IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : WK Voetbal 2014 Vorige pagina | Volgende pagina
Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 18-06-2014 21:57 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Vond Australië niet mis, maar Nederland leek vooral zelf erg matig.
Een overwinning is het belangrijkste inderdaad, net zoals België gisteren.

Spanje lijkt eruit te vliegen. 2-0 achter bij de rust en niet eens onverdiend vind ik. Chilli maakt behoorlijk indruk.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 19-06-2014 8:31 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 18 juni 2014 21:30 schreef WMP het volgende:
Wees blij dat dat in België dus nog uitzonderingen zijn. Voordat je het weet hebben voetbalgekkies hele straten volgehangen met allerhande oranje troep, wat meestal ook niet weggehaald wordt na afloop. Heel de wereld moet tenslotte weten dat zij kijken naar die onzin. Voetbal is net als religie en masturbatie: doe het lekker thuis maar val er anderen niet ongevraagd mee lastig.


Och, laat ze. Het is maar een paar weken. Alleen die wapperende vlaggetjes tussen al die lantaarnpalen en huizen word je niet vrolijk van voor je slaapkamerraam. Die zou ik dan wel weer wegknippen. Gelukkig wonen we bovenin een flat met maar aan één kant buren.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 19-06-2014 9:38 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-06-2014 17:38 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2014 21:30 schreef WMP het volgende:
Wees blij dat dat in België dus nog uitzonderingen zijn. Voordat je het weet hebben voetbalgekkies hele straten volgehangen met allerhande oranje troep, wat meestal ook niet weggehaald wordt na afloop. Heel de wereld moet tenslotte weten dat zij kijken naar die onzin. Voetbal is net als religie en masturbatie: doe het lekker thuis maar val er anderen niet ongevraagd mee lastig.


Wat is het leven zwaar, he?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


WMP
Usericon van WMP
Posted 19-06-2014 18:32 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Integendeel. Maar mijn leven is niet zo leeg dat ik het moet opvullen met het hysterisch toejuichen van 11 over het paard getilde dwazen en meen dat de hele wereld dat moet weten. Volwassenen die na een doelpunt schreeuwend de straat oprennen, met toeters toeteren en vuurwerk gaan afsteken omdat iemand een bal in een net heeft geschoten, voor dat soort mensen is het leven erg zwaar.

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 19-06-2014 18:34]


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-06-2014 20:57 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Maar het is leeg genoeg om er over te klagen.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 19-06-2014 20:57]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 19-06-2014 21:21 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hier in de straat hangt werkelijk helemaal niets oranje. Niks, noppes.

Er staan hier in de straat 2 huizen te koop, WMP. Als je geen hekel aan Veenendaal hebt... Hehe.




[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 19-06-2014 21:22]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 19-06-2014 22:13 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 19 juni 2014 18:32 schreef WMP het volgende:
Integendeel. Maar mijn leven is niet zo leeg dat ik het moet opvullen met het hysterisch toejuichen van 11 over het paard getilde dwazen en meen dat de hele wereld dat moet weten. Volwassenen die na een doelpunt schreeuwend de straat oprennen, met toeters toeteren en vuurwerk gaan afsteken omdat iemand een bal in een net heeft geschoten, voor dat soort mensen is het leven erg zwaar.


Je doet me denken aan mezelf van twee jaar terug.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 19-06-2014 22:35 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Rooney! Eindelijk!




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 19-06-2014 22:35 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 19 juni 2014 22:13 schreef Ralph het volgende:
Je doet me denken aan mezelf van twee jaar terug.


Woon je hier in de straat?




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 19-06-2014 23:18 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Vette wedstrijd was dat zeg, Uruguay-Engeland.



Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 19-06-2014 23:58 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Heb er ook erg van genoten.
Wel gek eigenlijk, 2 eerste matchen winnen en toch nog een kans maken om de volgende ronde halen.

http://www.hln.be/hln/nl/923/Sport/article/detail/1923385/2014/06/19/Balotelli-wil-een-kus-van-de-Queen-als-Italie-wint-van-Costa-Rica.dhtml



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-06-2014 10:13 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Verliezen, he. Maar dat is toernooi voetbal. Al blijft het natuurlijk een lamlendige manier om door te gaan, als het onverhoopt zo zou gebeuren. Zie dit Engeland eerlijk gezegd ook niet 1-2-3 van Costa Rica winnen. Te weinig killer mentaliteit. Engeland mist (eigenlijk altijd wel) een of twee exceptionele spelers die het verschil kunnen maken. Die uit het niets een goal kunnen scoren, waar er eigenlijk niet eens sprake was van een kans. Rooney is die speler niet, Gerrard inmiddels ook niet meer.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 20-06-2014 11:17 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

verliezen idd

Sturridge scoorde toch wel vlot, al moet die het ook nog bewijzen en met Sterling hebben ze toch een heerlijk frisse aanvallende voetballer.

Ik gun ze het toch wel om alsnog door te gaan, maar echt potten breken zie ik ze ook niet doen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-06-2014 12:27 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Rooney scoorde gisteren, niet Sturridge


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-06-2014 12:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Gerrard is veel te traag. Ik vraag me toch dikwijls af wat die grote houterige kasten doen op een voetbalveld. Van Buyten is er nog zo ene. Rio Ferdinand ook (niet op WK, maar toch). Binnen 4 jaar moet je Kompany toch ook niet meer meenemen?


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-06-2014 12:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Liverpool wordt echter wel kampioen volgend jaar, dat samenspel tussen Gerrard en Suarez gisteren was subliem


signature


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 20-06-2014 14:51 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Haha, was een zeer mooie assist inderdaad.
En ik bedoelde dat Sturridge toch vlot scoorde in het afgelopen seizoen. Natuurlijk moet zo'n speler het dan ook nog brengen bij zijn nationale ploeg, maar je kan niet zeggen dat ze geen aanvallend talent genoeg hebben.

Zijn natuurlijk wel meerdere grote spelers die het tot nu toe niet helemaal waar kunnen maken bij hun nationale tour op grote tornooien.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 20-06-2014 21:27 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Nou Italië, die krijgen het ook nog knap lastig.


Against God and Government


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 20-06-2014 21:38 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Italië - Uruguay word een mooie pot zo!

Costa Rica!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-06-2014 19:44 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nou, ik denk van "leuk, belgie, ik ga er even voor zitten." Maar wat een vreselijk saaie vertoning zeg. Het komt er nog niet echt uit bij belgie, als je de selectie ziet moet je toch vele malen beter en aantrekkelijker kunnen voetballen. Saaaaaai.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 22-06-2014 19:48 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

De Belgen worden een beetje de Duitsers van voor Löw.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-06-2014 20:23 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

En toch mogen we content zijn. Zijn ze hier op straat ook, als ik het zo hoor.

Die goal was een zeer mooie treffer, de vrije trap van Mirallas was ook knap, maar voor de rest was het een afschuwelijk saaie match.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-06-2014 20:44 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Uiteraard, je bent door, dat is het belangrijkste. Mooi voetbal is leuk, maar zonder resultaat heb je er weinig aan. Hopelijk laat belgie in latere fases zien wat voor kwaliteit ze in huis hebben.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-06-2014 21:17 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Hehe, dat hoop ik ook. Anders gaan we zwaar onderuit tegen de grote ploegen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen