IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Pinkpop 2014 (oa Metallica, Avenged Sevenfold, Arcade Fire) | 7-9 juni | Landgraaf Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-03-2014 11:48 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


adeia
Ruben
Usericon van adeia
Posted 15-03-2014 11:48 by adeia (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van adeiaQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2014 11:42 schreef HierIsMike het volgende:
Echt, die mensen die de kaarten gelijk op Marktplaats zetten...

Ik hoef geen kaarten voor Pinkpop, maar mensen die wel willen zijn daar terecht pissig over. Kaarten op naam zou inderdaad geen verkeerd idee zijn.


Klopt, ik heb het idee dat dat systeem van Wacken prima werkt. Vooral omdat het wel mogelijk om kaartjes door te verkopen maar nooit voor meer dan de oorspronkelijke prijs.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 15-03-2014 12:00 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 15 maart 2014 11:48 schreef XXL het volgende:
Ticketlimit 6 stuks
5 stuks over die 25 euro duurder de deur uit gaan:

http://www.marktplaats.nl/a/tickets-en-kaartjes/evenementen-en-festivals/m788935161-5-kaarten-pinkpop-zaterdag.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

Zo wordt die markt dus verziekt.


Maar men wil ook graag bedonderd worden aangezien er al 150,- per kaart wordt geboden bij diezelfde advertentie.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 15-03-2014 12:02 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2014 11:48 schreef XXL het volgende:
Zo wordt die markt dus verziekt.
Niets mis mee.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 15-03-2014 12:02 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Maar even een mailtje gestuurd met de tekst "pleeg zelfmoord waardeloze parasiet"... niet dat er ooit iemand naar mij luistert..


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-03-2014 12:13 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2014 12:02 schreef Helvete het volgende:
Niets mis mee.


Jammer alleen dat dit soort dingen niet alleen met concertkaarten gebeurt maar met alles waar ook maar een knaak op te verdienen valt. Zelfs met zaken die vallen onder primaire levensbehoeftes.

Maar daar is uiteraard niets mis mee.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 15-03-2014 12:27 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2014 12:13 schreef XXL het volgende:
Zelfs met zaken die vallen onder primaire levensbehoeftes.
Dat is soms best jammer ja! Maar daar hebben alleen de Aziatische productiearbeiders en Afrikaanse boeren last van. Jij had toch zo veel geld dat je niet meer weet wat je er mee moet doen? Bied €200 aan Sarah zou ik zeggen. Voor €600 kan je ook je vriendin en dochter meenemen. Slechts een fractie van wat je maandelijks overhoudt toch?

[Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 15-03-2014 12:37]


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-03-2014 12:38 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2014 12:27 schreef Helvete het volgende:
Jij had toch zo veel geld dat je niet meer weet wat je er mee moet doen? Bied €200 aan Sarah zou ik zeggen.


En dat doe ik dus principieel niet. Of ik het geld nou wel of niet heb.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 15-03-2014 12:43 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2014 12:38 schreef XXL het volgende:
En dat doe ik dus principieel niet. Of ik het geld nou wel of niet heb.
Prima, maar zoals je zelf al zegt, gebeurt hetzelfde met vrijwel alle andere producten, wat soms wel een hoop leed veroorzaakt in de wereld, in tegenstelling tot de handel in concertkaartjes. Misschien maar principieel stoppen met consumeren dan?

[Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 15-03-2014 12:46]


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-03-2014 12:51 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Of ik stop even principieel met ingaan op, in mijn ogen, onzinnige discussies met andere users.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 15-03-2014 12:52]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 15-03-2014 14:04 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ze stonden weer ouderwets in de rij zag ik op NOS.nl

In Den Haag was een printer ermee gekapt, wel lullig als je al om 03.00 uur in de rij staat...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 15-03-2014 15:22 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2014 14:04 schreef MetalJan het volgende:
Ze stonden weer ouderwets in de rij zag ik op NOS.nl

In Den Haag was een printer ermee gekapt, wel lullig als je al om 03.00 uur in de rij staat...


Ik kan geen medelijden hebben met dat klootjesvolk.


... hoe de hazen lopen ...


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 15-03-2014 18:22 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Goudmijntje volgens mij want er gaan veel kaartjes voor 999,999,999 euro de deur uit.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-03-2014 19:59 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Oeps, teveel kaartjes gekocht...

Jaaaaaja.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 15-03-2014 20:05 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

Wat een tuig ook die ticketdoorverkopers!!!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-03-2014 20:25 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 15 maart 2014 14:04 schreef MetalJan het volgende:
Ze stonden weer ouderwets in de rij zag ik op NOS.nl




Haha, ja. Nou, dat wordt me een jottum festival als je die gasten zag. Te gek!



Boeiender


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 15-03-2014 21:36 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Als je die bejaarde kop van Jan Smeets ziet weet je eigenlijk al genoeg. Met zijn achterhaalde line-ups altijd. En nee Rage Against The Machine en Pearl Jam heeft ie echt niet ontdekt, die speelden daarvoor al lang op andere grote festivals als Roskilde en Glastonbury. En altijd maar weer dat zielige verhaal van hem dat Mick Jagger toen niet met Peter Tosh wilde spelen. En dat ie toen moest janken. En nu heeft ie het dan toch voor mekaar, Mick Jagger staat op zijn festival. Hoera.


... hoe de hazen lopen ...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-03-2014 23:08 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Nou maar hopen dat er geen rolling stones lid dood gaat voor juni.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 16-03-2014 7:51 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Aan alle mensen die er niet in geslaagd zijn:



Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-03-2014 8:09 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ach. ik was toch online dus heb gelijk maar even mijn Bospop tickets + Camping en 2 kaarten voor Dream Theater @ 013 gekocht.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 16-03-2014 8:54 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

Prijzen van festivals zijn echt hoog...
Dagje neurotic deathfest, 69 euro of hoger,
Dagje Pink pop 90 euro...

Ik snap dat het niet gratis kan, maar dit is wel extreem.


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-03-2014 9:01 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Zo lang mensen het neertellen is het blijkbaar niet te hoog.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 16-03-2014 10:09 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Werchter Classic ook op een uur uitverkocht, chance dat ik nog tickets te pakken gekregen heb.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Northward
Usericon van Northward
Posted 16-03-2014 11:16 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2014 8:54 schreef Masturbator het volgende:
Dagje neurotic deathfest, 69 euro of hoger

Dit klopt niet, is 40-45 euro. 90 voor hele festival.


Masturbator
Usericon van Masturbator
Posted 16-03-2014 11:17 by Masturbator Wijzig reactieProfiel van MasturbatorQuote dit bericht

Vreemd, ik vond het indd ook al hoog.
Verkeerde info gehad dan.


We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck!


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen