IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Rotzooi zoals CD's, LP's en tapes te koop, of juist gezocht. (Deel 12) [Gevraagd/aangeboden] Vorige pagina | Volgende pagina
BartS
Usericon van BartS
Posted 05-03-2015 20:12 by BartS Wijzig reactieProfiel van BartSQuote dit bericht

Ik zet een aantal van mijn platen in de trade. De staat verschilt van VG+ tot NM, mail voor verdere info. De platen zijn dus niet te koop maar enkel te ruil.

Judas Iscariot - Dethroned, Conquered And Forgotten LP
Judas Iscariot - Of Great Eternity LP
Judas Iscariot - To Embrace The Corpses Bleeding LP
Judas Iscariot - Midnight Frost (To Rest With Eternity) 7"
Judas Iscariot - March of the Apocalypse 7"
Judas Iscariot / Krieg - To The Coming Age Of Intolerance 7"
Bismuth / Undersmile - split LP
Oathbreaker ‎– Eros|Anteros LP ('black/bone mix' vinyl)
Bunkur - Bludgeon 2LP
Devil's Blood, The ‎– I'll Be Your Ghost LP
Katharsis – Fourth Reich LP
Krieg / Satanic Warmaster - split 7" (blauw vinyl)


WANT
Ik ben vooral op zoek naar LP's (en sommige gevallen ook tapes) van bands als Boris, Sunn O))), Amenra, Goat (swe), 16 Horsepower, Urfaust, Death In June, Der Blutharsch, Earth , Swans, King Dude, Ufomammut, Ulver, Mono (jpn), Forseti, Bongripper, Om. Interessante gelijkwaardige doom/black metal en 'neo-folk' materiaal is uiteraard welkom. Stuur je lijst naar:

BARTBOLIVIA at GMAIL dot COM

(géén PM)


With new found hope, there still could be Victory...


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 05-03-2015 21:23 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

LP's van Judas Iscariot, zijn die wat waard dan?

Ik doe die volledige disco van Vader weg.
Uiteindelijk tot die constatatie gekomen dat dat eigenlijk maar één stoeme band is.
Vanaf die eerste tot die laatste, alle mini's inbegrepen.
Doe één bod voor die ganse lot.

Indien binnen twee weken niet weg, deponeer ik ze bij Kirby.

Danke.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 05-03-2015 21:24 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2015 21:23 schreef caron het volgende:
LP's van Judas Iscariot, zijn die wat waard dan?

Ik doe die volledige disco van Vader weg.
Uiteindelijk tot die constatatie gekomen dat dat eigenlijk maar één stoeme band is.
Vanaf die eerste tot die laatste, alle mini's inbegrepen.
Doe één bod voor die ganse lot.

Indien binnen twee weken niet weg, deponeer ik ze bij Kirby.

Danke.


Die twe Krisiun's liggen hier ook nog te rotten.
Doe één bod, voor ik ze uitspaag.


En nu gaan we vegen


BartS
Usericon van BartS
Posted 05-03-2015 21:28 by BartS Wijzig reactieProfiel van BartSQuote dit bericht

De helft van de Midnight Frost 7" ruilen tegen je Vader disco plus 5 euro?


With new found hope, there still could be Victory...


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 05-03-2015 21:28 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Bij interesse mailen naar caronkvlt@vergisjeniet.be


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 05-03-2015 22:17 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2015 21:28 schreef BartS het volgende:
De helft van de Midnight Frost 7" ruilen tegen je Vader disco plus 5 euro?


Kirby geeft meer, vergis je niet.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 05-03-2015 22:18 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Voor Death In June kan je ook wel bij Kirby terecht, crypto-fascisten en Manson-adoradeurs.
Da's spek voor zijn bek.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 05-03-2015 22:19 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Ik weet btw ook wel dat die Vader-disco niet waard is, maar hey, dat zijn 14 schijfjes.
Trek ik nog wel 40 euri van bij de Kirbs.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 07-03-2015 22:17 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Ik zoek:

*Length Of Time: Approach...
*Length Of Time: How good the world...
*Deviate: Wreck style
*Deviate: Thorn of the living
*Backstabbers: s/t
*Wise Up


En nu gaan we vegen


Northward
Usericon van Northward
Posted 08-03-2015 13:12 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

quote:
Op 5 maart 2015 22:18 schreef caron het volgende:
Voor Death In June kan je ook wel bij Kirby terecht, crypto-fascisten en Manson-adoradeurs.
Da's spek voor zijn bek.

Elektrocution? Liep daar bij toeval eens binnen toen ik in Brussel was, veel goed spul daar.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 08-03-2015 13:14 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Ja.
Goed eh.



En nu gaan we vegen


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 08-03-2015 13:50 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 5 maart 2015 21:23 schreef caron het volgende:
LP's van Judas Iscariot, zijn die wat waard dan?


Best wel, ja. Relatief weinig van zijn releases zijn heruitgegeven op vinyl. Die platen in het rijtje hierboven doen gemiddeld zo'n 40-55 euro per stuk, de 7"-es ietsje minder, maar toch wel 20-25 euro.

Een echte uitschieter is Heaven In Flames (brengt rustig 300, 350 euro op). Daarnaast is Distant In Solitary Night aardig wat waard, net als de Sombre Records-versie van The Cold Earth Slept Below: ook deze platen zijn destijds in héél gelimiteerde oplagen verschenen.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Aural_Emanations
Usericon van Aural_Emanations
Posted 08-03-2015 16:20 by Aural_Emanations Wijzig reactieProfiel van Aural_EmanationsQuote dit bericht

Iemand interesse in de DVD ''Forebears'' van Marie Cachet en Varg Vikernes? Deze versie bevat een handtekening van Varg Vikernes. €10 excl. verzending. Mail even naar aural[dot]emanations[at]gmail[dot]com

[Dit bericht is gewijzigd door Aural_Emanations op 08-03-2015 16:31]


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 08-03-2015 17:38 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2015 22:17 schreef caron het volgende:
Ik zoek:

*Length Of Time: Approach...
*Deviate: Wreck style



Deze twee vandaag gevonden.



En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 08-03-2015 17:39 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2015 13:50 schreef Sonic Titan het volgende:
Best wel, ja. Relatief weinig van zijn releases zijn heruitgegeven op vinyl. Die platen in het rijtje hierboven doen gemiddeld zo'n 40-55 euro per stuk, de 7"-es ietsje minder, maar toch wel 20-25 euro.

Een echte uitschieter is Heaven In Flames (brengt rustig 300, 350 euro op). Daarnaast is Distant In Solitary Night aardig wat waard, net als de Sombre Records-versie van The Cold Earth Slept Below: ook deze platen zijn destijds in héél gelimiteerde oplagen verschenen.


Ok ja, het zeldzaamheidsaspect dus.

Want muzikaal is Judas Iscariot dikke kattenpis hein.


En nu gaan we vegen


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 08-03-2015 17:43 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Dat Judas überhaupt platen maakte joh. Die was zijn tijd ver vooruit, Hein.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 08-03-2015 17:45 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Da's dezelfde humor als mijn nonkel.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 08-03-2015 17:46 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2015 17:45 schreef caron het volgende:
Da's dezelfde humor als mijn nonkel.


"Wa hedde nu gekocht? Six Feet Under? Gij zijt hier toch niks van plan met ons hein".





En nu gaan we vegen


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 08-03-2015 17:46 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Dat hij je ook Hein noemt, joh.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 08-03-2015 17:47 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Ja nonkel Ralf. Ja.

Ja.


En nu gaan we vegen


vegancannibal
Usericon van vegancannibal
Posted 08-03-2015 17:52 by vegancannibal Wijzig reactieProfiel van vegancannibalQuote dit bericht

Ah, de nonkel waar je in je biografie 14 hoofdstukken aan wijdt waarin je met minutieuze precisie jullie incestverleden met wederzijds goedvinden vanaf je 8e jaar beschrijft.
Je meelijwekkende geraaskal als hij je op je 13e afdankt is hartverscheurend.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 08-03-2015 18:02 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2015 17:52 schreef vegancannibal het volgende:
Ah, de nonkel waar je in je biografie 14 hoofdstukken aan wijdt waarin je met minutieuze precisie jullie incestverleden met wederzijds goedvinden vanaf je 8e jaar beschrijft.
Je meelijwekkende geraaskal als hij je op je 13e afdankt is hartverscheurend.


Danke schön voor die erkenning.

Ik voel je.


En nu gaan we vegen


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 11-03-2015 13:35 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ad Hominem - ...For A New World (LP, Album) 25,-
Behemoth / Beherit - Behemoth / Beherit (LP, Unofficial) 40,-
Kawir / Nocternity - Untitled (7", Ltd) 22,-
Root - Madness Of The Graves (LP, Album, Ltd) 15,-
Tsjuder - Desert Northern Hell (LP, Album) 10,-
Zarathustra - Dogma Antichrist (LP, Ltd) 18,-
Zarathustra - Perpetual Black Force (LP, Ltd, Num) 10,-


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 15-03-2015 11:48 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Niemand cd's van Tsjuder kopen?


En nu gaan we vegen


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 15-03-2015 12:00 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Ik denk het niet. Komt niet vaak voor dat een band zó irrelevant is.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen