiskat mag binnenkort NOOIT MEER buitenspelen.

Het diertje is namelijk niets meer dan een vogelmoordmachine in aaibare vermomming. Steeds meer dierenvrienden spreken zich uit tegen de stille vogelholocaust die momenteel gaande is en pleiten voor levenslange opsluiting van het poezenbeest.

Onder hen bevindt zich dierenjournalist Richard Conniff, die gisteren voor de New York Times een stukje over het controversiële thema oppende.

Conniff, die al zes jaar zonder poes door het leven gaat, ziet zichzelf als voorloper op een trend "die het bezit van een buitenpoes even onacceptabel zal maken als het roken van sigaretten op kantoor".

Volgens Conniff doden katten in de continentale Verenigde Staten alleen al 2,4 miljard vogels en 12,3 miljard kleine zoogdieren per jaar. Door de ongebreidelde moordzucht van uw poes staan vogelpopulaties onder zware druk. Sinds 1967 zagen de twintig meest voorkomende vliegbeesten in hetzelfde deel van de Verenigde Staten hun bevolkingsaantallen met gemiddeld 68% dalen.

Conniff vindt deze dierengenocide moreel onacceptabel, maar denkt dat eigenbelang van poezenvrienden de doorslaggevende rol zal spelen bij het opsluiten van katten wereldwijd. "Kattenliefhebbers zullen uiteindelijk inzien dat de vele gevaren van het buitenleven ook een bedreiging vormen voor hun katten", aldus Conniff.

Bron: powned.tv
Echte bron: http://www.nytimes.com/2014/03/22/opinion/sunday/the-evil-of-the-outdoor-cat.html?_r=0


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-03-2014 18:16 by XXL Profiel van XXL

Hij heeft helemaal gelijk.

Het is namelijk heel onnatuurlijk dat het ene dier het andere dier doodt en opeet.

Daarom kopen wij mensen ons vlees ook gewoon in de supermarkt.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


WMP
Usericon van WMP
Posted 24-03-2014 18:29 by WMP Profiel van WMP

Je mist weer volledig het punt, slimmerik.
Het is onnatuurlijk dat een natuurlijke populatie aan vogels om zeep wordt gebracht door een veelvoud van predatoren die in natuurlijke situaties niet in dergelijke hoeveelheden te vinden zijn. Het gaat niet om het doden van die vogels, maar de volledig uit balans zijnde verhoudingen tussen prooi en jager.

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 24-03-2014 18:33]


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 24-03-2014 18:33 by Mortis Rex Profiel van Mortis Rexhttp://www.bloody-disgusting.com

Veel katten zijn te suf om een ander dier te vangen... mijn kat heeft in z'n hele leven slechts één muis gevangen bijvoorbeeld. Een vogel zou hem niet eens lukken.

Als je kat regelmatig dooie dieren thuis brengt kan je hem beter binnen laten inderdaad. Vooral als je kat het heeft voorzien op vleermuizen en andere beschermde dieren is het ronduit asociaal (crimineel zelfs) om ze buiten te laten.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 24-03-2014 18:46 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 24 maart 2014 18:05 schreef _Thomas_ het volgende:
Uw lieve huiskat mag binnenkort NOOIT MEER buitenspelen.

Het diertje is namelijk niets meer dan een vogelmoordmachine in aaibare vermomming. Steeds meer dierenvrienden spreken zich uit tegen de stille vogelholocaust die momenteel gaande is en pleiten voor levenslange opsluiting van het poezenbeest.

Onder hen bevindt zich dierenjournalist Richard Conniff, die gisteren voor de New York Times een stukje over het controversiële thema oppende.

Conniff, die al zes jaar zonder poes door het leven gaat, ziet zichzelf als voorloper op een trend "die het bezit van een buitenpoes even onacceptabel zal maken als het roken van sigaretten op kantoor".

Volgens Conniff doden katten in de continentale Verenigde Staten alleen al 2,4 miljard vogels en 12,3 miljard kleine zoogdieren per jaar. Door de ongebreidelde moordzucht van uw poes staan vogelpopulaties onder zware druk. Sinds 1967 zagen de twintig meest voorkomende vliegbeesten in hetzelfde deel van de Verenigde Staten hun bevolkingsaantallen met gemiddeld 68% dalen.

Conniff vindt deze dierengenocide moreel onacceptabel, maar denkt dat eigenbelang van poezenvrienden de doorslaggevende rol zal spelen bij het opsluiten van katten wereldwijd. "Kattenliefhebbers zullen uiteindelijk inzien dat de vele gevaren van het buitenleven ook een bedreiging vormen voor hun katten", aldus Conniff.

Bron: powned.tv
Echte bron: http://www.nytimes.com/2014/03/22/opinion/sunday/the-evil-of-the-outdoor-cat.html?_r=0

Had het ook gezien, ja. Wat ik zo snel zag was de klager niet per se een groots expert. Maar goed, het is wel ergens plausibel dus ik ben benieuwd of er iemand is die dit beter uitgezocht heeft.


I wish I was a butterfly


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 24-03-2014 18:58 by bokkie666 Profiel van bokkie666

Oud nieuws wel. Niet voor niets dat katten gewoon afgeschoten mogen worden ook.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-03-2014 19:14 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 24 maart 2014 18:46 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Had het ook gezien, ja. Wat ik zo snel zag was de klager niet per se een groots expert. Maar goed, het is wel ergens plausibel dus ik ben benieuwd of er iemand is die dit beter uitgezocht heeft.


Weet niet wat je precies uitgezocht wilt hebben, maar ik ken wel een statistiek uit 2011 of 2012 dat een geinformeerde inschatting gaf over het aantal wilde dieren (vogels, muizen en andere kleine knaagdieren) dat door huiskatten gedood werd op jaarbasis. Dit aantal lag rond de 220 miljoen voor Groot-Brittannie.
Ter vergelijking: in datzelfde jaar werden er 2,5 miljard dieren gedood voor voedselconsumptie, en 4 miljoen voor wetenschappelijk proefdier onderzoek.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 24-03-2014 19:15 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 24 maart 2014 19:14 schreef Mark het volgende:
Weet niet wat je precies uitgezocht wilt hebben, maar ik ken wel een statistiek uit 2011 of 2012 dat een geinformeerde inschatting gaf over het aantal wilde dieren (vogels, muizen en andere kleine knaagdieren) dat door huiskatten gedood werd op jaarbasis. Dit aantal lag rond de 220 miljoen voor Groot-Brittannie.
Ter vergelijking: in datzelfde jaar werden er 2,5 miljard dieren gedood voor voedselconsumptie, en 4 miljoen voor wetenschappelijk proefdier onderzoek.

De aantallen wil ik ook prima geloven, maar zou iets meer uitwerking willen zien in termen van impact op het natuurlijke systeem / vergelijk met de totale aantallen prooidieren etc.


I wish I was a butterfly


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-03-2014 19:18 by XXL Profiel van XXL

Als ik hier die hoeveelheden duiven en kraaien zie die de hele buurt onderschijten denk ik dat er nog veel meer katten naar buiten moeten.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 24-03-2014 19:36]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 24-03-2014 21:36 by Negatieveling Profiel van Negatieveling

... en als ik dan die vieze, vadsige stadsduiven zichzelf op hun pens zie voortslepen over het plaveisel van de binnenstad, constateer ik twee dingen:

1) Zelfs een blinde kat op 3 poten kan zo'n duif vangen.
2) Geen huiskat ter wereld kan zo'n duif vervolgens opvreten. Het is domweg te veel.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-03-2014 21:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

katten genetisch manipurrrrrreren zodat ze alleen nog duiven vreten


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-03-2014 21:54 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Of gewoon binnen houden. Gedoe.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 24-03-2014 22:07 by Masturbator Profiel van Masturbator

quote:
Op 24 maart 2014 21:36 schreef Negatieveling het volgende:
... en als ik dan die vieze, vadsige stadsduiven zichzelf op hun pens zie voortslepen over het plaveisel van de binnenstad, constateer ik twee dingen:

1) Zelfs een blinde kat op 3 poten kan zo'n duif vangen.
2) Geen huiskat ter wereld kan zo'n duif vervolgens opvreten. Het is domweg te veel.




We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 24-03-2014 22:11 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

quote:
Op 24 maart 2014 19:18 schreef XXL het volgende:
Als ik hier die hoeveelheden duiven en kraaien zie die de hele buurt onderschijten denk ik dat er nog veel meer katten naar buiten moeten.


Ik heb roeken op katten zien jagen. Met z'n allen.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-03-2014 23:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

roekeloos?


signature


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 25-03-2014 0:29 by _Thomas_ Profiel van _Thomas_



Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 25-03-2014 11:35 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 24 maart 2014 21:54 schreef De Tegenpartij het volgende:
Of gewoon binnen houden. Gedoe.




Poezebeest hier komt alleen in eigen (afgezette) tuin


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 25-03-2014 17:56 by _Thomas_ Profiel van _Thomas_



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen