IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : WK Voetbal 2014 Vorige pagina | Volgende pagina
wouter023
Usericon van wouter023
Posted 07-07-2014 11:44 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2014 11:25 schreef spectre het volgende:
Ik neem aan dat het een eenling is die dat zegt, ik kan me niet voorstellen dat een gehele natie zo denkt. Dit hoort bij strafschoppen alleen kan en doet niet iedereen het.

Op Facebook zijn er bergen reacties die daarbij aansluiten. Dat Krul moet blijven staan en CR twee pingels had moeten krijgen. Als de scheids er één had gegeven had deze er toch echt wel naast gezeten want als je de replays verschillende keren terugziet zie je dat er geen overtreding wordt gemaakt.


wouter023


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-07-2014 12:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

er is een behoorlijke anti-Oranje stemming op het net.


past niet in plannetje van FIFA, en beeldvorming is naventant.

Go Oranje


signature


Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 07-07-2014 12:10 by Hérésie Wijzig reactieProfiel van HérésieQuote dit berichthttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

Ja. Vanaf nu supporter ik voor Nederland. Al sterf ik nog liever dan een oranje kledingstuk aan te trekken.


Willekeur en dictatuur!


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-07-2014 12:34 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2014 12:09 schreef Hypnos het volgende:
er is een behoorlijke anti-Oranje stemming op het net.


past niet in plannetje van FIFA, en beeldvorming is naventant.

Go Oranje


Nogal. Maar dat leidt de aandacht mooi af. Iedereen op dit forum weet dat Robben veel beter aan het voetballen is dat James, Neymar en Messi.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-07-2014 12:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

absoluut.

Messi kan wel nog steeds schitterend zijn balletje bij zich houden, een actie maken is er echter niet meer bij.


signature


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 07-07-2014 13:10 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Even verduidelijken, als ik Belgen zeg bedoel ik dus niet de Belgen die hier posten, want die reageren wel normaal. Maar bedoel ik Belgische commentatoren, on-line kranten en mensen die daarop reageren.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Hérésie
Usericon van Hérésie
Posted 07-07-2014 13:15 by Hérésie Wijzig reactieProfiel van HérésieQuote dit berichthttp://[url=http://www.last.fm/user/Willekeur]Last.fm[/url]

quote:
Op 7 juli 2014 13:10 schreef Marcel H. het volgende:
on-line kranten en mensen die daarop reageren.

Bedoel je dat je zulke commentaren nog leest? Dat doe ik enkel als ik zachtjes huilend in slaap wil vallen.


Willekeur en dictatuur!


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 07-07-2014 13:18 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 juli 2014 13:15 schreef Hérésie het volgende:
Bedoel je dat je zulke commentaren nog leest? Dat doe ik enkel als ik zachtjes huilend in slaap wil vallen.



Ik heb het gisteren twee keer gedaan maar ben nu dan ook voorgoed ervan genezen. Gelukkig kom je er normaal commentaar van Belgen tegen al is dat wel ver ver ver ver in de minderheid. Op de 100 zure Calimero-complex reacties is er gemiddeld eentje die wel normaal is.
Wat me zo verbaast is dat het overgrote deel van de Nederlanders het Belgische team alle succes van de wereld gunt maar dat het andersom precies omgekeerd is.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 07-07-2014 13:23 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2014 13:15 schreef Hérésie het volgende: zachtjes huilend in slaap wil vallen.



It's the only way I know how.



Maar goed, Argentinië heeft vooralsnog niet overtuigd. Op die basis hoeft Nederland niet angstig te zijn. Je loopt echter wel de kans dat Messi uit het niets de geest krijgt en dan weet je het niet...



Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 07-07-2014 13:26 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 juli 2014 13:23 schreef Negatieveling het volgende:
It's the only way I know how.



Maar goed, Argentinië heeft vooralsnog niet overtuigd. Op die basis hoeft Nederland niet angstig te zijn. Je loopt echter wel de kans dat Messi uit het niets de geest krijgt en dan weet je het niet...


Ook al moet Argentinië te doen zijn, en heeft Nederland tot nu toe slecht eenmaal van ze verloren (was goddomme wel in 1978, waar ik nog steeds trauma's van heb) ben ik er toch niet gerust op.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 07-07-2014 13:39 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2014 13:18 schreef Marcel H. het volgende:
Op de 100 zure Calimero-complex reacties
Club Bruggefans. :')


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 07-07-2014 13:44 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2014 11:26 schreef Hypnos het volgende:
1 keer was Martens Indi beetje bot en onhandig.

kon wel penalty geweest zijn.

maja, als je de gans wedstrijd bekijkt won NL zeer terecht.


Typisch underdoggystyle van BE-journalisten om het daarover te hebben natuurlijk, BE moet het ook van dergelijke CR-momenten hebben


Die penalty-fases zijn idd niet echt de moeite om te vermelden. Zijn zo van die gevallen waar er soms wel en soms niet gefloten wordt. Moet niet over gezeurd worden. Ik vind wel dat Martens Indi rood had moeten krijgen voor een actie op het middenveld waar ie Ruiz onderuit ramt zonder dat er een bal in de buurt was. Van Gaal wist wel wat ie deed toen ie hem iets erna wisselde.

Om eerlijk te zijn: geen enkele ploeg die in de halve finale staat heeft echt al overtuigend voetbal gebracht. Ik verwacht dan ook 4 triestige matchen. Enkel voor mijn pronostiek op het werk hoop ik dat Brazilië het haalt (al acht ik die kans klein nu Neymar eruit is) omdat ik dan nog wat geld win.

Top 3 matchen die ik gezien heb: België - VS, Duitsland - Algerije en Italië - Engeland.

PS Ik heb het nooit op Nederland gehad als nationale ploeg. In het verleden stoorde ik me vooral aan de grote ego's. Lijkt nu wel wat verbeterd, maar toch... Ik was dus al anti-oranje voor het tornooi begon (en dat zal altijd zo wel blijven).



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-07-2014 15:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2014 13:44 schreef williamblake het volgende:


Om eerlijk te zijn: geen enkele ploeg die in de halve finale staat heeft echt al overtuigend voetbal gebracht. Ik verwacht dan ook 4 triestige matchen.


absoluut. Een zeer matig WK
quote:

Top 3 matchen die ik gezien heb: België - VS, Duitsland - Algerije en Italië - Engeland.


+1

NL - Spanje heb ik me toch ook geamuseerd.
en Engeland - Urugay was hilarisch

quote:

PS Ik heb het nooit op Nederland gehad als nationale ploeg. In het verleden stoorde ik me vooral aan de grote ego's. Lijkt nu wel wat verbeterd, maar toch... Ik was dus al anti-oranje voor het tornooi begon (en dat zal altijd zo wel blijven).




Heb hetzelfde, maar dan met Brazilië

iedereen heeft wel zo een ploeg denk ik. Duitsland en Italië bvb


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 07-07-2014 15:55 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik opteer dan inderdaad voor Brazilië. Nederland is juist een erg fijne ploeg om te zien spelen. Alleen kan ik om een heel erg onverklaarbare manier Kuyt absoluut niet hebben.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-07-2014 16:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Kuyt is lief, alletwee



signature


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 07-07-2014 17:10 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2014 15:29 schreef Hypnos het volgende:
NL - Spanje heb ik me toch ook geamuseerd.
en Engeland - Urugay was hilarisch


NL - Spanje was niet echt genietbaar meer eenmaal het verschil te groot was (ik heb liefst nog wat spanning) en Engeland - Uruguay heb ik gemist wegens Nocturnus optreden (dat trouwens meer dan de moeite waard was).



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 08-07-2014 0:24 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2014 13:18 schreef Marcel H. het volgende:
Ik heb het gisteren twee keer gedaan maar ben nu dan ook voorgoed ervan genezen. Gelukkig kom je er normaal commentaar van Belgen tegen al is dat wel ver ver ver ver in de minderheid. Op de 100 zure Calimero-complex reacties is er gemiddeld eentje die wel normaal is.
Wat me zo verbaast is dat het overgrote deel van de Nederlanders het Belgische team alle succes van de wereld gunt maar dat het andersom precies omgekeerd is.


Simpele jaloezie lijkt me. Nederland heeft op voetbalgebied de laatste decennia véél beter gepresteerd dan de Belgen en dat steekt voor veel mensen hier, blijkbaar. En nu werd er van de Belgische ploeg eens wat meer verwacht dan van de Nederlandse, en tóch presteert Nederland alwéér beter. Dat is wel een gevoel dat hier in België leeft lijkt me, het beter willen doen dan 'die Hollanders' (en op voetbalgebied er meestal in falen). Toen België enkele jaren geleden die oefenwedstrijd won van Nederland, jongens... wat een onvoorstelbare euforie gaf dat hier :').

Ik veralgemeen nu wat uiteraard, want ik ken ook voldoende personen die helemaal niets tegen de Nederlandse nationale ploeg hebben of zelfs hopen dat ze het WK winnen. Maar volgens mij is het wel een kwestie dat België ten opzichte van Nederland zich altijd wel in een underdog-positie heeft bevonden, en daar nu eindelijk eens onderuit wil komen, ofzo.


Faustian Spirit of the Earth


blackstar666
Usericon van blackstar666
Posted 08-07-2014 1:01 by blackstar666 Wijzig reactieProfiel van blackstar666Quote dit bericht

Duitsland Portugal was een heerlijke pot, man wat was Duitsland goed. Genieten om die Portugezen vernederd te zien worden.

Brazilie Colombia was ook een heerlijke partij.



williamblake
Usericon van williamblake
Posted 08-07-2014 9:10 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2014 1:01 schreef blackstar666 het volgende:
Duitsland Portugal was een heerlijke pot, man wat was Duitsland goed. Genieten om die Portugezen vernederd te zien worden.

Brazilie Colombia was ook een heerlijke partij.


Meen je dat nu echt? De eerste partij was pokkesaai nadat Pépé rood kreeg (want je wist sowieso hoe het ging aflopen daarna) en het enige goeie punt aan die 2de partij was de intensiteit, want voor het overige was dat een pure schoppartij...



Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 08-07-2014 15:17 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Voorlopig maakte enkel Duitsland enige indruk op me van de halve finalisten en daarom gun ik het hen om het WK te winnen.

Ik denk dat het inderdaad combinatie van jaloezie is van de afgelopen jaren en de hoop die sterk leefde dat de Belgen het deze keer toch beter gingen doen dan Nederland.

Ik heb op zich niets tegen Nederland, maar ik ben (en ben daar zeker niet alleen in vermoed ik) geen liefhebber van de manier waarop NL het aanpakt. Lijkt wel alsof ze enkel maar goed aanvallend kunnen spelen wanneer het niet meer anders kan, in plaats van gewoon zo een wedstrijd aan te vatten en er vanaf het begin vol voor te gaan.

Ik ben voornamelijk teleurgesteld in België dat ze niet vol hun kans zijn gegaan tegen Argentinië, omdat deze echt te pakken waren.
Dit is een gemiste kans, zeker net omdat geen enkel team echt onklopbaar lijkt te zijn op dit WK.

Ik denk dat we een finale tussen Duitsland en Argentinië krijgen, al heeft Nederland natuurlijk de aanvallende kwaliteiten om die finale te halen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-07-2014 17:16 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik noem het liever 'effectief aanvallen', zonder dat je daarbij jezelf over de kop werkt (Chili) of belachelijk veel ruimte gaat weggeven na balverlies. Ik denk juist hierdoor dat Nederland veel meer kans heeft Argentinie te verslaan dan dat Belgie dat had. We zullen zien


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 08-07-2014 18:03 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 7 juli 2014 15:55 schreef BenKnuckles het volgende:
Ik opteer dan inderdaad voor Brazilië. Nederland is juist een erg fijne ploeg om te zien spelen. Alleen kan ik om een heel erg onverklaarbare manier Kuyt absoluut niet hebben.
Als ras-Amsterdammer heeft ie bij mij natuurlijk e.e.a. tegen, maar ik vind m goed spelen.


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 08-07-2014 18:03 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 8 juli 2014 17:16 schreef spectre het volgende:
Ik noem het liever 'effectief aanvallen', zonder dat je daarbij jezelf over de kop werkt (Chili) of belachelijk veel ruimte gaat weggeven na balverlies. Ik denk juist hierdoor dat Nederland veel meer kans heeft Argentinie te verslaan dan dat Belgie dat had. We zullen zien
+veel


When your people matter, menstrual health matters


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 08-07-2014 18:49 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 juli 2014 18:03 schreef Fusion het volgende:
Als ras-Amsterdammer heeft ie bij mij natuurlijk e.e.a. tegen, maar ik vind m goed spelen.


Kuyt ras-Amsterdammer? Hij is Katwijker en heeft geen enkele binding met Amsterdam, ook nooit gehad.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 08-07-2014 18:55 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2014 18:49 schreef Marcel H. het volgende:
Kuyt ras-Amsterdammer? Hij is Katwijker en heeft geen enkele binding met Amsterdam, ook nooit gehad.


Ik denk dat Fusion bedoelt dat hij een ras-Amsterdammer is. Lijkt me ook logisch aangezien Kuyt bij Feijenoord speelde ooit.

Ik heb wel de Belgen gesupport dit WK. Toen ik laatst in Gent was, vond ik het erg aandoenlijk om overal vlaggetjes, reclame, posters, stickers, banners etc etc van de Rode Duivels te zien. Tegen Argentinië hebben ze volgens mij gewoon vergeten aan te vallen.

Vanavond mag Duitsland winnen wat mij betreft, al is het alleen al omdat ik Brazilië een onsympathiek team vind, het lijkt alsof FIFA wil dat Brazilië wint en ik dan ook liever een Europese ploeg in de finale zie.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen