IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : vr 23/05: Doomsower Mark presents Cauchemar (CAN) + Akelei (NL) @ Little Devil, Tilburg Volgende pagina
Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 07-01-2014 16:57 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht



The first edition of the 'Doomsower Mark presents...' concerts, features:

CAUCHEMAR (CAN)
Cauchemar was founded in 2007 as a collaboration between vocalist Annick Giroux and guitarist François Patry. With the goal of producing eerie, no-frills doomy Heavy Metal, the project eventually turned into a band with the addition of Patrick (ASILE, ex-BASTARDATOR guitarist) on drums. They have released in 2010 the "La Vierge Noire" MLP on American label Nuclear War Now! Productions, toured Canada, Colombia, Chile and Peru. Jo Capitalicide (IRON DOGS, ex-BASTARDATOR) flew over to Europe and joined the band as a live bassist for the Rites Lunaires 20-date European tour in spring 2012. Upon their return to Canada, Andres Arango became permanent bassist and the band released its first full-length "Tenebrario" in June 2013, also on Nuclear War Now! Prods.

AKELEI (NL)
Akelei is a band from the Netherlands, based in the province of North-Brabant. The group is born in the spring of 2006, after a meeting between Misha and Ward. They share ambitions to write emotional and atmospheric music. The first year many ideas are shared and recorded, then worked out into proper songs. The first demo is out in 2008, presenting 4 songs of atmospheric doom metal. A steady line-up comes together in early 2009 and the year is subsequently spent on stage while also writing new songs. Studio recordings for the band’s debut album take place during February and March of 2010. The resulting full-length, entitled ‘De Zwaarte van het Doorstane’, is self-released in the autumn, at the ninth Dutch Doom Days festival. After some line-up changes, the band is currently working to play more gigs starting with this one.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 07-01-2014 17:02 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Present. Zin in.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 07-01-2014 17:05 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Mooi


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 07-01-2014 17:16 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Als dat maar niet clashed met Dordrecht Doom Day.

ZO niet, dan, uiteraard, aanwezig.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 07-01-2014 17:23 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

Misschien aanwezig.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 07-01-2014 17:25 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 07-01-2014 17:32 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2014 17:16 schreef Marcel H. het volgende:
Als dat maar niet clashed met Dordrecht Doom Day.

ZO niet, dan, uiteraard, aanwezig.


Dordrecht is al op 10 mei, Marcel


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


verstikking
Usericon van verstikking
Posted 08-01-2014 9:28 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Als er niets tussenkomt ben ik erbij



Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 08-01-2014 14:11 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 januari 2014 17:32 schreef Mark Z het volgende:
Dordrecht is al op 10 mei, Marcel




gelukkig


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 09-01-2014 0:34 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

heb de cauchemar album niet gehoord maar was niet echt onder indruk van hun optreden op KIT en vond hun EP maar een matige aftreksel van Pagan Altar. Zal de album maar een keertje opzetten dan.

Alkelei moet ik maar eens een keer naar gaan luisteren.



miikja
Usericon van miikja
Posted 09-01-2014 17:46 by miikja Wijzig reactieProfiel van miikjaQuote dit berichthttp://akelei.org

quote:
Op 9 januari 2014 0:34 schreef tomcat ha het volgende:
Akelei moet ik maar eens een keer naar gaan luisteren.


Ik zeg: doom.


mascha
Usericon van mascha
Posted 09-01-2014 21:16 by mascha Wijzig reactieProfiel van maschaQuote dit bericht

In the Little Devil, is het wel geconfirmeerd? Eerder was Ataraxie ook niet confirmed met de band zelf. Zo wel dan ben ik erbij.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 10-01-2014 7:56 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2014 21:16 schreef mascha het volgende:
In the Little Devil, is het wel geconfirmeerd? Eerder was Ataraxie ook niet confirmed met de band zelf.


Uiteraard is het bevestigd.

quote:
Zo wel dan ben ik erbij.


Mooi


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 10-01-2014 8:32 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Mark, op welke fora/scene's speel jij een rol van betekenis dat je jezelf presenteert alszijnde "Doomsower Mark"?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 10-01-2014 9:37 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2014 8:32 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Mark, op welke fora/scene's speel jij een rol van betekenis dat je jezelf presenteert alszijnde "Doomsower Mark"?




Wat bedoel je precies?


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 10-01-2014 9:43 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2014 9:37 schreef Mark Z het volgende:


Wat bedoel je precies?
Ik ken "Doomsower Mark" alleen van hier, ZM. Andere ZM-ers zullen je zo ook kennen. Maar met alleen users van ZM vul je geen zaal.
Dus, op welke andere fora ben je dermate geliefd dat mensen naar een gig gaan georganiseerd door jou?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 10-01-2014 10:25 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2014 9:43 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Ik ken "Doomsower Mark" alleen van hier, ZM. Andere ZM-ers zullen je zo ook kennen. Maar met alleen users van ZM vul je geen zaal.
Dus, op welke andere fora ben je dermate geliefd dat mensen naar een gig gaan georganiseerd door jou?


Newsflash, er is ook een wereld buiten ZM/andere forums.

Maar sinds wanneer gaan mensen alleen naar een concert omdat ze de organisator kennen? Ik ga vooral voor de bands namelijk.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 10-01-2014 10:26 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2014 10:25 schreef Mark Z het volgende:
Newsflash, er is ook een wereld buiten ZM/andere forums.

Maar sinds wanneer gaan mensen alleen naar een concert omdat ze de organisator kennen? Ik ga vooral voor de bands namelijk.
Maar waarom dan "Doomsower Mark presents"?

Ik bedoel; wie de fuck is Doomsower Mark?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 10-01-2014 10:36 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2014 10:26 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Maar waarom dan "Doomsower Mark presents"?

Ik bedoel; wie de fuck is Doomsower Mark?


Ow op die fiets. Ach ja, leek me leuk en met de Little Devil zo afgesproken om het zo te noemen, omdat ik het meeste regelwerk voor dit optreden heb gedaan.

De meeste mensen in de Nederlandse doom scene (niet sludge/stoner) kennen me inmiddels wel via FB of real life, omdat ik een jaar of 10 naar concerten ga waar je toch altijd dezelfde mensen tegen komt.

En wie weet komen er meer van dit soort avonden in de Devil en dat komt de naamsbekendheid voor de overige mensen vanzelf.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 10-01-2014 10:39 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Duidelijk. [want koffie is het meest doom drankje waar ze hier een smiley voor hebben]


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 10-01-2014 11:13 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2014 10:39 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Duidelijk. [want koffie is het meest doom drankje waar ze hier een smiley voor hebben]




LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 05-03-2014 9:21 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

*kick*

De rest van hun aankomende tour is nu ook bekend gemaakt:



LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


New Era Productions
Usericon van New Era Productions
Posted 20-04-2014 20:21 by New Era Productions Wijzig reactieProfiel van New Era ProductionsQuote dit berichthttp://www.new-era-productions.nl

Mark, ik kan je e-post adres nergens vinden en wil je wat vragen. Kun je me contacten op neweraproductions.nl A gmail? Dank alvast.
Of iemand anders die mee aan het contact van Dhr. Doomsower kan helpen.



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 23-04-2014 17:27 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ook Mist uit Slovenië is al een tijdje toegevoegd aan deze avond.

De demo van deze dames is te beluisteren op http://mistdoom.bandcamp.com/


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 19-05-2014 14:07 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht



LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 20-05-2014 11:36 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Nou, zal ik dan maar? Vooruit.

Aanwezig!


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen