IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Tip 2014 Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-03-2014 23:16 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2014 23:09 schreef Helvete het volgende:
Niet eens een vermelding in deze topic, wat mij betreft, maar ik wil best geloven dat Hypnos al die foute stukken ook echt leuk vindt.

Het leuk vinden van die foute stukken gaat denk ik tegen de doelstelling van de stichting ZM in... *leest door in statuten*

Ik kom nog steeds niet echt verder dan dit:
quote:
Op 27 februari 2014 22:46 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Die Sun Worship is best tof, ja! Verder tot nu toe Avichi, Nasheim, Morbus Chron, Twilight, Lvcifyre, Kriegsmachine als grootste kanshebbers.

Gridlink, Behemoth, ook tof, maar gaan het denk ik niet redden tot het eind. Uiteindelijk te weinig diepgang, hoewel het wel lekker is.

Behalve dat ik Twilight al weer een beetje vind tegenvallen...

Nou ja, en Artificial Brain en Plebeian Grandstand doen wel aardig mee.

Relic Point niet zo. Op papier wel OK, maar komt (nog) niet echt over.

Die Nothing moet ik duidelijk wel eens gaan luisteren!


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-03-2014 23:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

en Archspire? Ik ben niet zo een extreme fan van brutale techdeath maar dit is echt geniaal.


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-03-2014 23:24 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2014 23:24 schreef Hypnos het volgende:
en Archspire? Ik ben niet zo een extreme fan van brutale techdeath maar dit is echt geniaal.

Ik zal de rest van je lijst nog wel een keer doorklikken


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-03-2014 23:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zeker doen!


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-03-2014 23:32 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2014 23:27 schreef Hypnos het volgende:
zeker doen!

Jaja... 't Is dat uit jouw chaos ook nog pareltjes rollen

Verder erg benieuwd naar de nieuwe Nightbringer. Zit nu wat de 'tussendoor' release Emanation te luisteren na eerder de trailer voor het album gehoord te hebben, en uit die mix van oud en nieuw spul hang ik toch vooral naar hun nieuwe spul.


I wish I was a butterfly


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 18-03-2014 8:20 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Volgens mij heb ik tot nu toe slechts Avichi gehoord, die eindlijstwaardig is.
Behemoth is aardig, leuke momenten. Sunn 0))) & Ulver valt gewoonweg wat tegen. Die ziet hier nooit speeltijd. Of vergeet ik soms wat.. Hhmmzz..

Edit: Ik vergeet Murmur en Kriegsmaschine. Beide moet ik nog beter beluisteren; maar Kriegsmaschine lijkt, ondanks wat zeer sterke momenten, licht tegen te vallen. Murmur is relatief moeilijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 18-03-2014 8:27]


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Reynaerde
Usericon van Reynaerde
Posted 18-03-2014 10:29 by Reynaerde Wijzig reactieProfiel van ReynaerdeQuote dit berichthttp://last.fm/user/EternalDawn

Nieuwe Sargeist is eigenlijk precies wat je van hun zou verwachten. Prima plaatje dus, lekker rauw.


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 18-03-2014 10:50 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2014 10:29 schreef Reynaerde het volgende:
Nieuwe Sargeist is eigenlijk precies wat je van hun zou verwachten. Prima plaatje dus, lekker rauw.


Iemand die deze kan droppen?


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 18-03-2014 10:55 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

Tot nu toe enkel Thou en Dread Sovereign die écht de moeite zijn.


wouter023


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 18-03-2014 10:57 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

Voor mij is Worsen - Blood voorlopig de nieuwkomer van het jaar, al vrees ik dat dit niet als album meetelt?
http://worsenbm.bandcamp.com/

quote:
Op 18 maart 2014 8:20 schreef Kvelgeest het volgende:
Behemoth is aardig, leuke momenten.


Inderdaad, maar blijft niet genoeg 'hangen' om lijstmateriaal te zijn.

quote:
Op 18 maart 2014 8:20 schreef Kvelgeest het volgende:
Sunn 0))) & Ulver valt gewoonweg wat tegen. Die ziet hier nooit speeltijd. Of vergeet ik soms wat.. Hhmmzz..



Had ik ook beter verwacht, dat derde nummer is goed, eerste twee ook te vrijblijvend.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-03-2014 12:24 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2014 10:55 schreef wouter023 het volgende:
Tot nu toe enkel Thou en Dread Sovereign die écht de moeite zijn.

Thou is inderdaad beestig. Check Slomatics ook eens, Wouter


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-03-2014 12:26 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2014 22:51 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ik ben even de regel opzoeken waaronder ik je kan bannen hiervoor...

Jij bent even de regel opzoeken. Uiteraard.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Buried
Usericon van Buried
Posted 18-03-2014 12:38 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2014 23:06 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Samengevat: een nummer 1-positie verdient het niet


Geen idee wat jij daarover te beslissen hebt

OT:

De nieuwe van Conan, Truckfighters, Kauan en Benighted staan hier al zeker in de jaarlijst.

[Dit bericht is gewijzigd door Buried op 18-03-2014 12:42]



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 18-03-2014 12:44 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2014 12:38 schreef Buried het volgende:
Geen idee wat jij daarover te beslissen hebt

OT:

De nieuwe van Conan, Truckfighters, Kauan en Benighted staan hier al zeker in de jaarlijst.

Alles!

OT: ohja, die eerste twee (en misschien de derde) moet ik ook nog luisteren. Benigthed al gehad, die is mwah.


I wish I was a butterfly


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 18-03-2014 12:59 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2014 12:24 schreef BenKnuckles het volgende:
Thou is inderdaad beestig. Check Slomatics ook eens, Wouter

Dat gaat me zeker weer geld kosten?


wouter023


Buried
Usericon van Buried
Posted 18-03-2014 13:11 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2014 12:44 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Alles!

Benigthed al gehad, die is mwah.


BeniGHted* en ik hoor dat commentaar uit veel hoeken, maar ik vind 'm persoonlijk niet minder dan Asylum Cave? Of ik heb dat album nog niet genoeg geluisterd, kan ook.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-03-2014 14:08 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2014 12:59 schreef wouter023 het volgende:
Dat gaat me zeker weer geld kosten?

Mocht geld een meervoud hebben, ging het je het meervoud van geld gekost hebben.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 18-03-2014 14:18 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2014 14:08 schreef BenKnuckles het volgende:
Mocht geld een meervoud hebben, ging het je het meervoud van geld gekost hebben.

Zooo, dat is diep man


wouter023


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 18-03-2014 15:43 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Nieuwe Teitanblood.

Zo, damn. Zo wil ik het, godver!



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-03-2014 17:33 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2014 14:18 schreef wouter023 het volgende:
Zooo, dat is diep man

Jij begrijpt


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 18-03-2014 18:20 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

Een stukje van het nieuwe album, The Serpent & The Sphere, van Agalloch dat in mei uitkomt.

http://pitchfork.com/reviews/tracks/16772-agalloch-celestial-effigy/


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 18-03-2014 22:38 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Tot nu toe beluisterd:


Armnatt - Darkness Times
Avichi - Catharsis Absolute
Black Aura / Cave Ritual - Her Black Fullmoon Shines / Remains of Something once called Life
Blut aus Nord - Memoria Vetusta III
Cave Ritual / Deathcircle - Untitled
Dim - Untitled
Entartung - Peccata Mortalia
Ered Wethrin - All Song Ceased
Forest Grave - To Bear the Marks of Time / Chronicles in the Dark
Forest Grave - By the Glowing Lights of Old
Forest Grave / Arete - II
Frater Ximenes is Dead / Verzögerungsblüte - Split
Hermóðr - Vinter
Hermóðr / Leben - Split
Hetroertzen / Dødsengel - Capax Infiniti
Hypothermia - Självdestruktivitet född av monotona tankegångar IV: Warakumbla
Ilabrat - Intolerance for Your Suffering
Korium - Súmračné Prebúdzanie Drevhov
Kriegsmaschine - Prism: Archive 2002-2004
Kriegsmaschine - Enemy of Man
Lustre / Elderwind - Through the Ocean to the Stars
Marrasmaat - Marrasmaat
Mhnunrrn / Scum Noise - Split
Misery - Black Crafted Elegies
Mons Veneris - Awakening my Dark Soul
Nasheim - Solens Vemod
Nefaria / Sylvan Frost - Split
Nefaria - Demo VI - Vitriolic Excursions through the Infernal Fields
Nothing - Guilty of Everything
Ostots - 2008-2013
Pillar Tombs of Aku - I
Pillar Tombs of Aku - II
Satanize - Black Rotten Witchcraft
Scum Noise / Zarach 'Baal' Tharagh / Mhnunrrn - Split
Sorcier des Glaces - Ritual of the End
Vetala / Krüel Kömmando - split
Woods of Desolation - As the Stars


Forgotten Spell / Nosvrolok - Split (vinyl re-release)



I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 18-03-2014 22:51 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2014 22:38 schreef Mythics het volgende:
Blut aus Nord - Memoria Vetusta III
Hoe kom je daar aan? Vindsval lief aangekeken?


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 18-03-2014 22:59 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2014 22:51 schreef Helvete het volgende:
Hoe kom je daar aan? Vindsval lief aangekeken?


Nee, een slordige fout van mijn kant! Ik had mijn lijstje gekopieerd waarin ook de nog te verwachte (en mijn interesse hebbende) releases stonden en was deze vergeten weg te halen, evenals de 'Floridian Winter / Cross Rot' split vergeten toe te voegen.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 18-03-2014 23:02 by Hérésie Wijzig reactieProfiel van HérésieQuote dit berichthttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

quote:
Op 18 maart 2014 22:59 schreef Mythics het volgende:
Nee, een slordige fout van mijn kant! Ik had mijn lijstje gekopieerd waarin ook de nog te verwachte (en mijn interesse hebbende) releases stonden en was deze vergeten weg te halen, evenals de 'Floridian Winter / Cross Rot' split vergeten toe te voegen.

Je mag ook gerust al even meedelen welke ervan je de moeite vindt! Want een aantal dingen uit je lijstje heb ik ook al beluisterd, maar daarvan is niet alles een aanrader. Wat je wel een aanrader vindt zal ik dan ook even opsnorren.


Willekeur en dictatuur!


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen