IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Shining (Swe) Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-03-2005 12:31 by Hub de Gallier Profiel van Hub de Gallier

Bergraven link: www.unexplodedrecords.cjb.net voor mp3's


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 21-03-2005 15:08 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Wat is The Eerie Cold vet zeg!

Beste Shining album tot nu toe.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-03-2005 11:38 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Godverdomme!

Heeft iedereen stront in z'n oren?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-03-2005 14:08 by Chelman Profiel van Chelman

Dat niet. Maar ik heb de plaat nog niet gekocht.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-03-2005 17:29 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 23 maart 2005 14:08 schreef Chelman het volgende:
Dat niet. Maar ik heb de plaat nog niet gekocht.


Hier ligt een taak


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-03-2005 20:28 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Kopen, kopen, kopen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-03-2005 20:28 by spectre Profiel van spectre

jeah, echte woeste plaat dit


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 23-03-2005 20:38 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Zo gauw ik hem vind ga ik hem zeker aanschaffen. De eerste 3 Shining albums zijn ook in mijn bezit en ik vind het een zeer aangenaam bandje. Vooral de voorlaatste (III) doet het erg goed bij mij.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-03-2005 20:40 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 23 maart 2005 20:38 schreef XnegativeX het volgende:
Zo gauw ik hem vind ga ik hem zeker aanschaffen. De eerste 3 Shining albums zijn ook in mijn bezit en ik vind het een zeer aangenaam bandje. Vooral de voorlaatste (III) doet het erg goed bij mij.


Dan zal The Eerie Cold je zeker bevallen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 23-03-2005 23:21 by M. Profiel van M.

Die laatste is echt een toffe plaat ja. Ik moet hem nog kopen maar ik weet niet zo goed waar....


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Argh
Usericon van Argh
Posted 23-03-2005 23:33 by Argh Profiel van Argh

displeased heeft em wel, en zeker een goede plaat ja..alleen vind ik III net iets beter


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-03-2005 16:07 by M. Profiel van M.

Oud nieuws, maar ik heb het nog niet in dit topic zien staan:

quote:
Osmose schreef op 16 februari 2005:

SHINING are now officially allied with the highly repected french record label Osmose Productions. They have signed a deal of two albums whereas the first one, "V / Besvikelsens Dystra Monotoni" is to be recorded in April. To celebrate this event Osmose Productions and SHINING have decided to once and for all issue the first two albums "I / Within Deep Dark Chambers" and "II / Livets Ändhållplats" in luxurious digipack versions including one exclusive bonus track each and for the first time ever fully printed lyrics as well as linear notes.

Kvarforth did about one year ago announce the death of the band due to many unpleasant circumstances which have been prominent the past years both within the band and around him personally but now, with a basically entirely new line-up of Ludvig Hvit (of Spiritual Beggars, Firebird) on drums, John Doe (of Craft, Twin Earth) on solo/rhythm guitar and at this very moment a anonymous person on lead guitar a new era has begun to take shape. The reason for this new line-up is simply because there is a need to rehearse and play live which never would have worked out in long terms with the previous members considering the distance inbetween. SHINING are currently rehearsing a live-set as well as the new material and are currently looking for a full time bassist to replace former member Phil A. Cirone.


Een gast van Spiritual Beggars, vreemd. Maar ik vind het verder wel goed nieuws, "The Eerie Cold" is namelijk te gek.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 28-03-2005 16:08]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 28-03-2005 18:37 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Gaaf dat Shining toch verder gaat. The Eerie Cold smaakt naar meer.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-03-2005 22:10 by M. Profiel van M.

quote:
Op 28 maart 2005 18:37 schreef BurZum het volgende:
Gaaf dat Shining toch verder gaat. The Eerie Cold smaakt naar meer.

Haha, inderdaad ja. Dat album duurt echt veel te kort. Echt elk nummer heeft zo'n goede spanningsboog en is zo 'puntig' dat je echt het gevoel krijgt dat het in twee minuten voorbijvliegt.

En dan die massieve distortion die ze over die gitaren hebben, en dat drumwerk, en die zanger die als een vergeten nachtmerrie uit je kindertijd de muziek uit elkaar scheurt.... echt geweldig.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-03-2005 22:41 by M. Profiel van M.

Wat heeft dat kind eigenlijk in de handjes op het hoesje?

Volgens een niet nader aangeduid permanent geband forumlid die hier toevallig op visite was is het een bom, volgens mijzelf zo'n doodgeknuffeld teddybeertje, als laatste (futiele) troost.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 30-03-2005 22:41]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Argh
Usericon van Argh
Posted 01-04-2005 0:09 by Argh Profiel van Argh

ik heb geen flauw idee, vind 't ook maar 'vreemd' artwork, die mini-poster is wel gaaf maar ja.. kan er ook weinig uit opmaken, het deed me eerlijk gezegd zelfs een beetje aan een hoes van korn denken , maar goed nieuws dat die mafkees weer verder gaat met muziek.. met zn dwangmedicatievoeding ge-ijl ..


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 01-04-2005 0:47 by Heiden Profiel van Heiden

Weet iemand toevallig waar ik een sampletje kan vinden?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 06-04-2005 20:19 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Wow zeg. Dit is inderdaad het beste werk van Shining! (Hoewel ik moet zeggen dat ik de eerste niet ken). Geweldige black metal schijf met veel meer afwisseling dan het eerdere werk.



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 06-04-2005 20:30 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik vind hem inderdaad erg gaaf. Het klinkt niet alleen depressief, alsof de schrijver van de muziek een hele slechte week heeft gehad. Maar het klinkt alsof de schrijver zo ziek is van het leven en alles daar omheen dat hij alles het liefst uitkotst. Heerlijk gore, uitzichtloze black metal.

Maarrrr, toch vind ik de vorige net iets beter. Die was gewoon iets rauwer en harder dan deze.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-03-2006 18:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Claws of Perdition

A suicidal haze, unreal like a torturous dream
Old stinging mental wounds, still raw and fucking bleeding
Drowning in the womb of misery, the mother of depression
The slaughter of all hope, the grim death of compassion
Sell your soul to evil; sell your soul to death
... Suicide, suicide, suicide, suicide, suicide, suicide, suicide...
A dead empty stare into the ruins of my world
A world I have already left, so many years ago





signature


The Chosen
Usericon van The Chosen
Posted 14-03-2006 19:25 by The Chosen Profiel van The Chosen

Geniale band dit. Heb ze live mogen aanschouwen in Leeuwarden en wat een concert was dat. Heb bijna anderhalf uur lang staan te genieten van deze zieke black metal. En die John Doe, wat een geweldige gitarist.
Voor mensen die dit gemist hebben, in april staan ze weer in Leeuwarden.


She Said Destroy in Black New York


Argh
Usericon van Argh
Posted 14-03-2006 19:52 by Argh Profiel van Argh

john doe & cascado zijn alleen vervangen door nieuwe gitaristen


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 14-03-2006 20:21 by hellhun Profiel van hellhun

Godverdomme ALWEER!!!Perfect gewoon Shining is heer en meester op dit momment,aangaande live optredens,voor mij dan he,er zijn genoeg mensen die Shining totaal niet snappen,maar wel hun mening geven.


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-03-2006 20:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Shining people
gather for grasping your darkness


signature


Sater
Usericon van Sater
Posted 15-03-2006 5:56 by Sater Profiel van Sater

Ben erg benieuwd. De show in de Baroeg was zeker tof, maar zou ze ook wel eens een nummer willen horen spelen.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen