IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Tip 2014 Vorige pagina | Volgende pagina
intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 12-01-2014 12:42 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2014 22:02 schreef BenKnuckles het volgende:
Melvins mag ook weer wat eigen muziek op plaat zetten.

Die hebben twee maanden geleden nog een nieuw album uitgebracht: Tres Cabrones. Knaller van een plaat, al mogen ze die 'traditionals' van mij achterwege laten.


You have time. You are doing fine.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 12-01-2014 14:23 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ah shit, wist ik niet! Heb niet echt een bron om nieuws van die band bij te houden, helaas. Ik ga het opsnorren, bedankt


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


JWurm
Usericon van JWurm
Posted 12-01-2014 14:30 by JWurm Wijzig reactieProfiel van JWurmQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

ff lijstje met nieuwe shit op de persoonlijke luisterpaal:

HARK-Crystalline (ex-Taint, vette Baroness-sludge)
Drawers- Drawers (Kaotoxin Records, sludge metal)
Junius- Days Of The Fallen Sun (EP)
Dirge- Hyperion (postmetal)
Indian- From All Purity (zwarte sludgedoom)
Murmur- Murmur (schizo-black aanrader!)
birth Of Joy- Prisoner (orgelrock uit NL)
Temples- Sun Structures (hipsterpsych a la Tame Impala)
Conan- Blood Eagle (monsterdoomsludge)
Hexis- Abalam (vooralsnog te eentonig maar wel kneiterhade zwarte hc)
Kampfar- Djevelmakt (mooie hoes )
Self Defense Family- Try Me (toch wel geniaal eigenlijk, doet in de verte denken aan Planes Mistaken For Stars)




Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 13-01-2014 1:16 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Is die nieuwe van Dirge al uit dan?
Het gaat toch over de Franse band?


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-01-2014 9:57 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Zou wat kunnen zijn:
Ulver / Sunn O))) - Terrestrials
Trap Them
Gorgoroth
Twilight
Ortega
Urgehal
Mysticum
Cephalic Carnage
Mayhem
Cult of Fire
Nachtmystium
Leviathan
Avichi
Sleep
OM

Reken er niet op, maar misschien:
Hail Spirit Noir - Oi Magoi
Behemoth - The Satanist
Abigor
1349
Blut Aus Nord
Anaal Nathrakh
quote:
Op 8 januari 2014 16:45 schreef BenKnuckles het volgende:
Neen man, zal best een lollig plaatje worden. Dat was de vorige ook.

Beter dan Fuck the Facts :v

Nee. Gewoon nee.


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-01-2014 10:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2014 9:57 schreef Ascendant Grotesque het volgende:

Hail Spirit Noir - Oi Magoi



net gehoord,

de leukere, grimmiger versie van Ghost


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-01-2014 10:53 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2014 10:40 schreef Hypnos het volgende:
net gehoord,

de leukere, grimmiger versie van Ghost

Heb een losse track gehoord, daar werd ik niet echt blij van. Was op een vervelende manier blijig (Ghost niet ). De vorige was wel aardig, dus denk dat ik hem alsnog wel een keer luister.



I wish I was a butterfly


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 13-01-2014 11:48 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Lijstjestijd!

1. Alcest - Shelter
2. Indian - From All Purity
3. Hexis - Abalam
4. Ea - A Etilla
5. Legion of the Damned - Ravenous Plague



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-01-2014 12:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2014 10:53 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Heb een losse track gehoord, daar werd ik niet echt blij van. Was op een vervelende manier blijig (Ghost niet ). De vorige was wel aardig, dus denk dat ik hem alsnog wel een keer luister.




oooooooooo!


Satan is Time gehoord?


signature


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 13-01-2014 12:01 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 13 januari 2014 10:40 schreef Hypnos het volgende:
net gehoord,

de leukere, grimmiger versie van Ghost


Ghost? Ik dacht eerder aan King Crimson als Robert Fripp meer evil gitaarriffs zou spelen en de zanger last had van zijn keel.

Gave plaat trouwens, al mogen ze af en toe wat sneller to the point komen. Bij Pneuma was dat namelijk wel het geval.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 13-01-2014 12:02]



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-01-2014 12:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dat to the point dinges gevoel heb ik ook, maar de lost in space rock claustrophobia is er wel


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-01-2014 13:35 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2014 12:00 schreef Hypnos het volgende:
oooooooooo!


Satan is Time gehoord?

Zojuist. Te lief.


I wish I was a butterfly


JWurm
Usericon van JWurm
Posted 13-01-2014 14:19 by JWurm Wijzig reactieProfiel van JWurmQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 januari 2014 1:16 schreef Tool-fan het volgende:
Is die nieuwe van Dirge al uit dan?
Het gaat toch over de Franse band?


Jep de Franse band, is nog niet officieel uit nee


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 13-01-2014 16:46 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 13 januari 2014 9:57 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Zou wat kunnen zijn:

Cult of Fire


Weer een?

quote:
Reken er niet op, maar misschien:

1349
:')

quote:

Blut Aus Nord

Wat is hier nou weer mis mee?

[Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 13-01-2014 16:46]


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-01-2014 16:48 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2014 16:46 schreef Kvelgeest het volgende:
Weer een?

Blijkbaar
quote:
Wat is hier nou weer mis mee?

Niet veel, maar ik verwacht niet dat het een jaarlijst-waardig iets wordt op basis van de 777-en What Once Was-released. Maar het zou best kunnen, dus ik luister het uiteindelijk toch wel


I wish I was a butterfly


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 13-01-2014 16:50 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 13 januari 2014 16:48 schreef Ascendant Grotesque het volgende:

Niet veel, maar ik verwacht niet dat het een jaarlijst-waardig iets wordt op basis van de 777-en What Once Was-released. Maar het zou best kunnen, dus ik luister het uiteindelijk toch wel
Aapje. Beide series zijn beduidend beter dan het oudere werk van de band of menig post grind/math sludge bandje.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-01-2014 16:53 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2014 16:50 schreef Kvelgeest het volgende:
Aapje. Beide series zijn beduidend beter dan het oudere werk van de band of menig post grind/math sludge bandje.

De 777-serie begon nog wel goed, maar zakte per 'episode' in. Wel interessant spul, alleen niet goed genoeg voor een jaarlijst-vermelding. Ik zie wel wat de volgende doet


I wish I was a butterfly


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 13-01-2014 17:18 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 13 januari 2014 16:53 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
De 777-serie begon nog wel goed, maar zakte per 'episode' in. Wel interessant spul, alleen niet goed genoeg voor een jaarlijst-vermelding. Ik zie wel wat de volgende doet
De 777-serie sluit juist op haat hoogtepunt af. De DSO-dissonantie van deel een zit er nog in, maar het geheel heeft vanaf deel twee meer een eigen smoel gekregen. Deel twee is redelijk saai, maar dat weet deel drie mede door de cleane stukken te voorkomen. Hiermee zet BaN een vrij eigen geluid met een licht avant gardistisch-randje neer.
Ik moet eerlijk zeggen van de "What Once Was"-serie slechts deel I echt goed gehoord heb. Het interessante en boeiende aan dat werk is dat hoewel het 'underground recordings' zijn, er een redelijk psychedelische dimensie aan zit.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-01-2014 17:23 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2014 17:18 schreef Kvelgeest het volgende:
De 777-serie sluit juist op haat hoogtepunt af. De DSO-dissonantie van deel een zit er nog in, maar het geheel heeft vanaf deel twee meer een eigen smoel gekregen. Deel twee is redelijk saai, maar dat weet deel drie mede door de cleane stukken te voorkomen. Hiermee zet BaN een vrij eigen geluid met een licht avant gardistisch-randje neer.

3 heb ik wel minder goed geluisterd, dus ik laat het er maar bij dat 1 beter dan 2 was en dat ik 3 weer eens een kans moet geven
quote:

Ik moet eerlijk zeggen van de "What Once Was"-serie slechts deel I echt goed gehoord heb. Het interessante en boeiende aan dat werk is dat hoewel het 'underground recordings' zijn, er een redelijk psychedelische dimensie aan zit.

Yup. Potentie voor geweldigheid.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 13-01-2014 17:26]


I wish I was a butterfly


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 13-01-2014 17:25 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 13 januari 2014 17:23 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
3 heb ik wel minder goed geluisterd, dus ik laat het er maar bij dat 2 beter dan 1 was en dat ik 3 weer eens een kans moet geven
'beter'

ಠ_ಠ
<|>
/ω\

quote:
Yup. Potentie voor geweldigheid.
Act.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Reynaerde
Usericon van Reynaerde
Posted 13-01-2014 17:25 by Reynaerde Wijzig reactieProfiel van ReynaerdeQuote dit berichthttp://last.fm/user/EternalDawn

quote:
Op 13 januari 2014 16:48 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Niet veel, maar ik verwacht niet dat het een jaarlijst-waardig iets wordt op basis van de 777-en What Once Was-released. Maar het zou best kunnen, dus ik luister het uiteindelijk toch wel


Gelukkig wordt de nieuwe plaat een vervolg op de beide Memoria Vetusta platen en zal de stijl waarschijnlijk erg weinig weg hebben van de 777-trilogie en de What Once Was ep'tjes.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 13-01-2014 17:26 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Ik hoop eigenlijk op die tweede "The Eye" full-length en de Vlad-re-release.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-01-2014 17:27 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2014 17:25 schreef Kvelgeest het volgende:
'beter'

ಠ_ಠ
<|>
/ω\

Oeps
quote:
Op 13 januari 2014 17:25 schreef Reynaerde het volgende:
Gelukkig wordt de nieuwe plaat een vervolg op de beide Memoria Vetusta platen en zal de stijl waarschijnlijk erg weinig weg hebben van de 777-trilogie en de What Once Was ep'tjes.

Check


I wish I was a butterfly


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 13-01-2014 18:49 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 13 januari 2014 16:48 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Blijkbaar


Zie ik nergens terug.

What once was III is overigens moeilijk gaaf. Duister, sfeervol, dissonant, psychedelisch.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-01-2014 18:55 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2014 18:49 schreef Kvelgeest het volgende:
Zie ik nergens terug.

Ik had het van dit topic, Retardo, verder weet ik het ook niet!


I wish I was a butterfly


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen