IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : WK Voetbal 2014 Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-07-2014 1:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nice


signature


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 06-07-2014 3:38 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 6 juli 2014 1:05 schreef adeia het volgende:
Blijft toch een ontiegelijk saai spelletje vooral. Pas bij penalties werd het interressant.


Voor mensen die geen verstand van sport en vooral niet van topsport hebben klopt jouw stelling misschien.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-07-2014 10:24 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

True, maar de eerste grofweg 80 minuten van Nederland - Costa Rica waren toch ongelooflijk saai? Daarna schoot Nederland even los. Verlengingen heb ik niet meer gezien, dus daar kan ik niet over oordelen.

Wel goed dat ze door zijn.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 06-07-2014 12:22 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Die voetballers gaan gemakkelijker op hun muil dan een bejaarde waar je de rollator wegschopt als het ijzelt.

Verder was er voor een niet liefhebber door te komen. De grote hoeveelheid Veltins hielp daar aan mee.


Een kleine snol zit zo vol.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-07-2014 13:22 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Waarom zou je er als niet liefhebber eigenlijk naar willen kijken?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 06-07-2014 13:43 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 6 juli 2014 3:38 schreef Marcel H. het volgende:
Voor mensen die geen verstand van sport en vooral niet van topsport hebben klopt jouw stelling misschien.


Bullshit!

Amerikanen (grote sport-liefhebers/kenners over het algemeen) kijken amper naar voetbal omdat ze het saai vinden.

En sowieso; een wedstrijd waarin twee uur lang niet gescoord wordt is gewoon saai.

In zijn saaiheid wordt voetbal enkel overtroffen door non-sporten zoals darts, curling, poker, etc...

Ik ga trouwens alleen naar dit saaie spelletje kijken als er een finale Nederland-Duitsland komt... dat is dan geen voetbal meer, DAS IST TOTALE KRIEG!!!


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 06-07-2014 13:48 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2014 13:43 schreef Mortis Rex het volgende:

Amerikanen (grote sport-liefhebers/kenners over het algemeen) kijken amper naar voetbal omdat ze het saai vinden.




Die hebben eigen sporten verzonnen omdat ze rest niet begrepen.Sorry maar dat valt niet serieus te nemen.


wouter023


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 06-07-2014 14:31 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 6 juli 2014 13:43 schreef Mortis Rex het volgende:
Bullshit!

Amerikanen (grote sport-liefhebers/kenners over het algemeen) kijken amper naar voetbal omdat ze het saai vinden.

En sowieso; een wedstrijd waarin twee uur lang niet gescoord wordt is gewoon saai.

In zijn saaiheid wordt voetbal enkel overtroffen door non-sporten zoals darts, curling, poker, etc...

Ik ga trouwens alleen naar dit saaie spelletje kijken als er een finale Nederland-Duitsland komt... dat is dan geen voetbal meer, DAS IST TOTALE KRIEG!!!


Totaler. En mooier is "dann herrscht totaler Krieg".

Just my 2 Pfennig


Bruce Banner


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-07-2014 14:39 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 6 juli 2014 13:22 schreef XXL het volgende:
Waarom zou je er als niet liefhebber eigenlijk naar willen kijken?


Met 7,5 miljoen kijkers gisteren maak je me niet wijs dat het 7,5 miljoen liefhebbers waren.

Het is meer dat er nu eindelijk eens een verkapte vorm is om je nationalisme te kunnen uiten zonder gelijk als racist of PPV'er bestempeld te worden.


Je moeder.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 06-07-2014 14:47 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2014 14:39 schreef karnivoor het volgende:
Met 7,5 miljoen kijkers gisteren maak je me niet wijs dat het 7,5 miljoen liefhebbers waren.

Het is meer dat er nu eindelijk eens een verkapte vorm is om je nationalisme te kunnen uiten zonder gelijk als racist of PPV'er bestempeld te worden.


Vergeet ook niet de massa's uitgezakte huisvrouwen die zich in een oranje jurkje persen om in de binnenstad een soort alternatief carnaval te komen vieren. Dat heeft ook helemaal niks met voetbal te maken. Mega-irritant.



Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 06-07-2014 15:14 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 6 juli 2014 14:31 schreef Lainedil het volgende:
Totaler. En mooier is "dann herrscht totaler Krieg".

Just my 2 Pfennig


Du hast volkommen recht.

Spelfouten zijn trouwens wel "very metal"... of geldt dat alleen voor de Engelse taal?


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 06-07-2014 17:53 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

"Maar het is nog nooit gebeurd op een WK, hè, dat besef je?"

"Ja, maar dat maakt me allemaal niks uit."

LvG versus Jack van Gelder, wat een held, wat een held!


I wish I was a butterfly


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-07-2014 18:55 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Dat wisselen is echt geen toeval meer nu. Ik denk dat Argentinie makkelijker wordt. Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-07-2014 19:02 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Zo veel kansen gemist. Die Navas is echt onaards. Maar goed, als het niet
Iinksom kan dan maar rechtsom. En tja, haters gonna hate. Dikke middelvinger naar de voetbalkniesoren, nog minstens drie dagen huilen


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-07-2014 19:05 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Belgie met hun geweldige ' dark horse' trouwens ook flink door de mand gevallen, alleen tegen de vs leek het ergens op. Oranje met een van haar slechtste selecties ooit komt gewoon verder in het toernooi dan 'supergroep' belgie


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 06-07-2014 21:20 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 6 juli 2014 19:05 schreef Mark het volgende:
Belgie met hun geweldige ' dark horse' trouwens ook flink door de mand gevallen, alleen tegen de vs leek het ergens op. Oranje met een van haar slechtste selecties ooit komt gewoon verder in het toernooi dan 'supergroep' belgie


Inderdaad

En trouwens wat zijn die Belgen zuur over Nederland met hun geblaat dat Costa Rica twee penalties mee had moeten krijgen (vergeten ze dus even voor het gemak de tweede gele (dus rode) kaar die Diaz had moeten krijgen voor het doormidden schoppen van Robben, En nog veel meer onterecht gejank van die gasten.

[Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 06-07-2014 21:22]


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 06-07-2014 21:25 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2014 21:20 schreef Marcel H. het volgende:

En trouwens wat zijn die Belgen zuur over Nederland met hun geblaat dat Costa Rica twee penalties mee had moeten krijgen (vergeten ze dus even voor het gemak de tweede gele (dus rode) kaar die Diaz had moeten krijgen voor het doormidden schoppen van Robben, En nog veel meer onterecht gejank van die gasten.


+ veel


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-07-2014 22:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2014 19:05 schreef Mark het volgende:
Belgie met hun geweldige ' dark horse' trouwens ook flink door de mand gevallen, alleen tegen de vs leek het ergens op. Oranje met een van haar slechtste selecties ooit komt gewoon verder in het toernooi dan 'supergroep' belgie


absoluut.

1/2 sterke wedstrijd tegen de US en dat was het dan.

Niets van ploeg, geen tempo en over het paard getilde "super"spelers.

EN ja, Costa Rica kon een penalty gekregen hebben, maar dan nog had Nederland gewonnen denk ik.

Argentinië was de eerste tegenstander met wat klasse en hoppa, dikke fail van de Belgen. Argentinië moest niet eens zijn best doen of druk zetten


signature


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 07-07-2014 9:26 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ik vind Argentinië overigens ook niet een topper hoor, dat ging ook net allemaal met de hakken over de sloot. Ik denk dat Nederland woensdag echt een reële kans heeft om de finale te halen.

Wat betreft de Belgen, het zijn wel slechte verliezers zeg. Ik las ook dat ze vonden dat Krul een kaart had moeten krijgen wegens het intimideren van de spelers van Costa Rica. Dat hoort toch bij het spelletje dat penalty schieten heet.


Against God and Government


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 07-07-2014 9:32 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Belgen vonden dat Krul een kaart had moeten krijgen? Belgen hebben daar weinig over te zeggen.

Ik baal overigens nog steeds, gewoon door keiharde teleurstelling. Mulders (ja, die weer) stelde het goed toen hij zei dat de Belgen gewoon te veel respect toonden voor een ploeg als Argentinië en daardoor compleet ongevaarlijk werden. Jammer, want met de kwaliteit die ze toonden tegen de VS hadden ze echt kunnen winnen.

Nu hopen op een finale Nederland - Duitsland, waarbij het me niet echt uitmaakt wie er wint.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 07-07-2014 9:38 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Raar inderdaad, die zure reacties. Zal wel door frustratie komen omdat België qua spel zijn potentieel niet gerealiseerd heeft en er door een timide houding nodeloos uitgevlogen is tegen de Argentijnen. Nederland doet zowat het omgekeerde. Bijna oud-Duitsch.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-07-2014 10:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2014 9:38 schreef Negatieveling het volgende:
Raar inderdaad, die zure reacties. Zal wel door frustratie komen omdat België qua spel zijn potentieel niet gerealiseerd heeft en er door een timide houding nodeloos uitgevlogen is tegen de Argentijnen.


Absoluut,

al denk ik toch dat ze tegen bvb Costa Rica eruit zouden gegaan zijn


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-07-2014 11:19 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2014 21:20 schreef Marcel H. het volgende:
Inderdaad

En trouwens wat zijn die Belgen zuur over Nederland met hun geblaat dat Costa Rica twee penalties mee had moeten krijgen


Serieus? Zijn ze echt zo vaak in het strafschopgebied geweest? Is er een overtreding gemaakt tijdens die bezoekjes?

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 07-07-2014 11:20]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-07-2014 11:25 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2014 9:26 schreef Rotzak het volgende:
Ik las ook dat ze vonden dat Krul een kaart had moeten krijgen wegens het intimideren van de spelers van Costa Rica. Dat hoort toch bij het spelletje dat penalty schieten heet.


Ik neem aan dat het een eenling is die dat zegt, ik kan me niet voorstellen dat een gehele natie zo denkt. Dit hoort bij strafschoppen alleen kan en doet niet iedereen het.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-07-2014 11:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

1 keer was Martens Indi beetje bot en onhandig.

kon wel penalty geweest zijn.

maja, als je de gans wedstrijd bekijkt won NL zeer terecht.


Typisch underdoggystyle van BE-journalisten om het daarover te hebben natuurlijk, BE moet het ook van dergelijke CR-momenten hebben


signature


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen