IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Mededeling: maak kennis met de nieuwe mod Percht Vorige pagina | Volgende pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 18-05-2016 3:04 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2016 2:08 schreef WMP het volgende:
Wat is dan het voordeel om de site zo te bouwen en niet met bijvoorbeeld Wordpress of Bolt of een ander populair cms?


De OUDE site is niet-standaard. De NIEUWE site is WordPress.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 18-05-2016 5:28 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Ik doe de groeten aan de moeder van AG!


When your people matter, menstrual health matters


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 18-05-2016 10:45 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2016 0:04 schreef BenKnuckles het volgende:
Het enige waar AG zich schuldig aan maakt is het proza-droppen in een enkele post.

Ach, jong.
quote:
Op 18 mei 2016 5:28 schreef Fusion het volgende:
Ik doe de groeten aan de moeder van AG!



[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 18-05-2016 10:45]


Quis moderabat ipsos moderatores?


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 18-05-2016 10:55 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

quote:
Op 18 mei 2016 3:04 schreef iPim het volgende:
De OUDE site is niet-standaard. De NIEUWE site is WordPress.


Wie is hem aan het bouwen?

Ik zou eventueel best willen helpen met het bouwen van een conversiescriptje voor de recensies.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-05-2016 11:14 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2016 10:45 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ach, jong.


Liefde


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 18-05-2016 16:05 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2016 22:56 schreef iPim het volgende:
We zijn momenteel in een zeer vergevorderd stadium met de nieuwe frontpage, maar waarschijnlijk zal het forum (buiten een herskinning) onaangeraakt blijven.


Die preview van de fp ziet er prima uit.

Verder erg blij te vernemen dat het forum ongewijzigd blijft. Die hoge mate van kneuterigheid in functionaliteit vind je eigenlijk nergens meer en moeten we koesteren.


... hoe de hazen lopen ...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-05-2016 18:01 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Wie beheert eigenlijk de FB pagina van ZM?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 18-05-2016 18:22 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2016 18:01 schreef Onweerwolf het volgende:
Wie beheert eigenlijk de FB pagina van ZM?


Een aantal mensen van de redactie.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-05-2016 18:24 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Dat is natuurlijk veel te mager.

Namen, dat is wat ie wil inclusief de links naar hun persoonlijke FB site en die van hun oma.




(Voor mij voldoet het initiële antwoord.)

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 18-05-2016 18:25]


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-05-2016 18:31 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2016 18:22 schreef iPim het volgende:
Een aantal mensen van de redactie.


Ah, vandaar dat ik het niet kon pinpointen. De kwaliteit van de inhoud van de posts fluctueert nogal.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-05-2016 18:33 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2016 18:24 schreef Natural Disaster het volgende:
Dat is natuurlijk veel te mager.

Namen, dat is wat ie wil inclusief de links naar hun persoonlijke FB site en die van hun oma.




(Voor mij voldoet het initiële antwoord.)


Ok, Jan.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 18-05-2016 18:40 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2016 18:31 schreef Onweerwolf het volgende:
Ah, vandaar dat ik het niet kon pinpointen. De kwaliteit van de inhoud van de posts fluctueert nogal.


Sowieso is recentelijk een nieuwe facebookstrategie ingezet. We hebben gemerkt dat onzinposts zoals memes/grappige plaatjes/video's etc. meer reactie genereren dan content van de frontpage. Zodoende proberen we een mix van zin en onzin (of onzin en onzin als je sceptisch bent) te brengen.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 18-05-2016 18:43 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Een 'modern' verlengstuk van het forum dus.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 18-05-2016 19:35 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Ow, zware metalen op fb. Ik wist het, want vrienden, maar blijkbaar heb ik toen de meldingen uitgezet.

Dat je daar mag posten zonder zm account, ik vind het niet kunnen.

Zo heel druk is het daar nou ook weer niet, of ik zie het verkeerd.




VIESPEUK!!!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-05-2016 20:31 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2016 18:40 schreef iPim het volgende:
Sowieso is recentelijk een nieuwe facebookstrategie ingezet. We hebben gemerkt dat onzinposts zoals memes/grappige plaatjes/video's etc. meer reactie genereren dan content van de frontpage.



Echt?

Dit is waar jullie heen willen?
Al die troep en onzin waar het klootjesvolk aan de koffietafel op het werk de hele dag om moet lachen?

Jullie facebook kan ik dus gewoon aan me voorbij laten gaan?
Ik krijg namelijk al genoeg 'humor' te zien die ik me nog vaag herinner uit de tijd dat ik nog inbelde met mijn 33k6 modem.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 18-05-2016 20:47 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Hier doet de onzin het ook het best.




VIESPEUK!!!


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 18-05-2016 20:50 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2016 20:31 schreef XXL het volgende:
Echt?

Dit is waar jullie heen willen?


Een mix van zin en onzin, ja. Meer likes is meer bereik voor onze stukjes, en dat is uiteindelijk het einddoel.

quote:
Al die troep en onzin waar het klootjesvolk aan de koffietafel op het werk de hele dag om moet lachen?


Ik denk dat we het redelijk met mate doen. We posten ook allerhande geinige nieuwtjes, zoals Babymetal dat in een Nintendospel voorkomt, op vrijdagochtend altijd de nieuwe releases die die dag uitkomen, en af en toe ongein zoals Lemmy die op Duitse postzegels staat, of het as van gecremeerde metalheads die bij concerten uitgestrooid worden.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-05-2016 20:54 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik werd laatst op het werk nog gewezen op een artikel over een metalhead die zijn muziekverslaving als ziekte heeft laten aanmerken waardoor hij recht op een uitkering heeft.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 18-05-2016 20:59 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Dat 'nieuws' is al een aantal jaar oud.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-05-2016 21:08 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Zet ff je sarcasmeradar weer aan, Buiksmurf.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 18-05-2016 21:08 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2016 20:59 schreef Buiksmurf het volgende:
Dat 'nieuws' is al een aantal jaar oud.


Klopt. Zelfs een keer via de modem ingebeld gekregen.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 19-05-2016 0:15 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2016 16:05 schreef faalhaas het volgende: Die hoge mate van kneuterigheid in functionaliteit vind je eigenlijk nergens meer en moeten we koesteren.


Eensch. Het heeft een bepaalde retro-coolheid.



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 19-05-2016 5:54 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Als je reclame wilt maken via facebook geldt idd een bepaalde regel dat je per post reclame, 10 posts moet maken die in feite niets met je dienst te maken hebben, met als doel gedeeld te worden.


En nu gaan we vegen


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-05-2016 12:08 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 19 mei 2016 0:15 schreef Negatieveling het volgende:
Eensch. Het heeft een bepaalde retro-coolheid.


Een online monument.

En met deze zoekfunctie is een archeologie studie geen overbodige luxe.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 19-05-2016 12:11 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2016 12:08 schreef ElitE het volgende:
En met deze zoekfunctie is een archeologie studie geen overbodige luxe.


Gewoon een % achter elke zoekterm en ik kan alles vinden!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen