IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : 20-09: Baroeg Open Air (met oa Bolt Thrower) @ Rotterdam Vorige pagina
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 22-09-2014 13:55 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Was wederom een leuk feestje. Lekker weer en veel bekenden gezien, dus het was errug gezellig

Enige minpuntje was de lange rij voor de munten. Verder weer prima vermaakt.


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 23-09-2014 17:51 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Ik vond het wel gaan.

Al begrijp ik al jaren niet waarom de billing nagenoeg ernstig voorspelbaar moet zijn, zoals de aanwezigheid van minstens één oldschool death metal band waar enkel -en alleen ouwe lullen op afkomen of vrouwen met overwoekerende okselharen.
Het stevige gebrek aan echte diversiteit kenmerkt zich weer van alouds (waar blijft black en thrash metal bands bijv?). Ik voorspel hierbij dan ook dat Master of iets dergelijks als hoofdact wordt voor volgend jaar.

- De rijen voor de munten waren asociaal lang
- controle was overdreven streng. Deed mij ernstig het vermoeden hebben dat de bewaking last hadden van een dosis voor oordelen (metalheads == zware drugsgebruikers en geweldplegers)
- Degene die de genre classificatie doet voor het programmaboekje, moet het maar niet meer doen. Bij de Elec podium zou er een een-of-ander 'rave-jungle' act zijn. Veel rave, nul Jungle.





[Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 23-09-2014 17:55]


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 23-09-2014 18:08 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Aangezien er meer mensen dan ooit waren, ben jij waarschijnlijk de enige die zo pessimistisch is. Kom anders gewoon niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 23-09-2014 18:17]


5 Euro's? Op je muil!!


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 23-09-2014 19:56 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2014 17:51 schreef grindcore het volgende:
Ik voorspel hierbij dan ook dat Master of iets dergelijks als hoofdact wordt voor volgend jaar.




Master trekt echt niet zoveel bezoekers als Bolt Thrower hoor


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 23-09-2014 22:27 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

ik betwijfel zelfs of er uberhaupt een death metal band is die meer kan trekken dan Bolt Thrower. Ik denk zelfs dat relatieve trendy bands as Nile en Behemoth het niet gaan redden tenzij ze iets specials doen.



Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 23-09-2014 23:29 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

quote:
Op 23 september 2014 22:27 schreef tomcat ha het volgende:
ik betwijfel zelfs of er uberhaupt een death metal band is die meer kan trekken dan Bolt Thrower. Ik denk zelfs dat relatieve trendy bands as Nile en Behemoth het niet gaan redden tenzij ze iets specials doen.


Amon Amarth mss, maar is natuurlijk geen echte death metal natuurlijk In Nederland en Duitsland denk ik wel dat je gelijk hebt. In de states denk ik van niet.

Nile speelde in het voorprogramma van Morbid Angel tijdje terug in Eindhoven en dat was lang niet uitverkocht.

BT is altijd vrij stijlvast geweest en alle albums zijn van een constant hoog niveau, en er zijn eigenlijk weinig death metal bands uit die tijd die dat ook doen. Of ze gaan experimenteren (Morbid Angel) of kakken in (Obituary) en velen zijn er mee inmiddels uitgescheiden. BT treedt ook niet zo vaak op dus het is allemaal vrij exclusief (ook de merch) en zou houden heel erg rekening met hun fans (tix zijn goedkoop, merch is goedkoop, etc). Wel knap dat ze toch de fanbase kunnen vasthouden. De hele huidige tour is zo'n beetje uitverkocht op een paar data na.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-09-2014 23:35 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Bolt Thrower is gewoon vet.

Alle andere DM bands kunnen eventueel leuk zijn.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-09-2014 23:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

other bands play

Bolt Thrower kill


signature


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 24-09-2014 1:26 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Live altijd een moker.

Op plaat wel gedateerd, zeker als je daar nu een Domains tegen zet.


En nu gaan we vegen


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 24-09-2014 9:25 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2014 1:26 schreef caron het volgende:
Live altijd een moker.

Op plaat wel gedateerd, zeker als je daar nu een Domains tegen zet.


de show afgelopen zaterdag maakte duidelijk dat de zang en drum betere tijden hebben gekend. De bevlogenheid maakte veel goed, zelfde geldt voor het publiek, maar echt moker...nee, dit keer niet.


daVid
Usericon van daVid
Posted 29-09-2014 17:27 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2014 17:51 schreef grindcore het volgende:

- Degene die de genre classificatie doet voor het programmaboekje, moet het maar niet meer doen. Bij de Elec podium zou er een een-of-ander 'rave-jungle' act zijn. Veel rave, nul Jungle.





Je lult.
* groetjes van degene die de classificatie van de Electronic Stage heeft gedaan.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 29-09-2014 17:51 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2014 17:27 schreef daVid het volgende:
Je lult.
* groetjes van degene die de classificatie van de Electronic Stage heeft gedaan.


Er was dus wel jungle?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


daVid
Usericon van daVid
Posted 30-09-2014 13:50 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

Check. Maar misschien minder dan dat'ie gehoopt had, dat kan natuurlijk.
NB: Ik denk dat ik de verwarring begrijp! FFF heeft de plek van Memmaker ingenomen omdat Memmaker's vliegtuig vertraging had. Als je denkt dat je Jungle gaat zien van FFF en je krijgt de cybergothrave van Memmaker, dan snap ik het een stuk beter :D

[Dit bericht is gewijzigd door daVid op 30-09-2014 13:53]


daVid
Usericon van daVid
Posted 30-09-2014 13:50 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

-

[Dit bericht is gewijzigd door daVid op 30-09-2014 13:53]


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-09-2014 14:33 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Is FFF niet breakcore?

(hihi)


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 30-09-2014 14:44 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

Tommy is awesome.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-09-2014 14:49 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2014 13:50 schreef daVid het volgende:
Check. Maar misschien minder dan dat'ie gehoopt had, dat kan natuurlijk.
NB: Ik denk dat ik de verwarring begrijp! FFF heeft de plek van Memmaker ingenomen omdat Memmaker's vliegtuig vertraging had. Als je denkt dat je Jungle gaat zien van FFF en je krijgt de cybergothrave van Memmaker, dan snap ik het een stuk beter :D


Werd dat ook gecommuniceerd aan het publiek?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 10-10-2014 23:45 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Op het moment miet.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen