IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : WK Voetbal 2014 Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-07-2014 17:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Bernard Andries
...

Jip, hoe verder je land komt in het WK, hoe meer het gemiddelde IQ zakt.


signature


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-07-2014 20:07 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2014 16:50 schreef Fusion het volgende:
FONS SMETS!


Jos De Smet


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 01-07-2014 20:18 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Yannick Thyskens. Ik denk dat ik maar een Bart Veldkampje ga doen, mijn Belgianized naam zal het over een paar jaar veel beter doen in Man Bijt Hond dan mijn huidige.



MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 01-07-2014 20:53 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Poeh, Argentinië heeft veel geluk gehad zeg. Was niet best.


spectre
Usericon van spectre
Posted 01-07-2014 21:00 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Erg goed nieuws


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 01-07-2014 21:02 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Heeft iemand ondertussen tussen de oogharen door al een potentiële wereldkampioen gespot? Op dit moment denk ik haast dat níemand kan winnen



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-07-2014 21:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Brazilië, vanwege de FIFA


signature


Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 01-07-2014 22:02 by Hérésie Wijzig reactieProfiel van HérésieQuote dit berichthttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

Hela hela, jij moet voor België supporteren!

Tuurlijk dat ze dat kunnen. Ze houden iedereen gewoon graag in spanning tot de laatste minuten.


Willekeur en dictatuur!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-07-2014 22:10 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 juli 2014 21:02 schreef Negatieveling het volgende:
Heeft iemand ondertussen tussen de oogharen door al een potentiële wereldkampioen gespot? Op dit moment denk ik haast dat níemand kan winnen


Ik durf het bijna niet te zeggen.

Valt me wel op dat alle landen die van te voren hoog ingeschat werden het eigenlijk helemaal niet zo goed doen.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 01-07-2014 22:13 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 1 juli 2014 20:07 schreef MetalJan het volgende:
Jos De Smet
Zou er bijna smetvrees van krijgen.


When your people matter, menstrual health matters


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 01-07-2014 22:47 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2014 22:10 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen.

Valt me wel op dat alle landen die van te voren hoog ingeschat werden het eigenlijk helemaal niet zo goed doen.





Ik krijg ook langzamerhand dat gevoel wat je niet mag uitspreken. Net als in de Eredivisie: kampioen van de armoede is nog altijd kampioen.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 01-07-2014 22:48]



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-07-2014 23:01 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

BAM!

edit. Woehoe @ die bruine





[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 02-07-2014 0:01]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 02-07-2014 0:16 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2014 21:02 schreef Negatieveling het volgende:
Heeft iemand ondertussen tussen de oogharen door al een potentiële wereldkampioen gespot? Op dit moment denk ik haast dat níemand kan winnen
Frankrijk, maar die zitten bij Brazilië in het schema dus dat wordt lastig. Sowieso eerst nog Duitsland - Frankrijk, lijkt mij een leuke wedstrijd te gaan worden.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-07-2014 0:29 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Wat een wedstrijd! Wat een fantastische ontknoping. Het leek voorbij bij de 2-0, maar usa heeft een bizarre 5e versnelling gevonden. Heerlijke wedstrijd van beide kanten. Eindelijk!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-07-2014 0:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

eindelijk fijn spel gezien van België


helaas ... weer 367557418341 kansen nodig om te scoren en te veul angst om te winnen


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-07-2014 0:37 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Maar wel door. Volgende halte argentinie, heeft alles in zich om een echte kraker te worden!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 02-07-2014 8:03 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Blijkbaar heeft Howard de meeste reddingen op een WK moeten doen sinds 1966!


Andrei
Usericon van Andrei
Posted 02-07-2014 8:39 by Andrei Wijzig reactieProfiel van AndreiQuote dit bericht

Bah, wat is die Wilmots toch een vieze diknek!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 02-07-2014 8:42 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht



LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-07-2014 9:26 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Boem, wat een match! De laatste tien minuten waren er te veel aan omdat België ineens heel slecht speelde (of de VS juist heel goed?), maar zo zie ik ons zelfs van Argentinië winnen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Reynaerde
Usericon van Reynaerde
Posted 02-07-2014 10:12 by Reynaerde Wijzig reactieProfiel van ReynaerdeQuote dit berichthttp://last.fm/user/EternalDawn

quote:
Op 2 juli 2014 8:03 schreef Gorath het volgende:
Blijkbaar heeft Howard de meeste reddingen op een WK moeten doen sinds 1966!

Is hij al zo oud dan?


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 02-07-2014 10:13 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Rustig aan jongens.... als die bal niet op de paal was gegaan maar in de goal, dan was het gelijk geweest en had USA gewonnen met strafschoppen.


Bazzio Attacks!!!


anathema88
Usericon van anathema88
Posted 02-07-2014 10:34 by anathema88 Wijzig reactieProfiel van anathema88Quote dit berichthttp://www.chirolonderzeel.be

quote:
Op 2 juli 2014 10:13 schreef bazzio het volgende:
Rustig aan jongens.... als die bal niet op de paal was gegaan maar in de goal, dan was het gelijk geweest en had USA gewonnen met strafschoppen.


Als als als als... Als Kompany en Origi tegen de bal hadden geschopt in plaats van er naast stond het al langer 2 - 0. Of als Origi niet tegen de lat had gekopt.

Sport is altijd een verhaal van als.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-07-2014 10:39 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Belgie gewoon verdiend gewonnen, als Howard niet op goal gestaan had bij de Amerikanen dan had het wel 5-0 kunnen worden. Die gast had de wedstrijd van zijn leven. Wel een beetje zorgelijk om de vedette trekjes te zien bij sommige Belgische spelers. De meeste voorhoedespelers (Hazard voorop) verdedigen echt voor geen ene meter mee bij een tegenstoot en laten gewoon hun directe tegenstander lopen. Dat kan je tegen een (overigens tot dusverre op Messi na zeer pover) Argentinie nog wel eens flink gaan opbreken.

Maar wie weet, halve finale Nederland-Belgie is een reele kans!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-07-2014 12:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2014 10:12 schreef Reynaerde het volgende:
Is hij al zo oud dan?


signature


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen